|
|
just-me
|
|
|
,,We moeten nu bij elkaar blijven", zegt Wijnaldum tegen NUsport. ,,Het doet me pijn dat de positie van Mario Been nu ter discussie staat. Hij is een toptrainer met een Feyenoord-hart." De Rotterdammer wil geen verwijten maken. ,,Maar iedereen moet wel goed in de spiegel kijken. Dit was gewoon heel slecht. Alles wat PSV deed, was een goal. Het was een feest voor ze. Je mag je nooit zo weg laten spelen, ook niet met tien man." Voorzichtig keek Wijnaldum alweer vooruit op de confrontatie met VVV-Venlo, komende woensdag in De Kuip. ,,Het is moeilijk om ons daar nu alweer op te richten, maar we moeten nou eenmaal verder." |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Alleen 3 punten bij VVV kan de groep iets herstellen en opbeuren. Laten we dat maar hopen! |
|
|
|
|
just-me
|
|
|
Aan mij zal het niet liggen ik ben erbij! |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Hij mag wel eens een keer wat gaan laten zien dan die WIjnaldum met zn oogkleppendribbels |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
quote: OW nee?? aan wie ligt het dan??? haha |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 12:58 schreef scarface1979 het volgende:Hij mag wel eens een keer wat gaan laten zien dan die WIjnaldum met zn oogkleppendribbels En weer zeiken... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Mario is net een mens, hij maakt ook fouten. Maar hij blijft in mijn ogen een goede trainer. Nu met z'n allen één front vormen, staf, spelers, supporters. En misschien krijgt Beenhakker dan wel gelijk en komen we er sterker uit. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 13:06 schreef Els het volgende:Mario is net een mens, hij maakt ook fouten. Maar hij blijft in mijn ogen een goede trainer. Nu met z'n allen één front vormen, staf, spelers, supporters. En misschien krijgt Beenhakker dan wel gelijk en komen we er sterker uit. idd, de echte Feyenoorder blijft ten alle tijde hoop houden, . . . toch? |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: en ik denk dat dit ook wel klopt. |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: en ik weet het wel zeker |
|
|
|