BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nog een keertje Cissè ///Sekou

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 21 oktober 2010 - 22:25   quote  deeplink  
Gisteren een artikel gelezen met zijn verhaal maar dan krijg ik toch het gevoel dat ik door nieuws vanuit Feyenoord op verkeerde gedachtes ben gebracht..
Sterker nog ik heb zelfs medelijden met hem dat hij dankzij de medische staf van onze club gewoon een halfjaar het veld in is gestuurd met een gebroken teen...'
Die jongen was verbaasd dat een operatie van 45 minuten het enige was wat hij echt nodig had...

misschien raar maar CISSÈ///HELD!!!!!
Quiroz
 Quiroz - donderdag 21 oktober 2010 - 22:26   quote  deeplink  
Inderdaad één van de grootste helden uit de clubgeschiedenis.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 21 oktober 2010 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 22:26 schreef Quiroz het volgende:
Inderdaad één van de grootste helden uit de clubgeschiedenis.
Hij had anders sneller dat paspoort dan jou he ?hahaha
Quiroz
 Quiroz - donderdag 21 oktober 2010 - 22:27   quote  deeplink  
ssssssttttttttttt:)
sterski010
 sterski010 - donderdag 21 oktober 2010 - 22:32   quote  deeplink  
Middelmatige voetballer die waarschijnlijk ook nooit meer zijn opwachting maakt in het Ivoriaans elftal. Vind t echt 3 x nix, bij Roda niet en bij ons al helemaal niet... In Kerkrade lachen ze zich nu nog scheel. En wedden dat ze van die teen wisten, dat heeft hij echt niet hier op de eerste training opgelopen hoor...
sevillana
 sevillana - donderdag 21 oktober 2010 - 22:32   quote  deeplink  
Sekou Cissé is ambitieus. De Feyenoorder is dan wel tot januari uitgeschakeld door zijn geblesseerde teen, toch geeft hij zijn droom niet op. Ooit zal ik in de Premier League spelen.

Ik heb voor vijf jaar getekend bij Feyenoord, maar wil niet tot het eind van mijn contract blijven. Daar ben ik altijd eerlijk over geweest. Ik wil omhoog, ben een ambitieuze jongen. Het belangrijkste is nu om weer fit te geraken en te voetballen. Feyenoord helpen en bewijzen dat de club niet voor niks zo veel geld voor mij heeft betaald.

Ik denk vaak aan Cheik Tioté. Eén van mijn beste vrienden, met wie ik opgroeide in Ivoorkust en jarenlang samenspeelde. Ik ben trots op hem, want nu zit hij in Engeland bij Newcastle United. Hij heeft zijn doel bereikt. Ook mijn ambitie is in de Premier League voetballen, maar ik zal er nog wat langer op moeten wachten. Ooit gaat het gebeuren, dat weet ik zeker, besluit de 25-jarige aanvaller.
sterski010
 sterski010 - donderdag 21 oktober 2010 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 22:32 schreef sevillana het volgende:
Sekou Ciss� is ambitieus. De Feyenoorder is dan wel tot januari uitgeschakeld door zijn geblesseerde teen, toch geeft hij zijn droom niet op. Ooit zal ik in de Premier League spelen.

Ik heb voor vijf jaar getekend bij Feyenoord, maar wil niet tot het eind van mijn contract blijven. Daar ben ik altijd eerlijk over geweest. Ik wil omhoog, ben een ambitieuze jongen. Het belangrijkste is nu om weer fit te geraken en te voetballen. Feyenoord helpen en bewijzen dat de club niet voor niks zo veel geld voor mij heeft betaald.

Ik denk vaak aan Cheik Tiot�. E�n van mijn beste vrienden, met wie ik opgroeide in Ivoorkust en jarenlang samenspeelde. Ik ben trots op hem, want nu zit hij in Engeland bij Newcastle United. Hij heeft zijn doel bereikt. Ook mijn ambitie is in de Premier League voetballen, maar ik zal er nog wat langer op moeten wachten. Ooit gaat het gebeuren, dat weet ik zeker, besluit de 25-jarige aanvaller.
Tekent dus ook niet bij, al wordt t nog wat.... Denk dat niemand graag in Beenhakker zijn schoenen wilt staan nu, wat een klotejob heeft die man. Geen dubbeltje om uit te geven en iedereen die wat waard is wilt vertrekken...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 21 oktober 2010 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 22:32 schreef sevillana het volgende:
Sekou Cissé is ambitieus. De Feyenoorder is dan wel tot januari uitgeschakeld door zijn geblesseerde teen, toch geeft hij zijn droom niet op. Ooit zal ik in de Premier League spelen.

Ik heb voor vijf jaar getekend bij Feyenoord, maar wil niet tot het eind van mijn contract blijven. Daar ben ik altijd eerlijk over geweest. Ik wil omhoog, ben een ambitieuze jongen. Het belangrijkste is nu om weer fit te geraken en te voetballen. Feyenoord helpen en bewijzen dat de club niet voor niks zo veel geld voor mij heeft betaald.

Ik denk vaak aan Cheik Tioté. Eén van mijn beste vrienden, met wie ik opgroeide in Ivoorkust en jarenlang samenspeelde. Ik ben trots op hem, want nu zit hij in Engeland bij Newcastle United. Hij heeft zijn doel bereikt. Ook mijn ambitie is in de Premier League voetballen, maar ik zal er nog wat langer op moeten wachten. Ooit gaat het gebeuren, dat weet ik zeker, besluit de 25-jarige aanvaller.
Komt goed met die jongen,ik schaam mezelf dat ik op verkeerde gedachtes ben gekomen van die jongen.Hij heeft een zware tijd achter de rug waarbij mensen binnen de club hem hebben laten vallen.Het doet mij ook denken aan wat Els ooit schreef,dat niemand kan voelen wat hij voelt!!!
Quiroz
 Quiroz - donderdag 21 oktober 2010 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 22:35 schreef sterski010 het volgende:

[..]

