BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Aan alle echte fans! oproep

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kale co
 kale co - zondag 24 oktober 2010 - 21:22   quote  deeplink  
Beste fans,

Het doet pijn, we zijn kwaad, we voelen allemaal diezelfde pijn!

Laten we alles uit de kast halen volle bak woensdag 90 min zingen,schreeuwen op een overwinning er vol achter ga staan!
wij zijn feyenoord wij gaan nooit verloren masaal achter die jonkies staan

Waarom; Omdat wij feyenoord zijn! en omdat we verder moeten
hoeveel pijn het ook doet. ideen om sfeer te maken welkom kom allemaal laat zien ook al staan we 15de dat wij er zijn!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 24 oktober 2010 - 21:26   quote  deeplink  
Je mag geen sfeer maken van de directie!
Of je spandoek word verwijderd of je word zelf verwijderd!
Sta wel achter je oproep!!
Emile
 Emile - zondag 24 oktober 2010 - 21:27   quote  deeplink  
dat horen we toch altijd te doen
kale co
 kale co - zondag 24 oktober 2010 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:26 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Je mag geen sfeer maken van de directie!
Of je spandoek word verwijderd of je word zelf verwijderd!
Sta wel achter je oproep!!
Ben ik met je eens maar het moet positief zijn kan ons het schelen waar venlo ligt nee die 3 punten moeten we hebben!
Vakkie Q
 Vakkie Q - zondag 24 oktober 2010 - 21:41   quote  deeplink  
Goed gezegd Co woensdagavond wordt Feyenoordavond.
De spelers van VVV moeten de kuip horen trillen en al een beetje onzeker op het veld komen.
Dat geleuter over het bestuur wordt ik een beetje moe van want wat helpt het om iedereen te onslaan?????
Komen er dan opeens centjes binnen van iedere rijke met een Feyenoord hart?
Rust bewaren om de eventuele investeerders hun werk te laten doen en verder praten met het bestuur waar het ook mee begonnen is te praten.
kale co
 kale co - zondag 24 oktober 2010 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:27 schreef Emile het volgende:
dat horen we toch altijd te doen
ja al is het soms heel moeilijk emile!
en ook ik ben gefrusteerd na vandaag maar we moeten verder hoe zuur ook!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 24 oktober 2010 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:41 schreef Vakkie Q het volgende:
Goed gezegd Co woensdagavond wordt Feyenoordavond.
De spelers van VVV moeten de kuip horen trillen en al een beetje onzeker op het veld komen.
Dat geleuter over het bestuur wordt ik een beetje moe van want wat helpt het om iedereen te onslaan?????
Komen er dan opeens centjes binnen van iedere rijke met een Feyenoord hart?
Rust bewaren om de eventuele investeerders hun werk te laten doen en verder praten met het bestuur waar het ook mee begonnen is te praten.
Nee maar de investeerders investeren alleen als ze plekken in bestuur en RvC krijgen!!
Dus moet er toch ruimte komen!!
kale co
 kale co - zondag 24 oktober 2010 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:41 schreef Vakkie Q het volgende:
Goed gezegd Co woensdagavond wordt Feyenoordavond.
De spelers van VVV moeten de kuip horen trillen en al een beetje onzeker op het veld komen.
Dat geleuter over het bestuur wordt ik een beetje moe van want wat helpt het om iedereen te onslaan?????
Komen er dan opeens centjes binnen van iedere rijke met een Feyenoord hart?
Rust bewaren om de eventuele investeerders hun werk te laten doen en verder praten met het bestuur waar het ook mee begonnen is te praten.
juist niks aan toevoegen massaal laten zien dat wij in iedergeval de gekste en beste fans zijn!
kale co
 kale co - zondag 24 oktober 2010 - 21:48   quote  deeplink  
iedereen kan tegen een bus slaan maar dat lost nu niks op! iedereen kan stenen gooien lost nu niks op! niet iedereen kan zo,n sfeer maken als wij en als we dat doen gaat het ook de hele wereld over kijk die gekken ze staan 15 de maar met 45.000 man gaan ze helemaal losssssss
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 oktober 2010 - 21:51   quote  deeplink  
Dat zou geweldig zijn. Dan straal je echt uit: Feyenoord en het legioen gaan NOOIT kapot. En reken maar dat ook (nieuwe) sponsors dat zien.
kale co
 kale co - zondag 24 oktober 2010 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:51 schreef FR-Henk het volgende:
Dat zou geweldig zijn. Dan straal je echt uit: Feyenoord en het legioen gaan NOOIT kapot. En reken maar dat ook (nieuwe) sponsors dat zien.
idd henk
Vakkie Q
 Vakkie Q - zondag 24 oktober 2010 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:43 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Nee maar de investeerders investeren alleen als ze plekken in bestuur en RvC krijgen!!
Dus moet er toch ruimte komen!!
In de RVC is wel plaats voor de investeerders hoor.
Maar het gaat bij vele roepers om Gudde en Jacobs maar die bedoel ik ook met het zeggen van dat het weinig zin heeft om hun te ontslaan.
hotjumper
 hotjumper - zondag 24 oktober 2010 - 21:52   quote  deeplink  
Ik ben er!
kale co
 kale co - zondag 24 oktober 2010 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:52 schreef hotjumper het volgende:
Ik ben er!
kijk dat is het ik ben er +1
kale co
 kale co - zondag 24 oktober 2010 - 21:58   quote  deeplink  
sjaals mee en 45.000 man you never walk alone!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 24 oktober 2010 - 22:01   quote  deeplink  
En dat dan ook eens met zijn allen en niet 1 minuut!!!
kale co
 kale co - zondag 24 oktober 2010 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 22:01 schreef Feyenoord till i die het volgende:
En dat dan ook eens met zijn allen en niet 1 minuut!!!
idd 90 min lang een hele bizare sfeer 90 min lang!
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 24 oktober 2010 - 22:07   quote  deeplink  
wat een klapvee tegenwoordig, wicky publiek. dit hadden de spelers vroeger eens moeten flikken, dan had de harde kern toen nooit geaccepteerd.

