|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote: gelukkig maar, we moeten nog een paar zware potjes de komende week. Volgende week tegen de handlangers van Twente |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
ik denk inderdaad niet dat Feyenoord dit nog gaat ombuigen:):) |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Lekker voor die kut kakkerlakken! Ik had toch niet verwacht dat ze iets zouden kunnen doen tegen psv. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
5-0 WAHAWHAWHAAH maakt het toch wel weer beetje goed. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
godver de godver,wordt weeeeeer zo,n KUTSEIZOEN!!!!!!!hoe kan dat nou man?te triest voor woorden......echt... |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 15:49 schreef joduh het volgende:godver de godver,wordt weeeeeer zo,n KUTSEIZOEN!!!!!!!hoe kan dat nou man?te triest voor woorden......echt... PB even beantwoorden als je wilt |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
das dan klein goedmakertje voor vandaag..... |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Dan moeten we het zelf doen over een maandje tegen psv, 7-0 al |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote: wat een idioot joh... de concurrent loopt uit met een doelsaldo`tje van +7 ofzo en ajax verliest 2 punten tegen de degradant en deze man is blij. bijna nog blijder dan mij:S |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
dus t gaat weer tussen psv en Fc Twente dit jaar(terecht) |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Ik had liever Feyenoord punten zien pakken bij die kut boeren. |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote: ja ik ook als we bij de top 3 stonden.maar nu het niet het geval is lach ik mn lul ff uit mn broek |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
Kom op man die wat psv doet is helemaal niet goed hoor.. doelsaldo kan belangrijk zijn en jullie lachen je hier kapot ...-.- kut middag vandaag hope dat die moffe ngo punte laten liggen tegen die nazi's |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Ja tuurlijk had ik gehoopt dat feyenoord punten zou pakken. Maarja niks aan te doen. Nu geniet ik hier gewoon van. |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote: ja, ik ook, maar als het dan niet gebeurt, dan ook maar meteen goed toch. |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
lullig als jullie dalijk op 7 goals na t kampieonschap weer mislopen. +punt is dat het wel progressie zou zijn. |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 16:00 schreef kansenbenutter het volgende:lullig als jullie dalijk op 7 goals na t kampieonschap weer mislopen. +punt is dat het wel progressie zou zijn. Dat doelsaldo halen we wel weer in, jullie gaan degradatie spelen. volgens jar lekker vol voor de punten uit bij Veendam, en daarna in de volle kuip thuis tegen Cambuur spelen, om vervolgens in de beker tegen een eredivisieclub te mogen spelen, jaja, misschien wel tegen het GROTE AJAX, wat een eer zal dat voor veel spelers dan zijn zeg..... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Heb op dit moment een groter hekel aan PSV dan aan FEYENOORD hoor. kut pisvee gun ik het licht in de ogen niet. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 16:00 schreef kansenbenutter het volgende:lullig als jullie dalijk op 7 goals na t kampieonschap weer mislopen. +punt is dat het wel progressie zou zijn. Daar ben ik niet zo bang voor.Zo goed is PSV nou ook weer niet.Feyenoord is niet in goede doen en zou zoiezo niet winnen van PSV. Nu tegen 10 man word het ze wel heel makkelijk gemaakt. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 16:03 schreef Guyt het volgende:[..] Heb op dit moment een groter hekel aan PSV dan aan FEYENOORD hoor. kut pisvee gun ik het licht in de ogen niet. Ik heb dat altijd al gehad, grote hekel aan die boeren! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Bovendien was ik in deze wedstrijd gewoon voor Feyenoord want Psv is een concurrent van AJAX.Maar helaas het mag niet zo zijn. |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 16:03 schreef Guyt het volgende:[..] Heb op dit moment een groter hekel aan PSV dan aan FEYENOORD hoor. kut pisvee gun ik het licht in de ogen niet. Ik ook niet, maar als het dan toch moet gebeuren, dan maar heel erg hard |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
dit niveau wat feye laat zien is gewoon triest kan er niet eens omlachen .. dit hoort niet eens thuis in de mickey mouse league .. |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
t nivo van psv is vies.. t nivo van een kampioensploeg. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 16:12 schreef KAb het volgende:dit niveau wat feye laat zien is gewoon triest kan er niet eens omlachen .. dit hoort niet eens thuis in de mickey mouse league .. psv speelt ook oppermachtig hoor |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
het is te veel voor ajax om vanuit t niets op 3 vlakken mee te strijden. die apen zitten er doorheen. |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Vind het erg sneu voor Feyenoord.10-0 Spelers zullen door de grond kunnen zakken. |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote: laat ze er lekker in blijven liggen dan, zand erover................ |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
ach ja leuk is anders. feyenoord zit al jaren in de wachtkamer.dus dus dat wendt. en anders is de punten die ajax de laatste weken erg onnodig heeft laten liggen. en zollang het zoals t nu is allemaal meevalt..gaat t toch goed :) |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
EN TWENTE WINT MET BEHULP VAN DE SCHEIDSRECHTER, ZE KRIJGEN EEN PENALTY HOOR IK NET TERWIJL DE GRENS ZEI DAT HET NIET EENS HANDS WAS............
