|
|
KKL
|
|
|
Hoort u dat? Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam. Hier zit theaterpubliek; het kijkt stil toe..
aldus Jack van Gelder op Radio 1 tijdens Ajax Auxerre |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Zijn hier geluidsfragmenten van? Zal wel een slip of the tongue zijn geweest. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
weet ik niet.....moet je ff speuren op het net |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heyyy die gaan we opzoeken vanmiddag.. mooi flashje van maken.... |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
rond welke minuut zei hij dat? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ze zullen wel wat in z'n koffie gegooid hebben...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 oktober 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hij moest dit zeggen na een aantal belletjes richting van Gelder, hehehehehe..... |
|
|
|
|
liam
|
|
|
NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD......... |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Van Gelder is net als alle Amsterdammers sneaky en achterbaks.
Kijk als die een vent is dan zegt die gewoon ik ben voor Ajax en niet er omheen draaien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 - 09:23 schreef KKL het volgende:Hoort u dat? Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam. Hier zit theaterpubliek; het kijkt stil toe.. aldus Jack van Gelder op Radio 1 tijdens Ajax Auxerre zit jij stiekem naar ajakkes te luisteren? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Stiekem? nooit! hij luistert graag naar Jack hehehehehe |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: nee slimpie anders had ik hier toch niet deze topic gestart onder m'n eigen naam?
Hup Jack!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kan je dat stille publiek dan horen? Als Ajackie v. G. ratelt dan hoor je publiek niet eens meer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 oktober 2010 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Komt trouwens omdat ie teveel snuift, net als z'n kleine broertje Yoeri. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of Joeri...is bijna ex-turner, Lord of the Rings, uhhhhhhh...Nou ja zoiets. Van Gelder...VAN GELDER... Beter kan ik het niet meer uitleggen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 - 23:50 schreef FR-Henk het volgende:Of Joeri...is bijna ex-turner, Lord of the Rings, uhhhhhhh...Nou ja zoiets. Van Gelder...VAN GELDER... Beter kan ik het niet meer uitleggen. 't is vrijdagavond hè . . . . . . . . .
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Waanzinnig gaaf. Draai het morgenavond weer na de 1-2 overwinning tegen psv want dat gaat gebeuren. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 - 10:33 schreef legrande het volgende:Waanzinnig gaaf. Draai het morgenavond weer na de 1-2 overwinning tegen psv want dat gaat gebeuren. hou ik je aan |
|
|
|