|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: 3 punten weg dan knvb |
|
|
|
Loetje
|
|
|
jongens daar zijn we weer haha
aanstaande zondag de wedstrijd tegen de kralingers ik verwacht gewoon een overwinning en zeg daarom ook 0-3!
ik vind trouwens andre ooijer goed spelen achterin alleen was het jammer gister, het applaus was dan ook terrecht!
hij zorgt voor rust.
ik hoor niet dat ajax zoals men dat hier zo goed kan om te tegenstander te onderschatten want dat hebben ze vaker gedaan! want dat wordt het altijd lastig
veel plezier en brand maar los |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
wel vraag ik me even af wie die wedstrijd fluit, ik lees de ene keer jan wegescheet en dan bas nijhuis wie is het nou?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
me opstelling zou zijn: ---------------stekelenburg---------------------
van der wiel---ooijer--vertonghen-----emanuelson
----------------enoh-----------------
-------de zeeuw------de jong----------
suarez--------el hamdaoui------sulejmani
ik kies voor 2 vooruitgeschoven middenvelders omdat ik verwacht dat ajax het spel moet maken, ik vind lindgren het zeer goed doen maar je hebt hem denk ik niet nodig in deze wedstrijd vandaar, siem de jong kan dan geloof ik weer meedoen en het liefst zo snel mogelijk atouba en lodeiro ook weer!!! |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
hoe gaat het met anita? anders zou ik hem linksback zetten en sulejmani op de bank. Urby linksvoor.
verder denk ik dat deze wedstrijd niet heel gemakkelijk gaat worden, maar we zullen hem toch winnen want wij zijn immers ajax. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
@afcarius
niet verkeerd bedoeld maar je weet als anita fit is anita linksbackspeelt en dan mag urby hooguit voorin spelen dusjah maak je geen zorgen, maar die was er volgens mij nog niet bij, ik hoop nogmaals dat atouba er snel is |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
Rotterdam tegen uit tegen Sparta/ Excelsior altijd lastig!!!! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Ik gok 0-3.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 oktober 2010 door Guyt -- |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Je bedoelt zeker dat het voor hun lastig is...
afgelopen jaren niet echt slecht gescoord daar toch? |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 - 12:49 schreef Luis_suarez_19 het volgende:@afcarius niet verkeerd bedoeld maar je weet als anita fit is anita linksbackspeelt en dan mag urby hooguit voorin spelen dusjah maak je geen zorgen, maar die was er volgens mij nog niet bij, ik hoop nogmaals dat atouba er snel is hopen dat anita snel fit is dan. Mooi ventje is het. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 - 15:25 schreef Ride het volgende:[..] Je bedoelt zeker dat het voor hun lastig is... afgelopen jaren niet echt slecht gescoord daar toch? volgens mij hebben we het elk jaar lastig... vorig jaar dan wel gewonnen volgens mij maar jaren daarvoor njet... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Alderweireld weer inbrengen, als Jol dat niet doet, maakt hij hem helemaal kapot zo.
Urby als back, en Sulejmani daarvoor, laat die twee goed aan elkaar wennen, en het wordt net zo'n goed duo als onze rechterzijde gister weer was.
1-3 |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 - 18:01 schreef remco k het volgende:Alderweireld weer inbrengen, als Jol dat niet doet, maakt hij hem helemaal kapot zo. Urby als back, en Sulejmani daarvoor, laat die twee goed aan elkaar wennen, en het wordt net zo'n goed duo als onze rechterzijde gister weer was. 1-3 dit, alleen dan zonder dat tegendoelpunt:P |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 - 17:26 schreef Aaaaight het volgende:[..] volgens mij hebben we het elk jaar lastig... vorig jaar dan wel gewonnen volgens mij maar jaren daarvoor njet... Vorig jaar gewonnen? Ze zijn afgelopen seizoen gepromoveerd ten koste van Sparta.. ;-) |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ook weer terug??:):)
Lang niet gezien hiero... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ja das een lekker uitslag...ik doe mee man.0-10!!! |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote: Tien Tien Tien Tien! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Klopt... was ff... bezet zal ik maar zeggen
hahaha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Wordt trouwens aangeraden om te gaan... sfeertje buiten het stadion zal leuk zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Morgenmiddag 12.30 uur staat de uitwedstrijd tegen Excelsior op het programma. Zoals bij elke wedstrijd heb ik weer eens een duik gemaakt in het verleden. Tot nu toe speelde AJAX in de Eredivisie 15x op Woudestein en maar 1x wist Ajax daar geen punten te pakken, de laatste editie was dat op 23-12-2007. 3x moesten de Rotterdammers en de Amsterdammers de punten met mekaar delen en 11x pakte Ons Ajax de volle buit. Het doelsaldo is 32-12 in het voordeel van Ons Cluppie.
In het kampioensseizoen 71'72, op 26-02-1972, was het krachtsverschil groot. Het werd 0-4 en Cruijff gaf de aanzet daarvan door de 0-1 en 0-2 voor zijn rekening te nemen. 2 eigen doelpunten van Excelsior zorgde ervoor dat Ajax met gemak kon uitlopen.
