|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 10:50 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Inderdaad was het voetbal niet al te best, maar als je dan ook nog eens de schijtrechter tegen hebt, dan voetbal je tegen 13 man ipv tegen 11. Maar nog 1,5 week vakantie die nu is verneukt door die klootzak van een Wegeteef. Ik haat die man met al mijn bloed wat in mijn lichaam zit. 1 voordeel is dat ik me nog 1,5 week kan bezatten voordat de baas me weer nuchter op het werk wil zien verschijnen. Haha,
die Wegeteef is wel met afstand de lelijkste...
met zijn Pedokop... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Rode kaart geseponeerd...
daar hebben we wat aan... klere KNVB |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
ophoere met die kolere knvb vieze vuile #$@!%@% ben echt pisnijdig op dat hele $%#!^voetbal.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ajax wordt altijd benadeeld , het valt me wel op dat psv en twente het altijd mee hebben! herinnert zich iemand de wedstrijd AZ- Ajax in seizoen 2006/2007 vergeet ik nooi meer, de echte ajax fan weet wat ik bedoel |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
wat ik niet snap van het bestuur van ajax? dat ze de schaden die ajax leit, mischien geen europa liga???.(13.000.000) om dat de knvb fouten maak! niet verhaalt op de knvb? ajax is een bedrijf is genoteert bij de beurs. dus bestuur van ajax doe je werk! we zijn geen amateur club! elk bestuur bij een gewoon bedrijf zou de schaden verhalen op de tegen partij!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 oktober 2010 door adriu -- |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
ajax bestuur moet de schaden die ze lijt verhalen op de knvb of wegereef.( geen europa liga) vermoederlijke schaden 13.000.000
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 oktober 2010 door adriu -- |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
bestuur ajax klaag wegereef aan bij de rechter,!? voor schaden die ajax vermoederlijk lijt!!
|
|
|
|
adriu
|
|
|
knvb kan een gebaar naar ajax maken als ze de geele kaarten intrekken die ajax onnodig! kregen van meneer wegereef! want dat gaat ajax straks op breken tegen twente en psv op weg naar de het campioenschap.!ik snap niet dat het bestuur van ajax dat niet aankaart bij de knvb??
|
|
|
|
adriu
|
|
|
ajax bestuur? klaag wegereef en de knvb! aan voor de schaden die de club vermoederlijk leid! geen europa liga?? (13.000.000? ajax is ook een bedrijf! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het is wel menens bij adriu.... |
|
|
|
|
Pema
|
|
|
alibabba, grappig
maar adriu heeft natuurlijk wel een punt |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
ik wou aleen maar zeggen dat het bestuur van ajax geen bedrijf kan besturen! daarom is er ook zo veel verlies! |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
|
|
|
freakie