|
|
gekzat
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 20:22 schreef geertio het volgende:mensen zeur niet zo weet we zijn tevaak negatief bijv net bij verbeek maar mario deed het eerste seisoen goed en nu een mindere periode nu en dan dreks al zeiken van ga weg been hou tog us op komt allemaal goed de spelers willen zelf ook niks Heb jij gezopen? |
|
|
|
|
klaas vaak
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 19:45 schreef fernadez het volgende:[..] maar been is zeker de held ,maanden zich verstoppen achter opmerkingen als TE JONG en TE ONERVAREN. EN NU moeten deze kleuters beslissen voor hun juffrouw, kom been wees een vent en trek zelf je conclusies zonder bang te wezen dat het je JOU salaris kost. eens. hij is inderdaad bang voor zijn salaris en wil alleen ontslagen worden |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
had gehoopt dat er stond selectie dreigt met opstappen |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
heb nu al de balen aan morgen moet ik weer werken met lachende ajakkes figuren zie ik niet zitten zit vol met woede baas houd niet zo van bloed |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 20:51 schreef erikkfr het volgende:heb nu al de balen aan morgen moet ik weer werken met lachende ajakkes figuren zie ik niet zitten zit vol met woede baas houd niet zo van bloed gewoon zeggen dat we psv graag kampioen willen maken |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
quote: hahahahaha zo kun je het ook zien zolang ajakkes maar geen kampioen word |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
quote: Mag ik deze nomineren voor meest domme uitspraak van het jaar!!!
Hij heeft het echt wel het beste met feyenoord voor.
Je bent een nerd klaas vaak |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 20:14 schreef alibabba het volgende:Been is teveel supporter en dat maakt hem warrig in zijn beslissingen. Als je nagaat hoe hij blijft sleutelen aan zijn elftal, is dat niet rechtlijnig te noemen. Zijn elftal heeft ie te vaak afgebrand en na het incident met de Cler is het alleen maar achteruit gegaan met Feyenoord. Hij heeft niet meer het volledige respect en dat is kwalijk te noemen. De Vrij is geen centrale verdediger en Bahia is schuldig aan de eerste 2 doelpunten van Psv en moet uit het elftal. Fer moet centraal in de verdediging en Been moet eens met een vaste elf gaan spelen. Hij moet v.Hanegem erbij halen, om alle spanningen van Mario en het elftal te halen. Dat Been Schaken eraf haalde na die rode kaart is een blunder, want juist met 10 man moet je de buitenkanten bezet houden. Wellicht brengt deze nederlaag de ommekeer en gaan de spelers, uit medelijden, nu weer door het vuur voor Mario. Als de spelers uit medelijden voor Mario door het vuur zouden gaan tegen vvv dan is er iets heel erg mis... |
|
|
|
|
Vakkie Q
|
|
|
We moeten Woensdagavond de wedstrijd en uiteraard de uitslag afwachten. Als Feyenoord weer niet wint gaat Deen er uit zo simpel is dat. Wie het over moet nemen weet ik niet maar dat er dan iets moet gebeuren is heel duidelijk. Mario moet niet zo eigenwijs zijn en eindelijk eens 4-4-2 gaan spelen met Smolv en Castaignos als voorste 2. De rest mag hij zelf invullen en Wijnaldum leren dat in 1 keer spelen niet betekend ik wil alles alleen doen en veel lopen met de bal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jij vertrouwt de mensheid wel heel erg, he. Behalve Mario dan... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 21:03 schreef FR-Henk het volgende:[..] Als de spelers uit medelijden voor Mario door het vuur zouden gaan tegen vvv dan is er iets heel erg mis... Er is toch ook wat mis bij Feyenoord? Ze hebben Mario laten barsten en hebben de plicht om wat voor 'm terug te doen. |
|
|
|
|
Dieren
