BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Exelsior - Ajax : Zondag 24 Oktober 12.30 uur.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AFCA Roelio
 AFCA Roelio - zondag 24 oktober 2010 - 14:19   quote  deeplink  
lekker!!!
AFCA Roelio
 AFCA Roelio - zondag 24 oktober 2010 - 14:20   quote  deeplink  
best netjes terugkomen tot 2-2 met 10 tegen 12!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 24 oktober 2010 - 14:20   quote  deeplink  
669456243_5_tO8p.jpeg

HARTELIJK DANK VOOR DE KAARTEN JANTJE!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 24 oktober 2010 - 14:20   quote  deeplink  
3-2
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 24 oktober 2010 - 14:22   quote  deeplink  
die 6 (zes!!!) minuten is zeker een goedmakertje.....
Afcabz
 Afcabz - zondag 24 oktober 2010 - 14:22   quote  deeplink  
balen zeg wederom is ajaxf-side.nl weer op Service Unavailable als het slecht gaat trekken ze de stekker eruit daar
maar ajax kan geen rechte lijn doortrekken,ene moment is het leuk spel andere moment nog niet jupiler waardig ,wat een spel zeg pfff
freakie
 freakie - zondag 24 oktober 2010 - 14:23   quote  deeplink  
Nou in ieder geval 2-2 en 1 punt we kunnen daar al blij mee zijn..
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 24 oktober 2010 - 14:24   quote  deeplink  
zo een in gooi dan ook he, gewoon balverlies. en wat een slechte keep
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 24 oktober 2010 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 14:22 schreef Ronald 1960 het volgende:
die 6 (zes!!!) minuten is zeker een goedmakertje.....
goedmakertje??

DIT KAN NOOIT MEER GOEGEMAAKT WORDEN HOOR!

Dit is weer een wedstrijd die je het kampioenschap kan kosten, als die lul geen rood geeft en wel 2 penals dan heb je hier een simpele overwinning IN EIGEN HAND, nu worden we dusdanig verzwakt door die hufter dat we met niets naar huis gaan!
Klaas123
 Klaas123 - zondag 24 oktober 2010 - 14:26   quote  deeplink  
zware knieblessure Stekelenburg, verhoeven redt 3 keer in 1 minuut
thomASS
 thomASS - zondag 24 oktober 2010 - 14:28   quote  deeplink  
Had de knvb de opdracht gegeven om Ajax zoveel mogelijk te benadelen? 5x geel en 1 x rood. 4 x hands van excelcior onbestraft? en nog spelen we gelijk. Heel klote dit
freakie
 freakie - zondag 24 oktober 2010 - 14:29   quote  deeplink  
Ach he dan weet je waarom we verhoeven hebben.. Verhoeven 1ste keeper en dan steek 2e keeper xD
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 14:30   quote  deeplink  
je weet niet of het een zware knieblessure is, laten we dat in ieder gavel rustig afwachten.

ENIGE POSITIEVE VANDAAG WAS VERHOEVEN, en dat zegt genoeg.

Urby was veruit de slechtste man bij AJAX, wat een drama zeg, hij zet zelfs drie keer een excelsior speler alleen voor de keeper. triest triest triest.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 24 oktober 2010 - 14:30   quote  deeplink  
we hebben een punt :)
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 14:30 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
we hebben een punt :)
je zal hem aan het einde van het seizoen maar nodig hebben :):)
thomASS
 thomASS - zondag 24 oktober 2010 - 14:32   quote  deeplink  
tegen de club van rotterdam he niet te vergeten
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 24 oktober 2010 - 14:32   quote  deeplink  
Hoe kan ik daar nou godverdomme blij mee zijn he? tegen exelsior......

wegeGeef = loeder v/d week!

