BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - VVV Venlo (27-10-2010 , 21:00): 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet
 piet - woensdag 27 oktober 2010 - 22:59   quote  deeplink  
vond de verdediging zwak vandaag, verders een redelijke 2e helft.Op naar de kaasjoden
Vnny
 Vnny - woensdag 27 oktober 2010 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 - 22:57 schreef henkie1969 het volgende:
de Cler speelde goeie wedstrijd...
goeie 2e helft, eerste helft was slap net zoals de rest
Vnny
 Vnny - woensdag 27 oktober 2010 - 23:05   quote  deeplink  
als die goal niet was afgekeurd had ik mooi gelijk met mijn 4-0, kut vlaai
Marco12345
 Marco12345 - woensdag 27 oktober 2010 - 23:07   quote  deeplink  
hoe smaakt dat? Kut zeker?
FR-girl
 FR-girl - woensdag 27 oktober 2010 - 23:07   quote  deeplink  
Paauwe//held!!
Dat is idd een hele mooie reactie!
3036
 3036 - woensdag 27 oktober 2010 - 23:17   quote  deeplink  
Ja die man maakt nog een smerige overtreding op indi.
Vnny
 Vnny - woensdag 27 oktober 2010 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 - 23:07 schreef Marco12345 het volgende:
hoe smaakt dat? Kut zeker?
hahaha nee vanavond smaakt alles na deze overwinning
just-me
 just-me - woensdag 27 oktober 2010 - 23:29   quote  deeplink  
man man ben net binnen ga eerst een spa geel pakken!!!
sterski010
 sterski010 - woensdag 27 oktober 2010 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 - 23:07 schreef FR-girl het volgende:
Paauwe//held!!
Dat is idd een hele mooie reactie!
+1
Vnny
 Vnny - woensdag 27 oktober 2010 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 - 23:29 schreef just-me het volgende:
man man ben net binnen ga eerst een spa geel pakken!!!
hehehehe proost
BRAYY
 BRAYY - woensdag 27 oktober 2010 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 - 22:35 schreef henkie1969 het volgende:
op zich gaat het best lekker...maar waar ik me woest om maakt is dat Bruins staat te geeuwen op het veld...jezus...je speelt een wedstrijd...hoe kan je dan staan gapen....ongelofelijke knurft
misschien is het nieuw voor je dat gapen een teken is van opperste concentratie? je ziet het atleten en schaatsers ook vaak doen op momenten van rust.
BRAYY
 BRAYY - woensdag 27 oktober 2010 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 - 22:57 schreef LaSpliff het volgende:
Brok in m'n keel van reactie Paauwe:

Reporter: "Als je verliest, dan maar van je oude liefde?"
Paauwe: "Dat is geen oude liefde hoor! Die blijft voor altijd!"

PAAUWE////HELD!!!
open sollicitatie?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 27 oktober 2010 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 - 21:48 schreef Marco12345 het volgende:
Schaken was helemaal niet slecht, je kunt zien dat die gozert kan voetballen maar heeft totaal geen zelfvertrouwen meer door al die opbouwende kritiek die hij krijgt... Die jongen was blij dat ie eraf mocht, jammer hoor...
houdoe.....
Els
 Els - donderdag 28 oktober 2010 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 - 22:35 schreef henkie1969 het volgende:
op zich gaat het best lekker...maar waar ik me woest om maakt is dat Bruins staat te geeuwen op het veld...jezus...je speelt een wedstrijd...hoe kan je dan staan gapen....ongelofelijke knurft
Weet jij wel hoe laat die jochies gewoonlijk op bed moeten liggen?
MauricioAros
 MauricioAros - donderdag 28 oktober 2010 - 01:37   quote  deeplink  
Ik heb het via Eredivisie live gevolgd en ergerde me kapot aan de commentator!
Bij die minuut stilte zij die gast: "na die 10-0 tegen psv veracht je dat de kuip nu zou moeten kolken maar het legioen is stil" zei hij met een toontje alsof het een waardeloos publiek is... pas na een halve minuut kreeg hij door dat het om een herdenkingsactie ging omdat er een beeld kwam van allemaal sjaaltjes... echt triest!

