|
|
KKL
|
|
|
Never give up
Rise and rise again until Lambs become Lions
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 oktober 2010 door KKL -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
heb je weer robin hood zitten kijken? hahaha |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
dat dan weer wel. ik ga dan ook r a r a u l b l op mijn lul tatoeeren. als ik dan een stijve heb staat die hele zin er |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: na enige overpeinzing, doen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 oktober 2010 door Rovert -- |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 09:43 schreef obiku010 het volgende:dat dan weer wel. ik ga dan ook r a r a u l b l op mijn lul tatoeeren. als ik dan een stijve heb staat die hele zin er doe het dan maar in de breedte dan kan het helemaal rondom, anders wordt het wel een erg klein lettertype :-P |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: dat spandoek of die tattoo op zijn plasser? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dat spandoek. Ik heb goeie ogen, maar ze vergroten niet, dus denk dat ik het bij de andere optie niet zal kunnen lezen ;-) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 10:55 schreef Els het volgende:[..] Dat spandoek. Ik heb goeie ogen, maar ze vergroten niet, dus denk dat ik het bij de andere optie niet zal kunnen lezen ;-) Ligt eraan hoe dicht je gaat met je ogen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 09:43 schreef obiku010 het volgende:dat dan weer wel. ik ga dan ook r a r a u l b l op mijn lul tatoeeren. als ik dan een stijve heb staat die hele zin er Dan hoop ik voor je dat je een leuke man tegen komt anders zal nooit iemand het kunnen lezen. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 11:02 schreef hotjumper het volgende:[..] Dan hoop ik voor je dat je een leuke man tegen komt anders zal nooit iemand het kunnen lezen. Hehehehehehehehe |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Wat is daarop jouw antwoord obiku010 |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 11:02 schreef hotjumper het volgende:[..] Dan hoop ik voor je dat je een leuke man tegen komt anders zal nooit iemand het kunnen lezen. zijn begeleider als hij zijn wekelijkse bad krijgt... |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Of heb je hem al gevonden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 09:43 schreef obiku010 het volgende:dat dan weer wel. ik ga dan ook r a r a u l b l op mijn lul tatoeeren. als ik dan een stijve heb staat die hele zin er Heb vi gebeld, komt ut ff filmen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Obiku010 heeft een opblaas Geert Wilders |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
up met deze geweldige topic!!! |
|
|
|
|
Ego2
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: ja dat weet ik.....fantastisch initiatief daarvoor hulde!!!
maar deze actie is voor de wedstrijd.
mijn idee kan toch tijdens de wedstrijd of aan het begin van de 2e helft gestart worden? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 16:25 schreef KKL het volgende:[..] ja dat weet ik.....fantastisch initiatief daarvoor hulde!!! maar deze actie is voor de wedstrijd. mijn idee kan toch tijdens de wedstrijd of aan het begin van de 2e helft gestart worden? Niemand houd je tegen |
|
|
|