BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been stelt positie ter discussie met tranen in z'n ogen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - zondag 24 oktober 2010 - 17:32
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Been stelt positie ter discussie met tranen in z'n ogen (FR12.nl)

Duke
 Duke - zondag 24 oktober 2010 - 17:47   quote  deeplink  
Wat een jankert zeg, een miljoen per jaar en dat terwijl 'zijn cluppie' op zwart zaad zit, net als 'Don Leo', 4,5 ton leuk salaris voor een paar telefoontjes binnen zijn netwerk......
puffin
 puffin - zondag 24 oktober 2010 - 17:51   quote  deeplink  
jammer dat je zo reageert, denk dat Been echt lijdt als Feyenoorder. Is eerlijk en altijd open naar buiten toe, dan kan je ook machteloos en verdrietig zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 oktober 2010 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 17:47 schreef Duke het volgende:
Wat een jankert zeg, een miljoen per jaar en dat terwijl 'zijn cluppie' op zwart zaad zit, net als 'Don Leo', 4,5 ton leuk salaris voor een paar telefoontjes binnen zijn netwerk......
Probeer ze maar eens goedkoper te vinden, slimmerd.
henkie1969
 henkie1969 - zondag 24 oktober 2010 - 17:55   quote  deeplink  
En dat niet alleen, hij is de enige echte Feyenoorder, en ik weet zeker dat zijn tranen oprecht zijn.
Ik hoop echt dat hij blijft en dat hij Beenhakker naar voren schuift.
Beenhakker 1e man en Been als assistent. Eventueel van Gastel erbij betrekken, die heeft lang met deze jongens gewerkt.
Maar laat alsjeblieft deze mensen bij Feyenoord blijven.....ik hoor altijd iedereen roepen over clubcultuur e.d., dus laat dan de enige echte Feyenoorder bij Feyenoord blijven.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 24 oktober 2010 - 17:59   quote  deeplink  
lafjes hoor, de beslissing bij de spelers leggen, die durven nooit hem weg te stemmen...want dan ontploft het pro-mario been aanhang.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 oktober 2010 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 17:59 schreef Feijenoord1908 het volgende:
lafjes hoor, de beslissing bij de spelers leggen, die durven nooit hem weg te stemmen...want dan ontploft het pro-mario been aanhang.
Laf? Been gelooft er heilig in! Hij vraagt juist aan anderen of zij in hem geloven. Dat is om duidelijkheid vragen!
de kromme2
 de kromme2 - zondag 24 oktober 2010 - 18:06   quote  deeplink  
hij moet het ze vragen en ze moeten woensdag met hun voeten antwoorden. Heel simpel.
Vnny
 Vnny - zondag 24 oktober 2010 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 18:05 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Laf? Been gelooft er heilig in! Hij vraagt juist aan anderen of zij in hem geloven. Dat is om duidelijkheid vragen!
eens
F-SOUL
 F-SOUL - zondag 24 oktober 2010 - 18:08   quote  deeplink  
eigenlijk voel ik me net zo rot als Been! Ras echte Feyenoorder de juiste man op de juiste plek als je het mij vraagt. Snap ook niet waarom stad Rotterdam de club niet uit de rode cijfers haalt, zou alleen maar goed zijn voor de stad. zo gaat de club naar de klote.. Been en Leo moeten sowiezo blijven!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 24 oktober 2010 - 18:14   quote  deeplink  
De selectie moet hun ogen uit hun kop schamen!! Om nu te roepen dat Been weg moet???
Een volmondig: NEE!!!! Beenhakker en Been moeten allebei opletten met hun zwartmakerij van de selectie in de media!!!!! Het totaalplaatje klopt geen bal van. De mentale weerbaarheid van deze selectie is al heel laag en met hun uitspraken in de media maken ze het er alleen maar slechter op. Overigens snap ik ook totaal niets van Been zijn keuzes!! Hij houd het voordeel van de twijfel!

