|
|
EvD
|
|
|
geloof mijn nou maar. Den haag is vd hagenaren en dat is in Rotterdam en 020 allang niet meer het geval. |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
en hoe gaan we dat terugkrijgen? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Laten we eens beginnen met de burgemeester... |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
laten we eens beginnen met een vrijspraak van een bepaald politicus... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Weetjeh, ik voel me echt gewoon 100% Nederlander, als het Nederlands Elftal speelt krijg ik kippenvel, maar het doet zélfs mij pijn om in de stad zoveel niet-Nederlands pratende allochtonen te zien. En die relschoppertjes mogen van mij ook lekker de tyfus krijgen!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Ken je nog maanden wachten want alle rechters in Nederland zijn toch tegen Wilders? |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
jij bent dan toch ook gewoon nederlander? ;) vind ik. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ja. Maar denk je dat dat erbij geformuleerd zou worden? Als Wilders aan de macht komt zouden de goede blijven en de slechte eruit gaan ja haha, als ik wellicht onterecht bij een opstootje betrokken raak zou het mijn schuld zeker zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wilders is dus een simplist. Veel plezier met 'm. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Wat een drukte, die man lijkt wel een buitenlander, kijk maar wat hij de staat (ons) tot nu toe al gekost heeft aan beveiliging, rechtzaken en dergelijke, en wat heeft de man tot nu toe aan echt werk gedan? Helemaal niets, alleen een beetje oneliners roepen, en de eerstkomende 4 jaar doet deze man ook weinig, want hij heeft zich op een mooi plekje geloods waar die alleen zijn handje op hoeft te houden voor lezingen en dergelijke die hij doet, gefinancierd door NEUZEN. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
en on-topic, weg met Ahmadi en hallo Koevermans |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
vandaag gaat het gebeuren voel het eindelijk nu 0-5 |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
@klaas vaak: Tja........beetje optimistisch okee, maar 0-5???? Wel wat overdreven hoor! Persoonlijk denk (hoop) ik meer op een 1-3 of zoiets! Maar...........er gaat vanaf straks echt wel wat gebeuren, dat klopt!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Zal vast nu hij zich weer in de kijker kan spelen bij zijn oude trainer! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zit hij niet bij de selectie?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
komt dan waarschijnlijk omdat hij zo'n geweldige voetballer is die zo hard zijn best doet! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoorde ik gisteren goed: Auassar wél bij de selectie? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zegt genoeg over El Dramadi! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Lumb zit op de tribune stelletje onrustokers!! Niemand moet weg!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: El Dramadi echt wel!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hij bedoelt dat je je mening niet mag geven want dan ben je een onruststoker!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als Lumb gewoon een kaartje heeft gekocht mag ie van mij op de tribune zitten, hoor. Dan hoeft ie niet weg. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
DEN HAAG - Wat PVV-leider Geert Wilders betreft, komen er zoveel mogelijk joodse nederzettingen op de Westelijke Jordaanoever. Hij liet dat zaterdagavond via twitter weten. Volgens hem is Jordanië "de enige Palestijnse staat die er ooit zal komen."
"Judea/Samaria zijn Israël dus hoe meer joodse nederzettingen daar hoe beter", twittert Wilders. Hij doelt daarmee op het door Israël in 1967 op Jordanië veroverde gebied. De Westelijke Jordaanoever is een van de Palestijnse gebieden maar joodse kolonisten bouwen er nog steeds nieuwe nederzettingen. Daarover bestaat internationaal veel kritiek.
Ook Nederland is tegen de bouw van nederzettingen in Palestijns gebied. De regering streeft al jaren naar een vredesakkoord waarbij een Palestijnse staat naast Israël kan bestaan. Uitgangspunt daarbij zijn de grenzen van voor de zesdaagse oorlog in in 1967. Dat staat ook in het nieuwe regeerakkoord van het minderheidskabinet van VVD en CDA, dat de PVV gedoogsteun geeft
In een toelichting op zijn tweet liet Wilders weten dat het hem "helemaal niks interesseert" dat zijn standpunt strijdig is met het Nederlandse buitenlandbeleid. "De PVV zal een Palestijnse staat nooit steunen, behalve dan Jordanië." Dat land is volgens hem feitelijk al de Palestijnse staat. "Jordanië is Palestina." Het kabinet of de nieuwe minister van Buitenlandse Zaken Uri Rosenthal hebben pech als de PVV-mening ze niet bevalt, aldus Wilders. Voor kwesties waar de PVV het niet mee eens is, moet de coalitie steun van de oppositie zoeken. De meeste partijen steunen de tweestatenoplossing overigens al jaren.
Aanleiding voor Wilders' uitlatingen is de opmerking eerder zaterdag van Richard Falk, een VN-vertegenwoordiger voor de mensenrechten in de Palestijnse gebieden. Die zei dat hij somber is gestemd over de mogelijkheid van de vorming van een Palestijnse staat, juist vanwege de vele joodse nederzettingen in het bezette gebied. De kolonisten zullen zich volgens hem fel verzetten als deze ontwikkeling wordt teruggedraaid.