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 21:49 schreef alibabba het volgende:[..] Er is toch ook wat mis bij Feyenoord? Ze hebben Mario laten barsten en hebben de plicht om wat voor 'm terug te doen. Plicht ja, maar bovenal omdat ze voor Feyenoord en het Legioen voetballen en een grootse prestatie dit seizoen willen leveren. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 22:05 schreef FR-Henk het volgende:[..] Plicht ja, maar bovenal omdat ze voor Feyenoord en het Legioen voetballen en een grootse prestatie dit seizoen willen leveren. Winnen van VVV vind ik niet groots, wil ze wel eens met echte passie zien spelen. |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
Mario is een prachtige vent met veel humor en een echte Feyenoorder, zonder enige twijfel. Maar Mario moet zorgen dat de boel snel op de rails komt te staan en anders moet hij plaats maken voor een ander.Ook dat is liefde voor de club tonen...we kunnen zo niet verder.Het is nu pompen of verzuipen... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 24 oktober 2010 - 22:15 schreef vries60 het volgende:Mario is een prachtige vent met veel humor en een echte Feyenoorder, zonder enige twijfel. Maar Mario moet zorgen dat de boel snel op de rails komt te staan en anders moet hij plaats maken voor een ander.Ook dat is liefde voor de club tonen...we kunnen zo niet verder.Het is nu pompen of verzuipen... Mee eens, vind dat in de winterstop daar een antwoord op moet komen. Nu nog niet. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Mijn mening is dat een ontslag of opstappen van Mario onacceptabel is. En Leo is toch bezig met het verlengen van de nodige contracten, hij mag van mij een statement maken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 13:32 schreef Els het volgende:[..] Mijn mening is dat een ontslag of opstappen van Mario onacceptabel is. En Leo is toch bezig met het verlengen van de nodige contracten, hij mag van mij een statement maken. Zou ik ook vinden, maar wanneer blijkt dat de prestaties tot aan de winterstop ongehoord slecht blijven en er tussen groep en Mario elke chemie verloren is gegaan dan moet dat bespreekbaar zijn. Los van de uitkomst. Zelf geloof ik niet dat het zover komt. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Alles is bespreekbaar. Maar wat mij betreft zal de uitkomst zijn dat ze het met elkaar moeten oplossen, als er geen chemie is, dan zorgen ze maar dat die er komt. Daar worden ze voor betaald, en ze zijn het zandbakniveau inmiddels wel ontstegen. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 14:02 schreef Els het volgende:Alles is bespreekbaar. Maar wat mij betreft zal de uitkomst zijn dat ze het met elkaar moeten oplossen, als er geen chemie is, dan zorgen ze maar dat die er komt. Daar worden ze voor betaald, en ze zijn het zandbakniveau inmiddels wel ontstegen. whaha Els je krijgt in ieder geval weer een grijns op mijn porum, dank je wel. (zandbakniveau) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 14:06 schreef Vnny het volgende:[..] whaha Els je krijgt in ieder geval weer een grijns op mijn porum, dank je wel. (zandbakniveau) graag gedaan. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 14:02 schreef Els het volgende:Alles is bespreekbaar. Maar wat mij betreft zal de uitkomst zijn dat ze het met elkaar moeten oplossen, als er geen chemie is, dan zorgen ze maar dat die er komt. Daar worden ze voor betaald, en ze zijn het zandbakniveau inmiddels wel ontstegen. Behalve kindsoldaat Leerdam dan he. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Leerdam...Kan echt niet meer. Verlos die jongen uit z'n lijden. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het kan nog wel wat met m worden, maar niet als rechtsback..
tis meer een waterdrager...
