BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Exelsior - Ajax : Zondag 24 Oktober 12.30 uur.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 24 oktober 2010 - 18:25   quote  deeplink  
Jullie zijn genaaid door Wegereef, maar dan nog hadden jullie de 3 punten kunnen pakken. De goals vielen door individuele fouten van Ooijer, Emanuelson en Van der Wiel. Jol moet Suarez een beetje rustig krijgen. Hij is aan het overcompenseren en dan verliest hij de dreiging, waar alle clubs voor vrezen.
joduh
 joduh - zondag 24 oktober 2010 - 19:31   quote  deeplink  
wat een vreselijke kutzondag zeg......wat als we geen vertonghen hadden?......
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 24 oktober 2010 - 20:47   quote  deeplink  
Hé ik weet waar die lullenzuiger woont!

Hoorde net van een gappie dat hij een kamertje huurt op de bovenverdieping bij Munsterman!

Wegereef, prepare for pain!
morkanne
 morkanne - zondag 24 oktober 2010 - 21:18   quote  deeplink  
Ben ik de enige die El Hamdaoui in buitenspelpositie zie teruglopen bij de 2-1?
Ooijer kopt de bal naar voren en de speler van Exelcior mist de bal.
Guyt
 Guyt - zondag 24 oktober 2010 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 15:54 schreef kansenbenutter het volgende:

[..]

wat een idioot joh...
de concurrent loopt uit met een doelsaldo`tje van +7 ofzo en ajax verliest 2 punten tegen de degradant en deze man is blij.
bijna nog blijder dan mij:S
Ehhhhhhhhhhh degradant???? Volgens mij is jou club degradant hoor Feyenoord. Excelsior is momenteel de club van rotterdam hahahahaha.
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:18 schreef morkanne het volgende:
Ben ik de enige die El Hamdaoui in buitenspelpositie zie teruglopen bij de 2-1?
Ooijer kopt de bal naar voren en de speler van Exelcior mist de bal.
is me niet opgevallen moet ik eerlijk zeggen, ik zal er vanavond nog eens terugkijken
bully
 bully - maandag 25 oktober 2010 - 05:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 15:18 schreef freakie het volgende:
bully heb je de wedstrijd gezien?? Dit heeft alles met de scheids te maken...

Alleen al gele kaarten die ajax kreeg is het voorbeeld.. Alles was geel voor ajax vandaag.. en die rode kaart had geen eens een kaart moeten zijn.. als exelsior nou ook geel had gekregen dan is dat al weer minder erg.. Maar nu was het probleem dat exelsior 0 gele kaarten had waardoor ze 10 keer makkelijker het duel in konden gaan.. dDus had dat niet met de scheids te maken?? 2 handsballen waar er 1tje zowiezo gestraft had moeten worden.. Dat was het schot van emanuelson die tegen werd gehouden met de hand.. Dat was er zowiezo 1
heb dat ook gezegt dat scheids niet goed was.
maar een club als ajax mag zich daar niet achter verschuilen.
als je alleen het verschil in begroting vergelijkt dan moet ajax gewoon ook tegen twaalf man deze wedstrijd winnen.

en ben ook benieuwt of deze scheids en degeen die twente floot ook worden gestraft.
want anders ga ik toch echt mijn bedenkingen krijgen bij de partijdigheid van de knvb.
als ze scheids straffen omdat hij fout ten nadele twente maakt moeten ze dat bij de andere clubs ook doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 oktober 2010 door bully --
bully
 bully - maandag 25 oktober 2010 - 06:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 15:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg iets over de wedstrijd, en Urby speelde vandaag in deze wedstrijd in negatieve zin een grote hoofdrol, of wou je zeggen dat de 2e goal van Excelior niet Urby zijn schuld was? of mag dat niet worden gemeld ofzo?
urby was zeker niet de enige die slecht speelde.
en ook ik ben geen liefhebber van hem.
maar om het bij elk topic alleen over hem te hebben heefd weinig zin.
er zijn nu eenmaal liefhebbers en tegenstanders van hem.
dus ieder zijn mening maar proberen iedereen te overtuigen heefd geen zin.
joduh
 joduh - maandag 25 oktober 2010 - 07:01   quote  deeplink  
waar is pietje toch????ben benieuwd naar zijn commentaar! pietje???????
nummer10
 nummer10 - maandag 25 oktober 2010 - 08:09   quote  deeplink  
ooijer en vertonghen en vdwiel gingen meer in de fout... bij die goal.. beetje makkelijk om alles op 1 iemand af te schuiven..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 25 oktober 2010 - 13:54   quote  deeplink  
WEGEREEF JE BEK GAAT SCHEEF!!!
remco k
 remco k - maandag 25 oktober 2010 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 08:09 schreef nummer10 het volgende:
ooijer en vertonghen en vdwiel gingen meer in de fout... bij die goal.. beetje makkelijk om alles op 1 iemand af te schuiven..
Het is echt ongelooflijk dat je dit zegt, alles en iedereen inclusief Jol en Urby zelf leggen de fout daar bij Urby, en toch verdedig jij hem, echt erg nou hoor.

