BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Dikkertje flap elftal.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
kansenbenutter
 kansenbenutter - maandag 25 oktober 2010 - 03:08   quote  deeplink  
Zit even voor de grap te denken aan de tijden dat ajaxieden er gestrakt uitzagen.

maar met jol op de bank ..
met pizza in het doel en mido in de spits kun je niet in europa aankomen.
zeker niet na real uit.
laten we er dan helemaal een hamburgerteam van maken en zet ik jonny burgerking ook in de spits en bel ik van de meyde ook even of hij nog op t gewenste gewicht is .

nog
suggesties voor de overige posities?

ps.en de verticale baan op t shirt maken we voor t effect ook maar horizontaal :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 oktober 2010 door kansenbenutter --
Robertos90
 Robertos90 - maandag 25 oktober 2010 - 03:19   quote  deeplink  
Ronaldo kan je dan ook nog in de voorhoede gooien:p
joduh
 joduh - maandag 25 oktober 2010 - 06:59   quote  deeplink  
heel grappig pipo de clown.maar de grootste grap is 010 hoor!daar wordt ECHT om gelachen hiero.....
kansenbenutter
 kansenbenutter - maandag 25 oktober 2010 - 13:23   quote  deeplink  
kees van kooten?
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 25 oktober 2010 - 13:26   quote  deeplink  
Zolang pizza deze reddingen blijft maken mag hij van mij 300 kilo wegen..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 25 oktober 2010 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 13:26 schreef Aaaaight het volgende:
Zolang pizza deze reddingen blijft maken mag hij van mij 300 kilo wegen..
WOPPAH!!

Dat bedoel ik!
Per4manc
 Per4manc - maandag 25 oktober 2010 - 13:45   quote  deeplink  
Wat een onbenullig topic dit. Maw we meten de klasse van spelers tegenwoordig aan hoe ze er uit zien? Teves en Ribery zijn ook niet bepaald schoonheden. Als verhoeven z'n doel schoonhoudt zal het mij een worst zij hoe zwaar hij is. Idem voor Mido. Hij is aangetrokken om goals te maken niet om fotomodel te worden.
Geloof dat men ook niets aan te merken had op het "maatje te veel" van Maradonna.
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 25 oktober 2010 - 21:54   quote  deeplink  
jkefww.jpg
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 25 oktober 2010 - 21:54   quote  deeplink  
Is toch echt een dikkertje dap...
MBB
 MBB - maandag 25 oktober 2010 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 21:54 schreef FsideVak129 het volgende:
Is toch echt een dikkertje dap...
En hoe erg ook.. Hij heeft ook ervoor gezorgd dat we nog minimaal een puntje uit R´dam mee hebben genomen.. ZEIK NIET ZO! Onbenullige topic.

Verhoeven heeft de minuten dat hij in het veld stond fantastisch gekeept! Lekker boeiend hoe hij eruit ziet!
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 25 oktober 2010 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 21:59 schreef MBB het volgende:

[..]

En hoe erg ook.. Hij heeft ook ervoor gezorgd dat we nog minimaal een puntje uit R´dam mee hebben genomen.. ZEIK NIET ZO! Onbenullige topic.

