BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cruijff: jonge spelersgroep steunen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
just-me
 just-me - maandag 25 oktober 2010 - 09:23   quote  deeplink  
In zijn column in De Telegraaf roept Johan Cruijff de fans van Feyenoord op om vooral de jonge spelersgroep onvoorwaardelijk te blijven steunen. "Talenten die je niet de schuld mag geven van jarenlang wanbeleid. Jongens die voor het instituut Feyenoord moeten spelen omdat de club geen geld heeft om te kopen, nog niet goed genoeg zijn en toch onder een enorme druk staan. Dat supporters na het drama tegen PSV moeite hebben om onvoorwaardelijk achter de club Feyenoord te blijven staan, is niet meer dan menselijk. Doe het daarom richting de jonge spelersgroep, die uiteindelijk weer de toekomst van de club moet bepalen. Die moet juist nu worden gesteund en hopelijk betalen ze dat ooit een keer terug."
Rovert
 Rovert - maandag 25 oktober 2010 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 09:23 schreef just-me het volgende:
"Talenten die je niet de schuld mag geven van jarenlang wanbeleid. Jongens die voor het instituut Feyenoord moeten spelen omdat de club geen geld heeft om te kopen, nog niet goed genoeg zijn en toch onder een enorme druk staan."
Ik ben het met die lelijkerd eens
plannetje
 plannetje - maandag 25 oktober 2010 - 09:28   quote  deeplink  
dit word toch geen held nu????
FR-Han
 FR-Han - maandag 25 oktober 2010 - 09:31   quote  deeplink  
johan///held! en die cruijf ook
Els
 Els - maandag 25 oktober 2010 - 09:42   quote  deeplink  
Held is een beetje teveel, maar het valt me wel op dat we bij een aantal ajaxieden (Cruijff, Mulder) wel veel sympathie hebben. Bij de NOS viel de stemming me ook wel mee, alleen die glijer van een Jansma was irritant.
Vnny
 Vnny - maandag 25 oktober 2010 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 09:42 schreef Els het volgende:
Held is een beetje teveel, maar het valt me wel op dat we bij een aantal ajaxieden (Cruijff, Mulder) wel veel sympathie hebben. Bij de NOS viel de stemming me ook wel mee, alleen die glijer van een Jansma was irritant.
Joodsma is altijd irritant

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 oktober 2010 door Vnny --
Els
 Els - maandag 25 oktober 2010 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 09:56 schreef Vnny het volgende:

[..]

Joodsma is altijd irritant
Misschien kan Bert hem een dezer dagen een rotschop geven. Voor Jansma, van ons.
Vnny
 Vnny - maandag 25 oktober 2010 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 10:09 schreef Els het volgende:

[..]

Misschien kan Bert hem een dezer dagen een rotschop geven. Voor Jansma, van ons.
Haha graag, heel graag
MMM
 MMM - maandag 25 oktober 2010 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 09:42 schreef Els het volgende:
Held is een beetje teveel, maar het valt me wel op dat we bij een aantal ajaxieden (Cruijff, Mulder) wel veel sympathie hebben. Bij de NOS viel de stemming me ook wel mee, alleen die glijer van een Jansma was irritant.
Eens.
craven
 craven - maandag 25 oktober 2010 - 18:18   quote  deeplink  
lekker belangrijk wat Cruijff vindt.........
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 25 oktober 2010 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 09:23 schreef just-me het volgende:
In zijn column in De Telegraaf roept Johan Cruijff de fans van Feyenoord op om vooral de jonge spelersgroep onvoorwaardelijk te blijven steunen. "Talenten die je niet de schuld mag geven van jarenlang wanbeleid. Jongens die voor het instituut Feyenoord moeten spelen omdat de club geen geld heeft om te kopen, nog niet goed genoeg zijn en toch onder een enorme druk staan. Dat supporters na het drama tegen PSV moeite hebben om onvoorwaardelijk achter de club Feyenoord te blijven staan, is niet meer dan menselijk. Doe het daarom richting de jonge spelersgroep, die uiteindelijk weer de toekomst van de club moet bepalen. Die moet juist nu worden gesteund en hopelijk betalen ze dat ooit een keer terug."
Mijn hond weigert te schijten op de Telegraaf.

