BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been je mag blijven maar ga alsjeblieft 4-4-2 spelen!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 24 oktober 2010 - 21:24   quote  deeplink  
----------Darley------------

de Vrij-Vlaar-Bahia-de Cler-

-----Mokotjo-Fer-Bruins-----

----------Wijnaldum---------

-----Castaignos--Smolov-----

Ik kies voor Darley omdat hij het als enige keeper tot nu toe niet verkloot heeft!
Zolang Vlaar geblesseerd is Martins Indi neerzetten.
Voor Fer voorlopig v.Haaren maar opstellen of El Dramadi moet eindelijk eens laten zien wat hij kan! (eigenlijk kans genoeg gehad)
Zo stel je naar mijn mening ook je beste spelers op. (geen Schaken en Leerdam)
Vnny
 Vnny - zondag 24 oktober 2010 - 21:31   quote  deeplink  
kan het hier eigenlijk heel goed in vinden
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 24 oktober 2010 - 21:32   quote  deeplink  
Ben niet gek!! Ben een vliegtuig!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 oktober 2010 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:32 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ben niet gek!! Ben een vliegtuig!!
HELEMAAL MEE EENS RICH!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 24 oktober 2010 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

HELEMAAL MEE EENS RICH!!!!
En met de topictitel en eerste post?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 oktober 2010 door Feyenoord till i die --
Vakkie Q
 Vakkie Q - zondag 24 oktober 2010 - 21:48   quote  deeplink  
Dit hele verhaal van 4-4-2 is vorig seizoen ook al met regelmaat voorbij gekomen en ook ik ben daar voorstander van.
Darley in het doel is een goed plan maar van Dijk kan ook nog wel alleen wers hij vandaag heel erg moe van de bal uit het netje halen.
Maar dat was logisch met zo'n verdediging voor je neus.
legrande
 legrande - zondag 24 oktober 2010 - 21:49   quote  deeplink  
Pleur die stomme idiote bruins er nou eens uit veel te traag hij eruit en el ahmadi erin Bruins is helemaal niets
MauricioAros
 MauricioAros - zondag 24 oktober 2010 - 21:51   quote  deeplink  
"van Dijk straalt rust uit" maar als je veel goals dit seizoen bekijkt ze je dat hij zich tijdens het duiken soms terugtrekt ofzo. Dan valt hij naar de bal en trekt zijn armen weer terug.
Ik denk dat je inderdaad een atletischere keeper moet neer zetten zoals Darley.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 oktober 2010 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:46 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

En met de topictitel en eerste post?
topictitel ja,eerste post nee jij kan niet vliegen ;)
hotjumper
 hotjumper - zondag 24 oktober 2010 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:48 schreef Vakkie Q het volgende:
Dit hele verhaal van 4-4-2 is vorig seizoen ook al met regelmaat voorbij gekomen en ook ik ben daar voorstander van.
Darley in het doel is een goed plan maar van Dijk kan ook nog wel alleen wers hij vandaag heel erg moe van de bal uit het netje halen.
Maar dat was logisch met zo'n verdediging voor je neus.
Al was het de 48ste dan is hij het aan de supporters verplicht zijn stinkende best te doen die tegen te houden. Dus van dijk mag van mij nu echt met pensioen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 24 oktober 2010 - 21:52   quote  deeplink  
El Dramadi wel??? TIEN keer liever Bruins dan El Dramadi!!
alibabba
 alibabba - zondag 24 oktober 2010 - 21:53   quote  deeplink  
4-4-2 is geen systeem, het is foeilelijk en past absoluut niet bij Feyenoord. Met buitenspelers spelen is het beste systeem wat er is en brengt het beste resultaat.
craven
 craven - zondag 24 oktober 2010 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:24 schreef Feyenoord till i die het volgende:
----------Darley------------