FRTID!
raket
 raket - donderdag 28 oktober 2010 - 01:55   quote  deeplink  
Jaaaaa.ik gaanog wat zeeggeeen als het lukt.
Joepieeeeeeeeeeeee.Welttrusten
willempje
 willempje - donderdag 28 oktober 2010 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 00:39 schreef Els het volgende:

[..]

Weet jij wel hoe laat die jochies gewoonlijk op bed moeten liggen?
ja als of ze zich daar aan houden??

maar ben blij met 3 punten!!!
Els
 Els - donderdag 28 oktober 2010 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 07:52 schreef willempje het volgende:

[..]

ja als of ze zich daar aan houden??

maar ben blij met 3 punten!!!
Nou, Bruins dus blijbaar wel....
Vnny
 Vnny - donderdag 28 oktober 2010 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 08:30 schreef Els het volgende:

[..]

Nou, Bruins dus blijbaar wel....
echte sportman, altijd vroeg naar bed
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 28 oktober 2010 - 08:35   quote  deeplink  
De tweede helft toch nog gezien, in een kroeg in tilburg. Ik hoorde dat de eerste helft echt slaapverwekkend was (daarom moest Bruins ook geeuwen waarschijnlijk) maar de tweede heflt was heerlijk om naar te kijken. Ouderwerts bijna hoe de scheids bejegend werd na de gele kaart. Goed man!! Ik ben blij, ook al heb een ontzettende kater en moet verdomme vanmorgen naar Benschop of all places...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 oktober 2010 door Pietje1 --
MMM
 MMM - donderdag 28 oktober 2010 - 08:55   quote  deeplink  
Om maar even te beginnen: Wat een schitterend doek gisteren met de eenmalige opkomsttune eronder, ik kreeg er kippenvel van! Echt ongelooflijk mooi, mijn complimenten! Vanaf minuut 1 hebben we erachter gestaan al was de sfeer in de 2e helft veel beter. Net als Feyenoord, de 1e helft was weer bedroevend maar de 2e helft was goed.

Ik zag vanaf mijn vak allang dat de bal over de lijn was en dat werd op tv nog maar eens bevestigd, lullig om Luc dan ook nog een kaar te geven terwijl hij duidelijk aan zijn arm gepakt werd. De 1-0 was een mooie goal, tikken, lange bal en onderkant lat erin.

Indi als rechtsback moet Mario echt niet meer doen, daar kan hij duidelijk niet goed uit de voeten. Biseswar heeft meer laten zien dan Schaken in 5 wedstrijden. De Cler vond ik redelijk tot goed spelen (ouderwetse assist van 'm), Bruins liep af en toe heerlijk te zeiken bij de scheids (zo moet dat af en toe!!!) en Gini was de beste man aan onze kant. El Ahmadi heeft echt keihard gewerkt en Luc zat het niet mee. En Bahia, ondanks zijn doelpunt, die schoot echt alles over de zijlijn/achterlijn?

Nu AZ pakken zondag, come on!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 oktober 2010 door MMM --
Vnny
 Vnny - donderdag 28 oktober 2010 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 08:55 schreef MMM het volgende:
Om maar even te beginnen: Wat een schitterend doek gisteren met de eenmalige opkomsttune eronder, ik kreeg er kippenvel van! Echt ongelooflijk mooi, mijn complimenten! Vanaf minuut 1 hebben we erachter gestaan al was de sfeer in de 2e helft veel beter. Net als Feyenoord, de 1e helft was weer bedroevend maar de 2e helft was goed.

Ik zag vanaf mijn vak allang dat de bal over de lijn was en dat werd op tv nog maar eens bevestigd, lullig om Luc dan ook nog een kaar te geven terwijl hij duidelijk aan zijn arm gepakt werd. De 1-0 was een mooie goal, tikken, lange bal en onderkant lat erin.

