BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: SCHANDE!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dubble O ms
 Dubble O ms - maandag 25 oktober 2010 - 10:55   quote  deeplink  
Recht de ruggen, hoofd omhoog en vooruit kijken. Woensdag met z'n alle naar de kuip. Laat nu zien, dat we nog niet op apegapen liggen, Schreeuwt Feyenoord naar de overwinning. Dit is ontzettend belangrijk! Met negatievisme help je niemand. Houdt het ook netjes rond de kuip; de Media en de ME zijn ook een avondje uit.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 25 oktober 2010 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 09:35 schreef obiku010 het volgende:
ik weet het man. ben er helemaal naar van. maar als we nu niet steunen, en later als het beter gaat weer wel, lijken we dan niet een beetje op die snavels?
Jaja mensen, ik ben ontroerd, de eerste wijze woorden van obiku010 op het forum, een grote dag vandaag
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 25 oktober 2010 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 09:41 schreef obiku010 het volgende:

[..]

omdat het helemaal niet gaat helpen. doe jij je statement maar maken, ga ik gewoon weer dood pils drinken en kut roepen. af en toe een liedje erdoor. komt goed. mede supporters! houd vol. want de aanhouder wint!
Nou nou nou, volgens mij zit zijn begleider te posten, want hij heeft elke keer gelijk.
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 oktober 2010 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 09:30 schreef Milo het volgende:
Als je nu Feyenoord steunt, ben je gek!
De Kuip moet leeg blijven aankomende woensdag dit is de enige manier om ze het te laten voelen!

We hebben ze lang genoeg gesteunt!
Als jijhet stadion had in gemogen was je ook gegaan!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 25 oktober 2010 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 10:57 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als jijhet stadion had in gemogen was je ook gegaan!
En daar komt de spreekwoordelijke aap weer uit de mouw
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 oktober 2010 - 11:01   quote  deeplink  
Zoals gezegd, seizoen is verkankerd, maar we kunnen aan het eind van het seizoen zien wie de ware Feyenoorder is, kijken of er spelers zijn die de steun die ze zijn blijven krijgen dit seizoen gaan terug betalen door bij te tekenen of te blijven.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 25 oktober 2010 - 11:03   quote  deeplink  
Die dan blijven verdienen onze onvoorwaardelijke steun, behalve Bruins natuurlijk;)
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 oktober 2010 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 11:03 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Die dan blijven verdienen onze onvoorwaardelijke steun, behalve El ahmadi en de Cler natuurlijk;)
wup von dutch
 wup von dutch - maandag 25 oktober 2010 - 11:06   quote  deeplink  
het probleem is dat suporters blijven komen en hun club steunen! terwijl de voetballers geen enkele binding meer met hun club hebben. het zijn passanten zodra ze ergens anders meer kunnen verdienen gaan ze, ze hebben geen enkele compasie met de club die er veel geld in de opleiding hebben gestoken en ze de kans hebben gegeven! ze maken de seizoenskaarten duurder maar korten de spelers niet bij wanvertoningen! en wij blijven als schapen gaan !!! WAAROM: omdat wij de suporters zijn!!
Rovert
 Rovert - maandag 25 oktober 2010 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 11:06 schreef wup von dutch het volgende:
het probleem is dat suporters blijven komen en hun club steunen!
Zie je dat als een probleem?
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 oktober 2010 - 11:10   quote  deeplink  
Bellamy heeft dat ook al mooi omschreven in het interview in het magazine, loyale spelers zijn er niet meer.
Els
 Els - maandag 25 oktober 2010 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 11:06 schreef wup von dutch het volgende:
het probleem is dat suporters blijven komen en hun club steunen! terwijl de voetballers geen enkele binding meer met hun club hebben. het zijn passanten zodra ze ergens anders meer kunnen verdienen gaan ze, ze hebben geen enkele compasie met de club die er veel geld in de opleiding hebben gestoken en ze de kans hebben gegeven! ze maken de seizoenskaarten duurder maar korten de spelers niet bij wanvertoningen! en wij blijven als schapen gaan !!! WAAROM: omdat wij de suporters zijn!!
Ik zie het steunen van mijn club niet als een probleem, maar als een fact of life. Verder zijn we het eens, hoe bestaat het.
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 oktober 2010 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 11:11 schreef Els het volgende:

[..]