Opruiers, die fout waren in de oorlog,lees wel het A.D.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 oktober 2010 - 19:16   quote  deeplink  
Goh, Cruijff is geweldig, he, in de Telegraaf...
alibabba
 alibabba - maandag 25 oktober 2010 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 09:42 schreef Els het volgende:
Held is een beetje teveel, maar het valt me wel op dat we bij een aantal ajaxieden (Cruijff, Mulder) wel veel sympathie hebben. Bij de NOS viel de stemming me ook wel mee, alleen die glijer van een Jansma was irritant.
alibabba heeft ook veel sympathie voor Feyenoord en zo zijn er wel meer Ajacieden... Feyenoord komt er bovenop!
alibabba
 alibabba - maandag 25 oktober 2010 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 18:18 schreef craven het volgende:
lekker belangrijk wat Cruijff vindt.........
Cruijff heeft jullie eens de dubbel bezorgt...
alibabba
 alibabba - maandag 25 oktober 2010 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 09:56 schreef Vnny het volgende:

[..]

Joodsma is altijd irritant
Hahahahahahahaha...
Dirkie
 Dirkie - maandag 25 oktober 2010 - 19:39   quote  deeplink  
cruijff solicitert openlijk naar een functie binnen feyenoord omdat het bij 020 tel;kens niet lukt
Dirkie
 Dirkie - maandag 25 oktober 2010 - 19:40   quote  deeplink  
solliciteert
craven
 craven - maandag 25 oktober 2010 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 19:26 schreef alibabba het volgende:

[..]

Cruijff heeft jullie eens de dubbel bezorgt...
eens...nounounou
alibabba
 alibabba - maandag 25 oktober 2010 - 20:25   quote  deeplink  
Ik zag net de Kromme bij de Wereld draait Door zitten. Laat die gozer iets doen bij Feyenoord. WILLEM V.HANEGEM HEEFT DE WIJSHEID IN PACHT EN IS EEN HELD!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 25 oktober 2010 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 20:15 schreef craven het volgende:

[..]

eens...nounounou
Ik weet dat het voor de meeste niet telt maar hij is tenminste begaan met Feyenoord!!
Het voelt voor de gemiddelde Ajacied niet fijn dat hij oordeelt over onze club!!
just-me
 just-me - maandag 25 oktober 2010 - 20:35   quote  deeplink  
Zag het Alibabba jammer dat Willem er niet op in ging
Els
 Els - maandag 25 oktober 2010 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 20:35 schreef just-me het volgende:
Zag het Alibabba jammer dat Willem er niet op in ging
Z'n zwijgen zei genoeg.
ICE187CCC
 ICE187CCC - maandag 25 oktober 2010 - 20:54   quote  deeplink  
Ondanks het verschil in begroting, hebben zowel ajax als Feyenoord structureel hetzelfde probleem.

Op Been(hakker) na zit er weinig verstand van voetbal binnen de club, Feyenoord zal er alles aan moeten doen om de Kromme binnen de lijnen te krijgen.
En ajax zal er alles aan moeten doen om Cruijff binnen te halen.

Wat Alibabba zegt is zeer verstandig, bovendien is er zonder zowel Ajax als Feyenoord, geen echte klassieker.

Deze club heeft altijd samen met Ajax gestreden om de titel, deze twee clubs hebben de Nederlandse competitie nog enige glans gegeven.
Er is echt meer symphatie voor Feyenoord vanuit A'dam, dan dat jullie denken, dat is gewoon zo.
Els
 Els - maandag 25 oktober 2010 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 20:54 schreef ICE187CCC het volgende:
Ondanks het verschil in begroting, hebben zowel ajax als Feyenoord structureel hetzelfde probleem.

Op Been(hakker) na zit er weinig verstand van voetbal binnen de club, Feyenoord zal er alles aan moeten doen om de Kromme binnen de lijnen te krijgen.
En ajax zal er alles aan moeten doen om Cruijff binnen te halen.

Wat Alibabba zegt is zeer verstandig, bovendien is er zonder zowel Ajax als Feyenoord, geen echte klassieker.

Deze club heeft altijd samen met Ajax gestreden om de titel, deze twee clubs hebben de Nederlandse competitie nog enige glans gegeven.
Er is echt meer symphatie voor Feyenoord vanuit A'dam, dan dat jullie denken, dat is gewoon zo.
Wat een vriendelijk bericht over een club, die jij als amateursvereniging betiteld. Vanwaar deze ommezwaai?
ICE187CCC
 ICE187CCC - maandag 25 oktober 2010 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 20:57 schreef Els het volgende:

[..]

