|
|
ar
|
|
|
Friese boerenlul,en bedankt voor de steun die je van ons hebt gehad. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Als ik Verbeek lees moet ik schijten. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Verbeek Verbeek Verbeek Verbeek Verbeek Verbeek Verbeek... Hotjumper zit hele avond op de pot... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Inderdaad, maar ik heb een iPad dus kan overal internetten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is wel kut voor de vogels, Leon. |
|
|
|
|
biak
|
|
|
Verbeek moet zijn grote bek is houden. Anders zal ik hem eens een paar linksehoeken geven . Met ik heb gebokst dan zal ik hem is leren wat boksen is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: kut vogels en kut Ver.eek,ruimt aardig op! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Heel dom en zeer ongepast van Gert-Jan. Hij zet zichzelf meer en meer buitenspel. Het word tijd dat ie naar de hoeren gaat, zodat ie ook eens zijn TOPpunt bereikt.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahahaha die moeten hem niet,ze moeten eerst 20 push ups doen van `m |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ver.eek > Verbek > Vierbek > Vielbek > Vuilbek...
Uit respect voor Hotjumper noem ik 'm geen Verbeek (shit!) meer, tis nu Vuilbek. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Nou, dankzij dit topic kunnen we de nominatie voor meest vredelievend legioen ook weer op ons buik schrijven. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 21:15 schreef Els het volgende:Nou, dankzij dit topic kunnen we de nominatie voor meest vredelievend legioen ook weer op ons buik schrijven. Gelukkig! Heb soms het idee dat ik op een eo jongerendag zit in de Kuip. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dan weet je nu hoe het komt en wat je er aan kunt doen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Kunnen we deze met ze allen gaan zingen in de Kuip
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: de 1000 lampen van het Feyenoord stadion
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 oktober 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Vier reuzen, elk een goliath, als de hoeders van de stad |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 21:15 schreef Els het volgende:Nou, dankzij dit topic kunnen we de nominatie voor meest vredelievend legioen ook weer op ons buik schrijven. Ik ben 1 strike van een FV af :) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: °°°°°°°°°fuck verbod °°°°°°°°°°° |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hehehehe dat noemen ze hier pikstraf. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: oh hier ook hahahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja lach maar als we zondag weer door een *piep* goal van die *piep* lampies verliezen ben ik bang dat ik een time-out krijg :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 21:38 schreef Stylzz het volgende:Ja lach maar als we zondag weer door een *piep* goal van die *piep* lampies verliezen ben ik bang dat ik een time-out krijg :) Passie wordt afgestraft hierzo,gaat nergens over!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 21:38 schreef Stylzz het volgende:Ja lach maar als we zondag weer door een *piep* goal van die *piep* lampies verliezen ben ik bang dat ik een time-out krijg :) Tik ergens een synoniemen woordenboek op de kop. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Emotie is niet te sturen Els. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Op een ander forum wordt "kanker" automatisch vervangen door "vervelende" misschien kan Boudewijn zoiets regelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of mij een preventieve 24u ban geven zondag :) |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
En zo probeerd ie nog een dolk in je rug te steken, ik wens Verbeekje nog veel"plezier"bij az. Eens een mislukking altijd een mislukking!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dat probeer ik mijn omgeving nou ook regelmatig uit te leggen. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 21:46 schreef hotjumper het volgende:[..] Op een ander forum wordt "kanker" automatisch vervangen door "vervelende" misschien kan Boudewijn zoiets regelen. Of kanker automatisch tot de groep: DISCLAIMER[/b laten zetten.
Krijg de DISCLAIMER[/b |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: haha, hele mooie optie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: PS morgen ochtend in je stadje zijn,ik kom wel ff een bakkie doen joh haha |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: ;-) en nog volledig onbewust ook... |
|
|
|