|
|
sportdwaas
|
|
|
Het is helaas een trend van de laatste jaren dat Ajax en Feyenoord op cruciale momenten niet het voordeel van de twijfel krijgen van de scheidsrechters.
In de laatste minuut van PSV-Feyenoord gaf Bakkal, bij een 10-0 voorsprong, onder de ogen van Nijhuis Mokotjo een elleboog. Tja.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 oktober 2010 door sportdwaas -- |
|
|
|
|
wup von dutch
|
|
|
en den haag ook rond uit belachelijk !!!!!!!! |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
can you say 'AFGUNST'
kan niet anders...kennelijk is zeist ook deels brabants/twents |
|
|
|
|
|
|
|
Sportief:
"Arbiter Jan Wegereef was na de wedstrijd niet voor de pers beschikbaar. Hij wilde niet toelichten waarom hij Anita na 27 minuten van het veld stuurde." (fc-upate) |
|
|
|
|
Peter van Panhuis
|
|
|
Hoe vaak moeit je zo genaaid worden dat het gaat opvallen!!!!! |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
Van een paar scheidsrechters snap ik het .. komen uit twente land .. hebben niks met het westen .. maar andere scheidsrechters waarom doen ze het .? zijn ze bang ofzo dat ze niet meer mogen fluiten of alleen jupiler league |
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
Ik weet niet of het mogelijk is, maar clubs moeten zaken aanspannen tegen scheidsrechters die disputabele beslissingen nemen en op die manier geschorst worden! Fouten zijn menselijk! tief toch op met dit soort kneuzen!! Te zielig voor woorden dit!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
feynoord en ajax hard genaaid.. twente WEDEROM geholpen door de scheidsrechters.. wanneer komt er een keer aan het licht dat twente gewoon geholpen worden door de knsb ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 17:12 schreef nummer10 het volgende:feynoord en ajax hard genaaid.. twente WEDEROM geholpen door de scheidsrechters.. wanneer komt er een keer aan het licht dat twente gewoon geholpen worden door de knsb ? Inderdaad, wanneer wortd het eens duidelijk |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ALS iemand het trouwens boeit, op sport 1 is een hele mooie pot aan de gang tussen MAN City en Arsenal |
|
|
|
|
|
|
|
Wordt moeilijk bewijzen. Je kunt ook de knvb buitenspel zetten en zelf de zaken regelen. 7 clubs uit Vlaanderen + 10 clubs uit Nederland = de nieuw Ere-Jupiler League, met een nieuwe bond vanuit de clubs, die ook het scheidsrechterskorps samenstelt. Als alle clubs daar achter staan heeft de knvb uiteindelijk geen keus om overstag te gaan :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Scheids de herhaling laten zien tijdens de wedstrijd,of het systeem wat ze bij tennis gebruiken (weet effe niet hoe dat heet) |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 17:01 schreef The Dude :) het volgende:Sportief: "Arbiter Jan Wegereef was na de wedstrijd niet voor de pers beschikbaar. Hij wilde niet toelichten waarom hij Anita na 27 minuten van het veld stuurde." (fc-upate) Tuurlijk want daar heeft de LUL geen antwoord op. Schorsen die vent en nooit meer AJAX fluiten. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 17:13 schreef remco k het volgende:ALS iemand het trouwens boeit, op sport 1 is een hele mooie pot aan de gang tussen MAN City en Arsenal Dan moet je wel sport 1 hebben hahaha. Bovendien ook niet zo leuk voor de kids he als ze mij de hele dag onderuit hangend op de bank voetbal zien kijken. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
wie weet waar die vieze lapzwans woont? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 17:32 schreef Guyt het volgende:[..] Dan moet je wel sport 1 hebben hahaha. Bovendien ook niet zo leuk voor de kids he als ze mij de hele dag onderuit hangend op de bank voetbal zien kijken. Maar wel mooi voetbal, Arsenal staat met wonderschoon voetbal met 2-0 voor, mist een penalty en City stond met 5 minuten al terecht met 10 man.
Ik zit daar naar de scheids te kijken, en het is echt een wereld van een verschil met de manier van fluiten.
Ik zag vandaag bijvoorbeeld 4/5 "overtredingen" zoals die van Anita, daar word niet eens voor gefloten daar. |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
sjonge jonge de nos heeft weer lekker alles weg gecensureerd .. niks van die handsballen niks van die onterrechte gele kaarten .. geen reacties over de scheids.. ok bij pisvee-feyenoord niet die elleboog .. echt geweldig nos .. nos en knvb smerige maffia |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 19:41 schreef KAb het volgende:sjonge jonge de nos heeft weer lekker alles weg gecensureerd .. niks van die handsballen niks van die onterrechte gele kaarten .. geen reacties over de scheids.. ok bij pisvee-feyenoord niet die elleboog .. echt geweldig nos .. nos en knvb smerige maffia zo zie ik het ook.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik wou het net posten, de NOS laat die eerste drie overtredingen op Enoh niet zien, laat al die handsballen en die overtreding op Vertongen niet zien. echt ongelooflijk dit...
Ach ja, zolang PSV en Twente het maar goed blijven doen, hoor je niks of niemand van de knvb |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zeg maar wanneer, ik ben erbij en met mij zeker 100 man |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Alsof PSV nooit benadeeld wordt. Wat een gelul. Bij ons krijgen spelers standaard 4 wedstrijden schorsing, terwijl andere gezellig vrijgesproken worden. Terwijl de beelden voor zich spreken.