Wat een vriendelijk bericht over een club, die jij als amateursvereniging betiteld. Vanwaar deze ommezwaai?
Dan snap je nu dus ook dat ik niet serieus op een dom kind als jou ga reageren, je bent drukker met mijn spelfouten en andere mensen op dit forum dan dat je met Feyenoord bent...
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - maandag 25 oktober 2010 - 21:26   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
ICE187CCC
 ICE187CCC - maandag 25 oktober 2010 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 21:26 schreef El Aanmeldi het volgende:
die ouwe voetbalgoden denken dat ze nog weten hoe het wereldje in elkaar steekt. mooi niet dus.
Toch bewijst Cruijff bij Barcelona het tegendeel.
Wolfmen
 Wolfmen - maandag 25 oktober 2010 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 21:32 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Toch bewijst Cruijff bij Barcelona het tegendeel.
?????
leg uit...
Volgens mij is hij daar weg en gestopt als erevoorzitter en gestopt als coach van het Catalaans elftal?!
ICE187CCC
 ICE187CCC - maandag 25 oktober 2010 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 21:34 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

?????
leg uit...
Volgens mij is hij daar weg en gestopt als erevoorzitter en gestopt als coach van het Catalaans elftal?!
Als Adviseur van Guardiola, hij heeft daar de complete jeugdopleiding opgezet zoals die nu is, en die is gewoon goed.

Guardiola heeft zelfs een week of twee geleden, nog aangegeven voor vrijwel iedere wedstrijd nog contact te hebben met Cruijff...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 oktober 2010 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 21:36 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Als Adviseur van Guardiola, hij heeft daar de complete jeugdopleiding opgezet zoals die nu is, en die is gewoon goed.

Guardiola heeft zelfs een week of twee geleden, nog aangegeven voor vrijwel iedere wedstrijd nog contact te hebben met Cruijff...
Tsjonge, dat zegt veel zeg, heeft ie met z'n familie ook...
alibabba
 alibabba - maandag 25 oktober 2010 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 20:53 schreef Els het volgende:

[..]

Z'n zwijgen zei genoeg.
Op de vraag; als ze je zouden vragen of je het stokje wil overnemen antwoorde v.Hanegem; weet ik niet. Later zei hij dat Been niet moet opstappen. De Kromme zei dat het om vertrouwen geven gaat en hij is pissig over de laffe houding die mensen binnen Feyenoord uitspreken. De spelers gaan zich daar naar gedragen, maar iedereen die Feyenoord een warm hart toedraagt moet met de borst vooruit. Been is/word een goeie trainer, maar onder de Kromme was deze huidige situatie nooit ontstaan.
Wolfmen
 Wolfmen - maandag 25 oktober 2010 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 21:36 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Als Adviseur van Guardiola, hij heeft daar de complete jeugdopleiding opgezet zoals die nu is, en die is gewoon goed.

Guardiola heeft zelfs een week of twee geleden, nog aangegeven voor vrijwel iedere wedstrijd nog contact te hebben met Cruijff...
Er zijn wel meer mensen die elke wedstrijd contact hebben met Cruijff...
Alsof Cruijff Guardiola de opstelling geeft
Blijkbaar is het contact nietgoed genoeg om in z'n functies te blijven
Daarbij kan hij mischien dan in de hoofstad weer zo'n jeugdopleiding opzetten?!
craven
 craven - maandag 25 oktober 2010 - 21:40   quote  deeplink  
flikker op met dat geneuzel........
craven
 craven - maandag 25 oktober 2010 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 20:29 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik weet dat het voor de meeste niet telt maar hij is tenminste begaan met Feyenoord!!
Het voelt voor de gemiddelde Ajacied niet fijn dat hij oordeelt over onze club!!
Het is totaal niet relevant wat Cruijff vindt, allemaal demagogische prietpraat
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 oktober 2010 - 21:42   quote  deeplink  
Ik schat de jeugdopleiding van Feyenoord vele malen hoger in dan die van Barcelona. De Spaanse competitie kan je op geen enkele manier met die van Nederland vergelijken.
ICE187CCC
 ICE187CCC - maandag 25 oktober 2010 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 21:39 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Er zijn wel meer mensen die elke wedstrijd contact hebben met Cruijff...
Alsof Cruijff Guardiola de opstelling geeft
Blijkbaar is het contact nietgoed genoeg om in z'n functies te blijven
Daarbij kan hij mischien dan in de hoofstad weer zo'n jeugdopleiding opzetten?!
Geen flauw idee of dat nog gaat gebeuren. En Cruijff zal hem de opstelling niet doorgeven, maar er wordt wel veel tactisch besproken, Rijkaard deed hetzelfde met Cruijff bij Barca trouwens, zonder Cruijff kan Rijkaard niet heel veel.

Overigens is Cruijff zelf opgestapt, dit i.v.m. het wanbeleid dat daar wordt gevoerd.
Wolfmen
 Wolfmen - maandag 25 oktober 2010 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 21:42 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Geen flauw idee of dat nog gaat gebeuren. En Cruijff zal hem de opstelling niet doorgeven, maar er wordt wel veel tactisch besproken, Rijkaard deed hetzelfde met Cruijff bij Barca trouwens, zonder Cruijff kan Rijkaard niet heel veel.

