BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: BESTUUR MOET OPROTTEN!!!!!!!!!!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
patman
 patman - zondag 24 oktober 2010 - 14:38   quote  deeplink  
Hierbij moeten wij (suppoters) in actie komen tegen het bestuur!!
De club is als het zo blijft door gaan binnen no time feyenooid 2!!!
Kunnen wij met allen een actie bedenken om het CLUBLIEFDELOZE bestuur weg te krijgen?????
Als je vandaag het voetbal ziet is toch diep treurig!!!
Het wordt tijd dat er mensen in het bestuur komen die ajax een warm hart toe dragen ipv handen boven elkaar houdende zakkenvullers wat dat zijn ze!Als ze clubliefde hadden waren ze met ze allen opgestapt na de bekend making van 23 milj verlies!!!! cruijff voorzitter keje alg dir
hiddink tder rijkaart trainer! jol is een goede trainer maar niet voor ajax.
Medesupporters sta op en denk met me mee voordat het te laat is!!!!!
thomASS
 thomASS - zondag 24 oktober 2010 - 14:39   quote  deeplink  
Jij moet oprotten? Debiel
Eide
 Eide - zondag 24 oktober 2010 - 14:43   quote  deeplink  
Doe toch normaal man met je capslocks topic naampje.

Het huidige bestuur is gewoon goed bezig, en hoewel ik Jeroen Slop zelf een aantal keer verdedigd heb is die als enige inderdaad toch echt wel onhoudbaar aan het worden (met z'n rare uitspraken in de media laatst weer...). Verder zijn ze gewoon goed bezig om Ajax weer op de rails te krijgen.

Maar nee hoor, laten we jou advies volgen, weer lekker veel onrust, andere koers en dan.... wat verwacht je nou, dat het dan zomaar met 2 weken allemaal koek en ei is. Nu eerst de financiën goed, de jeugdopleiding blijven stimuleren en langzaam gaan zorgen dat de toppers langer blijven (zoals nu ook al gebeurt.)
Yordee1
 Yordee1 - zondag 24 oktober 2010 - 14:49   quote  deeplink  
Wegereef verneukt de wedstrijd van Ajax, en jij geeft het bestuur de schuld?
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 14:49 schreef Yordee1 het volgende:
Wegereef verneukt de wedstrijd van Ajax, en jij geeft het bestuur de schuld?
AJAX was zelf ook niet om aan te zien hoor, je hebt gelijk, maar dat is geen excuss voor het spel tot aan de 25e minuut
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 24 oktober 2010 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 14:50 schreef remco k het volgende:

[..]

AJAX was zelf ook niet om aan te zien hoor, je hebt gelijk, maar dat is geen excuss voor het spel tot aan de 25e minuut
Goed spelen is schier onmogelijk op zo'n smal kunstgrasveld. Dat veld is niet aangelegd om op te voetballen, maar om het voetbal zoveel mogelijk te beletten. Snel vergeten deze wedstrijd en Wegereef verbannen naar het amateurvoetbal!
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 14:55 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Goed spelen is schier onmogelijk op zo'n smal kunstgrasveld. Dat veld is niet aangelegd om op te voetballen, maar om het voetbal zoveel mogelijk te beletten. Snel vergeten deze wedstrijd en Wegereef verbannen naar het amateurvoetbal!
dat zou AJAX juist moeten liggen dan toch, combinatie voetbal is het enige wat moegelijk is, en Excelsior kan dat ook, AJAX behoort dat juist heel goed te kunnen, maar het is het gehele seizoen als dramatisch slecht wat ajax voetballend laat zien.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 24 oktober 2010 - 15:08   quote  deeplink  
Op een smal veld is het juist heel makkelijk verdedigen, omdat je minder ruimtes hoeft te belopen. Technische spelers hebben letterlijk en figuurlijk de ruimte nodig... Ik vind het trouwens stuitend hoe jij Ajax en vooral ook Emanuelson bekritiseert!
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 15:08 schreef Harm de Graaf het volgende:
Op een smal veld is het juist heel makkelijk verdedigen, omdat je minder ruimtes hoeft te belopen. Technische spelers hebben letterlijk en figuurlijk de ruimte nodig... Ik vind het trouwens stuitend hoe jij Ajax en vooral ook Emanuelson bekritiseert!
Ik bekritiseer AJAX verder helemaal niet veel, ik ben alleen compleet tegen de weg die AJAX is ingeslagen, dit is daar namelijk mede het resultaat van, of wou je zeggen dat de vleugelspelers zo fantastisch zijn (die hebben wenamelijk niet) geen jeugd dat speelt, er worden alleen maar oude spelers gekocht en er zit het hele seizoen al NUL goed positiespel in de ploeg.