Uiteindelijk ligt de hoofdschuld in het maasgebouw!! Die moeten oprotten en ruimte maken voor de investeerders!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 oktober 2010 door Feyenoord till i die --
el-loco
 el-loco - zondag 24 oktober 2010 - 18:17   quote  deeplink  
IK HAD OOK TRANEN IN MIJN OGEN!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 oktober 2010 - 18:20   quote  deeplink  
We moeten wel heel diep door het stof, ja. 'k Hoef effe geen voetbal meer te zien.
rakker
 rakker - zondag 24 oktober 2010 - 18:22   quote  deeplink  
hadden we nog maar een voorzitter als jorien van de herik dan hadden we deze situatie zoals die nu is niet gehad daar ben ik van overtuigd
de kromme2
 de kromme2 - zondag 24 oktober 2010 - 18:24   quote  deeplink  
ja hoor daar gaan we weer de GKL heeft er met Gullit zo'n zooitje van gemaakt, vervolgens zijn geld eruit gehaald (met rente) en nu roept ie dat ze Feyenoord maar failliet moeten laten gaan. Lekkere jongen is dat.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 oktober 2010 - 18:24   quote  deeplink  
ik niet.
sevillana
 sevillana - zondag 24 oktober 2010 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 17:51 schreef puffin het volgende:
jammer dat je zo reageert, denk dat Been echt lijdt als Feyenoorder. Is eerlijk en altijd open naar buiten toe, dan kan je ook machteloos en verdrietig zijn.
eens, ben er net zo verdrietig om
rakker
 rakker - zondag 24 oktober 2010 - 18:25   quote  deeplink  
maar mario moet wel blijven ik ben het erwl mee eens dat ze jean paul van gastel erbij moeten halen hij weet bijna alles van die jonge jongens
sevillana
 sevillana - zondag 24 oktober 2010 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 18:25 schreef rakker het volgende:
maar mario moet wel blijven ik ben het erwl mee eens dat ze jean paul van gastel erbij moeten halen hij weet bijna alles van die jonge jongens
zou er al niet zo nu en dan met elkaar gesproken zijn/worden?
rakker
 rakker - zondag 24 oktober 2010 - 18:28   quote  deeplink  
maar het was wel een man die er voor stond , het is wel de man geweest die de club in 1990 heeft gered van de ondergang, hij stond voor de club en waar zie je gudde ? nergens
sevillana
 sevillana - zondag 24 oktober 2010 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 18:28 schreef rakker het volgende:
maar het was wel een man die er voor stond , het is wel de man geweest die de club in 1990 heeft gered van de ondergang, hij stond voor de club en waar zie je gudde ? nergens
Gudde heeft het (helaas te) druk met cijfers
rakker
 rakker - zondag 24 oktober 2010 - 18:31   quote  deeplink  
ik hoop het wel .
de kromme2
 de kromme2 - zondag 24 oktober 2010 - 18:31   quote  deeplink  
da's waar hij heeft de club in 1990 gered (maar er daarna helaas ook een zooitje van gemaakt).
rakker
 rakker - zondag 24 oktober 2010 - 18:46   quote  deeplink  
ik denk dat ik maar een stevige borrel ga drinken , ik weet het ook niet meer heb er wel erg veel verdriet van
fredje
 fredje - zondag 24 oktober 2010 - 18:50   quote  deeplink  
Mouwen opstroken en rammen tegen vvv
Vooruit kijken!!
sevillana
 sevillana - zondag 24 oktober 2010 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 18:46 schreef rakker het volgende:
ik denk dat ik maar een stevige borrel ga drinken , ik weet het ook niet meer heb er wel erg veel verdriet van
eens (2x)
Ed75
 Ed75 - zondag 24 oktober 2010 - 19:08   quote  deeplink  
Waarom heeft iedereen het over de trainer, randfiguren en spelers die er niet bij waren??
De spelers die er WEL stonden hadden het nooit zover mogen laten komen! Zij hebben een schandalige prestatie geleverd. Er is altijd nog zoiets als een grens, tot hier en niet verder. Dan maar 5 extra rode kaarten maar laat je in godsnaam niet zo voor lul zetten. Trap er dan maar een paar onder het gras, dan moeten ze het maar voelen; met Feyenoord dol je niet!! Ik vind die 10 man een aanfluiting voor Rotterdam en hoeven wat mij betreft nooit meer op het veld in de Kuip te verschijnen! Ik hoor al jaren dat mensen het shirt niet waard zouden zijn....deze 10 kansloze laffe gasten zijn het inderdaad niet waard!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 24 oktober 2010 - 19:27   quote  deeplink  
Inderdaad!! Zet alle beloften er maar in woensdag!!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 24 oktober 2010 - 19:36   quote  deeplink  
hup Feyenoord
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 24 oktober 2010 - 19:36   quote  deeplink  
+1
voor Jumpertje!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 oktober 2010 door Feyenoord till i die --
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 24 oktober 2010 - 19:36   quote  deeplink  
hup Mario
hotjumper
 hotjumper - zondag 24 oktober 2010 - 19:37   quote  deeplink  
Er stond maar één feyenoorder op het veld en dat was Mario!
Dubble O ms
 Dubble O ms - zondag 24 oktober 2010 - 19:39   quote  deeplink  
We moeten Mario steunen.
We moeten Beenhakker steunen.
We moeten de "spelers"steunen.
We zijn allen Feyenoorders dus steunen we elkaar.
Alhoewel we kunnen ook nog wel investeerders gebruiken; die hebben we het hards nodig om ons te steunen. Laat Feyenord herrijzen!!
kansenbenutter
 kansenbenutter - zondag 24 oktober 2010 - 19:40   quote  deeplink  
gelukkig is dit forum geen weerspiegeling van t gevoel van de echte feyenoorders.
zelfs hiddink was al de kuip uitgeslagen.
Mario heeft dat probleem niet.

investeerders,kom op met die knaken!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 24 oktober 2010 - 19:41   quote  deeplink  
Wie ben jij dan???? Pleur op joh!! kom ook effe blij hier berichtjes posten en zich profileren als de echte feyenoordsupporter!
ICE187CCC
 ICE187CCC - zondag 24 oktober 2010 - 19:53   quote  deeplink  
Een groot compliment moet gemaakt worden aan Been.

