|
|
Quiroz
|
|
|
Mario. Jij verdiend dit niet. Hou de eer aan jezelf en kom terug als het weer beter gaat! |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Mario lekker blijven zitten en de boel weer aan de praat krijgen. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
joh tieft nou eens op alles elke maar weer op mario te gooien, eerst de rvc eruit!!! |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
eens maar dat terug komen hoeft niet hoor. |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
Ja maar even iemand anders die de alles anders aanpakt war de spelers weer tegen op kijken. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: jup en de directie erachter aan. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 16:29 schreef Quiroz het volgende:Mario. Jij verdiend dit niet. Hou de eer aan jezelf en kom terug als het weer beter gaat! I beg you pardon ? Mario heeft deze opstelling gemaakt ! Aleen een absolute dwaas zet Leerdam op een potitie waar hij nooit iets heeft laten zien ! aleen Mario houd vast aan 4-3-3 met dit zooitje zonder goede flankspelers
Nee Hiju mag blijven maar ik verwacht Minimaal straftraining en geld terug aand e meegereisde supporters en een Excuusbrief OID ! |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
dit is ongelooflijk... niet te doen.. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
ja want de directie heeft op het veld zo gepresteerd ! nee de directie heeft er nu niets meer mee te maken we wisten al vanaf het begin van het seizoen hoe de selectie er uit zou gaan zien eventuele blesures daargelaten heeft been de verantwoordelijkheidom van deze greoep een collectief te maken waar hij af en toe in faalt ! |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 16:34 schreef qwerto het volgende:ja want de directie heeft op het veld zo gepresteerd ! nee de directie heeft er nu niets meer mee te maken we wisten al vanaf het begin van het seizoen hoe de selectie er uit zou gaan zien eventuele blesures daargelaten heeft been de verantwoordelijkheidom van deze greoep een collectief te maken waar hij af en toe in faalt ! Ja been is er niet om zileig gevonden te worden maar om een goed elftal te maken. Dus tot nu heeft hij gevalt |
|
|
|
|
Dirkie
|
|
|
|
|
|
MelvinFR
|
|
|
Waarom kan Mario er niks aan doen? Hij verdient verdomme 1 miljoen per jaar, dan verwacht ik iets meer dan dit !! |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
|
|
|
candyman
|
|
|
hoop dat bij iedereen het besef er is dat ze ons de supporters voor lul hebben gezet de zweep erover!!!! |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
fruitmandje morgen voor been met rotte appels! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
been kan niet langer serieus genomen worden, moet weg. |
|
|
|
|
Ronald W
|
|
|
Wij moeten de club nu financieel gaan steunen anders gaan ze er echt uit na dit jaar. Iedereen zegt wel wij zullen nooit degraderen maar als het eenmaal tegenzit?????????/ |
|
|
|
|
Germen
|
|
|
weet niet wat ik moet zeggen respect voor mario hij stond wel voor zijn team. en ook respect voor tim dat hij toch te woord wou staan |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Mario EXIT,faalt aan alle kanten. |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
hier kan Mario niks aan doen. Mario, bleef gewoon staan denet vind ik echt wel respect hoor |
|
|
|
|
supahfeyenoord you m
|
|
|
mariooooooooooo mariooooooooooooo marioooooooooooooooooooooooo en nu moet die weg haha weet nog wel bij een overwinning marioooooooooooooo mariooooooooooooo mariooooooooooooooooo |
|
|
|
|
supahfeyenoord you m
|
|
|
noem 1 trainer die haalbaar is die er wat van gaat maken zoniet hou je mond en supoort feyenoord |
|
|
|
|
Germen
|
|
|
waarom faalt mario, denk niet dat dat het geval is. omdat de punten niet komen kan hij weinig aan doen, hoop dat mario blijft |
|
|
|
|
candyman
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 16:55 schreef supahfeyenoord you m het volgende:noem 1 trainer die haalbaar is die er wat van gaat maken zoniet hou je mond en supoort feyenoord natuurlijk blijf je supporter maar ze hebben ons vandaag aardig voor lul gezet of niet? |
|
|
|
|
rakker
|
|
|
eerst maar gudde en jacobs eruit |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: idd. Maar ze moeten er wel eerst uit. |
|
|
|
|
Mookie
|
|
|
Willem van Hanegem en john de Wolf kom Feyenoord redden!!! |
|
|
|
|
rakker
|
|
|
da een nieuw rvc en eeeeen heeele hoop GELD dan komt het nog goed |
|
|
|
|
rakker
|
|
|
en misschien een heel nieuw elftal |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja leuk, laten we Barcelona kopen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
