BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lekker blijven zitten directie!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kale co
 kale co - zondag 24 oktober 2010 - 16:45   quote  deeplink  
we zijn op de goede weg!? geduld het is op klootzakken feyenoord hebben jullie om zeep geholpen!
jordy11
 jordy11 - zondag 24 oktober 2010 - 16:49   quote  deeplink  
zow het word zeker een bende bij de kuip vanavond
mr onix
 mr onix - zondag 24 oktober 2010 - 16:49   quote  deeplink  
zo slecht is het nou ook niet, het zit gewoon een beetje tegen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 oktober 2010 - 16:49   quote  deeplink  
Heb je daar wat aan?
harryzuid
 harryzuid - zondag 24 oktober 2010 - 17:04   quote  deeplink  
lekker die zakken blijven vullen opvreters(rvc)volgend seizoen naar sparta hebben we toch weer een derby lever ook eens een bijdrage in plaats van jullie te verschuilen volgend seizoen gaan de prijzen zeker weer omhoog over de ruggen van het trouwe legioen ik reageer ook even heren van de rvc realiseren jullie wel dat wij kunnen degraderen hoor net op het nieuws mario been stelt zijn positie ter discussie
Chang-noi
 Chang-noi - zondag 24 oktober 2010 - 17:26   quote  deeplink  
Volgens mij doen de huidige RvC het niet zo slecht evenals het bestuur. Zonder geld kun je niets kopen en volgens mij doen ze het met het oog op de lange termijn wel goed. Ik zie dan nog liever een wedstrijd als een paar jaar geleden tegen 020 waar het ook kut ging en de spelers zo gefrustreerd waren dat we met 8 man eindigden.
legrande
 legrande - zondag 24 oktober 2010 - 17:32   quote  deeplink  
Schei nou uit om altijd het bestuur de schuld te gene of de trainer. wanneer hij vandaag gewonnen had was het weer been forever. We moeten onze club blijven steunen en woensdag weer gewon mazzaal achter feyenoord gaan staan. Verder niet zeiken dat helpt toch niet geeft alleen nog meer onrust
de kromme2
 de kromme2 - zondag 24 oktober 2010 - 17:37   quote  deeplink  
het bestuur staat niet op het veld !
ed69
 ed69 - zondag 24 oktober 2010 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 17:32 schreef legrande het volgende:
Schei nou uit om altijd het bestuur de schuld te gene of de trainer. wanneer hij vandaag gewonnen had was het weer been forever. We moeten onze club blijven steunen en woensdag weer gewon mazzaal achter feyenoord gaan staan. Verder niet zeiken dat helpt toch niet geeft alleen nog meer onrust
wat lul je nou stom, je mag toch als supporter wel iets zeggen als je zo laag staat en net met 10-0 op je klote hebt gehad. En laat het dan maar onrustig worden want slechter (10-0 hoor) kan het toch niet gaan. Bestuur moet direct opstappen, daar moeten weer voetbal mensen komen ipv van commerciele mannetjes die op allerlei manieren het geld uit je zak kloppen ( talentpools, aandelen etc) maar het er aan de andere kant net zo hard weer uitgooien.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 oktober 2010 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 17:43 schreef ed69 het volgende:

[..]