Verhoeven heeft de minuten dat hij in het veld stond fantastisch gekeept! Lekker boeiend hoe hij eruit ziet!
? de tijd van de Beer van de Meer ligt ver achter ons/mij (jou?)
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 26 oktober 2010 - 13:40   quote  deeplink  
topic is ook gestart door een vies beest waar ik de naam niet van mag noemen... hij wil grappig zijn maar hij kan niet eens tot 10 tellen ;) ooh wacht nu wel??
adriu
 adriu - dinsdag 26 oktober 2010 - 14:31   quote  deeplink  
michien heeft ajax hem wel nodig! komt er in iedere geval als een kerl er uit!dat kan je van stekelenburg niet zeggen! dus spitsen van nederland uit gekeken anders breekje zo maar iets!!
kansenbenutter
 kansenbenutter - woensdag 27 oktober 2010 - 00:38   quote  deeplink  
het geluk van zn reddingen kwamen vast voort uit het feit dat hij zich ff wilde bewijzen.
morgen beerens vs anita.
dorst zal verhoeven zn honger stillen.
Guyt
 Guyt - woensdag 27 oktober 2010 - 11:11   quote  deeplink  
Ja hoe kan het he dat die Jeroen zo bol is.Moet toch iets aan te doen zijn. Zal echt aan zn voeding liggen ken niet anders.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 27 oktober 2010 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 - 11:11 schreef Guyt het volgende:
Ja hoe kan het he dat die Jeroen zo bol is.Moet toch iets aan te doen zijn. Zal echt aan zn voeding liggen ken niet anders.
Het kan ook erfelijk zijn.. Ik ben ook teringmager, maar dat is bij mi jerfelijk.. het nadeel is dat je nooit veel vet hebt.. Maar het voordeel is dat je alles kan eten wat je wil..
En hij heeft het denk ik dan precies andersom.
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 27 oktober 2010 - 11:46   quote  deeplink  
Ja hij heeft een ziekte/afwijking.. Heeft altijd een speciaal dieet. Dat zei die toen hij tekende bij Ajax en hij geïnterviewd werd door Ajax TV.
kansenbenutter
 kansenbenutter - woensdag 27 oktober 2010 - 12:20   quote  deeplink  
en mido?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 oktober 2010 door kansenbenutter --
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 27 oktober 2010 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 - 12:20 schreef kansenbenutter het volgende:
en mido?
is gewoon dik?
kansenbenutter
 kansenbenutter - woensdag 27 oktober 2010 - 12:30   quote  deeplink  
snappie
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 27 oktober 2010 - 13:18   quote  deeplink  
wacht maar Mido komt eraan :P
kansenbenutter
 kansenbenutter - woensdag 27 oktober 2010 - 13:25   quote  deeplink  
dat ziet een blind paard nog wel.
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 27 oktober 2010 - 13:27   quote  deeplink  
oh wel?
Twan
 Twan - woensdag 27 oktober 2010 - 15:14   quote  deeplink  
Jeroen Verhoeven is niet dik,hij is gewoon stevig/zwaar gebouwd. Jullie vergeten allemaal dat Verhoeven bijna 2 meter is. Stekelenburg is qua postuur precies hetzelfde als VdSar : Lang en smal,al is Stekelenburg toch weer net ietsjes breder dan VdSar. Dankzij o.a Verhoeven hebben we nog wel een puntje behaald afgelopen zondag,vergeet dat niet : 3 uitstekende reflexen!!
kansenbenutter
 kansenbenutter - woensdag 27 oktober 2010 - 18:26   quote  deeplink  
dus tot nu toe is het dikkertjedap 11tal niet aan te vullen met wat zwaar gewichten?
help jol nou ff een handje boys.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 27 oktober 2010 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 - 18:26 schreef kansenbenutter het volgende:
dus tot nu toe is het dikkertjedap 11tal niet aan te vullen met wat zwaar gewichten?
help jol nou ff een handje boys.
ga je moeder helpen met afwassen,bufnukkel
kansenbenutter
 kansenbenutter - donderdag 28 oktober 2010 - 09:04   quote  deeplink  
mss kunnen we uit paul de leeuw`s artiestenteam wat aanvulling krijgen :)
kansenbenutter
 kansenbenutter - donderdag 28 oktober 2010 - 17:52   quote  deeplink  
http://img697.imageshack.us/i/ailton.jpg/
freakie
 freakie - donderdag 28 oktober 2010 - 17:56   quote  deeplink  
spits en heeft ervaring kan je voor een schijntje kopen?? Echt kansenbenutter goed scoutings werk gedaan gelijk doorsturen naar leo beenhakker..

Wat moet feyenoord toch zonder jou..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 oktober 2010 door freakie --
kansenbenutter
 kansenbenutter - donderdag 28 oktober 2010 - 18:10   quote  deeplink  
haha ja hij heeft dubbele waarde..maar we hebben al een spits.
en nu ook jullie 4e zwaargewicht.
nog 7 namen mensen!
kansenbenutter
 kansenbenutter - donderdag 28 oktober 2010 - 18:11   quote  deeplink  
trouwens ook zo genoten van het Journaal op 1?
freakie
 freakie - donderdag 28 oktober 2010 - 18:33   quote  deeplink  
Heb het niet gezien.. Maar we hebben eigenlijk al een goed bezette bank.. Dus we hebben hem niet nodig.. Maar je heb voor feyenoord goede scouting s werk geleverd.. Feyenoord zou zowiezo als het dan een spits is hem ook kunnen gebruiken op de vederdiging of het middeveld.. Veel slechter kan het niet namelijk
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 28 oktober 2010 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 18:11 schreef kansenbenutter het volgende:
trouwens ook zo genoten van het Journaal op 1?
Op 10 bedoel je?

