BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Dramatische optreden wegereef

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
wegereef moest gestr
 wegereef moest gestr - zondag 24 oktober 2010 - 15:04   quote  deeplink  
Ik was aanwezig bij de wedstrijd en vondt jan wegereef en hardstikke slecht.
het lijk wel als of hij onze club haat. schande voro de knvb dat zo man zo wedstrijd fluit.
ik vindt ook dat hij nooit meer ajax mag fluiten is de 2x al in 2007 gebeurde dit ook en weer door hem.
thomASS
 thomASS - zondag 24 oktober 2010 - 15:06   quote  deeplink  
;p wat een niveau weer. ik vinDT
freakie
 freakie - zondag 24 oktober 2010 - 15:09   quote  deeplink  
Denk dat dat niet ter zake is thomass.. Natuurlijk zitten er fouten in.. Wat ik de grootste fout vind is dat deze jonge waarschijnlijk niet meer reageert en hier een nieuw topic voor opent.. Er is gewoon een goed topic voor..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 24 oktober 2010 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 15:04 schreef wegereef moest gestr het volgende:
Ik was aanwezig bij de wedstrijd en vondt jan wegereef en hardstikke slecht.
het lijk wel als of hij onze club haat. schande voro de knvb dat zo man zo wedstrijd fluit.
ik vindt ook dat hij nooit meer ajax mag fluiten is de 2x al in 2007 gebeurde dit ook en weer door hem.
Had je niet ff een staaf tegen z'n lelijke debielenkop aan kunnen gooien?

Hoop dat ie een ongeluk krijgt opweg naar zn zielige huis!
anti010
 anti010 - zondag 24 oktober 2010 - 15:15   quote  deeplink  
Dit was weer tenenkrommend, deze man moet echt oprotten, wat een marchandeur. Alles wat die namaak kakkies deden werd niet gezien ( in het begin al 3 keer een aanslag op enoh) en krijgt Anita die de bal speelt rood. 2 handsballen niet gezien ( het hele stadionnetje zag het wel) en dan nog die gele kaarten ( wanstaltig gewoon) Het doorgaan op stekelenburg en daar niet eens voor fluiten ( het is gvd wel de keeper van Ajax en het nederlands elftal hoor!!!)Dan heeft verhoeven ons nog gered in de laatste minuten. En zingen de Ajax supporters Pizza ( hij is wel van ajax he)WEGEREEF OPTIEFTEN!!!!
Yordee1
 Yordee1 - zondag 24 oktober 2010 - 15:20   quote  deeplink  
Ongebrijpelijk die post, zoveel spelfouten, en het is uitzonderlijk knap om in 36 minuten thuis te komen.
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 15:14 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Had je niet ff een staaf tegen z'n lelijke debielenkop aan kunnen gooien?

Hoop dat ie een ongeluk krijgt opweg naar zn zielige huis!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
dege
 dege - zondag 24 oktober 2010 - 15:27   quote  deeplink  
ik hoop dat de knvb deze man eens aanpakt, AJAX is vandaag wel heel erg duidelijk benadeeld door arbitraal FALEN! dit is echt een aanfluiting, 1 rode kaart, 6 gele en de vele overtredingen van excelsior werden steeds afgedaan met waarschuwingen en laten we het dan maar niet hebben over de niet toegekende strafschop in het begin van de wedstrijd. die kerel zou nooit meer een wedstrijd mogen fluiten.
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 15:29   quote  deeplink  
Rode kaart tegen feyenoord in het voordeel van PSV, wat helemaal geen tweede gele kaart was. benieuwd wat er vandaag allemaal bij TWente gebeurt.

