|
|
KKL
|
|
|
quote: ja je hebt helemaal gelijk!
Vergeleken met Timmetje wel!
domme vergelijking van mij....sorry vrienden |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Van mij mag ie weg, ik wil Rasza terug |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Ach doe mij maar mijn HELD allertijden....Christiaan GYAN!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Maar die komt op rechts, of staat daar Östlund? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: nee..... van Gobbel!!!! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
van Gobbel-----Fräser-----De Wolf-----Gyan--- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Babovic had ook linksback gekund hoor! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Nee, dat maak jij ervan. Ik geef alleen maar aan dat ik vaak op dezelfde golflengte zit als hem, maar dat wil niet zeggen dat ik voor anderen geen respect heb..., dus niet de boel lopen opfokken... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 - 13:09 schreef KKL het volgende:[..] klopt! Geldt ook voor Denneboom, John, van den Berg, Lucius, Yildirim, Opdam......GEWELDIGE spelers!!!!! whoehahahahaaa Je vergeet Timmer... |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 - 13:50 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Nee, dat maak jij ervan. Ik geef alleen maar aan dat ik vaak op dezelfde golflengte zit als hem, maar dat wil niet zeggen dat ik voor anderen geen respect heb..., dus niet de boel lopen opfokken... wie is er eigenlijk begonnen? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: waarom ga je mij opeens verbeteren?
respectloze aap!!! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Geen idee, ik in elk geval niet... En als dat wel zo is, mag je mij aanwijzen waar dat was... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 - 13:50 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Nee, dat maak jij ervan. Ik geef alleen maar aan dat ik vaak op dezelfde golflengte zit als hem, maar dat wil niet zeggen dat ik voor anderen geen respect heb..., dus niet de boel lopen opfokken... arie rustig ik word bang van je! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Niet verbeteren... Ik voeg alleen maar wat toe...
Niet zeggen dat ik respectloos ben hé... (een aap is daar aan toe) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Niet nodig Milo, ik ben nergens op uit. We zijn toch allemaal FEYENOORD! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: is niet nodig!
hij is maar 1.45m lang en 45 kg licht
je ken hem hebben!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: HAHAHAHA dat denk jij!!!!!!
misschien ben ik wel een jood of een stille!!!!!!
pas maar op kakkerlak!!! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Of een kutbelg....
Nee hoor KKL (en de rest), even goeie vrienden: 't was niet kwaad bedoeld! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahaha leuk topic zo!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 oktober 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
obiku zou het bedacht kunnen hebben hehehe |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahaha inderdaad, waar is die eigenlijk? Ook al een tijdje niet gezien.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
geen idee, scheelt weer topics overslaan he |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: ik sla geen van velsens! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 - 13:55 schreef KKL het volgende:[..] HAHAHAHA dat denk jij!!!!!! misschien ben ik wel een jood of een stille!!!!!! pas maar op kakkerlak!!! oow dus jij was die stille van het filmpje! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 oktober 2010 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
klinkt lekker pedo! "mijn piemeltje" jezus arie! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ja, ik schrok er zelf ook best van... Ik heb het alweer weg gehaald... Excuses voor diegenen de klaplazarus schrokken...., haha... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Je mag alles van me zeggen, maar Boomsma van de EO....? Trouwens, ik ben veel knapper hoor.... vind ik zelf... |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: klopt en wat wil je nu? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 - 14:32 schreef Arie.Klooster het volgende:Je mag alles van me zeggen, maar Boomsma van de EO....? Trouwens, ik ben veel knapper hoor.... vind ik zelf... Da's ook niet zo moeilijk. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
hou het nieuws toch eens bij mensuh!!!!
Arie is toch allang uitgekotst bij de EO!?!
Trouwens altijd gedacht dat hij homo was?
Hij heb gewoon een vriendin hahahaha of is dat voor de buitenwereld? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik dacht dat hij het meisje was? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Korte samenvatting van het voorafgaande: Timmie de Cler wordt pas gerespecteerd als ie dezelfde mening heeft als Arie Boomsma die sinds kort weer een linkse bek heeft bij de EO, maar vooral als stille homo van 1.45m lang bekend staat. Naar verluidt heeft ie verkering met Koen van Velsen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
1.45m kon voor een homo best handig zijn...? Getver, waar hebben we het eigenlijk over man... Over Arie Boomsma die op Timmie De Cler geilt? Kan hij beter naar 020 gaan, want daar lopen veel meer van die wijven waar hij op valt... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 - 16:54 schreef Arie.Klooster het volgende:1.45m kon voor een homo best handig zijn...? Getver, waar hebben we het eigenlijk over man... Over Arie Boomsma die op Timmie De Cler geilt? Kan hij beter naar 020 gaan, want daar lopen veel meer van die wijven waar hij op valt... tikkeltje off-topic |
|
|
|