Ik zie het steunen van mijn club niet als een probleem, maar als een fact of life. Verder zijn we het eens, hoe bestaat het.
Precies!
Els
 Els - maandag 25 oktober 2010 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 10:49 schreef Milo het volgende:

[..]

ik ben er zaterdag!
Als ik dan nog leef! wat nog een vernedering trek ik echt niet!
Ik zie je zaterdag. En die vernedering gaat er echt niet komen, we gaan ervoor.
Milo
 Milo - maandag 25 oktober 2010 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 10:57 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als jijhet stadion had in gemogen was je ook gegaan!
had ik je vandaag al gezegd dat ik je een lul vind? hahahahahahs lul
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 25 oktober 2010 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 11:06 schreef wup von dutch het volgende:
het probleem is dat suporters blijven komen en hun club steunen! terwijl de voetballers geen enkele binding meer met hun club hebben. het zijn passanten zodra ze ergens anders meer kunnen verdienen gaan ze, ze hebben geen enkele compasie met de club die er veel geld in de opleiding hebben gestoken en ze de kans hebben gegeven! ze maken de seizoenskaarten duurder maar korten de spelers niet bij wanvertoningen! en wij blijven als schapen gaan !!! WAAROM: omdat wij de suporters zijn!!
Nee, ze zouden het zeker ook niet leuk vinden om in europa te spelen, elke week te winnen, altijd blije supporters, top resultaten, een kolkende Kuip, een nog grotere Kuip, een club waar iedereen over praat, oude bejaarden die je bedanken dat je het zo goed doet,en nog betere contracten......het boeit hun niks denk jij?
Els
 Els - maandag 25 oktober 2010 - 11:16   quote  deeplink  
Over media-exposure hebben we sinds gisteren niet meer te klagen.
wup von dutch
 wup von dutch - maandag 25 oktober 2010 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 11:06 schreef Rovert het volgende:

[..]

Zie je dat als een probleem?
wel als ze meer gaan betalen voor salarisen terwijl de voetballers minder worden die ik zie ja! de seizoenskaarten maken ze duurder om nog maar een b speler te kopen. wij worden uitgemolken voor een paar passanten clubliefde bij voetballers bestaat helaas niet. ik zou zeggen betalen naar prestatie! we staan 15e maar betalen we salarissen voor de top 3!!en ook de kaarten zijn van de top 3! maar we zijn geen top 3 meer! need i say more
Pietje1
 Pietje1 - maandag 25 oktober 2010 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 11:16 schreef wup von dutch het volgende:

[..]

wel als ze meer gaan betalen voor salarisen terwijl de voetballers minder worden die ik zie ja! de seizoenskaarten maken ze duurder om nog maar een b speler te kopen. wij worden uitgemolken voor een paar passanten clubliefde bij voetballers bestaat helaas niet. ik zou zeggen betalen naar prestatie! we staan 15e maar betalen we salarissen voor de top 3!!en ook de kaarten zijn van de top 3! maar we zijn geen top 3 meer! need i say more
Wat een bullshit. Als je weinig wilt betalen voor een seizoenskaart ga je naar Excelsior kijken of naar SC Feyenoord... Als je je supporters minder laat betalen op het moment dat je er zo voor staat dan zal het alleen maar erger worden. We moeten eens ophouden over wat iets kost, hoeveel spelers verdienen en dat we geld terug willen. Dat zijn kansloze reacties en slaan kant noch wal. Het is zo, we moeten het er mee doen en we moeten vooruit. Ik baal er van dat ik zaterdag er niet bij kan, want mij motiveert deze kut situatie alleen maar om er iets van te maken!!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 25 oktober 2010 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 11:16 schreef wup von dutch het volgende:

[..]

wel als ze meer gaan betalen voor salarisen terwijl de voetballers minder worden die ik zie ja! de seizoenskaarten maken ze duurder om nog maar een b speler te kopen. wij worden uitgemolken voor een paar passanten clubliefde bij voetballers bestaat helaas niet. ik zou zeggen betalen naar prestatie! we staan 15e maar betalen we salarissen voor de top 3!!en ook de kaarten zijn van de top 3! maar we zijn geen top 3 meer! need i say more
We hebben het hier niet over een busje polen op weg naar de kassen in het westland
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 oktober 2010 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 09:30 schreef Milo het volgende:
Als je nu Feyenoord steunt, ben je gek!
De Kuip moet leeg blijven aankomende woensdag dit is de enige manier om ze het te laten voelen!

