BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Cler voetbalt eigenlijk best prima...?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 21 oktober 2010 - 10:16   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=124633

Laatst viel het me op dat De Cler de laatste tijd eigenlijk best goed voetbalt, wat in deze tijd toch wel een geruststelling is. Hij had even een woordenwisseling met Been, maar heeft de handschoen goed opgepakt en ik vind hem momenteel wel weer richting De Cler gaan, zoals we hem willen kennen. Delen jullie deze mening? Of zien jullie dit anders?
MMM
 MMM - donderdag 21 oktober 2010 - 10:32   quote  deeplink  
Eens, vind hem ook niet onaardig spelen.
fredje
 fredje - donderdag 21 oktober 2010 - 10:37   quote  deeplink  
Toch liever Indi als vlaar terug is.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 21 oktober 2010 - 10:41   quote  deeplink  
Waarom wachten op Vlaar? Of mag Indi alleen maar spelen als Vlaar meedoet? Ik-nie-snap-nie...
De Cler speelt toch goed? Waarom moet Indi er dan in? Heb je helemaal een a-jeugd in het veld staan. Wat oudere inbreng is daarom toch meer voor de hand liggend?
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 21 oktober 2010 - 10:54   quote  deeplink  
ja hij gaat weer de goede kant op
zal wel iets met volwassenheid te maken hebben. mocht ook wel eens
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 21 oktober 2010 - 11:00   quote  deeplink  
Nou, als oudere in de groep geeft hij in elk geval een goed signaal af. Als de jonkies dit overnemen, komt het wel goed. We kijken weer naar boven (naar beneden kan haast niet)..., psv moet er maar als eerste aan geloven!!
netsurfer
 netsurfer - donderdag 21 oktober 2010 - 11:12   quote  deeplink  
Heel knap dat hij zich heeft teruggevochten (okay, echt veel concurrentie heeft hij niet op zijn positie, maar toch..). Hij en Tomasson zijn eigenlijk de laatste der Mohikanen van de dure oudjes. Volgend jaar zijn hun contracten ook ten einde en gaat Feyenoord helemaal met een jeugdploeg spelen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 oktober 2010 - 11:24   quote  deeplink  
Tsja nu Henkie dr niet meer is hangt ie niet zo vaak in de Baja
scheelt een slok op een borrel.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 21 oktober 2010 - 12:00   quote  deeplink  
Verdedigend is ie matig waardoor andere spelers in problemen komen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 21 oktober 2010 - 12:45   quote  deeplink  
In balbezit heeft hij daarentegen wel meerwaarde t.o.v. concurrerende spelers uit de selectie. Nou, met een goede laatste man erachter, die zijn fouten corrigeert (waarvoor die positie eigenlijk vooral is uitgevonden), heb je tenminste wat meer aanvallende impulsen. Als je daar iemand neer plant die alleen maar verdedigd, scheelt dat de laatste man weer wat werk, maar opbouwend laat je een steek vallen... We zijn al zo beperkt in balbezit... Met De Cler vind ik een Wijnaldum ook wat beter voetballen...
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - donderdag 21 oktober 2010 - 12:53   quote  deeplink  
elke keer hou ik nog steeds mn hart vast als de cler aan de bal is. zo traag reageren op veranderende spelsituaties en paniekvoetbal, net zoals die keiharde terugspeelbal laatst.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 21 oktober 2010 - 13:00   quote  deeplink  
Ik zeg ook niet dat De Cler niveautje Real Madrid is, maar ik vind hem op dit moment de terechte keuze op linksback en hij trekt weer aardig richting zijn betere tijd... (vind ik hé)
sevillana
 sevillana - donderdag 21 oktober 2010 - 13:33   quote  deeplink  