Is dit lang genoeg? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja lees ik vanavond ff voor t slapen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 11:13 schreef Quiroz het volgende:DEN HAAG - Wat PVV-leider Geert Wilders betreft, komen er zoveel mogelijk joodse nederzettingen op de Westelijke Jordaanoever. Hij liet dat zaterdagavond via twitter weten. Volgens hem is Jordanië "de enige Palestijnse staat die er ooit zal komen." "Judea/Samaria zijn Israël dus hoe meer joodse nederzettingen daar hoe beter", twittert Wilders. Hij doelt daarmee op het door Israël in 1967 op Jordanië veroverde gebied. De Westelijke Jordaanoever is een van de Palestijnse gebieden maar joodse kolonisten bouwen er nog steeds nieuwe nederzettingen. Daarover bestaat internationaal veel kritiek. Ook Nederland is tegen de bouw van nederzettingen in Palestijns gebied. De regering streeft al jaren naar een vredesakkoord waarbij een Palestijnse staat naast Israël kan bestaan. Uitgangspunt daarbij zijn de grenzen van voor de zesdaagse oorlog in in 1967. Dat staat ook in het nieuwe regeerakkoord van het minderheidskabinet van VVD en CDA, dat de PVV gedoogsteun geeft In een toelichting op zijn tweet liet Wilders weten dat het hem "helemaal niks interesseert" dat zijn standpunt strijdig is met het Nederlandse buitenlandbeleid. "De PVV zal een Palestijnse staat nooit steunen, behalve dan Jordanië." Dat land is volgens hem feitelijk al de Palestijnse staat. "Jordanië is Palestina." Het kabinet of de nieuwe minister van Buitenlandse Zaken Uri Rosenthal hebben pech als de PVV-mening ze niet bevalt, aldus Wilders. Voor kwesties waar de PVV het niet mee eens is, moet de coalitie steun van de oppositie zoeken. De meeste partijen steunen de tweestatenoplossing overigens al jaren. Aanleiding voor Wilders' uitlatingen is de opmerking eerder zaterdag van Richard Falk, een VN-vertegenwoordiger voor de mensenrechten in de Palestijnse gebieden. Die zei dat hij somber is gestemd over de mogelijkheid van de vorming van een Palestijnse staat, juist vanwege de vele joodse nederzettingen in het bezette gebied. De kolonisten zullen zich volgens hem fel verzetten als deze ontwikkeling wordt teruggedraaid. Is dit lang genoeg? Maar wat kan El Ahmadi hier aan doen? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
het is toch allemaal de schuld van el ahmadi? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Daar heen gaan, de wapens oppakken tegen de zionist, of gaan voetballen bij makabi. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Schuld van Karim?
Klopt, daarom zit ie niet meer bij de basiself. En Geert al helemaal niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 oktober 2010 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Trouwe hond
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 22:00 schreef hotjumper het volgende:Nee clubs uit Purmerend e.o. Is lekker om tegen te voetballen, zijn allemaal van die nagemaakten met een ciske de rat complex. Kut volk! Pas maar op voor groeps vervolging hahahahaha |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 11:13 schreef Quiroz het volgende:DEN HAAG - Wat PVV-leider Geert Wilders betreft, komen er zoveel mogelijk joodse nederzettingen op de Westelijke Jordaanoever. Hij liet dat zaterdagavond via twitter weten. Volgens hem is Jordanië "de enige Palestijnse staat die er ooit zal komen." "Judea/Samaria zijn Israël dus hoe meer joodse nederzettingen daar hoe beter", twittert Wilders. Hij doelt daarmee op het door Israël in 1967 op Jordanië veroverde gebied. De Westelijke Jordaanoever is een van de Palestijnse gebieden maar joodse kolonisten bouwen er nog steeds nieuwe nederzettingen. Daarover bestaat internationaal veel kritiek. Ook Nederland is tegen de bouw van nederzettingen in Palestijns gebied. De regering streeft al jaren naar een vredesakkoord waarbij een Palestijnse staat naast Israël kan bestaan. Uitgangspunt daarbij zijn de grenzen van voor de zesdaagse oorlog in in 1967. Dat staat ook in het nieuwe regeerakkoord van het minderheidskabinet van VVD en CDA, dat de PVV gedoogsteun geeft In een toelichting op zijn tweet liet Wilders weten dat het hem "helemaal niks interesseert" dat zijn standpunt strijdig is met het Nederlandse buitenlandbeleid. "De PVV zal een Palestijnse staat nooit steunen, behalve dan Jordanië." Dat land is volgens hem feitelijk al de Palestijnse staat. "Jordanië is Palestina." Het kabinet of de nieuwe minister van Buitenlandse Zaken Uri Rosenthal hebben pech als de PVV-mening ze niet bevalt, aldus Wilders. Voor kwesties waar de PVV het niet mee eens is, moet de coalitie steun van de oppositie zoeken. De meeste partijen steunen de tweestatenoplossing overigens al jaren. Aanleiding voor Wilders' uitlatingen is de opmerking eerder zaterdag van Richard Falk, een VN-vertegenwoordiger voor de mensenrechten in de Palestijnse gebieden. Die zei dat hij somber is gestemd over de mogelijkheid van de vorming van een Palestijnse staat, juist vanwege de vele joodse nederzettingen in het bezette gebied. De kolonisten zullen zich volgens hem fel verzetten als deze ontwikkeling wordt teruggedraaid. Is dit lang genoeg? En wanneer kom je nou met de link naar Feyenoord? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Els