door nu weer braaf te gaan zingen net of er niks gebeurd is, dan geef je toch geen signaal af of wel?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 oktober 2010 - 22:09   quote  deeplink  
hahahahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 oktober 2010 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 22:07 schreef Feijenoord1908 het volgende:
wat een klapvee tegenwoordig, wicky publiek. dit hadden de spelers vroeger eens moeten flikken, dan had de harde kern toen nooit geaccepteerd.

door nu weer braaf te gaan zingen net of er niks gebeurd is, dan geef je toch geen signaal af of wel?
Wat wil je dan? Publiek als 12e man óf het team laten zakken en dan weer zeiken als ze verliezen. Waar ben je dan supporter voor?

En natuurlijk moeten de kroketten ook goed zijn,he.
kale co
 kale co - zondag 24 oktober 2010 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 22:07 schreef Feijenoord1908 het volgende:
wat een klapvee tegenwoordig, wicky publiek. dit hadden de spelers vroeger eens moeten flikken, dan had de harde kern toen nooit geaccepteerd.

door nu weer braaf te gaan zingen net of er niks gebeurd is, dan geef je toch geen signaal af of wel?
de harde kern is achter de schermen bezig om het juist rustig te houden! waarom omdat er inversteerders zijn als we nu ramen en bakstenen gaan gooien is het over en trekken ze zich terug!
Trouwe hond
 Trouwe hond - zondag 24 oktober 2010 - 22:27   quote  deeplink  
Ik zal er zijn uit Spanje. I follow Feijenoord to the top!!!!!
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 24 oktober 2010 - 22:48   quote  deeplink  
dubbel V doet mee!!!
Ronneke
 Ronneke - zondag 24 oktober 2010 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:22 schreef kale co het volgende:
Beste fans,

Het doet pijn, we zijn kwaad, we voelen allemaal diezelfde pijn!

