BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV speelt het Ajax combinatie voetbal!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FC ijsselstein
 FC ijsselstein - maandag 25 oktober 2010 - 00:01   quote  deeplink  
Na een aantal wedstrijden mag ik wel een conclusietje trekkendat PSV mooier voetbal speelt dan Ajax! Vooral cominaties en buitenspelers die Ajax niet heeft, helpt PSV aan keurige overwinningen.
We hebben een probleem opnde nummer 10 positie bij Ajax, Ibrahim affelay een optie? Misshien heel erg vreemd! Hij zal het warschijnlikk toch nooit doen! Maar al met al is het een zeer interesante speler als je die in je team hebt lopen! Tochnliever dan de jong en de zeew.bleuk contract aan bieden en je hebt goud, maar dat zal PSV ook wel doen.
Jermaine lens, niet echt productief maar had bij Ajax ook erg goed uit de voeten kunnen komen.

Beetje onzin topic trouwens
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 25 oktober 2010 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 00:01 schreef FC ijsselstein het volgende:
Na een aantal wedstrijden mag ik wel een conclusietje trekkendat PSV mooier voetbal speelt dan Ajax! Vooral cominaties en buitenspelers die Ajax niet heeft, helpt PSV aan keurige overwinningen.
We hebben een probleem opnde nummer 10 positie bij Ajax, Ibrahim affelay een optie? Misshien heel erg vreemd! Hij zal het warschijnlikk toch nooit doen! Maar al met al is het een zeer interesante speler als je die in je team hebt lopen! Tochnliever dan de jong en de zeew.bleuk contract aan bieden en je hebt goud, maar dat zal PSV ook wel doen.
Jermaine lens, niet echt productief maar had bij Ajax ook erg goed uit de voeten kunnen komen.

Beetje onzin topic trouwens
Hahahaha, slotje dan maar?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV speelt het Ajax combinatie voetbal!

0.0040822