|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Feyenoord nog steeds optie voor Danny Koevermans (Voetbalcentraal)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Feyenoord nog steeds optie voor Danny Koevermans
PSV-spits Danny Koevermans hoopt de komende winter naar Feyenoord te verkassen. De aanvaller van de Eindhovenaren laat tegenover Radio Rijnmond weten open te staan voor een vertrek naar Rotterdam.
"Het is nu totaal niet aan de orde. Ik heb de intentie om kampioen te worden met PSV. Maar het is geen geheim dat ik Feyenoord een mooie club vind. We moeten de winterstop afwachten wat er gebeurt", vertelt Koevermans.
"Mocht ik ooit naar Feyenoord gaat moet niet verwacht worden dat ik de grote redder ben. Want daar begint het gezien alle berichten een beetje op te lijken. Ik ben een gewone voetballer", besluit de aanvaller van PSV. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
pleur maar lekker op na vanmiddag met je feestporum |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hoho Vnny, niet leuk dat ie vrolijk meejuicht met z'n maten, maar lonkt toch ook wel heel opzichtig naar Feyenoord. Van mij mag ie komen. |
|
|
|
|
just-me
|
|
|
Wat nu Vnny als hij er na de winterstop 15 inschopt voor Feyenoord? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Dan sta ik natuurlijk ook vrolijk mee te juichen :-)
dat vreselijke kutgevoel moet nog even zakken en kan die jongen zijn porum nog ff niet velen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Viel mij ook op idd maar toch mag hij komen!!! |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
Maar hij stond wel iedere keer buitenspel(volgens mij expres). Van mij mag hij ook komen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Moet hij daar dan gaan staan janken omdat hij misschien ooit naar Feyenoord komt?? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hopen dat hij naar de Kuip komt. |
|
|
|