Urby speelde de afgelopen weken redelijk als back, maar vandaag was het alleen al qua instelling al dramatisch, als je daar dan bij optelt dat hij verantwoordelijk is voor de 2e tegengoal, het meeste balverlies lijft van de hele ploeg, ballen onder zich door laat lopen bij de zijlijn, ballen de tweede ring inschiet als hij al iets onderneemt, 2 keer balverlies lijdt in de eerste twee minuten van de wedstrijd, en drie keer een speler van Excelsior alleen voor onze goal zet.

Als jij dat wel goed vind, dat iemand na 6 jaar AJAX zo inconcistent speelt, dan wens ik je veel succes, feit is wel dat hij verantwoordelijk is voor de tegengoal van Excelsior, dus verantwoordleijk voor het verlies van 2 punten (alleen de schieds was nog slechter vandaag)
Guyt
 Guyt - zondag 24 oktober 2010 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 14:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Je kan het ook zo zien de scheids heeft AJAX uit zn spel gehaald. Je hoefde vandaag maar een scheet te laten en je kreeg geel. Vandaag groot aandeel van de scheids.Hij heeft de wedstrijd kapot gefloten DE IDIOOT.
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 24 oktober 2010 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 16:10 schreef Guyt het volgende:

[..]

Je kan het ook zo zien de scheids heeft AJAX uit zn spel gehaald. Je hoefde vandaag maar een scheet te laten en je kreeg geel. Vandaag groot aandeel van de scheids.Hij heeft de wedstrijd kapot gefloten DE IDIOOT.
tot aan de 25e minuut geen kaart gegeven toch, of wel? Neenmt niet weg dat hij erg slecht floot hoor
Guyt
 Guyt - zondag 24 oktober 2010 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 16:12 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

tot aan de 25e minuut geen kaart gegeven toch, of wel? Neenmt niet weg dat hij erg slecht floot hoor
Er was toch niet veel aan de hand ook tot aan de 25ste minuut??? Neemt niet weg dat het ook niet al te best was ,maar toch.
kansenbenutter
 kansenbenutter - zondag 24 oktober 2010 - 16:33   quote  deeplink  
geef ze nog ff de kans joh
dege
 dege - zondag 24 oktober 2010 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 15:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik bekritiseer AJAX verder helemaal niet veel, ik ben alleen compleet tegen de weg die AJAX is ingeslagen, dit is daar namelijk mede het resultaat van, of wou je zeggen dat de vleugelspelers zo fantastisch zijn (die hebben wenamelijk niet) geen jeugd dat speelt, er worden alleen maar oude spelers gekocht en er zit het hele seizoen al NUL goed positiespel in de ploeg.

Urby speelde de afgelopen weken redelijk als back, maar vandaag was het alleen al qua instelling al dramatisch, als je daar dan bij optelt dat hij verantwoordelijk is voor de 2e tegengoal, het meeste balverlies lijft van de hele ploeg, ballen onder zich door laat lopen bij de zijlijn, ballen de tweede ring inschiet als hij al iets onderneemt, 2 keer balverlies lijdt in de eerste twee minuten van de wedstrijd, en drie keer een speler van Excelsior alleen voor onze goal zet.