de Vrij-Vlaar-Bahia-de Cler-

-----Mokotjo-Fer-Bruins-----

----------Wijnaldum---------

-----Castaignos--Smolov-----

Ik kies voor Darley omdat hij het als enige keeper tot nu toe niet verkloot heeft!
Zolang Vlaar geblesseerd is Martins Indi neerzetten.
Voor Fer voorlopig v.Haaren maar opstellen of El Dramadi moet eindelijk eens laten zien wat hij kan! (eigenlijk kans genoeg gehad)
Zo stel je naar mijn mening ook je beste spelers op. (geen Schaken en Leerdam)
Fer zien we niet meer terug deze jaargang.......
craven
 craven - zondag 24 oktober 2010 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:53 schreef alibabba het volgende:
4-4-2 is geen systeem, het is foeilelijk en past absoluut niet bij Feyenoord. Met buitenspelers spelen is het beste systeem wat er is en brengt het beste resultaat.
beetje dom gelul ali, tis geen Osm
hotjumper
 hotjumper - zondag 24 oktober 2010 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:52 schreef Feyenoord till i die het volgende:
El Dramadi wel??? TIEN keer liever Bruins dan El Dramadi!!
Zeker eens. Die gozer hoef ik ook niet meer in het veld te zien doe van Haaren maar
Vakkie Q
 Vakkie Q - zondag 24 oktober 2010 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:53 schreef alibabba het volgende:
4-4-2 is geen systeem, het is foeilelijk en past absoluut niet bij Feyenoord. Met buitenspelers spelen is het beste systeem wat er is en brengt het beste resultaat.
Kan je wel mooi vertellen en is ook goed als je de juiste spelers er voor hebt.
Maar helaas heeft Feyenoord die niet dus moet je gewoon anders spelen want het materiaal maakt het systeem waarin je voetbalt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 oktober 2010 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:54 schreef Vakkie Q het volgende:

[..]

Kan je wel mooi vertellen en is ook goed als je de juiste spelers er voor hebt.
Maar helaas heeft Feyenoord die niet dus moet je gewoon anders spelen want het materiaal maakt het systeem waarin je voetbalt.
Vind ik dus ook,na lang gepiel is het een poging waard!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 24 oktober 2010 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:53 schreef alibabba het volgende:
4-4-2 is geen systeem, het is foeilelijk en past absoluut niet bij Feyenoord. Met buitenspelers spelen is het beste systeem wat er is en brengt het beste resultaat.
Natuurlijk!!! Die goede resultaten heb ik de afgelopen weken gezien!
alibabba
 alibabba - zondag 24 oktober 2010 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:54 schreef craven het volgende:

[..]

beetje dom gelul ali, tis geen Osm
Osm?
craven
 craven - zondag 24 oktober 2010 - 22:01   quote  deeplink  
Is natuurlijk ook gelul he, 4-4-2 is prima systeem, ligt eraan hoe je hem invult....
craven
 craven - zondag 24 oktober 2010 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 22:00 schreef alibabba het volgende:

[..]

Osm?
Online soccer manager, systeem is niet heilig he, feyenoord heeft prima wedstrijden gespeeld onder het 4-4-2 wedstrijd in het verleden
alibabba
 alibabba - zondag 24 oktober 2010 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:54 schreef Vakkie Q het volgende:

[..]

Kan je wel mooi vertellen en is ook goed als je de juiste spelers er voor hebt.
Maar helaas heeft Feyenoord die niet dus moet je gewoon anders spelen want het materiaal maakt het systeem waarin je voetbalt.
Cabral en Schaken zijn goed genoeg op dit moment.
craven
 craven - zondag 24 oktober 2010 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 22:02 schreef alibabba het volgende:

[..]

Cabral en Schaken zijn goed genoeg op dit moment.
kunnen ook 4-4-2
Vakkie Q
 Vakkie Q - zondag 24 oktober 2010 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 22:02 schreef alibabba het volgende:

[..]

Cabral en Schaken zijn goed genoeg op dit moment.
Schaken???????????????? die is goed voor Excelsior man dat is toch geen waardige Feyenoord speler?
Cabral is nog te jong en kan er inkomen als we eindelijk een op voorsprong staan.(Wanneer weet ik niet Hahahahaha)
Cabral is voor de toekomst eerst maar eens proberen om met 4-4-2 wat punten ye pakken en weg te komen bij die onderste plaatsen.
alibabba
 alibabba - zondag 24 oktober 2010 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 21:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Natuurlijk!!! Die goede resultaten heb ik de afgelopen weken gezien!
Dat heeft niets met systeem te maken, maar met de mentale weerbaarheid van spelers en dat komt weer door de vele wisselingen in het elftal.
alibabba
 alibabba - zondag 24 oktober 2010 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 22:06 schreef Vakkie Q het volgende:

[..]

Schaken???????????????? die is goed voor Excelsior man dat is toch geen waardige Feyenoord speler?
Cabral is nog te jong en kan er inkomen als we eindelijk een op voorsprong staan.(Wanneer weet ik niet Hahahahaha)
Cabral is voor de toekomst eerst maar eens proberen om met 4-4-2 wat punten ye pakken en weg te komen bij die onderste plaatsen.
Ik heb Schaken vaak zien spelen in Venlo en was daar wekelijks de uitblinker, samen met Honda. Cabral gewoon voor de leeuwen gooien. Heb vertrouwen in die 2 en ze gaan dat op den duur terugbetalen voor je, let maar op.
Ronneke
 Ronneke - zondag 24 oktober 2010 - 22:46   quote  deeplink  
Dat helpt geen moer, deze selectie is feyenoord onwaardig, geen routine, geen ervaring,te jong.

