|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
volgens mij is feyenoord omgekocht zodat er wat extra geld kan vrijkomen? |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
Red
|
|
|
In de 10e speelronde van de 10e maand van 2010 werd Feyenoord met 10 man met 10-0 teruggestuurd naar 010... |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
misschien ook voor 10.000.000? |
|
|
|
|
just-me
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote: powerplant of bob marley wiet |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik denk Golden Brown of bolletjes!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahahahahahahaha! Die vertel ik aan m'n 020-collega! |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
Je om laten kopen en dan met 10-0 verliezen.....dan valt het niet zo op... Je zou haast hopen dat het waar was en dat het niet aan de kwaliteiten van het team ligt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 21:56 schreef vries60 het volgende:Je om laten kopen en dan met 10-0 verliezen.....dan valt het niet zo op... Je zou haast hopen dat het waar was en dat het niet aan de kwaliteiten van het team ligt. De kwaliteiten zijn heus beter als ze vandaag hebben laten zien.. Gewoon veel en veel te jong met z`n alle en daardoor erg wisselvallig! |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 19:22 schreef Red het volgende:In de 10e speelronde van de 10e maand van 2010 werd Feyenoord met 10 man met 10-0 teruggestuurd naar 010... tsja..... als je zo bekijkt |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 19:22 schreef Red het volgende:In de 10e speelronde van de 10e maand van 2010 werd Feyenoord met 10 man met 10-0 teruggestuurd naar 010... ja het net nummer is ook veranderd van 010 naar 10-0 |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: jeetje, die grap is de afgelopen 12 uur al zo vaak gemaakt dat zelfs de knudde er vanmorgen over ging |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Milo, schaam je!! Dat is een snavelgrapje.... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: boeiuh terecht want waren ze kut zeg niet normaal ik heb nog nooit verloren met 10-0 met ons elftal pppfff |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 10:52 schreef Milo het volgende:[..] boeiuh terecht want waren ze kut zeg niet normaal ik heb nog nooit verloren met 10-0 met ons elftal pppfff Ik wel maar toen haalde ik het eind van de wedstrijd niet. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Lijkt me de enige oplossing |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Herkenbaar. Ik had gisteren ook compleet misstaan in het elftal, en had ws aan het zuurstof gemoeten, maar ik had me in de buurt van het strafschopgebied geposteerd en zodra er een PSV'er in de buurt was gekomen, had ik hem doormidden geschopt. Dat mis ik een beetje bij dit elftal. (understatement of the year) |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 11:05 schreef Els het volgende:[..] Herkenbaar. Ik had gisteren ook compleet misstaan in het elftal, en had ws aan het zuurstof gemoeten, maar ik had me in de buurt van het strafschopgebied geposteerd en zodra er een PSV'er in de buurt was gekomen, had ik hem doormidden geschopt. Dat mis ik een beetje bij dit elftal. (understatement of the year) Daarom Vlemminx eruit, Henk Fraser erbij, die kan ze nog wel een paar kleine kneepjes leren. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 11:19 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] Daarom Vlemminx eruit, Henk Fraser erbij, die kan ze nog wel een paar kleine kneepjes leren. Ja, dat is een hele goede Henk. |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote: Feyenoord heeft geld nodig zou dit niet een manier zijn om aan geld te kunnen komen. 10-0 verliezen levert en denk ik een financieel meevallertje op voor feyenoord. Dat zou misschien zijn dat de spelers zijn omgekocht om slecht reslutaat te boeken. Misschien krijgt feyenoord dan van een brabantse persoon 500.00 ofzo |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 11:26 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:[..] Feyenoord heeft geld nodig zou dit niet een manier zijn om aan geld te kunnen komen. 10-0 verliezen levert en denk ik een financieel meevallertje op voor feyenoord. Dat zou misschien zijn dat de spelers zijn omgekocht om slecht reslutaat te boeken. Misschien krijgt feyenoord dan van een brabantse persoon 500.00 ofzo Ik zou zeggen, kijk wat minder films, 10-0, wat een verstand joh |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote: Een club in het nauw maakt hele rare sprongen |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 11:26 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:[..] Feyenoord heeft geld nodig zou dit niet een manier zijn om aan geld te kunnen komen. 10-0 verliezen levert en denk ik een financieel meevallertje op voor feyenoord. Dat zou misschien zijn dat de spelers zijn omgekocht om slecht reslutaat te boeken. Misschien krijgt feyenoord dan van een brabantse persoon 500.00 ofzo Jij hebt teveel gesnoven afgelopen weekend... |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Coke was op, maar hij had nog wel Ariel over |
|
|
|