Ik kan me geen andere trainer bedenken die daar zelf zo gaat staan, en wel een hele helft lang, daar kan ik wel respect voor opbrengen
craven
 craven - zondag 24 oktober 2010 - 19:56   quote  deeplink  
we hebben allemaal tranen in onze ogen........
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 24 oktober 2010 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 19:53 schreef ICE187CCC het volgende:
Een groot compliment moet gemaakt worden aan Been.

Ik kan me geen andere trainer bedenken die daar zelf zo gaat staan, en wel een hele helft lang, daar kan ik wel respect voor opbrengen
Idd, bleef keurig buiten de dug-out de hele tijd, dook niet weg.
Echte Feyenoorder
 Echte Feyenoorder - zondag 24 oktober 2010 - 20:07   quote  deeplink  
Feijenoord heeft ons nu nodig!! Iedereen die nu herrie schopt is gen feijenoorder maar gewoon een simpele klootzak.
klaas vaak
 klaas vaak - zondag 24 oktober 2010 - 20:10   quote  deeplink  
ja sociale man maar een hopeloze trainer zonder lichtpuntjes
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 oktober 2010 - 20:10   quote  deeplink  
BEEN///HELD
klaas vaak
 klaas vaak - zondag 24 oktober 2010 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 20:07 schreef Echte Feyenoorder het volgende:
Feijenoord heeft ons nu nodig!! Iedereen die nu herrie schopt is gen feijenoorder maar gewoon een simpele klootzak.
he simpele ziel ga dat nu maar even bij de kuip vertellen daar staan ook echte supporters
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 24 oktober 2010 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 20:07 schreef Echte Feyenoorder het volgende:
Feijenoord heeft ons nu nodig!! Iedereen die nu herrie schopt is gen feijenoorder maar gewoon een simpele klootzak.
Wat bedoel je met herrie schoppen???
Bij Feyenoord zitten over het algemeen simpele mensen!! (dat is charme van onze arbeidersclub)
Jij bent hier de simpele KLOOTZAK!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 oktober 2010 door Feyenoord till i die --
klaas vaak
 klaas vaak - zondag 24 oktober 2010 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 20:07 schreef Echte Feyenoorder het volgende:
Feijenoord heeft ons nu nodig!! Iedereen die nu herrie schopt is gen feijenoorder maar gewoon een simpele klootzak.
he simpele ziel ga dat nu maar even bij de kuip vertellen daar staan ook echte supporters
erikkfr
 erikkfr - zondag 24 oktober 2010 - 20:16   quote  deeplink  
ben nu zelfs bang voor een nederlaag tegen sorry het kleine vvv

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 oktober 2010 door erikkfr --
hotjumper
 hotjumper - zondag 24 oktober 2010 - 20:17   quote  deeplink  
Is toch geen herrie?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 24 oktober 2010 - 20:18   quote  deeplink  
Ik ben bang voor elke club op het moment!
De andere kant is dat het niet nog slechter kan gaan dus misschien is dit toch wel een ommekeer!
gekzat
 gekzat - zondag 24 oktober 2010 - 20:19   quote  deeplink  
Been tactisch onbenul... wegwezen van gastel bij de A1 weghalen en naar het eerste... Hij kent alle jongens goed. De aangewezen man om deze luie tering ventjes te laten voetballen
alibabba
 alibabba - zondag 24 oktober 2010 - 20:19   quote  deeplink  
Been is een echte Feyenoorder en hem moet je de kans geven om zich te revancheren. Als ze Mario nu wegsturen maken ze dezelfde fout als met Verbeek, want die hadden ze nooit mogen laten gaan. Nu heb je geen keus en moet je door met Mario. Hij heeft in de laatste maanden meer geleerd als trainer dan in zijn eerdere jaren bij mekaar en het zal hem verheven tot een toptrainer. Precies wat Feyenoord nu nodig heeft en om de last wat van zijn schouders te halen, lijkt het me nu ideaal om de Kromme erbij te halen.
klaas vaak
 klaas vaak - zondag 24 oktober 2010 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 20:16 schreef erikkfr het volgende:
ben nu zelfs bang voor een nederlaag tegen sorry het kleine vvv
jij bent wel erg bang uitgevallen maar ja als ze nu ook verliezen dan kunnen we beter gelijk degraderen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 24 oktober 2010 - 20:22   quote  deeplink  
Excelsior??? de Graafschap????
we moeten op dit moment ook angstig voor VVV zijn!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been stelt positie ter discussie met tranen in z'n ogen









0.0089108