|
|
sevillana
|
|
|
quote: 15e, . . nog wel . . . .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 november 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee kijk maar pagina 120 bij EL. Virtueel 16e. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: virtueel, . . ja okay, . . . maar er kan nog van alles gebeuren hè, toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja ik zie dat roda alweer een beetje orde op zaken stelt. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nu Heracles nog
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 november 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
Inderdaad, wel leuk dat clasie heeft gescoord. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
schijndel
|
|
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
pastoor een betere trainer dan been? ik denk van wel |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, want hoe waren de resultaten van Been bij Excelsior ook alweer? |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
quote: kijk naar de selectie waarover pastoor beschikt en die van been. wie haalt het beste uit het spelersmatriaal. en je weet genoeg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2011 - 22:18 schreef Feijenoord1908 het volgende:[..] kijk naar de selectie waarover pastoor beschikt en die van been. wie haalt het beste uit het spelersmatriaal. en je weet genoeg. Ik vind Pastoor echt een goeie trainer maar we hebben Been en het enige wat we kunnen doen is hem steunen lijkt mij.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2011 - 22:18 schreef Feijenoord1908 het volgende:[..] kijk naar de selectie waarover pastoor beschikt en die van been. wie haalt het beste uit het spelersmatriaal. en je weet genoeg. Lukt het je een keer om een antwoord te geven op een simpele vraag? Of is dat te hoog gegrepen? Zolang Excelsior onder Feyenoord staat, begrijp ik eerlijk gezegd absoluut je redenatie niet.Er zijn ltijd trainers beter, zoals er ook altijd trainers beter zullen zijn. Feyenoord is momenteel echt niet het mooiste meisje van de klas, de trainers zullen niet staan de trappelen om hier te beginnen. Vorig jaar was Been goed genoeg, en de jaren daarvoor bij andere clubs ook. Ondanks al zijn fouten en tekortkomingen heeft het weinig zin om continu aan zijn stoelpoten te zagen. Ik vind dat gedrein en gedram van jou dan ook uitert irritant. Zelfs ik kan het al meer dan een week opbrengen om niet over Gudde te zeiken, probeer ook eens in een wat constructievere bui te komen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2011 - 22:18 schreef Feijenoord1908 het volgende:[..] kijk naar de selectie waarover pastoor beschikt en die van been. wie haalt het beste uit het spelersmatriaal. en je weet genoeg. Heb even gegoogled, de huidige selectie van Excelsior is beduidend beter dan de selectie waar Been mee moest werken. Ik weet genoeg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2011 - 22:26 schreef Els het volgende:[..] Heb even gegoogled, de huidige selectie van Excelsior is beduidend beter dan de selectie waar Been mee moest werken. Ik weet genoeg. Mwah... Zit niet veel verschil in |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2011 - 22:18 schreef Feijenoord1908 het volgende:[..] kijk naar de selectie waarover pastoor beschikt en die van been. wie haalt het beste uit het spelersmatriaal. en je weet genoeg. Luistert nou vriend, je kunt een geweldige selectie hebben, maar dat wil nog niet zeggen dat je een TEAM hebt. En dat ligt niet altijd aan een trainer. Pech (blessures bv.) kan veroorzaken dat de kereltjes iets tussen de oortjes krijgen, waardoor ze verkrampt raken. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2011 - 22:18 schreef Feijenoord1908 het volgende:[..] kijk naar de selectie waarover pastoor beschikt en die van been. wie haalt het beste uit het spelersmatriaal. en je weet genoeg. Elk punt dat Excelsior behaalt is winst, elk punt dat Feyenoord verliest is een stapje dichter bij het einde van de wereld, dat is het verschil! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
4-0 gewonnen tegen Willem II.. Niet gunstig |
|
|
|