Ik wed om 10 euro dat jij wenste dat je clupje op de 10 e plaats stond!

Altijd lastig VVV in de kuip......haha, de hele eerste helft + de 10 minuten na rust werden jullie totaal weggespeeld!
Dus waar haal je het gore lef vandaan om over onze "zogenaamde" te zware selectie te discuseren?

Tel voortaan even tot, jawel.....10 voordat je denkt grappig te zijn hier, want je hebt de komende 10 jaar weer even niets in te brengen met je "stevige" feyenoord! :)

enne.....hoeveel punten hebben jullie eigenlijk al nu na 11 wedstrijden?? het hadden er 33 kunnen zijn! en het zijn er? ..

de helft van je club ben je al kwijt (stom he aandelen?) en dan heb je nog maar 1/3 van je schuld weggewerkt :)

Wel mooi om te zien dat de havenarbeiders nu hun halve loon in moeten leveren om de "club" te steunen! hahahaha dank u voor het vertier!
alibabba
 alibabba - donderdag 28 oktober 2010 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 19:00 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Op 10 bedoel je?

Ik wed om 10 euro dat jij wenste dat je clupje op de 10 e plaats stond!

Altijd lastig VVV in de kuip......haha, de hele eerste helft + de 10 minuten na rust werden jullie totaal weggespeeld!
Dus waar haal je het gore lef vandaan om over onze "zogenaamde" te zware selectie te discuseren?

Tel voortaan even tot, jawel.....10 voordat je denkt grappig te zijn hier, want je hebt de komende 10 jaar weer even niets in te brengen met je "stevige" feyenoord! :)

enne.....hoeveel punten hebben jullie eigenlijk al nu na 11 wedstrijden?? het hadden er 33 kunnen zijn! en het zijn er? ..

de helft van je club ben je al kwijt (stom he aandelen?) en dan heb je nog maar 1/3 van je schuld weggewerkt :)

Wel mooi om te zien dat de havenarbeiders nu hun halve loon in moeten leveren om de "club" te steunen! hahahaha dank u voor het vertier!
Zaterdagavond kunnen Feyenoord-supporters hun hart luchten bij Rondom 10..........:P
joduh
 joduh - donderdag 28 oktober 2010 - 19:26   quote  deeplink  
waarom houdt miralem eigenlijk altijd zijn kleerhanger aan onder de wedstrijd?????? staat zo maf man.....
joduh
 joduh - donderdag 28 oktober 2010 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 19:18 schreef alibabba het volgende:

[..]

Zaterdagavond kunnen Feyenoord-supporters hun hart luchten bij Rondom 10..........:P
hoe laat begint dat dan?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 28 oktober 2010 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 19:27 schreef joduh het volgende:

[..]

hoe laat begint dat dan?
highres_smiley_right.jpg
thomASS
 thomASS - donderdag 28 oktober 2010 - 19:40   quote  deeplink  
Ik kijk al uit naar Az tegen 10-0. Voortaan ga ik ze zo noemen :)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 28 oktober 2010 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 19:40 schreef thomASS het volgende:
Ik kijk al uit naar Az tegen 10-0. Voortaan ga ik ze zo noemen :)
wordt toch 10-0
alibabba
 alibabba - donderdag 28 oktober 2010 - 19:42   quote  deeplink  
Toen de Feyenoord-equipe in de bus stapte richting Eindhoven fluisterde v.Dijk Mario Been in; Ga jij maar bij het ...raam zitten........hahahahahahaha...xD
Twan
 Twan - donderdag 28 oktober 2010 - 20:01   quote  deeplink  
Nu we het toch over voetballers hebben met overgewicht..ik weet er nog 1 : Jhon van Beukering aka Burgerking!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 28 oktober 2010 - 20:38   quote  deeplink  
Liever een aantal zwaargewichten in het elftal dan elf stumpers op het veld die met 10-0 op hun broek krijgen. Whahaha. Eigenlijk blijft die uitslag lachwekkend. 10-0, daar zou ik me als supporter echt voor schamen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 oktober 2010 door amsterdammer113 --
kansenbenutter
 kansenbenutter - donderdag 28 oktober 2010 - 20:45   quote  deeplink  
het is toch juist leuk dat heel het land 8r Feyenoord staat joh.
overal hoor en lees je FEYENOORD.