Ben benieuwd wat die snor morgenavond hierover zegt......VI anti-ajax, die kunnen zelfs dit niet goedpraten.
Pim
 Pim - zondag 24 oktober 2010 - 14:32   quote  deeplink  
5 weken Jupiler League voor Wegereef en co ole ole. Wat een drama... Normaal mag je de scheids de schuld niet geven, maar ik denk dat ik voor 1 keertje van die gedachte af stap. Onvoorstelbaar, deze vent was zo onvoorstelbaar slecht...
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 24 oktober 2010 - 14:32   quote  deeplink  
Psv volgende maand verslaan en we staan weer gelijk..
Pim
 Pim - zondag 24 oktober 2010 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 14:32 schreef Johnnyafca het volgende:
PSV verneukt de punten vandaag tegen die kakkerlakken;)!
Guyt
 Guyt - zondag 24 oktober 2010 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 13:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
[ afbeelding ]

Hier wil je toch op rammen?
Bedankt scheids.Hij heeft een kop van iemand met een down syndroom de LUL.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 24 oktober 2010 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 14:32 schreef Guyt het volgende:

[..]

MONGOOL
Wegereef bedoel je hoop ik?

Laat hem urby lekker afzeiken, die was namelijk ajax-onwaardig vandaag!
Guyt
 Guyt - zondag 24 oktober 2010 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 13:58 schreef remco k het volgende:
inderdaad geen rood hoe hij op steek ingaat...

Kan iemand Urby uit zijn leiden verlossen
Kan iemand ons van JOU verlossen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 24 oktober 2010 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 14:30 schreef remco k het volgende:
je weet niet of het een zware knieblessure is, laten we dat in ieder gavel rustig afwachten.

ENIGE POSITIEVE VANDAAG WAS VERHOEVEN, en dat zegt genoeg.

Urby was veruit de slechtste man bij AJAX, wat een drama zeg, hij zet zelfs drie keer een excelsior speler alleen voor de keeper. triest triest triest.
Ik snap niet dat je alleen de naam van Urby kunt noemen. Er waren er meerdere drama. Maar het grootste drama van het hele veld liep in het groen. Absoluut de grootste mongool van het veld. Gele kaarten geven aan Ajax en overtredingen van Excelsior niet eens bestraffen. Deze gozer nooit meer laten fluiten bij een wedstrijd van Ajax.

Trouwens weet bijna zeker dat de rode kaart van Anita geseponeerd gaat worden. Dat is wel het minste wat de KNVB kan doen na zo'n wanprestatie van 1 van hun medewerkers.
Guyt
 Guyt - zondag 24 oktober 2010 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 14:35 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Wegereef bedoel je hoop ik?

Laat hem urby lekker afzeiken, die was namelijk ajax-onwaardig vandaag!
Hij was zeker niet goed vandaag helemaal mee eens.Maar hij zeikt altijd over 1 en dezelfde speler volgens mij speelden ze met zn tienen.
BRW
 BRW - zondag 24 oktober 2010 - 14:38   quote  deeplink  
Wat een verschrikkelijke Hans Worst die Wegereef! Gadverdamme, wat een irritant ventje is dat.. Ajax speelde ook niet goed maar hij wist de wedstrijd goed te verpesten..

KAN IEMAND ONS VAN SULEJMANI EN REMCO K. VERLOSSEN! Urby was niet goed vandaag maar Sulejmani heb ik vandaag (en al die seizoenen daarvoor) ook niet gezien..
thomASS
 thomASS - zondag 24 oktober 2010 - 14:38   quote  deeplink  
Verhoeven had goede reddingen, maar hij zat er ook een paar keer gevaarlijk naast. Ben bang dat steek er minimaal een maand uitligt
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 14:38 schreef BRW het volgende:
Wat een verschrikkelijke Hans Worst die Wegereef! Gadverdamme, wat een irritant ventje is dat.. Ajax speelde ook niet goed maar hij wist de wedstrijd goed te verpesten..