Indi als rechtsback moet Mario echt niet meer doen, daar kan hij duidelijk niet goed uit de voeten. Biseswar heeft meer laten zien dan Schaken in 5 wedstrijden. De Cler vond ik redelijk tot goed spelen (ouderwetse assist van 'm), Bruins liep af en toe heerlijk te zeiken bij de scheids (zo moet dat af en toe!!!) en Gini was de beste man aan onze kant. El Ahmadi heeft echt keihard gewerkt en Luc zat het niet mee. En Bahia, ondanks zijn doelpunt, die schoot echt alles over de zijlijn/achterlijn?

Nu AZ pakken zondag, come on!
Ik zou het niet beter hebben kunnen samenvatten!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 28 oktober 2010 - 10:53   quote  deeplink  
De cler was echt waardeloos, als back dan, op een gegeven moment stond ie gewoon links buiten.
Soms is een bal over de zij/achterlijn werken de veiligste optie, scheidsrechter was echt een bokkelul.
Bieseswar viel lekker in, erg doelgericht. Luc is een genot om naar te kijken ok hoe hij het publiek opzweept.
Lekkere goals van Wijnaldum en Bahia, de ontlading bij Bahia was fantastisch om te zien.
Smolov moet vaker ipv el ahmadi spelen zette fantastisch twee tegenstanders te kijk, jammer dat hij uitgleed.
Je ziet bij een heleboel acties dat het idee er achter goed is maar dan gaat het net niet goed. Als die acties/passes gaan lukken dan hebben we een wereld team
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 oktober 2010 - 10:59   quote  deeplink  
Als het loopt, dan zie je ook veel beweging en overtuiging, lijken het bijna wel echte mannen. Vond dat er nog veel misging, maar in de 2e helft zag je tenminste die bloeddorstige honger doorbreken. Vond de Cler weer heen en weer rennen met soms dolle kop. El Ahmadi brengt toch die rust, Smolov kampt m.i. met aanpassingsproblemen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 oktober 2010 - 11:08   quote  deeplink  
de Cler staat gewoon te diep. Ik blijf t herhalen.
Daardoor is er van achter uit bijna nooit een afspeelmogelijkheid op links.
Milo
 Milo - donderdag 28 oktober 2010 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 11:08 schreef Stylzz het volgende:
de Cler staat gewoon te diep. Ik blijf t herhalen.
Daardoor is er van achter uit bijna nooit een afspeelmogelijkheid op links.
ik ben blij als fernandez vlaar cisse tomasson weer terug zijn kan indi naar de linksback weet iemand hoe het met schenkeveld gaat?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 oktober 2010 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 11:08 schreef Stylzz het volgende:
de Cler staat gewoon te diep. Ik blijf t herhalen.
Daardoor is er van achter uit bijna nooit een afspeelmogelijkheid op links.
Mee eens, maar blijf ook herhalen dat de Cler geen echte verdediger, tegenhouder is.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 oktober 2010 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 11:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Mee eens, maar blijf ook herhalen dat de Cler geen echte verdediger, tegenhouder is.
nahja als ie wat minder als een dolle naar voren zou rennen, zou ie misschien wat meer lucht hebben om zn verdedigende taken te doen?
Milo
 Milo - donderdag 28 oktober 2010 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 11:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nahja als ie wat minder als een dolle naar voren zou rennen, zou ie misschien wat meer lucht hebben om zn verdedigende taken te doen?
hehe drank maakt meer kapot dan je lief is!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 oktober 2010 - 11:29   quote  deeplink  
Of hij cookt over, echte lijnentrekker.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 28 oktober 2010 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 11:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Mee eens, maar blijf ook herhalen dat de Cler geen echte verdediger, tegenhouder is.
Dan heeft ie in dit elftal niks te zoeken, geef toe dat ie leuke assist had maar z'n corners blijven pover. Bruins liet even zien hoe je bal op iemands hoofd klaar legt.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 28 oktober 2010 - 15:44   quote  deeplink  
Ik vond De Cler (de tweede helft dan) prima spelen. Lekker fel en pakte veel ballen af. De passing was een beetje ruk, maar ja dat ben ik wel gewend van hem.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - VVV Venlo (27-10-2010 , 21:00): 3 - 0









0.0094578