BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Met dank aan Nijhuis 10-0 en laatste beetje hoop sijpelt weg

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 24 oktober 2010 - 16:42   quote  deeplink  
Toen ze het veld opkwamen met Nijhuis als scheids wist ik het al (ik hou daar geen rekening mee met mijn wekelijkse voorspellingen).

Met al een 1-0 achterstand een labiel a-team een rode kaart geven was de doodsteek voor Feyenoord. Na 3-0 ben ik boodschappen gaan doen en met 8-0 haakte ik weer in.

Strafschop voor duwtje Mokotjo was een volgend cadeautje. En Bakkal mocht Mokotjo in de 89ste minuut onder de ogen van Nijhuis een elleboogstoot geven. Bakkal toch jullie stonden al met 10-0 voor.

Wat kunnen we nog meer leren uit deze wedstrijd: Een Fer uit vorm op het middenveld is nog altijd beter dan een totaal ongemotiveerde El Ahmadi. Verwijzen naar de tribune deze man.

Deze 10-0 was geflatteerd maar als VVV woensdag 1 of meerpunten pakt in de kuip kunnen we ons opmaken voor promotie-degradatie.

Hoe lang duurt het voor de medische staf mensen fit heeft bij Feyenoord?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 oktober 2010 - 16:45   quote  deeplink  
Dank Sportdwaas. Eindelijk een normaler commentaar.
Marco12345
 Marco12345 - zondag 24 oktober 2010 - 16:46   quote  deeplink  
Ik ben het ook helemaal eens met Sportdwaas dit keer, kunnen ze zo'n scheidsrechter niet gewoon ontslaan?
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 24 oktober 2010 - 16:47   quote  deeplink  
meestal 4 a 5 maanden kijk naar tomasson.Dus Fer kan de komende maanden met zijn vriendin rustig gaan winkelen in de pc.
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 oktober 2010 - 16:48   quote  deeplink  
Eens.
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 24 oktober 2010 - 16:51   quote  deeplink  
We moeten niet Been of het team afvallen (behalve El Ahmadi dan die met 10-0 achter nog pirouettes gaat draaien om te laten zien dat ie behendig is) maar hopen dat het geluk aan onze zijde komt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 oktober 2010 door sportdwaas --
wup von dutch
 wup von dutch - zondag 24 oktober 2010 - 16:53   quote  deeplink  
vinden ze het gek dat er geen ned scheidrechters op een ek of wk staan excelsior-ajax scheids schandalig bij twente-den haag
idem en het zelfde bij psv-feyenoord !! de scheids beslissen wie er kampioen word en wie degradeert dit heeft niets meer met voetbal te maken !!
harryzuid
 harryzuid - zondag 24 oktober 2010 - 17:18   quote  deeplink  
opteffen met die draaideur marok laat maar gelijk achter in eindhoven en laat mario en leo hun werk afmaken dit is de rommel van dat goede beleid de afgelopen jaren op deze manier zo doorgaan met onze club dan kan het legioen elkaar aan het eind van het seizoen condoleren

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Met dank aan Nijhuis 10-0 en laatste beetje hoop sijpelt weg









0.0071561