DIT KAN NIET EN DIT MAG NIET. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Jongens we leven dan maar toe naar Woensdag
Na regen komt zonnenschijn
Woensdag: PSV Verliest van Vitesse Jordania de held Woensdag: Twente laat punten liggen. Woensdag: Ajax herstelt van de gelijkspel 0-3 |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Het kon vandaag gewoon niet erger dan dit. ik kan me zo tyfus kwaad maken over die klote scheids
Jan Wegereef bedankt. Hoop dat die lul wordt geschorst en nooit meer Ajax fluit! |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
ICE: de bal stuite op en kwam tegen zen elleboog om daar een penalty voor te geven moet je wel heel gek zijn in je hoofd KNVB wou gewoon even Ajax PIJN DOEN VANDAAG! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 16:42 schreef ThreeStars het volgende:ICE: de bal stuite op en kwam tegen zen elleboog om daar een penalty voor te geven moet je wel heel gek zijn in je hoofd KNVB wou gewoon even Ajax PIJN DOEN VANDAAG! Ik zag het net, en het was helemaal niet z'n elleboog, hij nam de bal gewoon aan op de borst, de scheids staat kaas recht achter bosschaart, en kan dit nooit zien, als de grens dan zegt dat het geen hads was is dit gewoon corruptie |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 15:57 schreef kansenbenutter het volgende:[..] ja ik ook als we bij de top 3 stonden.maar nu het niet het geval is lach ik mn lul ff uit mn broek In en in triest dat jij je meer met het puntverlies van AJAX bezig houd dan met Feyenoord dat als ze zo door gaan in de Jupiler leaque belanden. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 16:46 schreef remco k het volgende:[..] Ik zag het net, en het was helemaal niet z'n elleboog, hij nam de bal gewoon aan op de borst, de scheids staat kaas recht achter bosschaart, en kan dit nooit zien, als de grens dan zegt dat het geen hads was is dit gewoon corruptie vandaag ligt het er wel erg dik bovenop dat er clubs duidelijk bevoordeeld en benadeeld worden, het is toch te triest voor woorden wat er vandaag op de velden is gebeurd. Maar die Wegereef, wat een ongelooflijke KLOOTZAK! Hij heeft het vandaag verknalt voor AJAX. |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 16:16 schreef kansenbenutter het volgende:het is te veel voor ajax om vanuit t niets op 3 vlakken mee te strijden. die apen zitten er doorheen. 3 puntjes achter psv, en Psv moet alle moeilijke uitwesdtrijden nog spelen, ajax heeft twente Excelsior en Feyenoord al gehad, als we vandaag gewoon een normale scheids hadden gehad, was het trouwens gewoon 1 puntje geweest.
EN in de CL en de beker zijn we vol op in de race om door te gaan. Hoe is het bij jullie in de beker en in europa? of stel ik nu lastige vragen? Ik denk trouwens dat jullie volgend jaar ook weer om de titel strijden, maar wel in de eerste divisie... |
|
|
|
|
j.d
|
|
|
Waarom starte jol niet met de zelfde elf als tegen auxerre,Nee anita er in why???en waarom de jong??? En die scheids moet verbannen worden. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 17:49 schreef j.d het volgende:Waarom starte jol niet met de zelfde elf als tegen auxerre,Nee anita er in why???en waarom de jong??? En die scheids moet verbannen worden. Dat begreep ik in eerste instantie ook niet. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het was weer schrikbarend slecht van Ajax. Ook voor die rode kaart was het niet om aan te zien. Dat die schIJts er geen pepernoot van kan is duidelijk, maar Ajax had gewoon kunnen winnen. Als je nagaat wat er een verval is van spelers, dan ga je toch denken dat er structureel iets helemaal fout zit bij Ajax. Iets wat ik steeds zeg en ook daadwerkelijk realiteit begint te worden. De laatste 10 jaar zie je de beste trainers grijs en lelijk worden en telkens gaan ze vreemde dingen doen. Het lijkt wel een slangenkuil bij Ajax. Het elftal is precies dezelfde als eind vorig seizoen, alleen Pantelic is vervangen. El Hamdaoui is beter dan Pantelic, maar hij moet ook in dezelfde rol spelen als hem. Dat is toch te leren lijkt me, zwemmen kun je ook leren. Als je bij de rust met 2-0 achter staat moet je het lef hebben om 1 op 1 te spelen, ook met 10 man. Wat heb je te verliezen? Met 10 man zou ik het altijd doen, ook in topwedstrijden. Vertonghen kan dat prima, waardoor je veelal in de aanval blijft en daardoor het initiatief blijft houden. Iets wat Ajax altijd behoort te hebben, maar Ajax is zichzelf al jaren niet meer.
Ik val telkens in herhaling en ik zie op termijn ook geen verbetering. Veel word verbloemd, omdat we tegen matige tegenstanders spelen in de Eredivisie en Ajax gewoon beter materiaal heeft dan de opponent. Toch zijn we weer in de achtervolging, de laatste 4 competitiewedstrijden pak je maar 5 punten. Ook Auxerre en Ac Milan zijn door een gezond Ajax makkelijk te pakken, want ook zij hebben de voetbalwijsheid niet in pacht. |
|
|
|