|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Emanuelson denkt aan vertrek bij Ajax (Fok!)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Emanuelson denkt aan vertrek bij Ajax
Het is nog maar de vraag of Ajax nog lang zal kunnen genieten van Urby Emanuelson. De club deed de Ajacied vorige week een schriftelijke aanbieding, maar Emanuelson twijfelt of hij zijn contract wel wil verlengen.
Vorige week meldde Emanuelson dat hij weer in onderhandeling was met Ajax. Wat hem betreft stond de deur dan ook nog op een kier. Vandaag lijkt hij toch aan te geven zijn langste tijd bij de club uit Amsterdam te hebben gehad.
"Zelfs mijn hart is aan het twijfelen," zegt Urby tegenover AT5. "Aan de ene kant wil ik graag het avontuur aangaan in het buitenland, aan de andere kant is Ajax toch mijn cluppie." Er zijn volgens de speler wel veel dingen gebeurd waaruit te weinig respect voor hem is getoond. "De manier hoe er met mij omgegaan is heeft me pijn gedaan en aan het twijfelen gebracht."
Of een eventueel vertrek in de winterstop aan de orde is, laat Emanuelson in het midden. "Dat hangt natuurlijk af van welke clubs zich melden voor mij, maar zover is het in ieder geval nog niet."
In mei van dit jaar brak de Ajacied de toenmalige onderhandelingen over een nieuw contract nog af. De Oranje-international zag geen heil in het aanbod van de Amsterdamse club om zijn contract te verlengen en opteerde voor een transfervrij vertrek aan het einde van zijn contract. |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
Ja het is een echte ajacied, maar toch lekker wegdoen en een strik er omheen. In een week tijd 2 cruciale fouten, kan echt niet op dit niveau. Iedereen weet dat hij alle posities in het elftal bekleed heeft ( alleen nog niet gekeept, maar ook dat zou hij doen als ze het hem vroegen) Maar hij heeft gewoon z'n langste tijd bij ajax gehad en laten we hem een mooi afscheid geven dat verdiend hij wel, maar het is nu gewoon klaar. we zijn uitgeemauelsont!!!!!!!!! Veel succes bij je volgende club. |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
die jongen voelt zich gewoon niet lekker nu het klasse verschil met t elftal waar hij nu in speelt en dat voorheen wel erg duidelijk wordt.. hij is ook een van de weinige die nooit weg heeft kunnen komen. dat vreet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 oktober 2010 door kansenbenutter -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ach aan alles komt een eind he? ik hoop op een goede afloop voor urby en ajax! misschien bloeit hij ergens anders wel weer helemaal op? I hope!!!! |
|
|
|
|
daninho
|
|
|
Ik vind het niet erg wat een pannekoek ,laat hem gaan en geef blind een kans.hij voetablde gister weer eens al een krant , |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
wie niet ? daninho ? noem mij 1 speler die gisteren goed was.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Jeroen Verhoeven... de held... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik heb er geen medelijden mee als Emanuelson vertrekt. De afgelopen jaren gaat er vanaf zijn voeten meer fout dan goed. En persoonlijk ben ik nooit zo'n fan van hem geweest, zoals ik ook wel eens heb laten blijken. Ik realiseer mij dat het een echte Ajacied is, maar ook voor echte Ajacieden is het soms tijd om een ander avontuur aan te gaan. En zoals Joduh al zegt, misschien bloeit hij ergens anders weer op. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Je hebt inderdaad helemaal gelijk. Laat iedereen maar lachen, maar Jeroentje heeft ons gisteren wel een punt bezorgd met zijn reddingen in de laatste minuten. Net als trouwens de invalbeurt van Mido. Geen snelheid, maar wel bijzonder handig als afspeelpunt. Zo iemand is niet makkelijk aan de kant te zetten. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
mag ik even wat anders zeggen.. begin steeds meer aan jol te twijfelen.. waarom dejong erweer in ? waarom niet vast houden aan de opstelling tegen aux ? waarom ooijer ipv alder ? waarom waarom waarom ? allemaal vragen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 09:38 schreef nummer10 het volgende:mag ik even wat anders zeggen.. begin steeds meer aan jol te twijfelen.. waarom dejong erweer in ? waarom niet vast houden aan de opstelling tegen aux ? waarom ooijer ipv alder ? waarom waarom waarom ? allemaal vragen.. als ik het wist zou ik het je vertellen man......het is een angsthaas eersteklas.....gvd. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 09:38 schreef nummer10 het volgende:mag ik even wat anders zeggen.. begin steeds meer aan jol te twijfelen.. waarom dejong erweer in ? waarom niet vast houden aan de opstelling tegen aux ? waarom ooijer ipv alder ? waarom waarom waarom ? allemaal vragen.. Mijn vraag ook, met de Jong werkt het gewoon niet. Snap ook niet helemaal de bedoeling. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en ineens baal ik ook van zijn treiningspak alibabba.....hahahah |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vertongen, Ooijer speelden een voldoende, Steek was goed, en Verhoeven ook, Sulejmani een 6je als invalbeurt en Hammie was redelijk. Urby was veruit de minste man, maar niet de enige slechte. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 09:38 schreef nummer10 het volgende:mag ik even wat anders zeggen.. begin steeds meer aan jol te twijfelen.. waarom dejong erweer in ? waarom niet vast houden aan de opstelling tegen aux ? waarom ooijer ipv alder ? waarom waarom waarom ? allemaal vragen.. inderdaad, maar goed, een aantal mensen hier roepen dat al weken, en werden daarom uitgelachen hier. |
