|
|
Feijenoord1908
|
|
|
Helaas lees ik dat mario weer met dezelfde 11 gaat starten tegen PSV.
Nou dan weten we al wat het resultaat zal zijn. Als je niks wijzigt, dan zal er ook niks veranderen. Dus weer geen punten. :( Waarom niet eens Smolov en Luc samen in de spits zodat we meer stootkracht voorin krijgen? Toen Smolov inviel tegen Twente was die gelijk gevaarlijk met doelgerichte schoten. Maar nee hoor, mario blijft vasthouden aan deze falende opstelling en tactiek.
Wie zegt dat mario nog steeds niks te verwijten valt moet zich laten nakijken! Ik weet zeker dat je met een iets andere opstelling/systeem/tactiek gewoon makkelijk bij de eerste 8 had kunnen gestaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat je die 2 er weer in durft te gooien, wat een slappe zak is het ook af en toe.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
klootzak! el ahmadi moet erin |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat dan weer niet.. Tenminste, voorlopig niet. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
tenminste niet om mokotjo te vervangen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Mario houdt er blijkbaar vertrouwen in, . . in tegenstelling tot velen onder ons |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens. Mokotjo lekker laten staan, beste man aan onze kant de afgelopen weken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 oktober 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
BEEN OPROTTEN!!!!!!!!!!!!! en diegene die zeggen dat hij moet blijven, mogen allemaal een vet hart krijgen! |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 - 14:17 schreef Milo het volgende:BEEN OPROTTEN!!!!!!!!!!!!! en diegene die zeggen dat hij moet blijven, mogen allemaal een vet hart krijgen! Leo op de bank? |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
ik gaf been het voordeel van de twijfel maar ik zou wel blij zijn met een andere coach. heb geen zin om weer met lijden aan te moeten zien hoe het geld van de investeerders verkeerd gebruikt wordt. weg met been |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: nee zijn rollator komt vast te zitten in het gras leo///judas! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: El Ahmadi als rechtsback? |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
zal nog wel beter zijn dan leerdam |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
hoe is het met skenkeveld? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was zwaar geblesseerd, speelt dit seizoen niet eens meer denk ik.. |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
ricky van haaren op cv en dan de vrij rechts
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 oktober 2010 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: de Vrij op RB, en Indi centraal naast Bahia, . . lijkt me een wat betere optie. Smolov en Luc samen in de spits. optie: 4 - 4 - 2 |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
alles wel als ik die schaken maar nooit meer in een Feyenoordshirt zie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 - 14:24 schreef sevillana het volgende:[..] de Vrij op RB, en Indi centraal naast Bahia, . . lijkt me een wat betere optie. Smolov en Luc samen in de spits. optie: 4 - 4 - 2 Helemaal mee eens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nu word Quiroz boos! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schaken..ok.. Leerdam nee he. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zullen wij het dan maar overnemen van Mario? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik denk dat Feyenoord dan met ons als coaches meedoet om de titel! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Tuurlijk Sevi! Zou een inhaalslag worden die nooit meer te overtreffen is! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: je hebt er duidelijk wel vertrouwen in! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Godverdomme, dat is lekker wakker worden na een uurtje te hebben geslapen, weer die pleuris leerdam, nou ja ik heb in ieder geval zondag wat om over te kankeren |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 - 14:17 schreef Milo het volgende:BEEN OPROTTEN!!!!!!!!!!!!! en diegene die zeggen dat hij moet blijven, mogen allemaal een vet hart krijgen! Jij mag lekker de tyfus krijgen |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
nee ik heb het ook wel gehad met been |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Dani Fernandez geblesseerd, Schenkeveld geblesseerd, De Vrij staat noodzakelijk in het midden ivm. blessure van Vlaar... dus alle opties zijn weg en je hebt toch een rechtsback nodig.. Hoe wil je dan die positie invullen? Komen we toch weer bij Henk Fräser uit? |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
beste stuurlui staan aan wal!
basiself van vorige week heeft een prima partij gespeeld!