Overigens is Cruijff zelf opgestapt, dit i.v.m. het wanbeleid dat daar wordt gevoerd.
Sucsesvol wanbeleid voeren ze daar dan als ik zo naar de afgelopen jaren kijk vind je niet?!
alibabba
 alibabba - maandag 25 oktober 2010 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 21:39 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Daarbij kan hij mischien dan in de hoofstad weer zo'n jeugdopleiding opzetten?!
Hij is de enige die Ajax kan redden, want het gaat met Ajax de verkeerde kant op. Die ellendige eigenheimers met hun koffertjes moeten opzouten en zitten er puur om via Ajax hun boterham te verdienen. Ze zijn bang voor Johan, maar eens gaat hij Ajax verlossen van die kneuzen.
ICE187CCC
 ICE187CCC - maandag 25 oktober 2010 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 21:42 schreef hotjumper het volgende:
Ik schat de jeugdopleiding van Feyenoord vele malen hoger in dan die van Barcelona. De Spaanse competitie kan je op geen enkele manier met die van Nederland vergelijken.
Je hebt gelijk als je die van BArca buiten bescouwing zou laten, die is namelijk wel echt heel goed, kijk eens hoeveel eigen jeugd er daar bij de totale selectie zit.

Niet zoveel natuurlijk als bij Feyenoord momenteel, maar ook bij Feyenoord hadden jullie het graag anders gezien
craven
 craven - maandag 25 oktober 2010 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 21:44 schreef alibabba het volgende:

[..]

Hij is de enige die Ajax kan redden, want het gaat met Ajax de verkeerde kant op. Die ellendige eigenheimers met hun koffertjes moeten opzouten en zitten er puur om via Ajax hun boterham te verdienen. Ze zijn bang voor Johan, maar eens gaat hij Ajax verlossen van die kneuzen.
Boeiend, gaat om feyenoord hier...
ICE187CCC
 ICE187CCC - maandag 25 oktober 2010 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 21:43 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Sucsesvol wanbeleid voeren ze daar dan als ik zo naar de afgelopen jaren kijk vind je niet?!
Klopt, alleen is dat dus juist de reden van het opstappen geweest. Cruijff heeft altjd geroepen dat spelers als Villa, Ibrahimovic zelf kunnen worden opgeleid, kijk maar eens wat die gasten hebben gepresteerd bij Barca
alibabba
 alibabba - maandag 25 oktober 2010 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 21:45 schreef craven het volgende:

[..]

Boeiend, gaat om feyenoord hier...
Wolfmen vroeg ernaar:)
ICE187CCC
 ICE187CCC - maandag 25 oktober 2010 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 21:45 schreef craven het volgende:

[..]

Boeiend, gaat om feyenoord hier...
Het gaat om Cruijff
craven
 craven - maandag 25 oktober 2010 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 21:46 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Het gaat om Cruijff
nope om feyenoord, dat Cruijff daar zo genaamd een visie op heeft(dat louter open deuren intrappen betreft) doet niet ter zake
Els
 Els - maandag 25 oktober 2010 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 21:44 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Je hebt gelijk als je die van BArca buiten bescouwing zou laten, die is namelijk wel echt heel goed, kijk eens hoeveel eigen jeugd er daar bij de totale selectie zit.

Niet zoveel natuurlijk als bij Feyenoord momenteel, maar ook bij Feyenoord hadden jullie het graag anders gezien
En weer vriendelijk over Feyenoord. Waarom nou toch? We hebben toch nog nooit, in de hele historie, mooi voetbal gespeeld? En jij houdt toch alleen maar van mooi voetbal?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 oktober 2010 - 21:49   quote  deeplink  
Cruijff is passé. Cruijff schrijft niet, heeft een ghostwriter. Cruijff roept vanaf de zijlijn en heeft al jaren zelf de handschoen niet opgepakt. Daarnaast is ie ook nog eens dictatoriaal.
Els
 Els - maandag 25 oktober 2010 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 21:46 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Het gaat om Cruijff
Ja, nu komt je ware aard weer naar boven.
craven
 craven - maandag 25 oktober 2010 - 21:50   quote  deeplink  
idd
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 oktober 2010 - 21:51   quote  deeplink  
Jopie is niet meer helemaal van deze tijd.
ICE187CCC
 ICE187CCC - maandag 25 oktober 2010 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 21:51 schreef hotjumper het volgende:
Jopie is niet meer helemaal van deze tijd.
Hij zegt toch helemaal niks dat onwaar is?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cruijff: jonge spelersgroep steunen









0.0070681