|
|
kale co
|
|
|
Op zijn verjaardag oer feyenoorder rinus rotgers overleden (bron FR12)!!
Ik heb hem gekent wat een heerlijke man! 99 jaar en elke dag kwam ie naar de training ongekende humor...... Fijne man
RIP opa rinus!
ps wie weet waar en wanneer hij begraven wordt stuur mij dan ff persoonlijk berichtje dank je wel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
|
|
|
wino
|
|
|
Je was een voorbeeld voor allemaal met je onvoorwaardelijke steun aan het cluppie. R.I.P. Rinus |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
net nog even naar die docu gekeken bij man bijt hond, mooi vent was het
R.I.P. Rinus |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
idd. rust in vrede, en bedankt voor al die jaren trouwe supporting |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Rust in vrede, hier past maar maar 1 woord;respect.
Het filmpje van Rinus staat bij man bijt hond uitzending gemist onder Hand in Hand. |
|
|
|
|
Jeffrey rotgers
|
|
|
Is dit erg dan' mijn eigen opa kom ik nu 4 jaar later pas achter dat hij er niet meer is Kan je zeggen komt door mezelf ... Nee niet waar , maar dat doet er niet toe privé zaken. Wat ik hier mee wil zeggen. Bedankt pa ( jan rotgers ) Voor het laten weten !!!!!!!! Rip opa. Je kleinzoon Jeffrey rotgers |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2014 - 15:00 schreef Jeffrey rotgers het volgende:Is dit erg dan' mijn eigen opa kom ik nu 4 jaar later pas achter dat hij er niet meer is Kan je zeggen komt door mezelf ... Nee niet waar , maar dat doet er niet toe privé zaken. Wat ik hier mee wil zeggen. Bedankt pa ( jan rotgers ) Voor het laten weten !!!!!!!! Rip opa. Je kleinzoon Jeffrey rotgers Jeff, ben je cynisch "bedankt pa" of niet? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tja.. riv meneer Rotgers. |
|
|
|
|
Jeffrey R
|
|
|
Is inderdaad cynisch bedoeld jackyvw. Wat ik al zei na 4 jaar kom ik er zelf achter via via. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
We snappen het cynisme Jeffrey, maar zoiets moet je niet via een topic als deze uitspelen. Daar hebben wij niets mee te maken kerel. Dit is iets tussen jou en je pa. Wij snappen dit toch niet omdat wij jouw verhaal niet kennen en dat hoeven wij ook niet te weten, maar uit bescherming van je eigen persoontje moet je dit hier niet uitvechten... plus dat je dit hier niet moet uitvechten uit respect voor je opa, ondanks dat je er misschien alle redenen toe had. Sterkte ermee.... (overigens hoef je hier niet meer op te reageren, want na deze post zul je hierover niets meer van mij vernemen, dus een discussie aangaan heeft geen zin. Dit is slechts goed bedoeld van mij, als KAMERAAD!)
RIV mijnheer Rotgers |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|