We hebben ze lang genoeg gesteunt!
Dan ben ik maar gek.
bram
 bram - maandag 25 oktober 2010 - 12:02   quote  deeplink  
feyenoord-vvv 10-0
Milo
 Milo - maandag 25 oktober 2010 - 12:03   quote  deeplink  
lets hope
Pietje1
 Pietje1 - maandag 25 oktober 2010 - 12:03   quote  deeplink  
Dat is wel de enige manier om de kater van gisteren een beetje weg te poetsen...
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - maandag 25 oktober 2010 - 12:03   quote  deeplink  
MENSEN KOM OP, Ben zelf al 18 jaar een groot feyenoord fan, heb een seizoenskaart voor vakkie-s, als we ze nu niet gaan steunen lijken we op die mooiweer neuzen van 0-20, die alleen maar steunen als het goed gaat, kom op jonges! We willen toch niet op die flikkers lijken?
FEYENOORDER BEN JE NIET VOOR EVEN, MAAR VOOR DE REST VAN JE LEVEN, EN JUIST NU!!
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - maandag 25 oktober 2010 - 12:04   quote  deeplink  
wat ga je doen? wel of niet woensdag?
Els
 Els - maandag 25 oktober 2010 - 12:06   quote  deeplink  
wel
plannetje
 plannetje - maandag 25 oktober 2010 - 12:06   quote  deeplink  
zie het ook positief de 8-2 is weggepoetst.... en die jonge knaapies hebben nu al geschisdenis geschreven
bram
 bram - maandag 25 oktober 2010 - 12:09   quote  deeplink  
ik doe een voorstel:laten we het woord kanker niet meer gebruiken,je weet niet wat je zegt als je het niet hebt meegemaakt.
just-me
 just-me - maandag 25 oktober 2010 - 12:10   quote  deeplink  
Mee eens met bram. Mijn vrouw heeft het gehad..
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 25 oktober 2010 - 12:15   quote  deeplink  
Moet werken een woensdag, dus ik KAN niet, maar heb mijn kaart al bij mijn vader gebracht, die gaat nu, de man die mij voor het eerst in mijn leven mee nam naar Feyenoord, dus ik WORD goed vertegenwoordigt, alleen zal hij denk ik wel gaan zitten na een minuut of 20 gezien zijn leeftijd
bram
 bram - maandag 25 oktober 2010 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 12:10 schreef just-me het volgende:
Mee eens met bram. Mijn vrouw heeft het gehad..
ik heb er een dochter aan verloren en ben nu zelf aan de beurt.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 25 oktober 2010 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 12:09 schreef bram het volgende:
ik doe een voorstel:laten we het woord kanker niet meer gebruiken,je weet niet wat je zegt als je het niet hebt meegemaakt.
Triest dat dit via een voorstel moet. Ik vind het eigenlijk niet meer dan logisch dat je je hier onthoudt van dit woord.
Milo
 Milo - maandag 25 oktober 2010 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 12:09 schreef bram het volgende:
ik doe een voorstel:laten we het woord kanker niet meer gebruiken,je weet niet wat je zegt als je het niet hebt meegemaakt.
sorry vriend had het alweer snel aangepast!
dacht er ff niet overna!
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 oktober 2010 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 09:30 schreef Milo het volgende:
Als je nu Feyenoord steunt, ben je gek!
De Kuip moet leeg blijven aankomende woensdag dit is de enige manier om ze het te laten voelen!

We hebben ze lang genoeg gesteunt!
primaire reactie uit emotie he :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 oktober 2010 door Stylzz --
Milo
 Milo - maandag 25 oktober 2010 - 14:40   quote  deeplink  
stylzz je kent me he ;) feyenoorders handelen vaak uit emotie.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 oktober 2010 - 14:42   quote  deeplink  
Eigenlijk is iedereen in Nederland in het hart Feyenoorder, alleen weten die anderen dat nog niet zo goed.
Els
 Els - maandag 25 oktober 2010 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 14:42 schreef FR-Henk het volgende:
Eigenlijk is iedereen in Nederland in het hart Feyenoorder, alleen weten die anderen dat nog niet zo goed.
Nou.... niet echt hoor. Ik heb sinds gisteren een berichtenwisseling met een enorme stakker, en dat is echt geen Feyenoordsupporter. Hij presenteert zichzelf als een oprechte successupporter tenzij Feyenoord succesvol is, want dan vindt hij toch wel een reden om voor Ajax te zijn. Dus heel Nederland min 1.
JanDH
 JanDH - maandag 25 oktober 2010 - 16:21   quote  deeplink  
2 jaar niet naar de kuip geweest.

Maar nu woensdag wel !!!!!!!!!!

KOM OP ECHTE SUPPORTERS.

FEYENOORD SUCCES
KKL
 KKL - maandag 25 oktober 2010 - 16:23   quote  deeplink  
neppert
Els
 Els - maandag 25 oktober 2010 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 16:21 schreef JanDH het volgende:
2 jaar niet naar de kuip geweest.

Maar nu woensdag wel !!!!!!!!!!

KOM OP ECHTE SUPPORTERS.

