|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Opvallend tijdens de wedstrijd VVV- AZ waren de technische hoogstandjes van VVV huurling Jorge Chula(Benavente,Portugal) voluit Jorge Miguel Feijoca Chula .De speler is voor een seizoen gehuurd van het Portugese Porto waar zijn contract aan het einde van dit seizoen afloopt
ik zeg halen naar rotterdam |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
ja hij heeft wel gevoel voor humor |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoop niet dat ie nog veel meer filmpies gaat plaatsen. |
|
|
|
|
Don oss
|
|
|
Hebben we zo ook niet een of andere Ignatofiets gehaald, dus ik zeg doen, maar niet echt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 oktober 2010 door Don oss -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Hij komt er 3 x leuk voorbij maar geeft 3 x een kutvoorzet... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie limbo's en kaasjoden optyfuh! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
ja allemaal leuk die pana's maar we hebben iemand nodig die de doelpunten maakt geen circusact |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ruilen met Mido of Benzema |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Met Milo? Maar die willen we toch niet kwijt? |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Rode kaart, hoeven we dus ook niet te halen.. Kan zich niet beheersen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
1 wedstrijd goed en dan weer naar Feyenoord? Hoop niet dat de scouting zo werkt. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
hij is geschorst tegen feyenoord, wat een geluk hebben jullie weer:P |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
we hebben zoveel geluk dit jaar dat dwing je af he. goh wat hebben wij een geluk het hele seizoen al. Eikel. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 - 13:04 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:[ filmpje ] Opvallend tijdens de wedstrijd VVV- AZ waren de technische hoogstandjes van VVV huurling Jorge Chula(Benavente,Portugal) voluit Jorge Miguel Feijoca Chula .De speler is voor een seizoen gehuurd van het Portugese Porto waar zijn contract aan het einde van dit seizoen afloopt ik zeg halen naar rotterdam Ben jij soms familie van obikou 010, die heeft ook altijd van die vreemde topics |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Quiroz hier krijg je spijt van! mij ruilen met Chula! nu ben ik echt gekwetst, dit voelt als een dolk in mijn rug! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 09:15 schreef Milo het volgende:Quiroz hier krijg je spijt van! mij ruilen met Chula! nu ben ik echt gekwetst, dit voelt als een dolk in mijn rug! Er stond Mido, we laten jou echt niet naar VVV gaan!!! Jij verdient een club van het niveau Heracles:O |
|
|
|