Kessler zal wel even met zijn opvolger hebben gebeld, dat AJAX nu al te lang bij de bovenste twee zit, en dat TWente maar dichterbij moet komen en dat hij liever heeft dat Psv uitllopt, dan dat AJAX dichterbij komt.
bird
 bird - zondag 24 oktober 2010 - 16:14   quote  deeplink  
kut scheids of niet zulke wedstrijden moet je gewoon winne anders kan je het kampioenschap wel vergeten gewoon lomp van ajax
alibabba
 alibabba - zondag 24 oktober 2010 - 17:43   quote  deeplink  
Al die schIJtsrechters kunnen er geen ene pepernoot van. Al die boekjes weg waar ze uit leren en gewoon puur op gevoel fluiten. WegeTeef is één groot drama en het is een grote schande dat hij niet voor de camera wil verschijnen. WAT EEN ZAK HOOI!
j.d
 j.d - zondag 24 oktober 2010 - 17:51   quote  deeplink  
mee eens....
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 24 oktober 2010 - 17:54   quote  deeplink  
Kapot trappen die wegereef de man is duidelijk anti ajax weg er mee.....
Twanus
 Twanus - zondag 24 oktober 2010 - 18:24   quote  deeplink  
Het niveau van het nederlandse scheidsrechterscorp is echt verschrikkelijk. Ajax genaaid, 1 rode kaart, 6 gele, 2 x strafschop niet gehad (hands) en een tegenstander die niet gestraft wordt voor een paar schandalige (Wattemelo of hoe de knakker ook mag heten) en 100 kleine overtredingen die niet gezien werden. Feijnoo(r)d genaaid met de 2e gele kaart die rood opleverde. Ado genaaid met de penalty die ze tegen kregen vanwege hands. Kortom allemaal flapdrollen die zichzelf belangrijker vinden als het voetbal. Ik mag hopen dat ze een flinke schorsing krijgen en ik hoop dat Jan Wegereef nooit meer mag fluiten wat een mongool.
kale 1234
 kale 1234 - zondag 24 oktober 2010 - 18:42   quote  deeplink  
wegereef vieze homo ,hij moet een kogel door zijn kop krijgen
Pim
 Pim - zondag 24 oktober 2010 - 18:46   quote  deeplink  
Ach, Wegereef fluit dit seizoen gewoon geen wedstrijden van Ajax meer, maar dan heb je maar een klein deel van het probleem opgelost, want:
1. Het hele scheidsrechterscorps is ongelooflijk slecht.
2. Hij mag wel PSV en Twente blijven fluiten en dan bevoordeelt hij die gewoon, dus je hebt er bijna niks aan.

Er is maar een oplossing dus: Voor eeuwig van de voetbalvelden verbannen. Ik ben het eigenlijk ook wel met kale 1234 eens, dan ben je gelijk van hem af!
joduh
 joduh - zondag 24 oktober 2010 - 18:46   quote  deeplink  
rijssen komt hij vandaan.waar ligt dat man?
Pim
 Pim - zondag 24 oktober 2010 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 18:46 schreef joduh het volgende:
Dat is ongeveer in tukkerland!!!!
joduh
 joduh - zondag 24 oktober 2010 - 18:47   quote  deeplink  
aha.........
Pim
 Pim - zondag 24 oktober 2010 - 18:48   quote  deeplink  
We kunnen die vent beter gewoon aanrijden, terwijl we teveel gezopen hebben. Word je toch niet voor gestraft, zie die lul van een Janssen maar...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 oktober 2010 door Pim --
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 18:51 schreef bobdildo het volgende:
weggereef is een schande voor voetballend nederland,hij heeft duidelijk partijdig gefloten,deze wedstrijd had echt uit de hand kunnen lopen
gewoon 2 wedtrijden niet meer fluiten!!!!!!!!!!!
en wat heeft AJAX daar aan??
Pim
 Pim - zondag 24 oktober 2010 - 18:53   quote  deeplink  
Wegereef fluit geen wedstrijden van Feyenoord meer. Bedreigingen door fans van de Rotterdamse club na een competitiewedstrijd tussen PSV en Feyenoord in april 2002 zijn de reden.
Bron: Wikipedia