Laten we alles uit de kast halen volle bak woensdag 90 min zingen,schreeuwen op een overwinning er vol achter ga staan!
wij zijn feyenoord wij gaan nooit verloren masaal achter die jonkies staan

Waarom; Omdat wij feyenoord zijn! en omdat we verder moeten
hoeveel pijn het ook doet. ideen om sfeer te maken welkom kom allemaal laat zien ook al staan we 15de dat wij er zijn!
Mooi gezegd, spelers blijven steunen, zij doen hun best, maar dat is op dit moment helaas niet goed genoeg.
chrissie
 chrissie - zondag 24 oktober 2010 - 22:56   quote  deeplink  
We zijn er, natuurlijk en juist nu!! Feyenoor voor altijd. Vak EE
just-me
 just-me - zondag 24 oktober 2010 - 22:59   quote  deeplink  
zit in de ziektewet dus ik ben er!
kale co
 kale co - zondag 24 oktober 2010 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 22:52 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Mooi gezegd, spelers blijven steunen, zij doen hun best, maar dat is op dit moment helaas niet goed genoeg.
maar toch steunen laten wij nou is de gekste zijn van nederland door een hele bizare sfeer te creeren
EEok
 EEok - zondag 24 oktober 2010 - 23:15   quote  deeplink  
Woensdag!!!Onvoorwaardelijke liefde & onvoorwaardelijke steun!
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - zondag 24 oktober 2010 - 23:16   quote  deeplink  
Natuurlijk moeten we achter onze club blijven staan, ook woensdag weer. Maar dan verwacht ik daar ook wat voor terug van de spelers. Wij hebben daar in Eindhoven die jongens heel de wedstrijd toegezongen, gesteund ondanks de vernietigende vernedering. Op het moment dat we met 10-0 afgedroogd waren, werd er massaal you never walk alone gezongen door ons; dat vind ik klasse van ons Legioen. Als er dan spelers niet het fatsoen in d'r leier hebben om ook maar enigszins aanstalte te maken om die supporters die maar blijven komen, die maar blijven zingen en maar blijven steunen, even te bedanken voor hun steun, vind ik dat bijna erger dan die nederlaag op zich.

Ja, een enkeling kwam wat halfzacht over de middelijn om even te klappen, de Cler moest zelfs teruggeduwd worden door Mario. Ik vind dat echt onacceptabel; die 10-0 overigens ook.

Kijk, we weten dat we geen sportieve wonderen kunnen/mogen verwachten in deze tijd, maar ik verwacht wel inzet, strijd, passie en vooral waardering voor dit ongelovelijk trouwe publiek.

Ik ben er in ieder geval woensdag gewoon weer bij om ze te steunen. Ik denk dat het belangrijk is voor het vertrouwen van die jonge gasties dat we woensdag wel weer volop gaan toezingen en steunen. Het kan niet zo zijn dat ze straks bang zijn om in onze eigen Kuip te moeten spelen. Daarom, komt allen en steun de mooiste club!
Xapter
 Xapter - zondag 24 oktober 2010 - 23:17   quote  deeplink  
Ben niet boos geweest over de nederlaag van vandaag..
komt beetje berusting bij kijken denk ik!
Dit kan allemaal gebeuren, vind het niet heel erg!
Enige wat we nu niet moeten doen is onze spelers van gemiddeld 20 gaan uitfluiten inderdaad.. gewoon laten horen dat we fans zijn! alleen dat zal ze erbovenop helpen!
craven
 craven - zondag 24 oktober 2010 - 23:28   quote  deeplink  
niet om het verlies, wel om de uitslag van de wedstrijd......
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 24 oktober 2010 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 23:17 schreef Xapter het volgende:
Dit kan allemaal gebeuren, vind het niet heel erg!
pfff wat een slap gelul, je lijkt gudde wel
willian
 willian - zondag 24 oktober 2010 - 23:37   quote  deeplink  
ik moet het nog steeds beseffen dat we 10-0!!! ik herhaal 10-0!!! hebben verloren. ben sprakeloos, want elke wedstrijd denk ik dat dit de ommekeer word, elke wedstrijd, maar elke keer word de klap alleen maar harder. de supporters die er waren, en er zijn blijven zitten tot de laatste minuten me complimenten, ik had dat ook gedaan maar heb expres geen kaartje gekocht omdat ik wist dat dit ging gebeuren. winnen bij psv uit, nee ik zag het niet zitten. maarja woensdag weer volle bak, en ik ben er gewoon weer bij vak RR!!! en nu gaaan we winnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vakkie Q
 Vakkie Q - zondag 24 oktober 2010 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 23:35 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