KAN IEMAND ONS VAN SULEJMANI EN REMCO K. VERLOSSEN! Urby was niet goed vandaag maar Sulejmani heb ik vandaag (en al die seizoenen daarvoor) ook niet gezien..
HAHAHAHA, maar Sulejmani heeft vandaag nog een ASSIST.... Maar je hebt gelijk Urby had er vandaag ook 3, VOOR DE TEGENSTANDER.
Pim
 Pim - zondag 24 oktober 2010 - 14:40   quote  deeplink  
Ik geloof dat ten Cate ooit de term FC Wegereef in de wereld heeft gebracht. Laat Jol deze traditie nog maar in stand houden....
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 14:38 schreef thomASS het volgende:
Verhoeven had goede reddingen, maar hij zat er ook een paar keer gevaarlijk naast. Ben bang dat steek er minimaal een maand uitligt
Indirect is ook dat de schuld van Wegereef, als hij die rode kaart niet had gegeven en die penaltys wel, dan had ajax niet met 9 man vol op de aanval gespeeld en had Excelsior die ruimte nooit gekregen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 24 oktober 2010 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 14:36 schreef Guyt het volgende:

[..]

Hij was zeker niet goed vandaag helemaal mee eens.Maar hij zeikt altijd over 1 en dezelfde speler volgens mij speelden ze met zn tienen.
Nou ja, laat hem gewoon, het is zijn mening, je maakt je daar veel te druk over.

Ik ben ook geen fan van urby, maar ik laat dat niet zo blijken.
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 14:36 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik snap niet dat je alleen de naam van Urby kunt noemen. Er waren er meerdere drama. Maar het grootste drama van het hele veld liep in het groen. Absoluut de grootste mongool van het veld. Gele kaarten geven aan Ajax en overtredingen van Excelsior niet eens bestraffen. Deze gozer nooit meer laten fluiten bij een wedstrijd van Ajax.

Trouwens weet bijna zeker dat de rode kaart van Anita geseponeerd gaat worden. Dat is wel het minste wat de KNVB kan doen na zo'n wanprestatie van 1 van hun medewerkers.
Ik noem eerder al de wanprestatie van vrijwel het gehele elftal, maar Urby spring er gewoon bovenuit, als je al niet met je tegenstander meeloopt omdat je gewoon te lui bent, dan moet je oprotten uit dat helige ajaxshirt.
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 14:32 schreef Guyt het volgende:

[..]

MONGOOL
Kijk, dit bedoel ik nou, ik praat over een speler en jij maakt het persoonlijk, dat zegt dus VEEEEEEL meer over jou dan over mij.

Maar blijkbaar vind jij die schoten de tweede ring in wel heel goed van Urby of heb je het over die drie keer dat hij balverlies lijdt en daardoor 3 keer een tegenstander voor onze goal zet?? of bedoel je dat hij wederom de ajacied was met VERUIT het meeste balverlies, of heb je het over die acties die op 1 na allemaal zijn mislukt, of heb je het over dat balletje aannemen aan de zijlijn in de 90ste minuut....
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 14:32 schreef Johnnyafca het volgende:
Alleen vergeet je dat Twente ons vandaag ook weer voornij gaat, en dat Roda ons heeft ingehaald..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 24 oktober 2010 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 14:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik noem eerder al de wanprestatie van vrijwel het gehele elftal, maar Urby spring er gewoon bovenuit, als je al niet met je tegenstander meeloopt omdat je gewoon te lui bent, dan moet je oprotten uit dat helige ajaxshirt.
Ik ben het met je eens en heb me ook aan hem geergerd, echter aan meerdere spelers. Van der Wiel vond ik zwak, net als De Zeeuw, Enoh en Suarez. Daarnaast waren er nog een aantal die onvoldoende scoorden. Daarom vind ik de teamprestatie gewoon ondermaats. Doe daarbij die klote scheidsrechter en je hebt de ideale combinatie.

Ajax is genaaid door Zeist. En wederom zullen ze daar hun bek weer houden.
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 14:51 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens en heb me ook aan hem geergerd, echter aan meerdere spelers. Van der Wiel vond ik zwak, net als De Zeeuw, Enoh en Suarez. Daarnaast waren er nog een aantal die onvoldoende scoorden. Daarom vind ik de teamprestatie gewoon ondermaats. Doe daarbij die klote scheidsrechter en je hebt de ideale combinatie.