biak
|
|
|
Heel die troep ruilen met excelsior. Leerdam Waardeloos pakt altijd rood . Castanje wordt nooit wat. Bestuur oprotten en zo gouw mogelijk. Been er uit Pastoor naar de Kuip. Achterhoede klote bij elke voorzet bukken ze vooral Bahia. Zo kan ik nog wel een dag door gaan. Bestel alvast maar een hele grote vuilcontainer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Bedankt voor je bijdrage. |
|
|
|
|
supahfeyenoord you m
|
|
|
zeker een schande maar psv heeft ook gewoon zat aanvallende kwaliteiten
zoals eerdere hier al zeiden woensdag moet de ommekeer worden in eigen kuip vvv moeten 3 punten zijn anders zie ik het ook somber in |
|
|
|
|
supahfeyenoord you m
|
|
|
maar ik heb wel vertrouwen in mario been vorig jaar was die de man nu moet die oprotten feyenoord mist gewoon vlaar de leider in de verdeding hopen op cisse en dat tomasson wat sneller ken kome |
|
|
|
|
Gijs 01
|
|
|
GvD. Dat ik dit nou moet meemaken. Wat zijn dat voor een amateurs op het veld? |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
het was een hele trieste vertoning maarja ik hoop dat het snel goed komt allemaal, maarja zonder spits druk zetten op een tegenstander kan niet en dat wil been wel, dat is hetzelfde als ik de formule 1 wil winnen in een lada |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Been kan alleen blijven als er heel snel geld komt voor nieuwe spelers!!!! (gebeurt niet met dit bestuur en RvC) Alhoewel ik hem tactisch discutabel vind. In de media idem. Eigenlijk genoeg redenen om hem toch te laten gaan. Het grootste probleem ligt uiteindelijk bij die mongolen in het maasgebouw!! Voorbeeld quote Gudde: Kan een keer gebeuren!! (ramdebiel) |
|
|
|
|
Giant
|
|
|
Eerst failliet gaan, excelsior met feyenoord fuseren, schulden kwijt en weer opnieuw beginnen
dit is allemaal de schuld van die gasten die het in europa nodig vonden om te gaan rellen, want dat is leuk als je voor feyenoord bent, toen zijn ze allemaal geld mis gelopen, en met de week komen we dieper in de put
baal er echt van |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 18:27 schreef Giant het volgende:Eerst failliet gaan, excelsior met feyenoord fuseren, schulden kwijt en weer opnieuw beginnen dit is allemaal de schuld van die gasten die het in europa nodig vonden om te gaan rellen, want dat is leuk als je voor feyenoord bent, toen zijn ze allemaal geld mis gelopen, en met de week komen we dieper in de put baal er echt van zit wat in . . . . . . . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 18:27 schreef Giant het volgende:Eerst failliet gaan, excelsior met feyenoord fuseren, schulden kwijt en weer opnieuw beginnen dit is allemaal de schuld van die gasten die het in europa nodig vonden om te gaan rellen, want dat is leuk als je voor feyenoord bent, toen zijn ze allemaal geld mis gelopen, en met de week komen we dieper in de put baal er echt van Lul niet zo dom... Alsof we in Nancy voetballend ook maar een kans hadden, toen begonnen de spelers als zo'n kut instelling te krijgen |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 18:27 schreef Giant het volgende:Eerst failliet gaan, excelsior met feyenoord fuseren, schulden kwijt en weer opnieuw beginnen dit is allemaal de schuld van die gasten die het in europa nodig vonden om te gaan rellen, want dat is leuk als je voor feyenoord bent, toen zijn ze allemaal geld mis gelopen, en met de week komen we dieper in de put baal er echt van Gelul!! Die gasten hebben voor nog geen 5% bijgedragen aan de financiele malaise! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
we weten allemaal wie wel he......... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
jazeker!! Tijd voor acties!!!! Net zo lang tot wij onze zin hebben! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 19:41 schreef hotjumper het volgende:[..] Lul niet zo dom... Alsof we in Nancy voetballend ook maar een kans hadden, toen begonnen de spelers als zo'n kut instelling te krijgen zit ook wat in, . . oorzaak en gevolg hè |
|
|
|
|
royyroyy
|
|
|
misschien een optie voor feyenoord om gewoon weer een amateurclub te worden....ik schaam me gewoon!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een Feyenoorder schaamt zich nooit. Nooit! |
|
|
|
|
just-me
|
|
|
quote: Die jankt, vloekt, en gaat vervolgens met lood in zijn schoenen naar de volgende wedstrijd en schreeuwt tot zijn longen uit zijn donder komen om zijn club aan te moedigen, dat is een echte Feyenoorder |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Vandaag ik toch wel. Niet omdat ik Feyenoorder ben maar om het spel wat vertoont is!! |
|
|
|