vind hem niet zo geweldig spelen, vrij veel tegendoelpunten zijn te danken aan het feit dat hij z'n verdedigende taken verzuimt
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 21 oktober 2010 - 16:04   quote  deeplink  
Dat mag jij vinden. Ik vind het wel meevallen. Het ligt er ook maar net aan wat je wilt... Indi mag er van mij ook best staan, maar dan zetten we er weer een jonkie bij en daar hebben we er nu wel heel veel van..., dus mijn voorkeur gaat naar De Cler..
G-child
 G-child - donderdag 21 oktober 2010 - 16:09   quote  deeplink  
De Cler kan het net bijbenen, verdedigend is hij matig... en aanvallend zorgt hij voor dreiging maar voor amper rendement! Als hij opkomt gaat de bal laag de 16 in en dat was weer een aanval voor Feyenoord...
G-child
 G-child - donderdag 21 oktober 2010 - 16:10   quote  deeplink  
Maarja echt beter hebben we niet...
frray
 frray - donderdag 21 oktober 2010 - 16:21   quote  deeplink  
De Cler is altijd een degelijke verdediger geweest met beperkingen. Heeft ook ervaring dus heeft het team ook nodig. Je kan hem goed gebruiken.
Vnny
 Vnny - donderdag 21 oktober 2010 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 16:09 schreef G-child het volgende:
De Cler kan het net bijbenen, verdedigend is hij matig... en aanvallend zorgt hij voor dreiging maar voor amper rendement! Als hij opkomt gaat de bal laag de 16 in en dat was weer een aanval voor Feyenoord...
Ja heeft die gozer wel een schot in zijn benen, hij heeft af en toe leuke acties tot aan de 16 en dan denk ik altijd schieten maar hij geeft dan een paas aan iemand op de tribune
fredje
 fredje - donderdag 21 oktober 2010 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 12:00 schreef hotjumper het volgende:
Verdedigend is ie matig waardoor andere spelers in problemen komen.
Eens
R()b
 R()b - donderdag 21 oktober 2010 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 13:00 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik zeg ook niet dat De Cler niveautje Real Madrid is, maar ik vind hem op dit moment de terechte keuze op linksback en hij trekt weer aardig richting zijn betere tijd... (vind ik hé)
Lol ja de laatste wedstrijd ging het aardig goed.
Maar toen kon hij ook vaak mee naar voren.
Van het verdedigen alleen moet Tim het niet hebben.
Maar van 1 wedstrijd kan je nog weinig zeggen (vindt ik dan weer).
plannetje
 plannetje - donderdag 21 oktober 2010 - 19:00   quote  deeplink  
de cler doet het gewoon goed alleen moet hij feller verdegigen hij is zo leip als een deur man trapt zo je scheenbeschermers eruit is gewoon een goeie
plannetje
 plannetje - donderdag 21 oktober 2010 - 19:07   quote  deeplink  
TIMIEEEEEE!!!!
sevillana
 sevillana - donderdag 21 oktober 2010 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 16:21 schreef frray het volgende:
De Cler is altijd een degelijke verdediger geweest met beperkingen. Heeft ook ervaring dus heeft het team ook nodig. Je kan hem goed gebruiken.
goed gebruiken? . . . wat ie moet doen doet ie dus niet!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 21 oktober 2010 - 20:51   quote  deeplink  
Als Tim goed speelt komt dat...omdat de spelers om hem heen goed spelen.
sevillana
 sevillana - donderdag 21 oktober 2010 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 20:51 schreef FR-Henk het volgende:
Als Tim goed speelt komt dat...omdat de spelers om hem heen goed spelen.
interessante verklaring
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 21 oktober 2010 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 20:54 schreef sevillana het volgende:

[..]

interessante verklaring
Vond dat bij AZ toen al het geval. Systeem en team was toen zodanig sterk én aanvallend dat hij regelmatig kon opkomen, z'n sterke punt. Daardoor is Timmie in beeld geraakt bij Feyenoord.
De Cler komt nu wat beter uit de verf, maar dan pas als het team om hem heen ook beter functioneert en meer naar voren speelt. Verdedigen is de Cler's kwaliteit niet.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 21 oktober 2010 - 21:00   quote  deeplink  
Standaard scenario:
De cler staat op links bij de middenlijn, een Feyenoord aanval wordt afgeslagen, Tim sprint als een blinde naar zijn eigen doel, ipv de rechtsbuiten op te zoeken die alle ruimte krijgt. Bahia moet die man dan op gaan vangen zodat zijn man vrij komt want Tim staat tegen de eerste paal te leunen ipv Bahia's man op te vangen.

Aanvallende backs zijn leuk, als je een goed ingespeeld team hebt, nu moet je gewoon zekerheid hebben dat het achterin dicht staat. Eerst maar zorgen dat je geen tegendoelpunt krijgt.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 21 oktober 2010 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 20:59 schreef FR-Henk het volgende:

[..]
........ Verdedigen is de Cler's kwaliteit niet.
Das lullig als je back staat.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 oktober 2010 - 21:04   quote  deeplink  
En als Tim opkomt staat ie standaard te ver.
dus in de weg bij de linksbuiten en niet aanspeelbaar voor de rest.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 21 oktober 2010 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 21:01 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Das lullig als je back staat.
Tsja...Feiten zijn feiten, Tim is meer van de (per) ongelukjes.
sevillana
 sevillana - donderdag 21 oktober 2010 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 21:01 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Das lullig als je back staat.
idd, . . . ik dacht toch echt dat hij bij Feyenoord als LB in de opstelling vermeld staat
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 21 oktober 2010 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 21:10 schreef sevillana het volgende:

[..]

idd, . . . ik dacht toch echt dat hij bij Feyenoord als LB in de opstelling vermeld staat
'k Wist niet dat je fan van hem was...?
sevillana
 sevillana - donderdag 21 oktober 2010 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 21:14 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

'k Wist niet dat je fan van hem was...?
fan? . . niet bepaald nee . . . . . . . . . . . . . . . . ., jij?
de flh
 de flh - donderdag 21 oktober 2010 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 13:33 schreef sevillana het volgende:
vind hem niet zo geweldig spelen, vrij veel tegendoelpunten zijn te danken aan het feit dat hij z'n verdedigende taken verzuimt
Hij verzuimt z'n verdedigende taken niet, hij pakt z'n aanvallende taken op. Zo wil Been ook spelen, kijk maar naar Fernandez die die gehaald heeft.

De Cler staat af en toe wel iets te ver naar voren idd. Hij moet meer rekening houden met het knullige balverlies van die jongen gasten op plekken waar het eigenlijk nooit mag.

Goeie speler in een slecht georganiseerd elftal. Nog steeds een van de beste linksbacks van NL. Al zegt dat ook niet zo heel veel. Kijk maar naar die Pietert van Pisvee. Enfin, als ie wat jonger was geweest had ie het NL elftal wel gehaald.
de flh
 de flh - donderdag 21 oktober 2010 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 21:00 schreef hotjumper het volgende:
Standaard scenario:
De cler staat op links bij de middenlijn, een Feyenoord aanval wordt afgeslagen, Tim sprint als een blinde naar zijn eigen doel, ipv de rechtsbuiten op te zoeken die alle ruimte krijgt. Bahia moet die man dan op gaan vangen zodat zijn man vrij komt want Tim staat tegen de eerste paal te leunen ipv Bahia's man op te vangen.

Aanvallende backs zijn leuk, als je een goed ingespeeld team hebt, nu moet je gewoon zekerheid hebben dat het achterin dicht staat. Eerst maar zorgen dat je geen tegendoelpunt krijgt.
Ja dat was me ook al opgevallen. Hij trekt ook echt elke keer naar het centrum. Moet ie nog een grotere afstand afleggen ook. Pakt vervolgens de man van Bahia niet op. Heeeel vaag, maar daar zullen toch afspraken over gemaakt zijn of niet?

Wij zijn denk niet de enige die dit zien lijkt me.
sevillana
 sevillana - donderdag 21 oktober 2010 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 23:04 schreef de flh het volgende:

[..]

Hij verzuimt z'n verdedigende taken niet, hij pakt z'n aanvallende taken op. Zo wil Been ook spelen, kijk maar naar Fernandez die die gehaald heeft.

De Cler staat af en toe wel iets te ver naar voren idd. Hij moet meer rekening houden met het knullige balverlies van die jongen gasten op plekken waar het eigenlijk nooit mag.

Goeie speler in een slecht georganiseerd elftal. Nog steeds een van de beste linksbacks van NL. Al zegt dat ook niet zo heel veel. Kijk maar naar die Pietert van Pisvee. Enfin, als ie wat jonger was geweest had ie het NL elftal wel gehaald.
dus als ie te ver naar voren staat verzuimt hij naar mijn idee wel degelijk z'n verdedigende taken. heb toch wel eens heimwee naar Gio.
overigens, . . hoeveel interlands heeft De Cler als een van de beste linksbacks van Nederland eigenlijk gespeeld volgens jou?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 oktober 2010 door sevillana --
de flh
 de flh - donderdag 21 oktober 2010 - 23:16   quote  deeplink  
een paar, omdat ie Gio voor zich had.