Als jij dat wel goed vind, dat iemand na 6 jaar AJAX zo inconcistent speelt, dan wens ik je veel succes, feit is wel dat hij verantwoordelijk is voor de tegengoal van Excelsior, dus verantwoordleijk voor het verlies van 2 punten (alleen de schieds was nog slechter vandaag)
ojee, gaan we weer, ga we nog een topic krijgen over Urby??!
Houd daar eens aub mee op, dat je totaal anti-urby bent weten we nu wel.
vandaag heeft ajax tegen 12 man gevoetbalt, dat kon toch iedereen zien, ajax werd uit haar spel gehaald door meneer wegereef en absoluut niet door excelsior.
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 16:40 schreef dege het volgende:

[..]

ojee, gaan we weer, ga we nog een topic krijgen over Urby??!
Houd daar eens aub mee op, dat je totaal anti-urby bent weten we nu wel.
vandaag heeft ajax tegen 12 man gevoetbalt, dat kon toch iedereen zien, ajax werd uit haar spel gehaald door meneer wegereef en absoluut niet door excelsior.
Ik begin er niet over, spreek de persoon erop aan die begint, wil je.
The Dude :)
 The Dude :) - zondag 24 oktober 2010 - 16:56   quote  deeplink  
Kan wel merken dat weinig mensen ervaring hebben met oorzaak/gevolg, structurele problemen etc. Is er een structureel probleem bij ajax? Ja. Zou het onder een ander bestuur beter gaan? Ja. Is het nodig na deze wedstrijd het bestuur omlaag te halen? Nee (geen causaal verband)

Organisatie-structuur dient aangepast te worden binnen Ajax. Ajax ook van de beurs af. Terug naar de ouwe op liefde gebaseerde club. Zaag de Arena, Amsterdam uit. Dan ga je de goede kant op.

Overigens, hebben mensen de docu gezien? Valt me op de Commercieel directeur minder verstand heeft van strategie en merkbeleving dan de schone blond naast me. De beleidsmakers bij Ajax zijn helaas niet bijster competent en zouden bij menig ander zelf-respecterend bedrijf al lang de deur gewezen zijn...

mijn $0.02
 The Dude :) - zondag 24 oktober 2010 - 16:57   quote  deeplink  
oja en zelfs 9 ajacieden zouden nog overwicht moeten hebben op 11 excelsior-voetballers...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 oktober 2010 door The Dude :) --
nummer10
 nummer10 - zondag 24 oktober 2010 - 17:10   quote  deeplink  
remco alsjeblieft zeg.. urby WEER de schuld geven he ! vdwiel vertonghen en ooijer vs 1 SPITS !!! urby veroverd tot 2 x over de bal.. en dan nog urby de schuld geven ?ga fietsen gappen ofzo met je sulejmani bril.. sulejmani kan gvd nog nie eens een pass geven over 3 meter !! maar nogmaals we speelden tegen 12 man,, we hoefden maar een scheet te laten en kregen al geel. dus hou aub op over urby en kijk naar het hele team vdwiel enoh dezeeuw ooijer allemaal waardeloos vandaag..
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 16:56 schreef The Dude :) het volgende:
Kan wel merken dat weinig mensen ervaring hebben met oorzaak/gevolg, structurele problemen etc. Is er een structureel probleem bij ajax? Ja. Zou het onder een ander bestuur beter gaan? Ja. Is het nodig na deze wedstrijd het bestuur omlaag te halen? Nee (geen causaal verband)

Organisatie-structuur dient aangepast te worden binnen Ajax. Ajax ook van de beurs af. Terug naar de ouwe op liefde gebaseerde club. Zaag de Arena, Amsterdam uit. Dan ga je de goede kant op.

Overigens, hebben mensen de docu gezien? Valt me op de Commercieel directeur minder verstand heeft van strategie en merkbeleving dan de schone blond naast me. De beleidsmakers bij Ajax zijn helaas niet bijster competent en zouden bij menig ander zelf-respecterend bedrijf al lang de deur gewezen zijn...

mijn $0.02
Dit is dus wat een aantal hier al tijden roepen, en tuurlijk gaat dat niet samen met het puntverleis van vandaag.
Wat daar wel mee samen gaat is, het matige spel van AJAX, het gebrek aan een spelverdeler het gebrek aan rust in de ploeg.