pfff wat een slap gelul, je lijkt gudde wel
Jij snapt er geen reet van en ik begrijp niet waarom jij de naam Feyenoord 1908 hebt.
Als ik jou was zou ik mij vanaf vandaag NEP1908 noemen.
Je zit maar dom te zeiken en niks is goed.
Ik ben ook niet blij en gelukkig met dit seizoen tot nog toe maar er zijn nog genoeg wedstrijden om er nog iets van te maken.
Ik kom al heel erg lang in de kuip en ik heb mooie en slechte momenten meegemaakt maar Feyenoord blijft in het bloed en dat gaat nooit over.
de kromme2
 de kromme2 - zondag 24 oktober 2010 - 23:48   quote  deeplink  
klasse jongens ! behalve Feijenoord 1908. Jij wilt alleen maar rotzooi, dat soort signalen dat helpt zeker. Jij was er zeker ook bij in Auxerre ? Een jaar uitsluiting Europees voetbal. Ja dat hielp ook lekker. Heeft allemaal bijgedragen aan de shit waar we nu inzitten....
Vakkie Q
 Vakkie Q - maandag 25 oktober 2010 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 22:07 schreef Feijenoord1908 het volgende:
wat een klapvee tegenwoordig, wicky publiek. dit hadden de spelers vroeger eens moeten flikken, dan had de harde kern toen nooit geaccepteerd.

door nu weer braaf te gaan zingen net of er niks gebeurd is, dan geef je toch geen signaal af of wel?
Al die signalen hebben lekker geholpen de afgelopen jaren.
De harde kern heeft er wel verstand van want dat kan je aan de resultaten zien.
Die er uit en dat is niks dus wegwezen nou dat heeft allemaal goed geholpen harde kern.
Rust is wat we nodig hebben en afwachten wat de investeerders voor elkaar krijgen.
Maar het belangrijkste is 3 punten pakken tegen VVV.
En daar blijf ik bij!
Kim1982
 Kim1982 - maandag 25 oktober 2010 - 00:08   quote  deeplink  
Lieve supporters,

laat je horen 90 minuten voor je cluppie, krijg er nu al kippenvel van!
Een goede supporter is deze in goede en slechte tijden!
raymond1908
 raymond1908 - maandag 25 oktober 2010 - 00:30   quote  deeplink  
Een 10-0 nederlaag doet veel pijn maar feyenoorders zullen we altijd zijn !!!! You never walk alone Feyenoord
korneev
 korneev - maandag 25 oktober 2010 - 00:31   quote  deeplink  
feyenoord for life jongens. We zullen die limburgers een kolkende kuip bezorgen.en 3 punten in rotterdam laten.
aiasc
 aiasc - maandag 25 oktober 2010 - 02:04   quote  deeplink  
Ik woon al jaaaaren in Tukkerland en voor mij is FCT mede daarom nummer 1. Maar sinds mijn jeugd ( coen, beertje, tankie theo, epg ) zit Feyenoord heel diep in mijn hart. Nu is niet alleen die 10-0 die pijn doet, het is het beleid van de laatste jaren dat voor deze pijn zorgt. Het is toch @#*#*% werkelijk schandalig dat zo'n club naar de kloten geholpen is door het bestuur (want daar ligt uiteraard de oorzaak).
Er zullen vast nog wel wat beroerde jaren komen, maar dat Feyenoord er weer bovenop komt, daar ben ik van overtuigd.
Maar iedereen moet wel achter de club blijven staan. Het clublied is toch niet voor niets: "hand in hand?"