|
|
|
|
bird
|
|
|
dan rot je toch op ooijer begrijp ik wel maar de keuze om met de jong spele begrijp ik ook niet |
|
|
|
|
daninho
|
|
|
nummer 10 ik vind emnuelson al sinds vorig jaar niet goed,en ja ajax was niet best ik vond hem weeer een van de minderen .. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 17:11 schreef bird het volgende:dan rot je toch op ooijer begrijp ik wel maar de keuze om met de jong spele begrijp ik ook niet Dom dat je dat niet begrijpt, de Jong had toch 3 goals in 8 wedstrijen gemaakt? En vorig seizoen 10 in iets van 20, dus hij loopt nog redelijk op schema. Het is een stuk meer dan emanuelson die veel te weining scoort. Een nr 10 moet toch doelpunten maken anders heb je er weining aan. En AJax heeft verder weinig spelers die goed zijn op die positie, wie moet je er anders neer zetten??? De Jong is nog een jonge, talentvolle speler die laat zien dat hij topnieveau kan worden, bij emanuelson vind ik dat hij na iets van 3 jaar kans te hebben gehad hij niet "doorbreekt". Kan van Marwijk hem wel opstellen, maar ik vind het eigenlijk belachelijk dat hij in het Nederlands elftal speelt.
Ooijer voor Alderweireld vind ik veel vreemder, Alderweireld deed het best goed, iig niet slecht of blunders gemaakt oid. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Denken moet je overlaten aan een paard... |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 19:37 schreef 1nummer14 het volgende:[..] Dom dat je dat niet begrijpt, de Jong had toch 3 goals in 8 wedstrijen gemaakt? En vorig seizoen 10 in iets van 20, dus hij loopt nog redelijk op schema. Het is een stuk meer dan emanuelson die veel te weining scoort. Een nr 10 moet toch doelpunten maken anders heb je er weining aan. En AJax heeft verder weinig spelers die goed zijn op die positie, wie moet je er anders neer zetten??? De Jong is nog een jonge, talentvolle speler die laat zien dat hij topnieveau kan worden, bij emanuelson vind ik dat hij na iets van 3 jaar kans te hebben gehad hij niet "doorbreekt". Kan van Marwijk hem wel opstellen, maar ik vind het eigenlijk belachelijk dat hij in het Nederlands elftal speelt. Ooijer voor Alderweireld vind ik veel vreemder, Alderweireld deed het best goed, iig niet slecht of blunders gemaakt oid. zijn 6e jaar inmiddels |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Doei Urby. Ik heb vaak van je spel en je goalsgenoten. Helaas heb ik me veel vaker zwaar geirriteerd aan je spel en je fouten. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Eind van het seizoen wel... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee niet eind van het seizoen.. Al in de winterstop.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: ?
Is hij dan al transfervrij? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik dacht eind van het seizoen?? Naja winterstop mag ook hoor ;) Is beter.. :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 oktober 2010 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja in de winterstop is hij tranfervrij! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Urby's contract loopt deze zomer af, dus is hij eind dit seizoen transfervrij. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik dacht de winter.. Ik zie ook nergens dat dat zo vermeld word.. Ik vroeg me af of er ergens een bericht staat dat urby had bijgetekend |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 12:32 schreef remco k het volgende:[..] Vertongen, Ooijer speelden een voldoende, Steek was goed, en Verhoeven ook, Sulejmani een 6je als invalbeurt en Hammie was redelijk. Urby was veruit de minste man, maar niet de enige slechte. Jeroen Verhoeven nou met alle respect hoor hij pakt 3 ballen goed maar er waren ook een aantal missers hoor. Daar heb je het geluk dat Excelsior het niet afmaakt. Anders ging je als nog met een nederlaag naar huis. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 - 17:02 schreef Guyt het volgende:[..] Jeroen Verhoeven nou met alle respect hoor hij pakt 3 ballen goed maar er waren ook een aantal missers hoor. Daar heb je het geluk dat Excelsior het niet afmaakt. Anders ging je als nog met een nederlaag naar huis. Ik heb geen blunder gezien, beide goals gingen erin bij Steek, en niet bij Vehoeven, hij laat 1 bal door z'n vingers glijden bij een corner, en hij schiet een bal tegen een tegenstander op, allebei compleet ongevaarlijk, en hij pakt 4 ballen die menig andere keeper niet had gepakt, dus maakt hij wel het verschil, en speelt daarom een goede wedstrij als invallende keeper. |
|
|
|