|
|
henk K
|
|
|
Fruitmand brengen laat hij eindelijk maar eens gaan voetballen daar hebben we hem voor gehaald toch |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik word niet goed van alle Henkie's hier.
Maar verder eens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 oktober 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
De grootte van de fruitmand hoeft niet af te hangen van de prestaties op het veld toch.. ?? Vind et wel een beetje schandalig dat niemand iets van zich laat horen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
goeie naam :) en inderdaad, fruitmandje erheen. verhaal in de VI spreekt boekdelen over de verhoudingen in de kuip |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: 10 pond bananen, bananen zijn gezond!! Stop ze bij Cisse in zijn zwarte kont!!
Oppleuren met die gozer. Ik snap de selectie wel. Zij maar trainen en doen om het beter te laten gaan en die lul zit op zijn gemak te kijken achter het raam. WERKEN VOOR JE GELD!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 oktober 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Zou wel opmerkelijk zijn als hij na die operatie opeens de pannen van het dak speelt, dan kunnen ze die medische staf ook wel bij het grof vuil zetten. Meneer Meijer moet maar terug komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En al die zogenaamde supporters die m voor luie neger uitmaken kan je dan ook bij t grofvuil zetten. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 10:40 schreef Stylzz het volgende:En al die zogenaamde supporters die m voor luie neger uitmaken kan je dan ook bij t grofvuil zetten. En wie bepaalt wie een echte en wie een namaaksupporter is???? Ik ken mensen die met een gebroken teen door voetbalden dus het is inderdaad een luie neger!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Een gebroken teen is niet t zelfde. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Het doet allebei pijn toch?? Ik vind het zo vreemd dat hij er bij Roda wel mee voetbalde! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: CISSE////BANANENMAN? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 10:48 schreef Feyenoord till i die het volgende:Het doet allebei pijn toch?? Ik vind het zo vreemd dat hij er bij Roda wel mee voetbalde! Ok een gebroken teen kan je vast tapen. Dan heb je er eigenlijk geen last van. Een gebroken teen botje onder je voet kan je niets mee. Volgens mij was dat het issue. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Waarom voetbalde hij bij roda er dan wel mee?? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik!! Ik kan het weten want ik woon in een bolwerk van Roda supporters die dat allemaal zeggen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik woon in een bolwerk van 020-meelopers die zeggen dat hun ponyclub de beste is. Geloof ik ook niet. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 11:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ik!! Ik kan het weten want ik woon in een bolwerk van Roda supporters die dat allemaal zeggen! ik zeg verhuizen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 11:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ik!! Ik kan het weten want ik woon in een bolwerk van Roda supporters die dat allemaal zeggen! Je mag toch geen beschadigde waar verkopen. Ik zeg claim indienen. |
|
|
|
|
paco
|
|
|
lees vi eens kennis doet wonderen |
|
|
|
|
Trouwe hond
|
|
|
Zou Been eens de vuile was binnen kunnen houden bijvoorbaat dank!!! Of leert deze man nooit!!! |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 11:48 schreef Trouwe hond het volgende:Zou Been eens de vuile was binnen kunnen houden bijvoorbaat dank!!! Of leert deze man nooit!!! leert ie van been°hakker |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Als (met de betekenis van indien) Cisse bij Roda al geblesseerd was, dan had de transfer van rechtswege niet plaats mogen vinden, tenzij er een aparte clausule in opgenomen was. Dat Cisse nu zegt, dat hij bij Roda al geblesseerd was, is dus een beetje vervelend, en daarmee brengt hij Roda en de medische staf van zowel Feyenoord als Roda enorm in de problemen. Ook zichzelf trouwens, want hij had dat ook wel mogen melden. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Vind het wel raar dat Been uitspraken doet dat hij het vreemd vind dat er geen fruitmand is gestuurd. Hij is toch de fucking manager of niet? Laat hij het lekker regelen zo gebeurd dat bij "normale" bedrijven toch ook.
En waarom dit naar buiten brengen op deze manier, laat Been lekker zijn muil houden, spelers meer (zelf)vertrouwen geven en ze beter maken!
(p.s. wat mij betreft moet Been wel blijven) |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 12:18 schreef Els het volgende:[..] Als (met de betekenis van indien) Cisse bij Roda al geblesseerd was, dan had de transfer van rechtswege niet plaats mogen vinden, tenzij er een aparte clausule in opgenomen was. Dat Cisse nu zegt, dat hij bij Roda al geblesseerd was, is dus een beetje vervelend, en daarmee brengt hij Roda en de medische staf van zowel Feyenoord als Roda enorm in de problemen. Ook zichzelf trouwens, want hij had dat ook wel mogen melden. Hij heeft toch ook een medische keuring ondergaan, of is dat alleen even een stukje fietsen, naar het hart en longen luisteren en even op je hand blazen? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
niet i.i.g. het botbreukje opgemerkt |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 12:23 schreef Vnny het volgende:[..] Hij heeft toch ook een medische keuring ondergaan, of is dat alleen even een stukje fietsen, naar het hart en longen luisteren en even op je hand blazen? Vandaar ook mijn opmerking dat hij de medische staf in de problemen brengt. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Ja ok maar de vraag is of hij dat doet of dat de medische staf dit zichzelf aandoet en gewoon slecht werk heeft geleverd.
Kan me trouwens niet voorstellen dan een breuk in al die tijd niet is aangegroeid en anders moet het wel een hele duidelijke breuk zijn geweest |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Ik zeg dat ik blij ben dat ik hier woon. Zolang er geen grote schoonmaak word gehouden in Rotterdam blijf ik lekker hier. Is overigens sowieso beter voor mijn kids in een boeren dorp. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 12:40 schreef Vnny het volgende:[..] Ja ok maar de vraag is of hij dat doet of dat de medische staf dit zichzelf aandoet en gewoon slecht werk heeft geleverd. Kan me trouwens niet voorstellen dan een breuk in al die tijd niet is aangegroeid en anders moet het wel een hele duidelijke breuk zijn geweest Als hij zegt dat de breuk er al was (wat op zich een volstrekt overbodige opmerking is, het verandert nl niets aan de diagnose) dan brengt hij de medische staf in de problemen. Het feit op zich (indien waar) dat de breuk er was ten tijde van de keuring, brengt de medische staf in problemen. Een breukje herstelt tamelijk snel, het zal dus wel een scheurtje zijn geweest, wat langer duurt, of een stukje bot wat echt los is komen te zitten, dan groeit het helemaal niet meer aan. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 13:02 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Ik zeg dat ik blij ben dat ik hier woon. Zolang er geen grote schoonmaak word gehouden in Rotterdam blijf ik lekker hier. Is overigens sowieso beter voor mijn kids in een boeren dorp. En ze spreken straks vloeiend Duits. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat zal dat Twente blij zijn dat ze Cissé niet hebben gehaald maar Ruiz... |
|
|
|