Ajax is genaaid door Zeist. En wederom zullen ze daar hun bek weer houden.
Ze zullen inderdaad hun bek wel weer houden, ik ben wel heel benieuwd naar de reactie van Wegereef zelf.

Je hebt gelijk, de gehele teamprestatie is ver ondermaats, ik vond Vertongen, Ooijer en Hammie de enige spelers die redelijk op nieveau zaten. Suarez is al weken uit vorm, en dat gaat voorlopig ook niet terugkomen, hij heeft vrijwel alles gespeeld na het WK en dat gaat gewoon in je lijf zitten.

De reden vandaag dat ik Urby zo slecht vond, komt puur door instelling. In de eerste 2 minuten van de westrijd, lijdt hij 2 keer balverlies, beide keren is dat volkomen onnodig, nou kun je zeggen dat het gewoon kan gebeuren, maar het zegt iets over hoe men een wedstrijd ingaat. Hetzelfde geldt bij die 2-0, daar zit hij 400% fout, hij moet die bel gewoon buitenspelen, dan is er niks aan de had, en ja ook Wiel (dacht ik) zit daar fout, die dekt veel te laat.
Dan denk je dat het in de tweede helft wel wat beter zal gaan, omdat het vrijwel niet slechter kon, en dan zie je balletjes over 4 meter die worden ingespeeld alsof zijn oma er staat, een balletje aannemen dat onder hem doorgaat. En niet mee terug rennen bij een aanval van AJAX terwijl we met 10 man staan.

Als men gewoon hard vecht en een goede instelling toont, dan kan ik accpteren dat je een keer slecht speelt, maar met zo'n instelling een veld opgaan, en dan een paar dagen later meer salaris gaan eisen omdat hij vind dat hij zo goed is, nee sorry, maar dan ben je mijn respect heel snel kwijt.

AJAX Scoort vandaag 2 keer, en Urby is verantwoordleijk voor de 2e goal van Excelsior, buiten het feit dat de schieds er hoogspersoonlijk verantwoordelijk voor is vandaag, is Urby gewoon de zwakste schakel bij AJAX vandaag
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 24 oktober 2010 - 15:09   quote  deeplink  
we zijn weer genaaid en dat is prihima.....viva jan wegereef!

Ik ga je kop inslaan met een knuppel!!
thomASS
 thomASS - zondag 24 oktober 2010 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 15:09 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
we zijn weer genaaid en dat is prihima.....viva jan wegereef!

Ik ga je kop inslaan met een knuppel!!
haha
karakter
 karakter - zondag 24 oktober 2010 - 15:11   quote  deeplink  
Nou, Siem de Jong, die is pas goed man, een nummer tien die niet opvalt, ook geweldig lekker de ballen verdeelt en zelf ook uit alle standen schiet en scoort.
Ik zou gewoon met Suleymani zijn begonnen als links buiten.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 24 oktober 2010 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 15:11 schreef karakter het volgende:
Nou, Siem de Jong, die is pas goed man, een nummer tien die niet opvalt, ook geweldig lekker de ballen verdeelt en zelf ook uit alle standen schiet en scoort.
Ik zou gewoon met Suleymani zijn begonnen als links buiten.
echt waar?
bully
 bully - zondag 24 oktober 2010 - 15:13   quote  deeplink  
ook ik ben geen fan van urby maar alles op hem afschuiven is natuurlijk onzin.
net als hetgeen er steeds op terug tekomen neemt ziekelijke vormen aan.
ieder heefd zijn eigen mening die kan je waarderen maar je moet niet jou mening op gaan dringen.
het slecht spel van meerdere spelers was gewoon ajax onwaardig.
en natuurlijk heefd de scheids daaraan zijn steentje meegedragen.
maar daar kan je deze verliespunten niet op af schuiven .
daar is verschil in kwaliteit van deze ploegen te groot voor.
maar dit heefd ons nog veel meer verlies opgeleverd.
want ik vond verhoeven nou niet zo`n degelijke indruk maken met zijn gegrabbel.
en ook zijn langzame spelhervatting liet niet zien dat hij deze wedstrijd wou winnen.
natuurlijk had hij wat reddingen maar die kwamen vaak ook voort uit zijn eigen gegrabbel en constant de bal niet klemvast hebben.
dus hoop dat steek snel terug is want anders gaat dit ons nog meer punten kosten.
en ik hoop ook dat de knvb nu ook laat zien dat ze niet partijdig zijn.
en dat ze net als vorig jaar de scheids die tegen twente in de fout ging strafte nu ook dit bij wegereef doen.
maar buiten dit blijf ik erbij dat we gewoon hadden moeten winnen en dat heefd niks met de scheids temaken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 oktober 2010 door bully --
freakie
 freakie - zondag 24 oktober 2010 - 15:13   quote  deeplink  
Karakter inderdaad dat is vandaag ook wel weer opgevallen.. Siem de jong was ongelofelijk slecht...
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 24 oktober 2010 - 15:14   quote  deeplink  
De zwakste schakel aan de zijde van Ajax zijn supporters zoals jij Remco! Grijpt niet ieder topic aan om Urby af te zagen. Get a life!
BRW
 BRW - zondag 24 oktober 2010 - 15:14   quote  deeplink  
Beste Remco,