nu de (financiele)schouders eronder worden gezet,zal het niet lang meer duren of we hebben feyenoord weer op de plek waar het hoort.
leuk voor iedereen!
kansenbenutter
 kansenbenutter - donderdag 28 oktober 2010 - 20:46   quote  deeplink  
beukie had ik al.
raar eigenlijk dat de meeste spelers met overgewicht aanvallers zijn.

jan Molby?
thomASS
 thomASS - donderdag 28 oktober 2010 - 20:48   quote  deeplink  
Heel het land?:p Misschien heel ROTterdam. Ohja en geloof mij nou maar. 10-0 wordt nooooooit meer kampioen. En Ajax ooit nog wel is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 oktober 2010 door thomASS --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 28 oktober 2010 - 20:54   quote  deeplink  
Ik zal nooit in mijn hele leven 1 moment achter die kakkerlakken staan. Zoals ze afgelopen zondag speelden had het meer weg van een amateurelftal met 11 stumpers erin die liever voor de derde helft gaan. Ik zou mij als supporter echt schamen als mijn club met 10-0 zou verliezen. Maar jullie hoop is op dit moment meer bij een redder die een deel van de schuld wegwerkt. En jullie blijven maar hopen. Het zal nog jaren duren voordat die kakkerlakken weer enigzins naar boven zullen kijken in de competitiestand. Jullie hebben een flinke kwalitatieve achterstand op Twente, Ajax en PSV en die zullen jullie niet zo maar inlopen. En wat kan mij het schelen. Ik heb niets met jullie.
thomASS
 thomASS - donderdag 28 oktober 2010 - 20:54   quote  deeplink  
http://www.spitsnieuws.nl/archives/provinciaal/2010/10/vliegtuigbom_in_centrum_rdam.html Ahh jammer een bom te weinig afgegaan in de oorlog.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 oktober 2010 door thomASS --
thomASS
 thomASS - donderdag 28 oktober 2010 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 03:08 schreef kansenbenutter het volgende:
Zit even voor de grap te denken aan de tijden dat ajaxieden er gestrakt uitzagen.

maar met jol op de bank ..
met pizza in het doel en mido in de spits kun je niet in europa aankomen.
zeker niet na real uit.
laten we er dan helemaal een hamburgerteam van maken en zet ik jonny burgerking ook in de spits en bel ik van de meyde ook even of hij nog op t gewenste gewicht is .

nog
suggesties voor de overige posities?

ps.en de verticale baan op t shirt maken we voor t effect ook maar horizontaal :)
Ohja trouwens OT: Dus wij kunnen niet met die spelers aankomen in Europa. Volgens mij spelen wij Europees en jullie niet ;p? Nuff said
soccer
 soccer - donderdag 28 oktober 2010 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 20:54 schreef thomASS het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/provinciaal/2010/10/vliegtuigbom_in_centrum_rdam.html Ahh jammer een bom te weinig afgegaan in de oorlog.
deze opmerking zegt voldoende over je geestelijke vermogen.
soccer
 soccer - donderdag 28 oktober 2010 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 20:54 schreef amsterdammer113 het volgende:
Ik zal nooit in mijn hele leven 1 moment achter die kakkerlakken staan. Zoals ze afgelopen zondag speelden had het meer weg van een amateurelftal met 11 stumpers erin die liever voor de derde helft gaan. Ik zou mij als supporter echt schamen als mijn club met 10-0 zou verliezen. Maar jullie hoop is op dit moment meer bij een redder die een deel van de schuld wegwerkt. En jullie blijven maar hopen. Het zal nog jaren duren voordat die kakkerlakken weer enigzins naar boven zullen kijken in de competitiestand. Jullie hebben een flinke kwalitatieve achterstand op Twente, Ajax en PSV en die zullen jullie niet zo maar inlopen. En wat kan mij het schelen. Ik heb niets met jullie.
daarom loopt jullie stadion ook leeg als je een jaar op de zesde plaats staat. als jij je schaamt ga je niet meer kijken dus gewoon een sucses supporter. je hebt niets met feyenoord dat mag. Maar je met je opmerking over schamen bewijst dat je ook niets met Ajax hebt.Volgens mij zou je zo overtappen naar AZ als die het een paar jaar goed zouden doen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Dikkertje flap elftal.

0.0066452