Hij is degene die balverlies lijdt, niet 1 van die andere gasten, hij moet met het grrotste gemak die bal afgeven of buitenspelen, en doet dat niet, maar andere spelers zitten meer fout dan Urby?? kom op zeg, dat geloof jezelf toch niet of wel
Ride
 Ride - maandag 25 oktober 2010 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 14:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is echt ongelooflijk dat je dit zegt, alles en iedereen inclusief Jol en Urby zelf leggen de fout daar bij Urby, en toch verdedig jij hem, echt erg nou hoor.

Hij is degene die balverlies lijdt, niet 1 van die andere gasten, hij moet met het grrotste gemak die bal afgeven of buitenspelen, en doet dat niet, maar andere spelers zitten meer fout dan Urby?? kom op zeg, dat geloof jezelf toch niet of wel
Maar het is niet alleen Urby... redelijk collectief falen.

Ik hoor niemand over Suarez maar wat was die gisteren aan het doen op het veld.
Ik heb nu nog geen idee?
remco k
 remco k - maandag 25 oktober 2010 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 14:40 schreef Ride het volgende:

[..]

Maar het is niet alleen Urby... redelijk collectief falen.

Ik hoor niemand over Suarez maar wat was die gisteren aan het doen op het veld.
Ik heb nu nog geen idee?
Als je het topic zou lezen, en niet slechts 1 pagina, dan kun je zien dat er genoeg mensen zijn waaronder ikzelf die veel andere spelers ook slecht vonden, Urby stak er echter in mijn ogen in negatief opzicht met kop en schouders bovenuit, geen instelling en 100% schuldig aan de 2e tegengoal. En dat is de tweede zwaar negatieve prestatie van hem in een week tijd, want hoe leuk het er aan de bal ook uitziet, dit seizoen is zijn rendement gewoon 0 en niks meer, en als je dan ook nog verantwoordelijk bent voor een zeer belangrijke tegengoal, namelijk de goal die ons twee punten heeft gekost, dan mag daar best wat over gezegd worden lijkt me toch?

Maar zoals ik al zei, de enige spelers die een voldoende haalde, waren in mijn ogen Ooijer Vertongen en Hammie, en in iets mindere mate de invalbeurt van Sulejmani, die is namelijk wel verantwoordelijk voor een belangrijke assist, namelijk die van de 2-2.

Dus Enoh, Wiel, Suarez, De Zeeuw, Urby, De Jong en ook Stekelenburg vielen mij zwaar tegen... Ooijer speelde een goede wedstrijd, hij repareerde veel gister, maar zat samen met Steek wel volledig mis bij die eerste goal..

Alles staat en valt bij het waardeloze positiespel dat AJAX dit gehele seizoen al vertoond, het was tegen Auxerre iets beter, en daarom snap ik ook niet dat Jol weer zonodig moest ingrijpen en andere spelers inbrengen. Jol is bij AJAX daarom voor mij de slechtste van dit weekend, het is namelijk echt heel slecht wat hij heeft laten zien.
Ride
 Ride - maandag 25 oktober 2010 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Telegraaf
Excelsior - Ajax wordt overgespeelt
25/10/2010 13:46

De KNVB is tot de conclusie gekomen dat de rode kaart van Jan Wegereef aan het adres van Vurnon Anita, inmiddels geseponeerd, een dusdanige invloed heeft gehad op het wedstrijd verloop van Excelsior - Ajax van afgelopen zondag dat de wedstrijd dient te worden overgespeeld.