dus waarom zou je veranderen? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 - 15:11 schreef KKL het volgende:beste stuurlui staan aan wal! basiself van vorige week heeft een prima partij gespeeld! dus waarom zou je veranderen? Ben ik helemaal met je eens. Ik krijg steeds meer respect voor je KKL! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: jij mag er ook best wezen |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 - 15:11 schreef KKL het volgende:beste stuurlui staan aan wal! basiself van vorige week heeft een prima partij gespeeld! dus waarom zou je veranderen? omdat het elke keer blijkt dat we aanvallend ontzettend zwak zijn? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
tis nie anders.... tijd voor een echte spits (zonder Luc tekort te doen, die komt er wel). Trouwens met een beetje geluk hadden we gewonnen..., maar we hadden juist pech... |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
geluk moet je afdwingen en pech bestaat niet |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nou, vorige week vond ik het best veel van pech weg hebben, maar goed ergens kan ik me ook wel in deze opmerking vinden.... Het wordt tijd dat wij eens wat meer geluk afdwingen! Wat vind je daarvan? |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
maar ik zie het niet gebeuren met been |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: dan moet je Castaignos, Bruins, Wijnaldum en Schaken er naast zetten want die hebben te samen nog géén 10 goals gemaakt!
Wie dan erin?
Smolov? Hoeveel heeft die er gemaakt?
Cabral? Hoeveel heeft die er gemaakt?
Cissé? Geblesseerd!
Tomasson? Geblesseerd?
Wat dan?????!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 oktober 2010 door KKL -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 - 15:06 schreef Arie.Klooster het volgende:Dani Fernandez geblesseerd, Schenkeveld geblesseerd, De Vrij staat noodzakelijk in het midden ivm. blessure van Vlaar... dus alle opties zijn weg en je hebt toch een rechtsback nodig.. Hoe wil je dan die positie invullen? Komen we toch weer bij Henk Fräser uit? Op vrijdag 22 oktober 2010 - 14:24 schreef sevillana het volgende:
[..]
de Vrij op RB, en Indi centraal naast Bahia, . . lijkt me een wat betere optie. Smolov en Luc samen in de spits. optie: 4 - 4 - 2 |
|
|
|
|
Rinus
|
|
|
Smolov en Luc samen in de spits. optie: 4 - 4 - 2 dat vindt ik ook. Maar Been zal het wel anders bedenken dus weer geen doelpunten en dus weer verliezen |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Je wilt De Vrij uit het centrum halen en Bahia en Indi de opbouw laten verzorgen...??? Naaah, niet doen... dan zou ik nog liever bluffen door Fer net voor de verdediging te zetten, De Vrij op rechts, Bahia in het midden en Indi op links (man-op-man, dus met rigoureuze mandekkers [dus niet met De Cler]) met voor Fer El Ahmadi en Mokotjo... Daar weer drie man voor (Wijnaldum, Bruins en Smolov (evt.Cabral)) en als laatste in de punt Luc Castaignos... |
|
|
|
|
frray
|
|
|
Als je iedere week Schaken opstelt dan heb je het volgens mij niet begrepen. Vorige week ging best aardig tot de 16. Smolov erin waardoor Luc ondersteuning krijgt en meer stootkracht voorin. Evt 4-4-2 spelen met El ahmadi,Mokotje, Fer en wijnaldum achter de spitsen. ZO kan je proberen de bal in het bezit te houden en van daaruit naar voren te voetballen. Bruins speelt wel aardig laatste tijd, alleen er moeten keuzes gemaakt worden. Wat vinden jullie ervan:p? |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
been moet weg vind ik ervan |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 - 16:04 schreef Arie.Klooster het volgende:Je wilt De Vrij uit het centrum halen en Bahia en Indi de opbouw laten verzorgen...??? Naaah, niet doen... dan zou ik nog liever bluffen door Fer net voor de verdediging te zetten, De Vrij op rechts, Bahia in het midden en Indi op links (man-op-man, dus met rigoureuze mandekkers [dus niet met De Cler]) met voor Fer El Ahmadi en Mokotjo... Daar weer drie man voor (Wijnaldum, Bruins en Smolov (evt.Cabral)) en als laatste in de punt Luc Castaignos... opbouw? . . . welke opbouw? Fer als verdedigende middenveler vind ik overigens ook wel een aardige optie. maar zou toch graag wel eens 2 zwervende aanvallers willen zien met een versterkt middenveld (4 man). |
|
|
|