Je hebt gelijk dat Urby vandaag niet best was. Maar ik heb hem vaker gezien vandaag dan Sulejmani! Maar ik vrees dat wij het nooit eens zullen worden over deze twee.. Dus laten we daar een punt achter zetten. Vandaag vond ik de Jong echt heel slecht spelen en ook Enoh en De Zeeuw waren ondermaats vandaag..

Wat ik ook storend vind is dat Jol niet gewoon de opstelling laat staan zoals ie was tegen Auxerre en NAC! Met Enoh en Lindgren als verdedigende middenvelders en de Zeeuw met de punt naar voren.. Dat ging toch goed!? Of zie ik dat verkeerd? Ik ben heel eerlijk dat dat niet de speelstijl van Ajax moet zijn maar de Jong komt gewoon niet goed uit de verf met El Hamdaoui voor zich!

Ook had hij Emanuelson als linksback moeten laten staan en Sulejmani op linksbuiten.. Dat is voor beide gewoon het beste! (En voor ons twee ook, zijn we beide blij.. ;-)) Ik heb altijd achter het idee gestaan om hem gewoon een aantal wedstrijden achter mekaar te laten spelen.. Dan kan hij meer in zijn ritme komen!

Conclusie; Wegereef verpest de wedstrijd, Jol snapt het niet en Ajax,een aardig deel van de spelers, haalde zijn niveau niet..

Daarbij staat PSV nu op 2 - 0 en Feyenooit speelt eveneens met 10 man.. Complot van de KNVB? Je zou het bijna denken..

Groeten...
freakie
 freakie - zondag 24 oktober 2010 - 15:18   quote  deeplink  
bully heb je de wedstrijd gezien?? Dit heeft alles met de scheids te maken...

Alleen al gele kaarten die ajax kreeg is het voorbeeld.. Alles was geel voor ajax vandaag.. en die rode kaart had geen eens een kaart moeten zijn.. als exelsior nou ook geel had gekregen dan is dat al weer minder erg.. Maar nu was het probleem dat exelsior 0 gele kaarten had waardoor ze 10 keer makkelijker het duel in konden gaan.. dDus had dat niet met de scheids te maken?? 2 handsballen waar er 1tje zowiezo gestraft had moeten worden.. Dat was het schot van emanuelson die tegen werd gehouden met de hand.. Dat was er zowiezo 1
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 15:14 schreef Harm de Graaf het volgende:
De zwakste schakel aan de zijde van Ajax zijn supporters zoals jij Remco! Grijpt niet ieder topic aan om Urby af te zagen. Get a life!
Ik zeg iets over de wedstrijd, en Urby speelde vandaag in deze wedstrijd in negatieve zin een grote hoofdrol, of wou je zeggen dat de 2e goal van Excelior niet Urby zijn schuld was? of mag dat niet worden gemeld ofzo?
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 15:14 schreef BRW het volgende:
Beste Remco,

Je hebt gelijk dat Urby vandaag niet best was. Maar ik heb hem vaker gezien vandaag dan Sulejmani! Maar ik vrees dat wij het nooit eens zullen worden over deze twee.. Dus laten we daar een punt achter zetten. Vandaag vond ik de Jong echt heel slecht spelen en ook Enoh en De Zeeuw waren ondermaats vandaag..

