BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spelers moeten nu in de spiegel kijken

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
craven
 craven - zondag 24 oktober 2010 - 19:09   quote  deeplink  
Heb de wedstrijd niet kunnen zien(kutwerk) maar 10-0 is natuurlijk niet normaal, ik weet niet hoe er gewisseld is eof wat dan ook, maar dit kan niet alleen aan Been te wijten zijn.
Het is nu aan de spelers om de hand in eigen boezem te steken en na te gaan wat er moet gebeuren, geen gelul over blessures en wat dan ook, 10-0 mag nooit gebeuren!!!!!!!!!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 24 oktober 2010 - 19:25   quote  deeplink  
100% eens!!
hotjumper
 hotjumper - zondag 24 oktober 2010 - 19:25   quote  deeplink  
Die lul van een van dijk mag na 3-0 ook nog wel net doen of ie nog probeert een bal tegen te houden
El ahmadi speelt duidelijk al bij PSV
Waarom valt er pas weer een kaart als het 9-0 is? Zorg dan dat de wedstrijd gestaakt wordt bij 6-0 ofzo, zo'n reis schop je toch gewoon doormidden.
paco
 paco - zondag 24 oktober 2010 - 19:26   quote  deeplink  
helemaal mee eens,eindelijk iemand die verstandige dingen zegt
schuit
 schuit - zondag 24 oktober 2010 - 19:40   quote  deeplink  
als been blijft dan moet hij bruins per direct naar exelcior sturen,en koolwijk mee terug nemen.bruins heeft geen feyenoord gevoel.
gekzat
 gekzat - zondag 24 oktober 2010 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 19:40 schreef schuit het volgende:
als been blijft dan moet hij bruins per direct naar exelcior sturen,en koolwijk mee terug nemen.bruins heeft geen feyenoord gevoel.
100000 procent mee eens
Vnny
 Vnny - zondag 24 oktober 2010 - 20:45   quote  deeplink  
ik heb vandaag meer huurlingen gezien die we goed kunnen gebruiken, Jordy Clasie en Watemeleo speelde (weer) een topwedstrijd
erikkfr
 erikkfr - zondag 24 oktober 2010 - 20:49   quote  deeplink  
ja wakker worden bij excel ja niet bij feye normaal is het niveau ven feye echt hoger dan bij excel en dat merk je pas na een jaar
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 24 oktober 2010 - 20:59   quote  deeplink  
Nu zouden we ze anders goed kunnen gebruiken!
Vnny
 Vnny - zondag 24 oktober 2010 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 20:49 schreef erikkfr het volgende:
ja wakker worden bij excel ja niet bij feye normaal is het niveau ven feye echt hoger dan bij excel en dat merk je pas na een jaar
volgens mij lig jij al weken te pitten vriend, ik heb excelsier een beetje gevolgd en deze jongens hebben de laatste weken niet tegen de minste tegenstanders goed gepresteerd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 oktober 2010 door Vnny --
Vnny
 Vnny - zondag 24 oktober 2010 - 21:11   quote  deeplink  
Clasie is echt veel beter dan leerdam
Bram7200
 Bram7200 - zondag 24 oktober 2010 - 21:17   quote  deeplink  
Voorlopig maar eens die dikke salarissen niet betalen ze zouden geld mee moeten brengen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 oktober 2010 - 21:22   quote  deeplink  
Feyenoord is wel ff iets anders. Druk om daar te presteren is 25 x hoger. En onervaren beentjes kunnen dat nog niet meteen aan. Maar okee, als rond de winterstop de boel niet gaat lopen bij Feyenoord dan moet er wel iets gaan gebeuren.
Vnny
 Vnny - zondag 24 oktober 2010 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:22 schreef FR-Henk het volgende:
Feyenoord is wel ff iets anders. Druk om daar te presteren is 25 x hoger. En onervaren beentjes kunnen dat nog niet meteen aan. Maar okee, als rond de winterstop de boel niet gaat lopen bij Feyenoord dan moet er wel iets gaan gebeuren.
eens, maar ik zou ze er graag bij zien, vooral die Clasie is hondsbrutaal, die kent echt geen kuipvrees geloof me!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 oktober 2010 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:32 schreef Vnny het volgende:

[..]

eens, maar ik zou ze er graag bij zien, vooral die Clasie is hondsbrutaal, die kent echt geen kuipvrees geloof me!
Geloof je meteen. Ik hoop daarnaast echt dat die Leerdam niet meer terugkeert. Te vaak te laat, fouten, geen overzicht. Die jongen trekt het niet.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 24 oktober 2010 - 21:45   quote  deeplink  
+1
hotjumper
 hotjumper - zondag 24 oktober 2010 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:40 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Geloof je meteen. Ik hoop daarnaast echt dat die Leerdam niet meer terugkeert. Te vaak te laat, fouten, geen overzicht. Die jongen trekt het niet.
Ach hij was de enige die erin kleunde, tweede geel was natuurlijk een jodenstreek.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 oktober 2010 - 22:07   quote  deeplink  
2e geel was wel erg ver gezocht ja, maar Leerdam trekt in teveel opzichten het nivo niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spelers moeten nu in de spiegel kijken









0.0085101