|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 - 21:34 schreef soccer het volgende:[..] daarom loopt jullie stadion ook leeg als je een jaar op de zesde plaats staat. als jij je schaamt ga je niet meer kijken dus gewoon een sucses supporter. je hebt niets met feyenoord dat mag. Maar je met je opmerking over schamen bewijst dat je ook niets met Ajax hebt.Volgens mij zou je zo overtappen naar AZ als die het een paar jaar goed zouden doen. Ten eerste heb ik het er niet over dat ik zou overstappen naar een ander elftal. Ik zou mij alleen schamen. Ik ben al 22 jaar Ajacied en heb dus zowel goede als slechte tijden meegemaakt. Daarnaast heb ik verder niets met 1 van de 17 andere clubs in de Eredivisie en zal ik mij nooit bezig houden met een ander elftal. Dat jij hier komt posten terwijl er bij je eigen club genoeg is om je druk over te maken zegt dus meer over jouw als supporter dan over mij. Toch even een kijkje nemen in het forum met de meeste voetbalsupporter. Zo vriendelijk als we zijn zeggen we dus maar even "WELKOM". |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Jongens niets van aantrekken. De kakkerlakken hebben al de amateurclub mentaliteit. Om het weekend gezellig naar het stadion en als ze winnen is het mooi meegenomen. Ene toch leuk dat Ajax op de 10 plaats staat van Europa met een gemiddeld aantal toeschouwers van 48.677 per wedstrijd.
Ohja tegen wie moet 10-0 volgende week in de europa league?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 oktober 2010 door thomASS -- |
|
|
|
|
luis_suarez 16
|
|
|
verhoeven is niet dik, hij is mollig, lekker vet :P rene van der gijp haha |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 - 21:39 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ten eerste heb ik het er niet over dat ik zou overstappen naar een ander elftal. Ik zou mij alleen schamen. Ik ben al 22 jaar Ajacied en heb dus zowel goede als slechte tijden meegemaakt. Daarnaast heb ik verder niets met 1 van de 17 andere clubs in de Eredivisie en zal ik mij nooit bezig houden met een ander elftal. Dat jij hier komt posten terwijl er bij je eigen club genoeg is om je druk over te maken zegt dus meer over jouw als supporter dan over mij. Toch even een kijkje nemen in het forum met de meeste voetbalsupporter. Zo vriendelijk als we zijn zeggen we dus maar even "WELKOM". ik schaam me niet voor mijn club als ze verliezen zelfs niet met 10-0. over een paar jaar staan ze in de statestieken bij andere uitslagen niets meer en niets minder. waar ik me voor zou schamen is als er spelers of supporters over de schreef gaan. Wat mij betreft kunnen ze meteen vertrekken. Maar goed dat is mijn mening. verder bestaat de competitie uit 18 clubs dus daar ben ik wel geinteresseerd in. Ik denk jij ook wel want anders zou je niet posten dat je je zou schamen, en ik denk dat je ook naar de andere uitslagen kijkt of welke spelers van je directe tegenstander geschorst of geblesserd zijn. verder vraag ik me af wat het zegt over mij als supporter dat ik hier kom posten?ik ben benieuwd welke diepere pyschologisch betekenis het heeft. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
soccer
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
suk·kel de; m,v -s 1 stumperd 2 iem die niet flink, te onhandig is 3 supporter van 10-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 oktober 2010 door thomASS -- |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
ik vroeg alleen maar om namen (A) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 - 22:12 schreef soccer het volgende:[..] ik schaam me niet voor mijn club als ze verliezen zelfs niet met 10-0. over een paar jaar staan ze in de statestieken bij andere uitslagen niets meer en niets minder. waar ik me voor zou schamen is als er spelers of supporters over de schreef gaan. Wat mij betreft kunnen ze meteen vertrekken. Maar goed dat is mijn mening. verder bestaat de competitie uit 18 clubs dus daar ben ik wel geinteresseerd in. Ik denk jij ook wel want anders zou je niet posten dat je je zou schamen, en ik denk dat je ook naar de andere uitslagen kijkt of welke spelers van je directe tegenstander geschorst of geblesserd zijn. verder vraag ik me af wat het zegt over mij als supporter dat ik hier kom posten?ik ben benieuwd welke diepere pyschologisch betekenis het heeft. O god ik wist dat die gasten uit 10-0 geen verstand hadden, maar jij spant toch wel de kroon. Maar hier dan maar de uitleg. Jij zei dat ik geen trouwe supporter ben. Daarop gaf ik als antwoord dat ik al 22 jaar Ajacied ben en daarbij mijzelf nooit zou bezighouden met een andere club in de Eredivisie. Dat betekent dus ook dat ik niet op een andere clubforum zou komen dan die van mijn eigen club. Dat jij dat als 10-0'er wel doet terwijl er bij jouw club genoeg is om over te praten zegt dus meer over jouw als supporter dan over mij. Is het dan nu duidelijk of moet ik die hersens van jouw een beetje sparen en het nog simpeler uitleggen???? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Tja wij vroegen jouw ook al meerdere keren om op te rotten naar je eigen forum, daar luister je toch ook niet naar. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hulde, prima reactie, niets aan toe te voegen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Rob v Dijk gepasseerd!!
| | | V
 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: dit is zijn vrouw

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 oktober 2010 door remco k -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Die heeft thuis denk de broek aan! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
jammer dat die dikkertjes niet meespelen. |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
wat een blunder van jol om mido en verhoek niet op te stellen he! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Man Man.. kansenbenutter.. Hoe gaat het met cisse trouwens?? 4 mil gekost.. 1 gescoord?? Al dat geld is zuur verdient en gelijk uit gegeven.. EN HIJ PRESTEERT NIET xD |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote: help ff ...hoe heet die pizza ook alweer?
oja verhoeven :) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: moet je eens bestellen, een pizza verhoeven.....krijg je er een kogeltje bij ;) |
|
|
|
|
j.d
|
|
|
quote: Wat was het: geen woorden maar daaden in de rechter rij staan wij |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
haha mij om een ban vragen... nederlaag nr2 deze week voor jullie :)
jullie hebben vast betere weken gekend? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote: dat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 november 2010 door kansenbenutter -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Omdat je hier komt, enkel om te irriteren, en daardoor weer drukker bent met Ajax dan met je eigen club, die alle steun kan gebruiken, daarom ben jij een heel erg zielig kereltje... |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
eigen club?
ik ben geen sjeik of oliebaron. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En in het andere topic vraag je aan mij netjes te communiceren, doe dat dan zelf ook, je snapt namelijk prima wat ik bedoel.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hey ?mag ik jou wat vragen kansenbenutter?waarom zit je nou op ajaxforum? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hij (of zij?) verveelt zich een beetje en op het Feyenoord-forum krijgt hij geen kans, dus komt hij hier zijn kansen benutten. Ik geef hem echter weinig kans... ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 20:14 schreef Pietje het volgende:[..] Hij (of zij?) verveelt zich een beetje en op het Feyenoord-forum krijgt hij geen kans, dus komt hij hier zijn kansen benutten. Ik geef hem echter weinig kans... ;-) Maar als je dan een kans krijgt, dan moet je hem wel pakken, ach sommige mensen hebben nu eenmaal wat meer kansen nodig om te scoren.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 november 2010 - 20:18 schreef remco k het volgende:[..] Maar als je dan een kans krijgt, dan moet je hem wel pakken, ach sommige mensen hebben nu eenmaal wat meer kansen nodig om te scoren.. Hahaha. Lol. Maar er wordt niet gescoord op ons forum. Dan ben je kansloos en nutteloos ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|