Wat ik ook storend vind is dat Jol niet gewoon de opstelling laat staan zoals ie was tegen Auxerre en NAC! Met Enoh en Lindgren als verdedigende middenvelders en de Zeeuw met de punt naar voren.. Dat ging toch goed!? Of zie ik dat verkeerd? Ik ben heel eerlijk dat dat niet de speelstijl van Ajax moet zijn maar de Jong komt gewoon niet goed uit de verf met El Hamdaoui voor zich!

Ook had hij Emanuelson als linksback moeten laten staan en Sulejmani op linksbuiten.. Dat is voor beide gewoon het beste! (En voor ons twee ook, zijn we beide blij.. ;-)) Ik heb altijd achter het idee gestaan om hem gewoon een aantal wedstrijden achter mekaar te laten spelen.. Dan kan hij meer in zijn ritme komen!

Conclusie; Wegereef verpest de wedstrijd, Jol snapt het niet en Ajax,een aardig deel van de spelers, haalde zijn niveau niet..

Daarbij staat PSV nu op 2 - 0 en Feyenooit speelt eveneens met 10 man.. Complot van de KNVB? Je zou het bijna denken..

Groeten...
Op je eerste alinea na, zijn we het volledig eens, Sulejmani geeft trouwens wel de assist die ons vandaag een punt oplevert, dus je kan wel zeggen dat je Urby vaker hebt gezien, maar dat kan vandaag iig nooit in positieve zin gelden, hij heeft namelijk helemaal niks goed gedaan.
Hij moet gewoon starten als linksback inderdaad, dat zeg ik ook al maanden, Sulejmani is nog lang niet op het gewenste nieveau, ook daar zit je goed, maar toch is hij bij veel gevaarlijke momenten betrokken ( Kiev, Auxerre en vandaag), wat dus alleen maar betekent dat het nog veel gevaarlijker kan worden, zeker als Urby en Sulej op elkaar worden ingespeeld.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 24 oktober 2010 - 15:25   quote  deeplink  
Als er geen fouten gemaakt worden dan wordt er ook nooit gescoord. Het was een ongelukkig moment voor Urby, maar het is nietmakkelijk om een wedstrijd als aanvaller te beginnen en als verdediger te eindigen. Urby had als back moeten starten.
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 15:25 schreef Harm de Graaf het volgende:
Als er geen fouten gemaakt worden dan wordt er ook nooit gescoord. Het was een ongelukkig moment voor Urby, maar het is nietmakkelijk om een wedstrijd als aanvaller te beginnen en als verdediger te eindigen. Urby had als back moeten starten.
je kan zijn fouten wel ongelukkig blijven noemen, maar hij brengt er wel AJAX al 2 wedstrijden op rij flink mee in de problemen.

Je hebt overigens helemaal gelijk dat hij als Back moet beginnen, Anita speelde ook vandaag weer dramatisch
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 24 oktober 2010 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 15:25 schreef Harm de Graaf het volgende:
AL je niet ziet, dat Urby bij deze wedstrijd de grootste schuldige is aan het puntverlies, dan snap je niet heel veel van het spelletje, Urby is vandaag hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor de tegengoal, het is dan dus ook logisch dat hij wordt aangepakt op dit forum, en natuurlijk speelde er meer mensen niet goed, maar Urby was echt de slechtste van allemaal. Remco K heeft gelijk wat betreft zijn instelling, die is gewoon ver onder de maat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Exelsior - Ajax : Zondag 24 Oktober 12.30 uur.

0.0080749