Het zit zoals je zegt structureel niet goed bij AJAX, en dat zie je terug op het veld. Jol is bijvoorbeeld een hele goede trainer, maar geen AJAX trainer, hij zit er niet om ajax beter te maken, hij zit daar om er zelf beter van te worden...
Dat dit samengaat met een eventueel kampioenschap van AJAX is logisch.
 The Dude :) - zondag 24 oktober 2010 - 17:33   quote  deeplink  
Ja klopt ben ik met je eens. Maar ja, zolang geldbeluste zielige mannetjes die thuis niks te vertellen hebben elkaar de hand boven het hoofd houden....
Guyt
 Guyt - zondag 24 oktober 2010 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 15:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Suarez dan en de Zeeuw dan??? Vreselijk. Bovendien roep jij zelf steeds dat Urby back moet spelen. Laat hem toch maar gewoon linksvoor spelen dan he.
Guyt
 Guyt - zondag 24 oktober 2010 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 16:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik begin er niet over, spreek de persoon erop aan die begint, wil je.
Volgens mij begon JIJ er weer over Remco .
Guyt
 Guyt - zondag 24 oktober 2010 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 17:10 schreef nummer10 het volgende:
remco alsjeblieft zeg.. urby WEER de schuld geven he ! vdwiel vertonghen en ooijer vs 1 SPITS !!! urby veroverd tot 2 x over de bal.. en dan nog urby de schuld geven ?ga fietsen gappen ofzo met je sulejmani bril.. sulejmani kan gvd nog nie eens een pass geven over 3 meter !! maar nogmaals we speelden tegen 12 man,, we hoefden maar een scheet te laten en kregen al geel. dus hou aub op over urby en kijk naar het hele team vdwiel enoh dezeeuw ooijer allemaal waardeloos vandaag..
Vergeet SUAREZ niet.Jeetje die bakt er ook geen pepernoot meer van.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 oktober 2010 - 17:44   quote  deeplink  
Ik vind het trouwens stuitend hoe jij Ajax en vooral ook Emanuelson bekritiseert!

Hier wordt weer olie op het vuur gegooid door Harm en niet door Remco,sterker nog Remco heeft het met geen woord over Urby gerept op deze topic totdat jullie weer beginnen
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 24 oktober 2010 - 18:01   quote  deeplink  
Wat een gelul denk gefrustreerd.....
alibabba
 alibabba - zondag 24 oktober 2010 - 18:26   quote  deeplink  
Ik heb enorme twijfels hoe het er op dit moment bij Ajax aan toe gaat. Toch vind ik dat vd.Boog en consorten het karwei moeten afmaken, maar ik ben van mening dat zij de wijsheid niet in pacht hebben. Er zitten veel te veel mensen die mekaar de hand boven het hoofd houden. Dit kan ik concluderen uit het feit dat Slop er nog steeds zit en Ajax het met spelers doet als Ooijer, Tainio en Mido. De laatste had ik bij aanvang geen problemen mee, maar als je ziet in welke staat hij verkeert had je hem als uitsmijter moeten gebruiken wanneer Cruijff hopelijk snel binnenstapt. Een enorm verval zit er in de toekomst zeker in, iets wat je natuurlijk niet hoopt. Aan de andere kant word de roep om JC dan wel groot en dan gaat bij mij de vlag uit, wanneer hij zijn plicht gaat vervullen en dan snoert ie iedereen de mond die denkt dat hij wegloopt voor zijn verantwoordelijkheid. Johan doet iets goed of hij doet het niet en iemand die twijfelt aan zijn voetbalkennis is dom.
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 17:34 schreef Guyt het volgende:

[..]

Suarez dan en de Zeeuw dan??? Vreselijk. Bovendien roep jij zelf steeds dat Urby back moet spelen. Laat hem toch maar gewoon linksvoor spelen dan he.
Het gaat deze wedstrijd totaal niet om positie, het gaat om instelling, als dat al niet goed zit, dan is de rest helemaal ver te zoeken, en dan maakt het niet uit waar hij staat.

Overigens, ik zat even te tellen de eerste 25 minuten tot de rode kaart, maar als je 2derde van je balbehandelingen balverlies lijdt, dan is dat ook niet echt heel goed te noemen. Nee, Urby moet gewoon linksback spelen, daar moet hij zijn uiterste best doen, maar wel 32 wedstrijden per seizoen, en niet maar 12, dan zou het best weleens een goede back kunnen worden
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 15:08 schreef Harm de Graaf het volgende:
@Guyt.

Dit is de eerste post over Urby, je excuses zouden dus op zijn plaats zij...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 oktober 2010 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 19:00 schreef remco k het volgende:

[..]

@Guyt.