wat lul je nou stom, je mag toch als supporter wel iets zeggen als je zo laag staat en net met 10-0 op je klote hebt gehad. En laat het dan maar onrustig worden want slechter (10-0 hoor) kan het toch niet gaan. Bestuur moet direct opstappen, daar moeten weer voetbal mensen komen ipv van commerciele mannetjes die op allerlei manieren het geld uit je zak kloppen ( talentpools, aandelen etc) maar het er aan de andere kant net zo hard weer uitgooien.
Ja hoor, het bestuur lekker opstappen en dan moeten er weer voetbalmensen komen. Die gaan geweldig met geld om en kopen ECHT geen spelers als het ff slecht gaat.
de kromme2
 de kromme2 - zondag 24 oktober 2010 - 17:48   quote  deeplink  
neen laten we er dan maar helemaal maar een rotzooi van maken, dat helpt.
Woensdag VVV opvreten dat is het enige antwoord dat deze spelersgroep kan geven op de vraag van Been.
puffin
 puffin - zondag 24 oktober 2010 - 17:49   quote  deeplink  
denk niet dat de directieleden vanavond echt op een stoel durven te zitten... die lopen de gehele avond met angst en beven rond en w.s niet in de buurt van de kuip
de kromme2
 de kromme2 - zondag 24 oktober 2010 - 17:51   quote  deeplink  
helemaal met je een FR-henk. Voetbalmensen hebben er een teringzooi van gemaakt. Gullit, Bosz om er maar een paar te noemen.
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 24 oktober 2010 - 17:53   quote  deeplink  
ik zal morgen eerst eens proberen bij mijn baas zo'n wanvertoning te doen, kijken wat ie er dan van zegt. is toch de omgekeerde wereld gvd wat die k..voetballers presteren week in week uit en wel lekker op het einde van de maand met de hand open bij het bestuur komen! ik ben het gedrag van die verwende jochies meer dan zat...
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - zondag 24 oktober 2010 - 17:54   quote  deeplink  
Goh GOh wat doet het bestuur het goed!!!!!! Ze draaien de totale geldkraan dicht en alles wat er boven de begroting bespaart is wordt niet her infesteert, als het zo door gaat speel je volgende jaar tegen periode kampioen Dordrecht!
Wordt allemaal eens wakker je bent bezig om een voetbal instituut naar de klote aan het helpen, de jeugd krijgt in het veld geen enkele begeleiding van ervaren rotten.
De dure jongens zijn nu weg waarom wordt daarvoor niets terug gehaald???????
de kromme2
 de kromme2 - zondag 24 oktober 2010 - 17:55   quote  deeplink  
precies Tuinman. Laten we maar eens beginnen met El Dramadi te ruilen met Koevermans. Grote strik erom, ze hoeven niks bij te betalen. Weg die gozer. Controlerende middenvelder, laat me niet lachen...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 oktober 2010 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 17:51 schreef de kromme2 het volgende:
helemaal met je een FR-henk. Voetbalmensen hebben er een teringzooi van gemaakt. Gullit, Bosz om er maar een paar te noemen.
Ja, kromme2, de club moet absoluut geen gekke dingen gaan doen. In de winterstop is het moment van aanpassingen. Nu niet, of het 1-0 of 10-0 is geworden.
Al is a.s. woensdag een prestatie tegen VVV wel verplicht.
de kromme2
 de kromme2 - zondag 24 oktober 2010 - 17:56   quote  deeplink  
laten we Bronkie en Mackaay in het veld zetten. Die staan toch op de payroll....
de kromme2
 de kromme2 - zondag 24 oktober 2010 - 17:57   quote  deeplink  
mee eens FR-Henk
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 oktober 2010 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 17:53 schreef El Jardinero het volgende:
ik zal morgen eerst eens proberen bij mijn baas zo'n wanvertoning te doen, kijken wat ie er dan van zegt. is toch de omgekeerde wereld gvd wat die k..voetballers presteren week in week uit en wel lekker op het einde van de maand met de hand open bij het bestuur komen! ik ben het gedrag van die verwende jochies meer dan zat...
Heeft niets met verwende jochies te maken. Fer weg, lul Leerdam weg, vlak voor rust de 2-0 en kort erna 3-0, dat gaat zwaar in die koppies zitten. En psv is gewoon sterk en was getergd.
Niet goed, maar tussen de oren lag het gewoon kapot.
Wtje
 Wtje - zondag 24 oktober 2010 - 18:03   quote  deeplink  
Dan ben je ook niet professioneel als het tussen de oren kapot is.
Zegt genoeg over de mentaliteit van deze groep.
Misschien mag je ook dan nog iets laten zien van inzet,maar ook dat is was ver te zoeken.
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 24 oktober 2010 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 17:58 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heeft niets met verwende jochies te maken. Fer weg, lul Leerdam weg, vlak voor rust de 2-0 en kort erna 3-0, dat gaat zwaar in die koppies zitten. En psv is gewoon sterk en was getergd.
Niet goed, maar tussen de oren lag het gewoon kapot.
bedankt henk zal ik morgen tegen me baas zeggen bij een wanvertoning, sorry maar het zat vandaag iet goed tussen de oren.... tering wat een k.. excuus zeg!! werken voor je geld heet dat. mouwen opstropen en er vol voor gaan dan heb ik vrede met een nederlaag. weet niet of je excelsior hebt gezien vandaag maar daar zit strijd!!!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 oktober 2010 - 18:09   quote  deeplink  
Als jij 18 bent en je maten ook en je zit in een vreemde, vijandige omgeving en de druk zit er op dan gaan jij én je maten fouten maken. Dan is er geen teamwerk meer, maar ga je juist alles zelf proberen op te lossen: begin van het einde...
ed69
 ed69 - zondag 24 oktober 2010 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 17:48 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja hoor, het bestuur lekker opstappen en dan moeten er weer voetbalmensen komen. Die gaan geweldig met geld om en kopen ECHT geen spelers als het ff slecht gaat.
nee nou gaat he geweldig. Het enige wat ze doen is zogenaamd bezuinigen, maar de schuld loopt steeds verder op en de sportieve prestaties zijn een drama.
ed69
 ed69 - zondag 24 oktober 2010 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 17:51 schreef de kromme2 het volgende:
helemaal met je een FR-henk. Voetbalmensen hebben er een teringzooi van gemaakt. Gullit, Bosz om er maar een paar te noemen.
Martin van Geel, Marcel Brands hebben er volgens mij geen rotzooi van gemaakt. Kwestie van de juiste mensen aanstellen. Bosz had geen enkele ervaring zelfde geld voor Wotte en Gullit was alleen in naam een grote trainer.
ed69
 ed69 - zondag 24 oktober 2010 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 17:55 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja, kromme2, de club moet absoluut geen gekke dingen gaan doen. In de winterstop is het moment van aanpassingen. Nu niet, of het 1-0 of 10-0 is geworden.
Al is a.s. woensdag een prestatie tegen VVV wel verplicht.
moet je tegen die mensen zeggen die wel een seizoenkaart hebben gekocht dat het niet uitmaakt of het 1-0 of 10-0 wordt.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 oktober 2010 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 18:14 schreef ed69 het volgende:

[..]

nee nou gaat he geweldig. Het enige wat ze doen is zogenaamd bezuinigen, maar de schuld loopt steeds verder op en de sportieve prestaties zijn een drama.
Nee, het gaat niet geweldig. Maar hier moeten we het wel mee doen, en ik denk dat dit ook de enige weg is. En er wordt zeker wel bezuinigd.
Een ander bestuur is pas een optie als er andere, krachtiger mensen opstaan met een duidelijke visie en uitstekende bestuurservaring.
ed69
 ed69 - zondag 24 oktober 2010 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 18:18 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee, het gaat niet geweldig. Maar hier moeten we het wel mee doen, en ik denk dat dit ook de enige weg is. En er wordt zeker wel bezuinigd.
Een ander bestuur is pas een optie als er andere, krachtiger mensen opstaan met een duidelijke visie en uitstekende bestuurservaring.
op zoek gaan dan maar zou ik zeggen.
de kromme2
 de kromme2 - zondag 24 oktober 2010 - 18:23   quote  deeplink  
edje beffer, deze wedstrijd heb je toch zeker niet op je seizoenskaart gezien ?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 24 oktober 2010 - 18:23   quote  deeplink  
Opkankeren met die geldwolven. Alleen maar hun eigen zakken vullen!!
Per direct ruimte maken voor de investeerders!!
ed69
 ed69 - zondag 24 oktober 2010 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 18:23 schreef de kromme2 het volgende:
edje beffer, deze wedstrijd heb je toch zeker niet op je seizoenskaart gezien ?
wijsneus, kromme poot
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 oktober 2010 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 18:22 schreef ed69 het volgende:

[..]

op zoek gaan dan maar zou ik zeggen.
Ga je gang, als JIJ een ander bestuur wilt.
ed69
 ed69 - zondag 24 oktober 2010 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 18:23 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Opkankeren met die geldwolven. Alleen maar hun eigen zakken vullen!!
Per direct ruimte maken voor de investeerders!!
mijn zegen heb je

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lekker blijven zitten directie!









0.0081129