Ik heb medelijden met die jonge gasten. Supporters die roepen, werken voor je k..k.rgeld. Worden ze daar beter van? Zij zijn niet beter en hebben geen tijd om te ontwikkelen. Dragende spelers die amper 20 jaar zijn. Get fucking real, zij vragen daar niet om. Tegen VVV zal het ook moeilijk worden
R()b
 R()b - maandag 25 oktober 2010 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 22:39 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik heb Schaken vaak zien spelen in Venlo en was daar wekelijks de uitblinker,
Hahahahahahahahahahahahahahaahahaaaaaaa
Ik weet niet of je voetbal enigzins volgt hoor.
Maar Schaken haalt niet eens zijn VVV niveau bij Feyenoord!!!!!!!!!!!
plannetje
 plannetje - maandag 25 oktober 2010 - 07:31   quote  deeplink  
dit is wel leuk iedereen die een andere formatie wilt alas wij het voor het zeggen hebben dan zeg ik salaris per punt!!!
plannetje
 plannetje - maandag 25 oktober 2010 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 - 22:46 schreef Ronneke het volgende:
Dat helpt geen moer, deze selectie is feyenoord onwaardig, geen routine, geen ervaring,te jong.

Ik heb medelijden met die jonge gasten. Supporters die roepen, werken voor je k..k.rgeld. Worden ze daar beter van? Zij zijn niet beter en hebben geen tijd om te ontwikkelen. Dragende spelers die amper 20 jaar zijn. Get fucking real, zij vragen daar niet om. Tegen VVV zal het ook moeilijk worden
met alle respect voor de jonge spelers hoor maar ik vind dat ze dit nivo wel degelijk aan kunnen maar dat ze denken dat ze er al zijn dat ishet probleem niet dat ze het niet kunnen schei toch uit man!!!

BETALEN PER PUNT!!!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 25 oktober 2010 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 07:45 schreef plannetje het volgende:

[..]

met alle respect voor de jonge spelers hoor maar ik vind dat ze dit nivo wel degelijk aan kunnen maar dat ze denken dat ze er al zijn dat ishet probleem niet dat ze het niet kunnen schei toch uit man!!!

BETALEN PER PUNT!!!
Gelul
bram
 bram - maandag 25 oktober 2010 - 08:25   quote  deeplink  
was gisteren bij excelsior,nou kameraden daar hebben ze wel de juiste mentaliteit en de juiste taktiek om resultaat te halen.
Rinus
 Rinus - maandag 25 oktober 2010 - 08:26   quote  deeplink  
4-4-2 dat dat zou goed kunnen en volgens mij ook beter zijn maar zou Been dit ook lezen wat er allemaal geschreven is dat zien we Woensdag wel
Vnny
 Vnny - maandag 25 oktober 2010 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 08:25 schreef bram het volgende:
was gisteren bij excelsior,nou kameraden daar hebben ze wel de juiste mentaliteit en de juiste taktiek om resultaat te halen.
overloper! ;-)

Je hebt helemaal gelijk 90 minuten lang strijd en beleving
het kale mannetje
 het kale mannetje - maandag 25 oktober 2010 - 10:23   quote  deeplink  
sorry maar bruins in de basis,daar kun je beter een fricandel neerzetten die is sneller.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 25 oktober 2010 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 08:25 schreef bram het volgende:
was gisteren bij excelsior,nou kameraden daar hebben ze wel de juiste mentaliteit en de juiste taktiek om resultaat te halen.
En op zo'n moment snap je er toch de ballen meer van? De strijdlust, het afjagen, en vooral het goed overspelen naar elkaar, ja zelfs de scheids was hier oke.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 25 oktober 2010 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 08:25 schreef bram het volgende:
was gisteren bij excelsior,nou kameraden daar hebben ze wel de juiste mentaliteit en de juiste taktiek om resultaat te halen.
dat komt omdat ze de juiste trainer hebben, en wij niet!
Els
 Els - maandag 25 oktober 2010 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 08:25 schreef bram het volgende:
was gisteren bij excelsior,nou kameraden daar hebben ze wel de juiste mentaliteit en de juiste taktiek om resultaat te halen.
Dan heb jij in elk geval een aardige wedstrijd gezien.
Els
 Els - maandag 25 oktober 2010 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 10:31 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