Dit is de eerste post over Urby, je excuses zouden dus op zijn plaats zij...
Dat gaf ik toch al aan,je hebtgelijk Remco
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 19:24 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Dat gaf ik toch al aan,je hebtgelijk Remco
Het ging mij even om Guyt, niet om jou, jij discussieerd gewoon fatsoenlijk, maar Guyt loopt altijd te stoken, en te provoceren, daarom liet ik het zien, maar nu reageerd hij natuurlijk niet meer
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 oktober 2010 - 19:35   quote  deeplink  
Ik zeg alleen dat Harm de Graaf over Urby begon en niet jij(zie mijn post op dit forum),jij reageerd en dat is normaal zou ik ook doen.Als Guyt kan lezen dan weet hij dat ook maar ja:dat lezen he dat blijft moeilijk voor sommige
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 19:48   quote  deeplink  
inderdaad, dat is voor sommigen hier veel te moeilijk, en daarna reageerd men niet meer he
Heico
 Heico - zondag 24 oktober 2010 - 20:35   quote  deeplink  
Kansloos stukje topic...
kansenbenutter
 kansenbenutter - dinsdag 26 oktober 2010 - 15:07   quote  deeplink  
Maarten Fontein praat over het beleid van Ajax. Volgens het oud-bestuurslid van de Amsterdammers is Uri Coronel verantwoordelijk voor de mislukte 'carte blanche' van Marco van Basten.
Verder heeft Graydon NV de loonkosten van Ajax bestudeerd. Volgens de directeur van Graydon NV heeft Ajax een groot probleem als er in de komende winterstop geen één of twee basisspelers worden verkocht. Ook zal er moeten worden overwinterd in de Champions League
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 26 oktober 2010 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 15:07 schreef kansenbenutter het volgende:
Maarten Fontein praat over het beleid van Ajax. Volgens het oud-bestuurslid van de Amsterdammers is Uri Coronel verantwoordelijk voor de mislukte 'carte blanche' van Marco van Basten.
Verder heeft Graydon NV de loonkosten van Ajax bestudeerd. Volgens de directeur van Graydon NV heeft Ajax een groot probleem als er in de komende winterstop geen één of twee basisspelers worden verkocht. Ook zal er moeten worden overwinterd in de Champions League
Bron?
Ride
 Ride - dinsdag 26 oktober 2010 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 15:12 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Bron?
Overal op het net te vinden man...
MikeT
 MikeT - dinsdag 26 oktober 2010 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 14:38 schreef patman het volgende:
Hierbij moeten wij (suppoters) in actie komen tegen het bestuur!!
De club is als het zo blijft door gaan binnen no time feyenooid 2!!!
Kunnen wij met allen een actie bedenken om het CLUBLIEFDELOZE bestuur weg te krijgen?????
Als je vandaag het voetbal ziet is toch diep treurig!!!
Het wordt tijd dat er mensen in het bestuur komen die ajax een warm hart toe dragen ipv handen boven elkaar houdende zakkenvullers wat dat zijn ze!Als ze clubliefde hadden waren ze met ze allen opgestapt na de bekend making van 23 milj verlies!!!! cruijff voorzitter keje alg dir
hiddink tder rijkaart trainer! jol is een goede trainer maar niet voor ajax.
Medesupporters sta op en denk met me mee voordat het te laat is!!!!!
A: verschillende grote (terecht) ego's binnen een organisatie gaat nooit goed! (kijk naar van Gaal en Koeman destijds)

B: In de directie van AJAX zitten is echt geen makkelijk baantje, dus de mensen die er zitten doen het echt OOK voor AJAX. Met hier en daar een uitzondering die de regel bevestigd natuurlijk :)

C: de financiele problemen binnen AJAX zijn bekend, en men is er mee bezig. Bovendien hebben alle clubs het moeilijk (PSV, feyenooit, en een stel andere eredivisie club maar ook buitenlandse clubs zoals Liverpool) Dat geeft aan dat je op dit moment in de huidige staat van het voetbal moeilijk (maar niet onmogelijk) uit de financiele problemen kan komen.

Kortom geeft ze nu eens de tijd en mogelijkheid (beetje geluk is ook nooit kwaad). Wel vind ik dat er een sterk financieel man moet komen die met een frisse blik op de financiele situatie kan kijken
Guyt
 Guyt - dinsdag 26 oktober 2010 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 18:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gaat deze wedstrijd totaal niet om positie, het gaat om instelling, als dat al niet goed zit, dan is de rest helemaal ver te zoeken, en dan maakt het niet uit waar hij staat.