Blijkbaar staat dit ons te doen;)...
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 18:46 schreef joduh het volgende:
Naast Almelo, een kleine 10 minuten rijden daar vandaan
Pim
 Pim - zondag 24 oktober 2010 - 18:58   quote  deeplink  
Hij woont overigens in Hellevoetsluis nu. Dan was hij snel thuis, dan durft ie wel. Schoft is het...
alibabba
 alibabba - zondag 24 oktober 2010 - 21:24   quote  deeplink  
Trouwens die v.Boekel, bij de wedstrijd van Twente, gaf na afloop ook geen reactie. Dat is toch opmerkelijk, want dan ga ik ervan uit dat ze zich schuldig voelen omtrent hun beslissingen. Zeg dan gewoon voor de camera dat je fout zat, want dat brengt tenminste sympathie bij het publiek. Niet reageren wekt speculaties en dat moet je zien te vermijden. Wiedemeijer was ook slecht, want hij geeft gewoon een penalty terwijl een Az-speler over zijn eigen benen struikelt.
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:24 schreef alibabba het volgende:
Trouwens die v.Boekel, bij de wedstrijd van Twente, gaf na afloop ook geen reactie. Dat is toch opmerkelijk, want dan ga ik ervan uit dat ze zich schuldig voelen omtrent hun beslissingen. Zeg dan gewoon voor de camera dat je fout zat, want dat brengt tenminste sympathie bij het publiek. Niet reageren wekt speculaties en dat moet je zien te vermijden. Wiedemeijer was ook slecht, want hij geeft gewoon een penalty terwijl een Az-speler over zijn eigen benen struikelt.
AZ heb ik vandaag niet gezien, maar ook daar dus weer scheidsrechterlijk falen??

Gert-Jan Verbeek heeft de boel daar trouwens wel redelijk aan het voetballen
alibabba
 alibabba - zondag 24 oktober 2010 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:29 schreef remco k het volgende:

[..]

AZ heb ik vandaag niet gezien, maar ook daar dus weer scheidsrechterlijk falen??

Gert-Jan Verbeek heeft de boel daar trouwens wel redelijk aan het voetballen
De 1e goal was een penalty wat voortkwam uit een overtreding die Wiedemeijer zogenaamd zag, een Az-er struikelde over zijn eigen benen. Verbeek is een goeie trainer en zal bij Az het zonnetje laten schijnen.
remco k
 remco k - zondag 24 oktober 2010 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:41 schreef alibabba het volgende:

[..]

De 1e goal was een penalty wat voortkwam uit een overtreding die Wiedemeijer zogenaamd zag, een Az-er struikelde over zijn eigen benen. Verbeek is een goeie trainer en zal bij Az het zonnetje laten schijnen.
Ok, ook daar weer falen dus, triest is dat zeg,
1nummer14
 1nummer14 - zondag 24 oktober 2010 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 18:24 schreef Twanus het volgende:
Het niveau van het nederlandse scheidsrechterscorp is echt verschrikkelijk. Ajax genaaid, 1 rode kaart, 6 gele, 2 x strafschop niet gehad (hands) en een tegenstander die niet gestraft wordt voor een paar schandalige (Wattemelo of hoe de knakker ook mag heten) en 100 kleine overtredingen die niet gezien werden. Feijnoo(r)d genaaid met de 2e gele kaart die rood opleverde. Ado genaaid met de penalty die ze tegen kregen vanwege hands. Kortom allemaal flapdrollen die zichzelf belangrijker vinden als het voetbal. Ik mag hopen dat ze een flinke schorsing krijgen en ik hoop dat Jan Wegereef nooit meer mag fluiten wat een mongool.
Ado ook genaaid, dat was geen hands volgens mij. Ik zie veel partijdige scheidsrechters, ik vond ook Twente-Inter bv scheidsrechter juist tegen Twente. Gister Spurs-Everton die scheids floot alles tegen Spurs, vandaar dat vd Vaart kwaad wordt. Het zijn geen gevallen meer van 1 fout de ene kant op en 1 fout de andere kant op, het lijkt echt alsof ze een ploeg willen laten winnen.
En de toeschouwers betalen wel mooi voor een kaartje, maar op deze manier worden wedstrijden vervalst. Echt een schande en de scheidsen zelf of de KNVB geeft geen enkele reactie, ze zijn niet aanspreekbaar.
Succes Ajax, maar op deze manier wordt je nooit kampioen natuurlijk.
ajax1111111
 ajax1111111 - zondag 24 oktober 2010 - 22:19   quote  deeplink  
Kunnen we niet ergens protest hier tegen aantekenen?
freakie
 freakie - zondag 24 oktober 2010 - 22:31   quote  deeplink  
Ja kan wel en dan heb je als nog dat anita zijn rode kaart heeft maar die is waarschijnlijk volgende wedstrijd weg.. want is was ZOWIEZO geen rood..
MBB
 MBB - zondag 24 oktober 2010 - 22:35   quote  deeplink  
Je zou gewoon als KNVB moeten beslissen de wedstrijd opnieuw te laten spelen. Dit kan echt niet. Uiteraard moeten de scheidsrechters het zonder hulpmiddelen doen, dus als er 1 hooguit 2 blunders in een wedstrijd zitten, is dat als supporter en speler moeilijk, maar kan je de scheids niet verwijten.