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: hij loopt scheef,vast door z,n teen... |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
En toch durf ik te zweren als hier een Van Marwijk zat, een Koeman of wie dan ook..Die hadden allang op straat gestaan. Nee even een paar simpele texten als; Ik hou van die club en die club zit in m`n hart, zorgt ervoor dat je mag blijven. Eens kijken als ik morgen bij m`n baas ook tig fouten maak, maar blijf roepen dat ik van de zaak hou of ik dan mag blijven..Denk het niet eerlijk gezegd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
welk clubshirt draagt ie nou weer? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
soms durf ik te zweren dat jij geilt op het feit dat het kut gaat.... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 15:30 schreef Feijenoord1908 het volgende:En toch durf ik te zweren als hier een Van Marwijk zat, een Koeman of wie dan ook..Die hadden allang op straat gestaan. Nee even een paar simpele texten als; Ik hou van die club en die club zit in m`n hart, zorgt ervoor dat je mag blijven. Eens kijken als ik morgen bij m`n baas ook tig fouten maak, maar blijf roepen dat ik van de zaak hou of ik dan mag blijven..Denk het niet eerlijk gezegd Gaat niet om de teksten, het gaat om rust. Jee man, lees jij wel eens andere posts, je bent zo'n zinloze herhaalmachine. Kortom, je roept maar wat en zweer een eind heen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
er zit wel een kern van waarheid in dat kan je niet ontkennen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Er zit geen kern van waarheid, Milo. Als jij een betaalbare kracht bent en je werkt je een slag in de rondte voor je zaak, maar het personeel onder jou is onervaren, dan vind jij het ook onterecht om zelf afgerekend te worden. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
iemand anders had er uitgelegen na een nederlaag van 10-0! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zal zo zijn, maar wil niet zeggen dat dat de oplossing is. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Vast wel, maar ik ben er wel trots op dat hij meer krediet krijgt. Een Feyenoorder heeft bij mij altijd meer krediet. Zelfs jij ;-) |
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
Ik ben toch wel van mening dat Mario dit moment mag aangrijpen om iets te veranderen. Te beginnen bij de opstelling, afstappen van de in zijn ogen heilige 4-3-3. En over te stappen op een 4-4-2 wat veel beter bij de spelers past.
(Kan er ook nog steeds niet bij dat je schaken haalt om je 4-3-3 in stand te houden en castagnois kapot maakt door hem alleen in de spits te laten staan. Dit getuigt in mijn ogen gewoon van weinig visie, dit denk ik trouwens al sinds Makaay op een eiland stond.)
Misschien heeft het ook een verfrissend effect om t roer om te gooien en terug te vallen op een passender tactiek.
Verder los van zijn tekortkomingen zie ik ook niet wie 't beter zou kunnen doen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 16:51 schreef Kees010 het volgende:Ik ben toch wel van mening dat Mario dit moment mag aangrijpen om iets te veranderen. Te beginnen bij de opstelling, afstappen van de in zijn ogen heilige 4-3-3. En over te stappen op een 4-4-2 wat veel beter bij de spelers past. (Kan er ook nog steeds niet bij dat je schaken haalt om je 4-3-3 in stand te houden en castagnois kapot maakt door hem alleen in de spits te laten staan. Dit getuigt in mijn ogen gewoon van weinig visie, dit denk ik trouwens al sinds Makaay op een eiland stond.) Misschien heeft het ook een verfrissend effect om t roer om te gooien en terug te vallen op een passender tactiek. Verder los van zijn tekortkomingen zie ik ook niet wie 't beter zou kunnen doen. What doesn't kill you, makes you stronger.
Nou, dat belooft wat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 oktober 2010 door Els -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 15:30 schreef Feijenoord1908 het volgende:En toch durf ik te zweren als hier een Van Marwijk zat, een Koeman of wie dan ook..Die hadden allang op straat gestaan. Nee even een paar simpele texten als; Ik hou van die club en die club zit in m`n hart, zorgt ervoor dat je mag blijven. Eens kijken als ik morgen bij m`n baas ook tig fouten maak, maar blijf roepen dat ik van de zaak hou of ik dan mag blijven..Denk het niet eerlijk gezegd Jij moet bij je baas weg omdat je een intense droplul bent. Het verbaast me überhaupt dat jij een baas hebt. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
vind de naam van dit topic niet zo goed gekozen, Been dreigt? |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niemand krijgt dit zooitje nog op de rails, Mario moet blijven. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|