Op 21-09-1980 werden de Kralingers op een 2-4 nederlaag getracteerd met 2 goals van Martin v.Geel, 1 van Kees Zwamborn en 1 van de Deense middenvelder Sten Ziegler. Het elftal was destijds als volgt; Piet Schrijvers, Piet Wijnberg, Sten Ziegler, Peter Boeve, Kees Zwamborn, Keje Molenaar, Wim Kieft, Frank Arnesen, Martin van Geel, Henning Jensen en Søren Lerby. Martin Wiggemansen ( 2 seizoenen Ajax ) verving Wim Kieft. Henning Jensen was een Deen en werd met Monchengladbach en Real Madrid 2x kampioen. In 1979 kwam hij naar Ajax en in 1980 werd hij met Ajax kampioen. In 1981 keerde hij terug naar Denemarken en hij werd in 2006 genomineerd voor "Beste Deense voetballer aller tijden", samen met spelers als Preben Elkjær Larsen, Brian Laudrup, Michael Laudrup, Morten Olsen, Peter Schmeichel, Allan Simonsen en Jon Dahl Tomasson.
Onder andere Sjaak Storm en Mitchell Pique speelde zowel bij Excelsior als Ajax, maar ook El Hamdaoui heeft in het verleden voor Excelsior gespeeld en hij viel in bij een 0-1 ruststand, door Zlatan in de 2e minuut, in de wedstrijd gespeeld op 22-12-2002. Hij kon echter niet verhinderen dat Ajax verder uitliep door een goal van Pasanen in de 51e minuut.
In het volgende filmpje worden de 1e wedstrijd van het seizoen 85'86 samengevat, gespeeld op 18-08-1985 en de match op 17-12-2007. Geniet van mooie goals en als Excelsior scoort doe je even je ogen dicht....:)
Als je gaat kijken naar alle uitslagen op Woudestein van Ajax, zie je dat Ajax het wel eens makkelijk heeft gehad daar, maar meestal was het verschil in score miniem. Omdat Excelsior niet echt slecht draait en Ajax de wedstrijd tegen Auxerre nog in de benen heeft, verwacht ik weer een minimaal verschil in de uitslag. Ik ben ervan overtuigd dat Ajax de 3 punten pakt en ik hoop dat Jol zijn ploeg met pure aanvalslust het veld instuurt. Ik wil Eriksen zien als 10, Urby als linksback en Sulejmani rechts-voorin, waardoor Suarez naar links gaat. Mijn prognose deze keer is 1-3.
Eens? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ben ik het weleens oneens met jou alibabba???? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: NOu, jij wilt Eriksen niet in de basis zien toch? of toch wel? |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Dit gaat een zware kuif worden mannen! let op mijn woorden. Wordt weer een kut wedstrijd...Waarom? Daarom? goede onderbouwing? Nee? dacht ik al, nee weet je wat het is, thuis speelt Excelsior altijd goed, goede voorhoede en we spelen na een Cl wedstrijd.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
denk ik ook eerlijk gezegt.ben verdomme alweer blij met een nul-eentje!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Kwa uitslag nooit dacht ik, maar een andere mening is net zo veel/weinig waard als mijn mening. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 - 16:55 schreef alibabba het volgende:[..] Kwa uitslag nooit dacht ik, maar een andere mening is net zo veel/weinig waard als mijn mening. precies man.enne ik bedoelde de uitslag ook hoor!;-) en goed stukkie met mooie goals! |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Nog een uurtje! kom op!!! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 - 16:24 schreef Johnnyafca het volgende:Dit gaat een zware kuif worden mannen! let op mijn woorden. Wordt weer een kut wedstrijd...Waarom? Daarom? goede onderbouwing? Nee? dacht ik al, nee weet je wat het is, thuis speelt Excelsior altijd goed, goede voorhoede en we spelen na een Cl wedstrijd.. word ook een lastige pot, men denkt er een beetje te makkelijk over. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ben je feyenoorder geworden?
ik denk 0-20 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Hé nog een k kk rl k! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Ooijer, Vertonghen, Anita; De Zeeuw, Enoh, De Jong, Emanuelson; Suarez, El Hamdaoui Wissels: Verhoeven, Alderweireld, Sulejmani, Eriksen, Lindgren, Tainio, Mido.
Opstelling vanmiddag mensen. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
heeft er iemand een goede stream voor dadelijk? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
die kut scheids dit is toch geen rood????? |
|
|
|
|
AFCA Roelio
|
|
|
|
|
|
AFCA Roelio
|
|
|
goeie livestream....
belachelijke rode kaart voor anita, geel oke - maar rood??? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ONGELOFELIJK!! HANDS EN ROOD.. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
wat een belachelijke rode kaart, ongelooflijk, als je ziet hoe vaak Enoh ondersteboven word geschopt, daar word niks aan gedaan en Anita krijgt meteen rood, wat een kut-scheids!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
helemaal klaar mee!
Ook met die tering aanstellers!
Altijd maar zeiken tegen ajax en suarez, maar nu een rode kaart om niets!!!
GOD DE TERING EN DE PLEURIS!
3 punten hadden dit moeten worden, resultaat = WEER 0 |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
|
|
|
AFCA Roelio
|
|
|
lekker skeids weer vandaag :S |
|
|
|
|
dege
|
|
|
en alweer hands, ja hoor, wat staat daar te fluiten en te vlaggen??!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
jongens ik kan helaas de wedstrijd niet zien, maar er is een rode jkaart lees ik?? heeft ajax al kansen gehad of wordt het geen puinten want zo te lezen is wegereef weer kut bezig die hebben we vaker tegen |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik ga nu echt denken dat wij alles tegen krijgen dit seizoen!
Laat ze de tering krijgen! KUT ARBITRAGE WEER!!
WEER HANDS! |
|
|
|
|
AFCA Roelio
|
|
|
paar levensgrote kansen... |
|
|