MAAR DAN VANDAAG! Dat had niets met een blundertje te maken. Onze grote ´vriend´ Wegereef heeft ervoor gezorgd dat Ons Aller Ajax slechts een puntje kon sprokkelen tegen FC WEGEREEF! Niets verwijtend naar Excelsior, die kan er ook niets aan doen. Maar dit kan echt niet. Niet alleen Wegereef voor de rest van het seizoen schorsen, en de wedstrijd laten overspelen... Maar ja, we kennen de KNVB uit Twente... Dat zal wel niet. Ze zullen Wegereef wel in bescherming nemen en hem daarom 2 wedstrijden niet opstellen.

En nu verbazen we ons dat de Nederlandse Scheidsrechters niet bij de topscheidsrechters in Europa horen? Laat me niet lachen, Wegereef zou niet eens in de competitie van Kazachstan mogen fluiten... Bedankt Wegereef, voor je competitievervalsing...
Hermanus
 Hermanus - maandag 25 oktober 2010 - 00:11   quote  deeplink  
Wegereef is een geboren rotterdammer, dan is de link snel gelegd. Pol van Boekel woont in Almelo en dat is niet heel ver van Enschede.

De heren mogen niet reageren van de KNVB want misschien voeren zij slechts de opdrachten uit van dezelfde KNVB.
kansenbenutter
 kansenbenutter - maandag 25 oktober 2010 - 03:19   quote  deeplink  
zonder wegereef had ajax vele malen meer succes gehad.
had enoh een topperiode en was saurez topscorer.
en mido afgetraind.

de schuldige zit al jaren op de bank.
voorheen bassie en nu maakt jol t dol.
onverklaarbare aankopen en een zakkenvuller die scheidsrechters wel vaker als schild gebruikt.
bully
 bully - maandag 25 oktober 2010 - 06:12   quote  deeplink  
Vink gestraft voor fouten tijdens wedstrijd AZ-Twente
dat was dus eind vorig jaar dus ben benieuwt of er nu ook word gestraft.
want anders ga ik toch echt denken dat de knvb partijdig is.
joduh
 joduh - maandag 25 oktober 2010 - 07:00   quote  deeplink  
maffiapraktijken. 1 grote beerput is het....
MBB
 MBB - maandag 25 oktober 2010 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 03:19 schreef kansenbenutter het volgende:
zonder wegereef had ajax vele malen meer succes gehad.
had enoh een topperiode en was saurez topscorer.
en mido afgetraind.