gogogogogo
en pak die Limbo's
kansenbenutter
 kansenbenutter - maandag 25 oktober 2010 - 02:52   quote  deeplink  
het beleid is al een jaar of 10 slecht.
heb als tijd het idee gehad dat iemand in feyenoord zit die of zn zakken vult(hjeb altijd jacobs verd8) aan de meest onverklaarbare transfers of de club kapot wilt maken(jan d swart en/of beukers).
zo is er uit een bepaalde periodes te weinig geld verdient.
en werden er periodes rare aankopen gedaan terwijl de pot leeg was.(zuiverloon wegsturen en buys kopen terwijl je ook theo en nog een waardige back had(d8 tindalli)
toen er naar ik meen ook een roep was om een spits.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 oktober 2010 door kansenbenutter --
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 25 oktober 2010 - 07:59   quote  deeplink  
PPPPffff, stelletje ambtenaren, ik moet gewoon werken dan.
jarjar78
 jarjar78 - maandag 25 oktober 2010 - 08:22   quote  deeplink  
deal.... gewoon spandoeken mee nemen, of het nu mag of niet.
het bestuur heeft toch ook schijt aan ons..... of niet.
plannetje
 plannetje - maandag 25 oktober 2010 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 23:42 schreef Vakkie Q het volgende:

[..]

Jij snapt er geen reet van en ik begrijp niet waarom jij de naam Feyenoord 1908 hebt.
Als ik jou was zou ik mij vanaf vandaag NEP1908 noemen.
Je zit maar dom te zeiken en niks is goed.
Ik ben ook niet blij en gelukkig met dit seizoen tot nog toe maar er zijn nog genoeg wedstrijden om er nog iets van te maken.
Ik kom al heel erg lang in de kuip en ik heb mooie en slechte momenten meegemaakt maar Feyenoord blijft in het bloed en dat gaat nooit over.
misschien worde we nog kampioen
plannetje
 plannetje - maandag 25 oktober 2010 - 08:48   quote  deeplink  
laten we feyenoord nou maar gewoon steunen allemaal anders degraderen we egt!
en blablablabla dat kan niet.... nou echt wel de knjb wil niets liever dan dat wij naar de klote gaan.

het bestuur is dwaas geworden die laten zich dalijk failliet verklaren en gaan lekker op de licentie van excelsior verder....
Rovert
 Rovert - maandag 25 oktober 2010 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 08:48 schreef plannetje het volgende:
laten we feyenoord nou maar gewoon steunen allemaal anders degraderen we egt!

dat kan toch niet
jarjar78
 jarjar78 - maandag 25 oktober 2010 - 09:00   quote  deeplink  
het bestuur is dwaas geworden die laten zich dalijk failliet verklaren en gaan lekker op de licentie van excelsior verder....

is dit mischien niet de enigste oplossing voor de schulden. jammer voor dat mooie excelsior maar is zie geen beter oplossing. ik vind dat hier serieus naar gekeken moet worden.
plannetje
 plannetje - maandag 25 oktober 2010 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 08:54 schreef Rovert het volgende:

[..]

dat kan toch niet
waarom kan dat niet rovert?

als je 10-0 verliest ben je niet goed bezig... eigenlijk eredivisie onwaardig...
maar ja laten we erachter gaan staan achter onze kinderen en opa de cler
plannetje
 plannetje - maandag 25 oktober 2010 - 09:10   quote  deeplink  
wel jammer dat we weer!!! in de laatste minuut verliezen echt zuur hoor
Els
 Els - maandag 25 oktober 2010 - 09:14   quote  deeplink  
Wat een wedstrijd, ben er nog steeds ziek van. In elke wedstrijd dit seizoen zie je dat we op het mentale vlak tekort komen, er zit geen 'tot hier en niet verder' knop op. Ik vrees dan ook elke wedstrijd. Ik hoop dat iedereen a.s. woensdag in de Kuip zit en de ploeg luiddruchtig en hartstochtelijk steunt. Als je niet kunt, geef dan aub je seizoenkaart aan een ander, zodat er geen lege plekken zijn, en geef die kaart aan iemand met een beetje luide stem ;-) Als je in zwaar weer zit, moet je heel dicht bij elkaar kruipen en elkaar helpen. Ik hoop dat de supporters dat op kunnen brengen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Aan alle echte fans! oproep









0.0074088