|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Claire steunt Huub
Claire ziet in dat ze haar teammaat nu even moet steunen dus neemt ze hem mee naar buiten om even te praten. "Volgens mij verberg jij je gevoel een beetje', zegt ze tegen Huub. "Ja, maar wat moet ik dan", vraagt huub zich af. Na een korte stilte vraagt ze of de Oldenzaler een dubbel gevoel heeft. "Ja wat moet ik erover zeggen, ik loop al twee weken stoer te zeggen dat ik dit wil...", antwoordt hij. Zou Huub spijt hebben van zijn gedrag?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
geen spijt, geen gevoel, geen respect, hij wekt alleen maar medelijden op en Claire zal haar lichaam ook gaan "verkopen" voor het spel, ze zal dezelfde kant opgaan als Lieke. Tot zolang heeft Huubje wat te doen en heeft dekking, ALLES voor 'het spel"" |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
owja hoor en clair???clair is er toch zeker zelf bij,zij heeft ook heus wel gehoord van all verhalen hoor,en ze weet zelf toch ook hoe huub is,dus eigen schuld van haar ook. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
zal ook alleen aan de pegels denken, euro-tekens in de ogen hebben de meeste bewoners. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
natuurlijk daarom zijn ze daar hoor tino hahaha;-) |
|
|
|
|
tino
|
|
|
erg genoeg, ze zullen wel helemaal verknipt zijn als ze weer in de maatschappij terug moeten en niet meer in de belangstelling staan en niets meer voorstellen. Gelukkig zijn er nog psychiaters..... |
|
|
|