de schuldige zit al jaren op de bank.
voorheen bassie en nu maakt jol t dol.
onverklaarbare aankopen en een zakkenvuller die scheidsrechters wel vaker als schild gebruikt.
Een belachelijke reactie... Heb je de wedstrijd wel gezien? Blijkens je reactie, neem ik aan van niet. Excuses zijn ook maar excuses. Normaal gesproken mag je je niet scharen achter een slecht optreden van een scheidsrechter, maar Wegereef maakte er gisteren echt een potje van. Het was 90 minuten lang een Wegereefshow, of misschien wel FC Wegereef tegen Ajax (zonder enig verwijt naar Excelsior, die kan er niets aan doen!)... Ik weet niet waarom je zo'n reactie geeft, maar ik vind het hooguit ongepast en totaal niet de realiteit.
daninho
 daninho - maandag 25 oktober 2010 - 07:38   quote  deeplink  
Slecht
Ride
 Ride - maandag 25 oktober 2010 - 07:51   quote  deeplink  
Alle scheidsrechters zijn ruk.
Ze kunnen de druk niet aan en beslissen op "gevoel" terwijl ze zuiver zouden moeten kijken.
Twente krijgt ongelooflijk veel voordeel, psv ook alweer.
Soms hebben wij een scheids mee.
Kan niet, mag niet en hoort niet.
Heico
 Heico - maandag 25 oktober 2010 - 07:52   quote  deeplink  
Dat Ajax gister niet goed speelde is 1 ding, ze werden gister alleen inderdaad wel constant uit de wedstrijd gefloten door Wegescheef!
En voor overtredingen van Excelsior werd nauwelijks gefloten laat staan tegen opgetreden. Daardoor ging Ajax alleen maar slechter spelen, nou horen ze daar in principe als professionals mee om te gaan, maar het zijn ook maar mensen.

Hier en daar wordt er al geschreven over dat de KNVB dit achter de schermen allemaal regelt en zo langzamerhand zou je inderdaad gaan denken dat er meer aan de hand is aangezien het dit hele weekend al mis is met de scheidsrechters....

Ik ben wel benieuwd of wij hier als club-supporters op een legale wijze wat aan kunnen doen.
corvermeer
 corvermeer - maandag 25 oktober 2010 - 08:58   quote  deeplink  
ik denk niet dat wegereef dit seizoen nog n wedstrijd van ajax zal fluiten want ik heb het idee dat hem dat niet zo goed gaat bevallen vuile ajax hater je kunt je maar beter niet meer laten zien in amsterdam
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - maandag 25 oktober 2010 - 09:23   quote  deeplink  
iedereen heeft het enkel over de onterechte rode kaart (wat echt een belachelijke beslissing was) maar Wegereef heeft ook nog 5 gele kaarten aan Ajax gegeven en geen aan Excelsior, dit vind ik minstens net zo'n erge blunder als de rode kaart aangezien er minstens 2 x wordt doorgegaan op de schenen/enkels van ajaxieden en nadat die zich beklaagden kregen zei juist geel voor zeuren??? Het lijkt wel of scheidsrechters tegenwoordig hun macht willen tonen en hun stempel willen drukken. En het feit dat er wel 3 situaties waren om een penalty te geven en hij geeft er niet één! En dan achteraf geen commentaar willen geven buiten dat hij vond dat hij geen offday had. Volgens mij moet deze man even langs Pearl of Hans Anders!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 25 oktober 2010 - 09:24   quote  deeplink  
We hebben er nu allemaal een goede nachtrust opzitten waarschijnlijk, maar nog ben ik zeer agressief op die klote Wegereef. Die lutser heeft ons gewoon dik genaaid en heeft vervolgens niet het gore lef om het met die klote smoel van hem voor de camera toe te geven. Je krijgt bijkans zin om naar Zeist te trekken en daar de boel kort en klein te slaan en al dat Twents gepeupel er weg te jagen. Hoe duidelijker moet het worden dat er clubs zijn die worden voorgetrokken en er clubs zijn die standaard worden benadeeld. Dit gaat nu al een seizoen of drie zo en het valt op dat het elke keer dezelfde scheidsrechters zijn.