FEYENOORD SUCCES
Woensdag wordt een topsfeer. Goeie timing!
KKL
 KKL - maandag 25 oktober 2010 - 16:27   quote  deeplink  
21.00uur donker, koud en regen....veel regen ik heb er zin!
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 oktober 2010 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 16:27 schreef KKL het volgende:
21.00uur donker, koud en regen....veel regen ik heb er zin!
Ik ga met de auto, meerijden?
Feyenoord-010
 Feyenoord-010 - maandag 25 oktober 2010 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 09:30 schreef Milo het volgende:
Als je nu Feyenoord steunt, ben je gek!
De Kuip moet leeg blijven aankomende woensdag dit is de enige manier om ze het te laten voelen!

We hebben ze lang genoeg gesteunt!
ik blijf weg als je deze westrijd vergoed...
opa
 opa - maandag 25 oktober 2010 - 23:16   quote  deeplink  
als je nu wegblijft dan ben je in mijn ogen gewoon een jood.
Na zo'n vernedering moet je juist met zn allen als 1 man achter je club gaan staan. Dit is niet de schuld van de spelers maar van het jarenlange wanbeleid! De feyenoord supporters komen vaak negatief in het nieuws vanwege rellen etc. maar nu kunnen we laten zien wat feyenoord voor ons betekent. Als er woensdag de kuip kolkt en feyenoord de overwinning pakt weet ik zeker dat onze onvoorwaardelijke steun aan onze club , dat voor vele alles betekent in hun leven, eindelijk is gewaardeerd gaat worden.

Degene die woensdag niet komt of gaat schreeuwen naar de spelers werken voor je geld snappen de situatie niet en zijn gewoon een stelletje sensatie zoekende supporters niet wetende dat je die spelers kapot maakt, als ze dat al niet zijn.
Els
 Els - maandag 25 oktober 2010 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 23:16 schreef opa het volgende:
als je nu wegblijft dan ben je in mijn ogen gewoon een jood.
Na zo'n vernedering moet je juist met zn allen als 1 man achter je club gaan staan. Dit is niet de schuld van de spelers maar van het jarenlange wanbeleid! De feyenoord supporters komen vaak negatief in het nieuws vanwege rellen etc. maar nu kunnen we laten zien wat feyenoord voor ons betekent. Als er woensdag de kuip kolkt en feyenoord de overwinning pakt weet ik zeker dat onze onvoorwaardelijke steun aan onze club , dat voor vele alles betekent in hun leven, eindelijk is gewaardeerd gaat worden.

Degene die woensdag niet komt of gaat schreeuwen naar de spelers werken voor je geld snappen de situatie niet en zijn gewoon een stelletje sensatie zoekende supporters niet wetende dat je die spelers kapot maakt, als ze dat al niet zijn.
Ik kan me helemaal vinden in de strekking van je betoog. Ik hoop, dat iedereen die kan, ook bereid is om te komen. En als 1 man achter het elftal gaat staan. Ik besef echter ook, dat er supporters zijn, die echt niet kunnen. Die kruipend naar Rotterdam zouden willen komen, maar echt niet kunnen, door werk, kids of anderszins. Zij zijn noch sensatiezoekers noch snavel.
opa
 opa - maandag 25 oktober 2010 - 23:21   quote  deeplink  
nee oké , maar ik bedoel de mensen die wegblijven omdat onze club met 10-0 op hun kloten hebben gekregen. Die mensen zijn het in mijn ogen niet waard om supporter van deze club te zijn :)
Els
 Els - maandag 25 oktober 2010 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 23:21 schreef opa het volgende:
nee oké , maar ik bedoel de mensen die wegblijven omdat onze club met 10-0 op hun kloten hebben gekregen. Die mensen zijn het in mijn ogen niet waard om supporter van deze club te zijn :)
We zijn het wel ongeveer eens. Jij komt dus ook? Op welk vak zit je?
opa
 opa - maandag 25 oktober 2010 - 23:46   quote  deeplink  
we zijn het idd wel eens. maar ik kom niet , niet om de reden dat feyenoord verliest maar omdat ik geen seizoenskaart heb aangezien ik binnekort half jaar naar het buitenland ga! Daarvoor zat ik altijd X...
Vnny
 Vnny - maandag 25 oktober 2010 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 23:46 schreef opa het volgende:
we zijn het idd wel eens. maar ik kom niet , niet om de reden dat feyenoord verliest maar omdat ik geen seizoenskaart heb aangezien ik binnekort half jaar naar het buitenland ga! Daarvoor zat ik altijd X...
overwinteren in Benidorm? Doen een hoop opa's en oma's ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: SCHANDE!









0.0068571