Overigens, ik zat even te tellen de eerste 25 minuten tot de rode kaart, maar als je 2derde van je balbehandelingen balverlies lijdt, dan is dat ook niet echt heel goed te noemen. Nee, Urby moet gewoon linksback spelen, daar moet hij zijn uiterste best doen, maar wel 32 wedstrijden per seizoen, en niet maar 12, dan zou het best weleens een goede back kunnen worden
Remco wat ik me nu afvraag is hoe weet jij of Urby zn instelling niet goed is. Waar zie je dat aan hij probeert gewoon zn best te doen. Toen hij dat balletje terug wou spelen en vinken ging er mee van door en de goal kwam daar uit zag ik hem zichtbaar balen. Hij had een offday ja dat is duidelijk maar dat hadden er wel meer. Dus ik vind niet dat jij kan oordelen over de instelling van een speler. Want als jij dat zou zien ziet iedereen dat toch, ook Jol. Die traint en werkt dagelijks met die jongen en ik denk dat Jol dat beter ziet dan jou of wie dan ook. En je ken mij niet vertellen dat als Jol ziet dat Urby geen goede instelling heeft hem laat spelen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 26 oktober 2010 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 16:39 schreef Guyt het volgende:

[..]

Remco wat ik me nu afvraag is hoe weet jij of Urby zn instelling niet goed is. Waar zie je dat aan hij probeert gewoon zn best te doen. Toen hij dat balletje terug wou spelen en vinken ging er mee van door en de goal kwam daar uit zag ik hem zichtbaar balen. Hij had een offday ja dat is duidelijk maar dat hadden er wel meer. Dus ik vind niet dat jij kan oordelen over de instelling van een speler. Want als jij dat zou zien ziet iedereen dat toch, ook Jol. Die traint en werkt dagelijks met die jongen en ik denk dat Jol dat beter ziet dan jou of wie dan ook. En je ken mij niet vertellen dat als Jol ziet dat Urby geen goede instelling heeft hem laat spelen.
Ten eerste gaat het contract verlenging met hem niet lukkken omdat hij te veel eist? en Ajax gaat daar niet in mee,ten tweede Urby voetbald al een jaar of zes mee bij Ajax en boekt geen voortgang,ten derde is er geen belangstelling voor hem(mischen vittese)ten vierd is Jol een laffe zak,anders had hij Blind of Jozefzoon wel eens ingebracht
remco k
 remco k - woensdag 27 oktober 2010 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 16:39 schreef Guyt het volgende:

[..]

Als een speler balverlies lijdt, niet terugrent, maar wandelt, niet vo de duels ingaat, ongeconcentreerd ballen in de voeten speelt van een tegenstander, ongeintereseerd terugwandelt, naar weer een schot de 2e ring in, en 2 keer balverlies lijden in de eerste 2 minuten van de wedstrijd, zonder jezelf daarna terug te vechten.
Dat is gebrek aan instelling, dat zou je zelf ook kunnen zien, kijk maar eens naar het verschil in loopvermogen bij "grote"wedstrijden en kleine potjes.

Dus ik vind dat ik daar wel over kan oordelen, andrs zou ik het namelijk ook niet doen.
kansenbenutter
 kansenbenutter - woensdag 27 oktober 2010 - 12:35   quote  deeplink  
als er vandaag weer niet gewonnen wordt.
dan is het oorlog
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 27 oktober 2010 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 - 12:35 schreef kansenbenutter het volgende:
als er vandaag weer niet gewonnen wordt.
dan is het oorlog
wat doe jij hier eigenlijk?? je word uitgekotst toch op je eigen forum??
kansenbenutter
 kansenbenutter - woensdag 27 oktober 2010 - 13:25   quote  deeplink  
daarom ben ik blij met het warm ontvangst wat jullie mij bieden :)
kansenbenutter
 kansenbenutter - donderdag 28 oktober 2010 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 15:27 schreef Ride het volgende:

[..]

Overal op het net te vinden man...
precies.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: BESTUUR MOET OPROTTEN!!!!!!!!!!

0.0098359