Je moet echt op je taal letten, maar elk scheldwoord zou nu uit mijn mond kunnen komen. Helemaal als ik op internet dan weer een foto zie van die klootzak van een Wegereef.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 25 oktober 2010 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 09:23 schreef Jeffreykoi het volgende:
iedereen heeft het enkel over de onterechte rode kaart (wat echt een belachelijke beslissing was) maar Wegereef heeft ook nog 5 gele kaarten aan Ajax gegeven en geen aan Excelsior, dit vind ik minstens net zo'n erge blunder als de rode kaart aangezien er minstens 2 x wordt doorgegaan op de schenen/enkels van ajaxieden en nadat die zich beklaagden kregen zei juist geel voor zeuren??? Het lijkt wel of scheidsrechters tegenwoordig hun macht willen tonen en hun stempel willen drukken. En het feit dat er wel 3 situaties waren om een penalty te geven en hij geeft er niet één! En dan achteraf geen commentaar willen geven buiten dat hij vond dat hij geen offday had. Volgens mij moet deze man even langs Pearl of Hans Anders!!!
Je hebt helemaal gelijk. Deze wedstrijd is geheel beinvloed door die klootzak. En dat is niet voor het eerst de afgelopen seizoenen. Het valt op en komt allemaal voort uit het gedrag van Zeist. Dat Twentse gepeupel heeft de macht daar genomen.
daninho
 daninho - maandag 25 oktober 2010 - 09:37   quote  deeplink  
OKee het lag ook aan de scheidsrechter maar als we zelf voetballen...
Jeffreykoi
 Jeffreykoi - maandag 25 oktober 2010 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 09:37 schreef daninho het volgende:
OKee het lag ook aan de scheidsrechter maar als we zelf voetballen...
Daar heb je gelijk in, als we beginnen zoals we tegen Auxerre speelden dan was er niets aan de hand, maar toch is het zuur dat je op deze manier in een slechte wedstrijd nog tegen gewerkt wordt anders had je hem mischien winnend afgesloten en de slechte wedstrijd snel vergeten maar wel met 3 punten op zak, tot de rode kaart was er niets aan de hand!
Met de wedstrijd tegen Auxerre in de benen en het is de zoveelste wedstrijd om 12:30 (waar twente en P$V nog niet één wedstrijd om die tijd hebben gespeeld) en het is volgens mij kunstgras en er viel veel regen, dan is het moeilijk om een topwedstrijd te spelen. Maar je moet hem wel winnen!
joduh
 joduh - maandag 25 oktober 2010 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 09:24 schreef amsterdammer113 het volgende:
We hebben er nu allemaal een goede nachtrust opzitten waarschijnlijk, maar nog ben ik zeer agressief op die klote Wegereef. Die lutser heeft ons gewoon dik genaaid en heeft vervolgens niet het gore lef om het met die klote smoel van hem voor de camera toe te geven. Je krijgt bijkans zin om naar Zeist te trekken en daar de boel kort en klein te slaan en al dat Twents gepeupel er weg te jagen. Hoe duidelijker moet het worden dat er clubs zijn die worden voorgetrokken en er clubs zijn die standaard worden benadeeld. Dit gaat nu al een seizoen of drie zo en het valt op dat het elke keer dezelfde scheidsrechters zijn.

Je moet echt op je taal letten, maar elk scheldwoord zou nu uit mijn mond kunnen komen. Helemaal als ik op internet dan weer een foto zie van die klootzak van een Wegereef.
helemaal met je eens vakantieganger ;-)maar voetbal was ook niet best.....
Rogier
 Rogier - maandag 25 oktober 2010 - 10:24   quote  deeplink  
Voetbal was niet best, maar toch heeft de scheids de uitslag beinvloed. En de scheids bij FC Twente al helemaal !!
joduh
 joduh - maandag 25 oktober 2010 - 10:41   quote  deeplink  
ben ik met je eens.helemaal.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 25 oktober 2010 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 10:09 schreef joduh het volgende:

[..]

helemaal met je eens vakantieganger ;-)maar voetbal was ook niet best.....
Inderdaad was het voetbal niet al te best, maar als je dan ook nog eens de schijtrechter tegen hebt, dan voetbal je tegen 13 man ipv tegen 11. Maar nog 1,5 week vakantie die nu is verneukt door die klootzak van een Wegeteef. Ik haat die man met al mijn bloed wat in mijn lichaam zit. 1 voordeel is dat ik me nog 1,5 week kan bezatten voordat de baas me weer nuchter op het werk wil zien verschijnen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Dramatische optreden wegereef

0.0079119