|
|
Klaas123
|
|
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Ziet er goed uit, maar als ik dan die kop van Ooijer zie dan denk ik, HE WTF?!? Ooijer bij Ajax.. En dan ga ik weer helder denken en blijkt dat hij zijn zakken nog een jaartje bij ons aller Ajax komt vollen. |
|
|
|
|
Klaas123
|
|
|
Hahaha, ja, maar goed die goal ook nog tegen was wel dubbele pech..! Ooijer had hem net zo goed vol in de reet kunnen schoppen, als hij had geweten dat het ook nog een tegendoelpunt op zou leveren. Had ik in ieder geval kunnen lachen |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 11:05 schreef Johnnyafca het volgende:Ziet er goed uit, maar als ik dan die kop van Ooijer zie dan denk ik, HE WTF?!? Ooijer bij Ajax.. En dan ga ik weer helder denken en blijkt dat hij zijn zakken nog een jaartje bij ons aller Ajax komt vollen. ?
dat idee had ik nou bepaald niet afgelopen woensdag.
Kon hem mooi bekijken vanaf Zuid en was verdomd blij met hem, zie hem nou niet als zakkenvuller... |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
ooijer is niet echt een zakkenvuller.. Die is blij weer te kunnen spelen en dat laat hij zien ook als hij speelt.. Jammer dat mensen hem zien als zakkenvuller want voor mij is hij gewoon een degelijke voetballer die in de defensie van ajax momenteel goed zijn rol invult met zijn ervaring.. Dan kunnen er mensen gaan klagen over de rode kaart maar ik denk dat een vd wiel , verthongen of anita hetzelfde gedaan zouden hebben.. Dat die vrije trap erin gaat is niets aan te doen..
Ooijer is voor dit ajax europees een aanwinst en ik hoop dat ie dat nog vaak mag gaan laten zien |
|
|
|