Tekent dus ook niet bij, al wordt t nog wat.... Denk dat niemand graag in Beenhakker zijn schoenen wilt staan nu, wat een klotejob heeft die man. Geen dubbeltje om uit te geven en iedereen die wat waard is wilt vertrekken...
We moeten m juist verkopen kerel. Die 4 Miljoen is echt niet door ons betaald... Als we m kunnen slijten ben ik zo gelukkig als De Paus
sterski010
 sterski010 - donderdag 21 oktober 2010 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 22:38 schreef Quiroz het volgende:

[..]

We moeten m juist verkopen kerel. Die 4 Miljoen is echt niet door ons betaald... Als we m kunnen slijten ben ik zo gelukkig als De Paus
Wie betaalt er nu nog 4 miljoen voor die constant geblesseerde kneus? 5 ton mag je blij zijn denk ik...
sevillana
 sevillana - donderdag 21 oktober 2010 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 22:35 schreef sterski010 het volgende:

[..]

Tekent dus ook niet bij, al wordt t nog wat.... Denk dat niemand graag in Beenhakker zijn schoenen wilt staan nu, wat een klotejob heeft die man. Geen dubbeltje om uit te geven en iedereen die wat waard is wilt vertrekken...
huh?
5 jaar contract, en wat als ie straks na z'n herstel zich duidelijk in de kijker gaat spelen?
Quiroz
 Quiroz - donderdag 21 oktober 2010 - 22:41   quote  deeplink  
Manchester City
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 21 oktober 2010 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 22:39 schreef sterski010 het volgende:

[..]

Wie betaalt er nu nog 4 miljoen voor die constant geblesseerde kneus? 5 ton mag je blij zijn denk ik...
Ik durf nu ik werkelijk het juiste verhaal te hebben gelezen te wedden dat je straks blij bent met hem...
sterski010
 sterski010 - donderdag 21 oktober 2010 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 22:41 schreef sevillana het volgende:

[..]

huh?
5 jaar contract, en wat als ie straks na z'n herstel zich duidelijk in de kijker gaat spelen?
Heb jij daar nog hoop op? Hij is 25...
sevillana
 sevillana - donderdag 21 oktober 2010 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 22:42 schreef sterski010 het volgende:

[..]

Heb jij daar nog hoop op? Hij is 25...
als Feyenoorder moet je altijd hoop houden, . . . en hoop doet leven!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 21 oktober 2010 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 22:43 schreef sevillana het volgende:

[..]

als Feyenoorder moet je altijd hoop houden, . . . en hoop doet leven!
punt!!
MMM
 MMM - donderdag 21 oktober 2010 - 23:04   quote  deeplink  
Moet 't stuk nog lezen in de VI, ben benieuwd wat ie te zeggen heeft..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 oktober 2010 - 23:14   quote  deeplink  
VI? Maak ff samenvatting dan.
Vnny
 Vnny - donderdag 21 oktober 2010 - 23:16   quote  deeplink  
laat hij eerst maar eens fit worden en er na de winterstop 15 inschieten voordat hij gaat dromen over de premierleage
de flh
 de flh - donderdag 21 oktober 2010 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 23:16 schreef Vnny het volgende:
laat hij eerst maar eens fit worden en er na de winterstop 15 inschieten voordat hij gaat dromen over de premierleage
15, als linksbuiten?
Vnny
 Vnny - donderdag 21 oktober 2010 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 23:23 schreef de flh het volgende:

[..]

15, als linksbuiten?
bij nader inzien misschien de lat iets te hoog gelegd?? haha
Royaal
 Royaal - vrijdag 22 oktober 2010 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 23:23 schreef de flh het volgende:

[..]

15, als linksbuiten?
die van 020 schiet er nog meer in (helaas)
rechts/links - same shit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 oktober 2010 door Royaal --
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - vrijdag 22 oktober 2010 - 00:10   quote  deeplink  
30
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 22 oktober 2010 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 22:25 schreef Leon FR1908 het volgende:
Gisteren een artikel gelezen met zijn verhaal maar dan krijg ik toch het gevoel dat ik door nieuws vanuit Feyenoord op verkeerde gedachtes ben gebracht..
Sterker nog ik heb zelfs medelijden met hem dat hij dankzij de medische staf van onze club gewoon een halfjaar het veld in is gestuurd met een gebroken teen...'
Die jongen was verbaasd dat een operatie van 45 minuten het enige was wat hij echt nodig had...

misschien raar maar CISSÈ///HELD!!!!!
Hmmm, nog niet zo bekeken. Dan moet hij zich net voor of na de winterstop enorm bevrijd en vrij voelen. Moet ie het ook wel waarmaken! Nog geen held, maar wil er ook wel in geloven.
MMM
 MMM - vrijdag 22 oktober 2010 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 - 23:14 schreef Stylzz het volgende:
VI? Maak ff samenvatting dan.
't is een aardig groot interview.
het kale mannetje
 het kale mannetje - vrijdag 22 oktober 2010 - 11:09   quote  deeplink  
als het gras twee teentjes hoog is helahi halaha sikou pas dan heel goed op.
Milo
 Milo - vrijdag 22 oktober 2010 - 11:11   quote  deeplink  
Maar we hebben toch de beste medische staf van NL?
Cisse let's hope!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nog een keertje Cissè ///Sekou









0.0076820