Hij verzuimt alleen z'n verdedigende taken als hij die ook heeft.. Soms heb ik toch echt het idee dat Mario vooral aanvallende taken aan de Cler heeft gegeven. Anders had ie echt wel Indi opgesteld.
sevillana
 sevillana - donderdag 21 oktober 2010 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 23:16 schreef de flh het volgende:
een paar, omdat ie Gio voor zich had.

Hij verzuimt alleen z'n verdedigende taken als hij die ook heeft.. Soms heb ik toch echt het idee dat Mario vooral aanvallende taken aan de Cler heeft gegeven. Anders had ie echt wel Indi opgesteld.
wie weet . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
de flh
 de flh - donderdag 21 oktober 2010 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 23:19 schreef sevillana het volgende:

[..]

wie weet . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
tijd zal het leren . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Maar hij is wel de enige die de achterlijn haalt. Feit :)
sevillana
 sevillana - donderdag 21 oktober 2010 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 23:21 schreef de flh het volgende:

[..]

tijd zal het leren . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Maar hij is wel de enige die de achterlijn haalt. Feit :)
en eenmaal daar beland? . . . . . . . . . . . . . . (ook een feit!)

slotje doen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 oktober 2010 door sevillana --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 22 oktober 2010 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 23:21 schreef de flh het volgende:

[..]

tijd zal het leren . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Maar hij is wel de enige die de achterlijn haalt. Feit :)
Zeg Tim dan ook eens dat het steeds de verkeerde achterlijn is.
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - vrijdag 22 oktober 2010 - 00:35   quote  deeplink  
ik vind het vooral sneu voor indi. die kan alles oplossen
KKL
 KKL - vrijdag 22 oktober 2010 - 09:27   quote  deeplink  
Wat een leuke topic over een speler die meer dan 1 miljoen per jaar verdiend en iedere wedstrijd aan de verkeerde kant van z'n directe tegenstander staat te verdedigen.
De 100m. in 18 seconden doet en zich zelf wel aardig vind voetballen terwijl we al 8 punten hebben verdiend!

Timmetje.....held!!!

hahahhahaaaaa
Milo
 Milo - vrijdag 22 oktober 2010 - 11:15   quote  deeplink  
hahahahahahaha
gaazoo1
 gaazoo1 - vrijdag 22 oktober 2010 - 11:27   quote  deeplink  
beste linksback van nederland!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 22 oktober 2010 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 20:59 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vond dat bij AZ toen al het geval. Systeem en team was toen zodanig sterk én aanvallend dat hij regelmatig kon opkomen, z'n sterke punt. Daardoor is Timmie in beeld geraakt bij Feyenoord.
De Cler komt nu wat beter uit de verf, maar dan pas als het team om hem heen ook beter functioneert en meer naar voren speelt. Verdedigen is de Cler's kwaliteit niet.
Ik begin steeds meer respect voor onze FR-Henk te krijgen. Vaak zie ik daar dezelfde mening opduiken.. Nu ook weer, hoewel het natuurlijk voor elke speler geldt dat hij het best zal voetballen in het systeem welke het best bij hem past. Dat is net zo logisch als 1 + 1 = 2. Maar goed, wanneer je De Cler goed benut heb je gewoon een goeie aan hem. Dat hij verdedigend wel eens mis zit, moet je daarom opvangen met een laatste man... 't is maar waar je voor kiest...
Hij is trouwens niet voor niets wel eens voor het nederlands elftal uitgekomen plus dat hij een tijdje daar op de bank zat (achter Bronkhorst), dus zal hij toch niet zo slecht geweest zijn...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 oktober 2010 - 11:52   quote  deeplink  
Dus jij respecteert alleen mensen met dezelfde mening als jij?
Lekker kortzichtig.
Milo
 Milo - vrijdag 22 oktober 2010 - 11:59   quote  deeplink  
hup hup de blurp cler
KKL
 KKL - vrijdag 22 oktober 2010 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 - 11:28 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]
Hij is trouwens niet voor niets wel eens voor het nederlands elftal uitgekomen plus dat hij een tijdje daar op de bank zat (achter Bronkhorst), dus zal hij toch niet zo slecht geweest zijn...
klopt!

Geldt ook voor Denneboom, John, van den Berg, Lucius, Yildirim, Opdam......GEWELDIGE spelers!!!!!

whoehahahahaaa
Milo
 Milo - vrijdag 22 oktober 2010 - 13:24   quote  deeplink  
dat zijn tenminste toppers!!!!!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Cler voetbalt eigenlijk best prima...?









0.0057530