dat komt omdat ze de juiste trainer hebben, en wij niet!
Welnee, Been was bij Excelsior ook uiterst succesvol. Er is dus iets met de dynamiek bij Feyenoord. We hebben vaak genoeg geconstateerd dat een speler bij ons bagger was, en bij een andere club goed, of alleszins acceptabel. Het is blijkbaar niet zo makkelijk om bij Feyenoord te werken. Eerst overleven in de competitie, dan schuldenvrij worden, en dan eens heel goed nadenken waarom het bij Feyenoord allemaal zo complex en moeilijk is.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 25 oktober 2010 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 10:59 schreef Els het volgende:

[..]

Welnee, Been was bij Excelsior ook uiterst succesvol. Er is dus iets met de dynamiek bij Feyenoord. We hebben vaak genoeg geconstateerd dat een speler bij ons bagger was, en bij een andere club goed, of alleszins acceptabel. Het is blijkbaar niet zo makkelijk om bij Feyenoord te werken. Eerst overleven in de competitie, dan schuldenvrij worden, en dan eens heel goed nadenken waarom het bij Feyenoord allemaal zo complex en moeilijk is.
Er zijn maar weinig spelers die de druk aan kunnen bij Feyenoord. Dat is de trieste waarheid. Excelsior speelt vrij en frivool en verrast iedereen. Feyenoord moet elke wedstrijd winnen en dat kunnen veel spelers (zeker de jonkies) niet handelen op dit moment. Het mentale vlak moet eens goed worden bijgeschaafd. Koppen omhoog en borst vooruit. Tegenstander intimideren ipv omhelzen voor de wedstrijd. Haal maar eens de Wolf en Fraser erbij als mental coaches!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 oktober 2010 door Pietje1 --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 oktober 2010 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 12:11 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig spelers die de druk aan kunnen bij Feyenoord. Dat is de trieste waarheid. Excelsior speelt vrij en frivool en verrast iedereen. Feyenoord moet elke wedstrijd winnen en dat kunnen veel spelers (zeker de jonkies) niet handelen op dit moment. Het mentale vlak moet eens goed worden bijgeschaafd. Koppen omhoog en borst vooruit. Tegenstander intimideren ipv omhelzen voor de wedstrijd. Haal maar eens de Wolf en Fraser erbij als mental coaches!!
Helemaal mee eens. Feyenoord heeft altijd gepresteerd met minstens 1 a 2 -lak-aan-alles- en-poetsen-met-die-hap- spelers (jezus, schrijf ik nou zeg). De Wolf en Fräser, ja, if there is a little money left.
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 oktober 2010 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 10:31 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

dat komt omdat ze de juiste trainer hebben, en wij niet!
Zover ik het kan beoordelen is het allemaal jouw schuld, jij hebt de mooiste Nick van het forum maar je bent die absoluut niet waard
Els
 Els - maandag 25 oktober 2010 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 13:11 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Zover ik het kan beoordelen is het allemaal jouw schuld, jij hebt de mooiste Nick van het forum maar je bent die absoluut niet waard
't is volgens mij een snavel.
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 oktober 2010 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 13:13 schreef Els het volgende:

[..]

't is volgens mij een snavel.
Oh ja joh?
Els
 Els - maandag 25 oktober 2010 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 13:14 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Oh ja joh?
Ja, heb ik al vaker gedacht. En ik zit nu wel in een stemming dat iedereen om het minste of geringste hartgrondig de tering kan krijgen, dus hij is bij deze verdacht.
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 oktober 2010 - 13:19   quote  deeplink  
Dan hoop ik maar niet dat ik met mijn post over hem bij deze het internationale jodendom overal de schuld van heb gegeven, krijg ik straks gezeik met de cidi
Els
 Els - maandag 25 oktober 2010 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 13:19 schreef hotjumper het volgende:
Dan hoop ik maar niet dat ik met mijn post over hem bij deze het internationale jodendom overal de schuld van heb gegeven, krijg ik straks gezeik met de cidi
Denk het wel, dat wordt huizen bouwen in Gaza.
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 oktober 2010 - 13:31   quote  deeplink  
Zou hij misschien Wilders zijn? Hij heeft ook al zo'n hekel aan voetbal supporters.
Els
 Els - maandag 25 oktober 2010 - 13:33   quote  deeplink  
Zou zo maar kunnen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been je mag blijven maar ga alsjeblieft 4-4-2 spelen!!









0.0060539