Naar een geschikte datum wordt nog gezocht.

remco k
 remco k - maandag 25 oktober 2010 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 16:32 schreef Ride het volgende:

[..]

Wil je niet van die rare dingen posten, ik schrok me een hoedje, dadelijk verliezen we dat zuur verdiende punt ook nog......
nummer10
 nummer10 - maandag 25 oktober 2010 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 16:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je het topic zou lezen, en niet slechts 1 pagina, dan kun je zien dat er genoeg mensen zijn waaronder ikzelf die veel andere spelers ook slecht vonden, Urby stak er echter in mijn ogen in negatief opzicht met kop en schouders bovenuit, geen instelling en 100% schuldig aan de 2e tegengoal. En dat is de tweede zwaar negatieve prestatie van hem in een week tijd, want hoe leuk het er aan de bal ook uitziet, dit seizoen is zijn rendement gewoon 0 en niks meer, en als je dan ook nog verantwoordelijk bent voor een zeer belangrijke tegengoal, namelijk de goal die ons twee punten heeft gekost, dan mag daar best wat over gezegd worden lijkt me toch?

Maar zoals ik al zei, de enige spelers die een voldoende haalde, waren in mijn ogen Ooijer Vertongen en Hammie, en in iets mindere mate de invalbeurt van Sulejmani, die is namelijk wel verantwoordelijk voor een belangrijke assist, namelijk die van de 2-2.

Dus Enoh, Wiel, Suarez, De Zeeuw, Urby, De Jong en ook Stekelenburg vielen mij zwaar tegen... Ooijer speelde een goede wedstrijd, hij repareerde veel gister, maar zat samen met Steek wel volledig mis bij die eerste goal..

Alles staat en valt bij het waardeloze positiespel dat AJAX dit gehele seizoen al vertoond, het was tegen Auxerre iets beter, en daarom snap ik ook niet dat Jol weer zonodig moest ingrijpen en andere spelers inbrengen. Jol is bij AJAX daarom voor mij de slechtste van dit weekend, het is namelijk echt heel slecht wat hij heeft laten zien.
het was allemaal waardeloos remco.. niet op 1 afschuiven nog een keer.. wat betreft Jol compleet mee eens..
nummer10
 nummer10 - maandag 25 oktober 2010 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 19:31 schreef joduh het volgende:
wat een vreselijke kutzondag zeg......wat als we geen vertonghen hadden?......
wat als we nu eens een minder laffe trainer hadden die druft te voetballen ?
remco k
 remco k - maandag 25 oktober 2010 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 16:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

het was allemaal waardeloos remco.. niet op 1 afschuiven nog een keer.. wat betreft Jol compleet mee eens..
Waar schuif ik op 1 af? volgens mij noem ik nog een stuk of 5 spelers die ook waardeloos slecht waren, alleen stek Urby daar met kop en schouders bovenuit...
ICE187CCC
 ICE187CCC - maandag 25 oktober 2010 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 16:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat als we nu eens een minder laffe trainer hadden die druft te voetballen ?
Eens, en neem maar van mij aan, dat er ook binnen ajax verschillende mensen zijn die er op deze manier over denken.
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 25 oktober 2010 - 21:45   quote  deeplink  
Avond heren, ben er nog zout van...

Maar goed, op naar Hoerenveen...
freakie
 freakie - woensdag 27 oktober 2010 - 15:36   quote  deeplink  
ZOUT?? hahaha
thomASS
 thomASS - donderdag 28 oktober 2010 - 13:06   quote  deeplink  
http://www.vi.nl/Nieuws-item/188999/Excelsior-voelt-zich-bestolen-door-arbitrale-kwartet.htm Nu weten ze hoe wij ons voelen ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Exelsior - Ajax : Zondag 24 Oktober 12.30 uur.

0.0081601