Ajax is vandaag zeker benadeeld, Feyenoord niet. Vandaag had Lens namelijk ook een penalty verdiend en niet gekregen. Bakkal had inderdaad een rare actie, hij zal ook wel weer 4 wedstrijden krijgen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 20:42 schreef PSVMocro het volgende:Alsof PSV nooit benadeeld wordt. Wat een gelul. Bij ons krijgen spelers standaard 4 wedstrijden schorsing, terwijl andere gezellig vrijgesproken worden. Terwijl de beelden voor zich spreken. Ajax is vandaag zeker benadeeld, Feyenoord niet. Vandaag had Lens namelijk ook een penalty verdiend en niet gekregen. Bakkal had inderdaad een rare actie, hij zal ook wel weer 4 wedstrijden krijgen. Die gele 2e gele kaart was als ik het goed heb op 1-0? daar veranderd de wedstrijd, en het was geen gele kaart.
Ik vond overigens ook dat die 4 wedstrijden voor Berg wat veel. |
|
|
|
|
OriginalbabyGangsta
|
|
|
Zonder grappen mensen. Heel dat smerige Twentse tuig daar in ZEIST kan op sodemieteren. Ik voetbal zelf neit eens maar ben al mijn hele leven lang ajax supporter. Vroeger was het nog lucky ajax omdat ze altijd in de laatste minuut scoorde ofzo. Nu is het voortaan lucky twente omdat die klote tukkers heel die corrupte maffia in zeist achter zich heeft staan. Ik zeg als mensen een actie opzetten voor dit, dan ben ik er 100% zeker bij. Van mijn part bestormen we de knvb in zeist ofzo. Maar dit MOET stoppen. Want dit is je reinste oplichterij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 oktober 2010 door OriginalbabyGangsta -- |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 20:45 schreef remco k het volgende:[..] Die gele 2e gele kaart was als ik het goed heb op 1-0? daar veranderd de wedstrijd, en het was geen gele kaart. Ik vond overigens ook dat die 4 wedstrijden voor Berg wat veel. Je kan hem volgens mij wel geven, maar het is te zwaar als het de 2de gele kaart is. Dat ben ik met je eens. Toch kun je pas van naaien of benadelen spreken als ze anders wel een punt of meer hadden gehaald. Voor Feyenoord was er vandaag niks te halen in Eindhoven. Ajacieden hebben op basis van de 2-2 meer recht van spreken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
OriginalbabyGangsta
|
|
|
Oja wat ik wel vergeet te zeggen. Dat ajax bestolen wordt ben ik zo onderhand wel gewend. Maar het maakt me koken van woede dat TWENTE niks dan geluk heeft met de scheidsrechters. Alleen internationaal hebben ze het niet en je ziet hoe het dan afloopt he tegen tottenham. |
|
|
|
|
afca-r
|
|
|
Dit was echt schandalig hoe wegereef WEER bij een wedstrijd van ajax faalt, ik speel voetbal en kan mij soms echt irriteren aan partijdige scheidsrechters. Wegereef spande nu echt de kroon, WTF heeft die man voor een gedachtegang tijdens een wedstrijd van ajax want zo fluiten dat gaat toch wel heeeeel erg opvallen.. |
|
|
|
|
aiasc
|
|
|
Het wordt hoog tijd dat die scheidsen weer inzien dat wij het beste voetbal spelen en dat ze daar ook rekening mee houden met fluiten |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Sportdwaas jank niet zo. Alleen ajax en ado hadden recht tot klagen. 10-0 HAHAHA :) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Ado ook zeer zeker...
Wegeteef... om op te kosten.. met zijn pedokop |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 20:51 schreef OriginalbabyGangsta het volgende:Zonder grappen mensen. Heel dat smerige Twentse tuig daar in ZEIST kan op sodemieteren. Ik voetbal zelf neit eens maar ben al mijn hele leven lang ajax supporter. Vroeger was het nog lucky ajax omdat ze altijd in de laatste minuut scoorde ofzo. Nu is het voortaan lucky twente omdat die klote tukkers heel die corrupte maffia in zeist achter zich heeft staan. Ik zeg als mensen een actie opzetten voor dit, dan ben ik er 100% zeker bij. Van mijn part bestormen we de knvb in zeist ofzo. Maar dit MOET stoppen. Want dit is je reinste oplichterij. Hahahaha! bestormen :)
WTF??....oké, I'm in!
Staaf mee en roeien! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Onzin, feyenoord is duidelijk OOK genakt! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
altijd prijs.. T klopt zeker.. alleen het was zowiezo helemaal nioet slim van die speler van feyenoord.. en dan had feyenoord misschien niet met 10-0 verloren maar met 5-0.. |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote: en Psv dus bevoorrecht? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
en afgelopen week hadden we ook een penalty moeten hebben en fledderus rood\ maar het gebeurd niet dus moeten we maar niks meer zeggen het valt indd wel op dat het met psv en twente erg weinig gebeurd denken jullie dat ajs over 2 weken ajax-psv is en suarez een flinke schop in de 16 krijgt dat tie een penalty krijgt echt niet suarez maakt bovendien amper schwalbes meer! en de rest krijgt het ook niet en indd feyenoord wordt ook genaait zowel tegen psv als tegen vvv!
ik denk dat vink ajax - psv krijgt |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
de naam van het topic kan aangepast worden. want geloof niet dat welke scheids dan ook gisteren Feyenoord heeft kunnnen naaien. |
|
|
|