|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Heeft iemand beelden van de aankomst van de spelersbus van feyenoord? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Vind je hem dan zo mooi, die bus? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
snel vergeten, deze zwarte dag uit de geschiedenis. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik vraag me af wat ie hard vasthoud |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vond de foto van Stylzz leuk: aankomst Leo en z'n Pieten per stoomboot.
IS VERDORIE VERWIJDERD!!! MOGEN TOCH WEL LACHEN HIER??? ZEKER NA GISTEREN! |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: werken voor je k....geld heeft er niks mee te maken wat een domme jochies zeg!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 17:45 schreef FR-Henk het volgende:[..] Vond de foto van Stylzz leuk: aankomst Leo en z'n Pieten per stoomboot. IS VERDORIE VERWIJDERD!!! MOGEN TOCH WEL LACHEN HIER??? ZEKER NA GISTEREN! Lachen ok, maar geef eerst dan de filmpjes waar de topicstarter om vroeg. Anders vraagt nooit meer iemand iets en nu blijft het ontopic. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 17:45 schreef FR-Henk het volgende:[..] Vond de foto van Stylzz leuk: aankomst Leo en z'n Pieten per stoomboot. IS VERDORIE VERWIJDERD!!! MOGEN TOCH WEL LACHEN HIER??? ZEKER NA GISTEREN! Ja welke homo heeft dat nu weer gedaan |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 17:48 schreef Boudewijn het volgende:[..] Lachen ok, maar geef eerst dan de filmpjes waar de topicstarter om vroeg. Anders vraagt nooit meer iemand iets en nu blijft het ontopic. belachelijk jij bent echt triest |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 17:48 schreef Boudewijn het volgende:[..] Lachen ok, maar geef eerst dan de filmpjes waar de topicstarter om vroeg. Anders vraagt nooit meer iemand iets en nu blijft het ontopic. Okee, Boudewijn, die is er nu, kan de foto van Stylzz ook wel weer terug! Was echt een voltreffer voor vandaag! En waarom? Die foto relativeert voor mij die hele klotedag gisteren. Hebben we nou net ff nodig, snappie? |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
jongen, kunnen we dat ene woord niet gewoon eens achterwege laten !? Dat kan gewoon niet. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 17:51 schreef FR-Henk het volgende:[..] Okee, Boudewijn, die is er nu, kan de foto van Stylzz ook wel weer terug! Was echt een voltreffer voor vandaag! En waarom? Die foto relativeert voor mij die hele klotedag gisteren. Hebben we nou net ff nodig, snappie? Beetje flauw, maar momenteel schering en inslag hier. |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|