BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: SCHANDE!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sevillana
 sevillana - maandag 25 oktober 2010 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 23:49 schreef Vnny het volgende:

[..]

overwinteren in Benidorm? Doen een hoop opa's en oma's ;-)
kan ze geen ongelijk geven
opa
 opa - maandag 25 oktober 2010 - 23:53   quote  deeplink  
nee stage :P ben eigelijk niet echt een opa
Els
 Els - maandag 25 oktober 2010 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 23:46 schreef opa het volgende:
we zijn het idd wel eens. maar ik kom niet , niet om de reden dat feyenoord verliest maar omdat ik geen seizoenskaart heb aangezien ik binnekort half jaar naar het buitenland ga! Daarvoor zat ik altijd X...
Los kaartje kopen?
opa
 opa - maandag 25 oktober 2010 - 23:59   quote  deeplink  
ja dat is zeker nog een optie. Het gekke is dat na die wedstrijd van zondag ik juist wou gaan naar vvv thuis gewoon om ze dr doorheen te schreeuwen. ik ga maar is kijken welke vakken dr beschikbaar zijn
opa
 opa - dinsdag 26 oktober 2010 - 00:01   quote  deeplink  
skelper is er niet meer toch?
Vnny
 Vnny - dinsdag 26 oktober 2010 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 23:51 schreef sevillana het volgende:

[..]

kan ze geen ongelijk geven
nee als ik de poen had gehad was ik ook lekker de winter in een zonniger oord
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 26 oktober 2010 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 09:42 schreef Milo het volgende:
Ik ben nog nooit zo ziek geweest, mijn sv deed minder pijn!
Spelers tonen bijna week in week uit geen inzet op een paar na! echt ze zijn het Feyenoordshirt niet waard!
Maar blijf maar lekker door die roze bril kijken!

10-0 he!
Ik ben hier net zo ziek van als iedereen
Maar vertel eens lieve jongen
Door ze te blijven steunen wordt het niks
Wij moeten inzien dat ze het Feyenoord shirt niet waard zijn
Maarre dus als wij Woensdag met zijn allen weg blijven staat er donderdag ineens een elfta; dat wel Feyenoord waardig is?

Ten eerste dacht ik dat de transfermarkt dicht was
En ten tweede dacht ik dat nieuwe spelers geld kosten
En aan gezien wij naar jou ideaal geen geld meer naar de club mogen brengen
Hoe moeten ze er dan aan komen?

Laat mij dit graag weten
Als jij gegronde reden heb om te vermoeden dat het schip met geld bij de Kuip stopt zodra ik thuis blijf, blijf ik met alle liefde thuis

Tot die tijd sta ik in de Kuip om MIJN (de jouwe zijn het duidelijk niet) jongens aan te moedigen!
Baars
 Baars - dinsdag 26 oktober 2010 - 01:09   quote  deeplink  
Kameraden,

Ik begrijp werkelijk niet dat zoveel supporters gaan protesteren bij de Kuip na de nederlaag van 10-0 bij PSV. Feyenoord heeft geen geld voor nieuwe aankopen, en kwalitatief is deze ploeg in deze formatie een regelrechte degradatie kandidaat en Feyenoord onwaardig.
Jong talent is natuurlijk prima, maar gebrek aan ervaring helpt de club de afgrond in.

Waarom protesteren wij Feyenoord- supporters niet richting potentiële sponsors ?

Rotterdam heeft volop grote bedrijven en multinationals, zoals Shell en Unilever bijvoorbeeld.

Shell heeft te kennen gegeven dat zij het commercieel niet interessant vinden om te sponsoren, en willen geen geld steken in een club als Feyenoord. Maar hoe zit het met de maatschappelijke betrokkenheid van Shell ? Al decennia lang pompt dit bedrijf in Pernis kankerverwekkende stoffen de lucht in, en nu willen ze de bodem onder Barendrecht volpompen met CO2. Met andere woorden zij vervuilen onze leefomgeving, maar van maatschappelijke betrokkenheid willen zij niets weten.
Hierbij enig inzicht in het vermogen van Shell:
Rotterdam, 10 juli. Shell was, gemeten naar omzet, vorig jaar gegroeid tot het grootste bedrijf ter wereld. De omzet van Shell steeg vorig jaar met 29 procent tot 458 miljard dollar (329 miljard euro). Shell had in 2008 een recordwinst van 31,4 miljard dollar (24,1 miljard euro).
Wanneer Shell met 1 van de winst of 0,1 van de omzet ( je leest het goed 1/1.000 en 1/10.000) Feyenoord zou sponsoren, zou de club verlost zijn van zn schulden, en zou er genoeg geld overblijven om in nieuwe spelers te investeren. Maar Shell trakteert ons liever op kankerverwekkende stoffen in de lucht en CO2 opslag in de bodem.
Waarom protesteren we hier niet voor de poorten bij Pernis, of een algehele boycot van de tankstations van Shell door alle Feyenoord supporters ?
Natuurlijk zijn er nog meer bedrijven met zeer weinig maatschappelijke betrokkenheid. Bijvoorbeeld Unilever, met het hoofdkantoor op het Weena en een jaaromzet van € 43 miljard.
Vitol met het hoofdkantoor op het Brainpark en in 2009 een omzet van $ 143 miljard.

Waarom laten we ons niet horen bij deze bedrijven, die in onze stad grof geld verdienen ?!?!
Baars
 Baars - dinsdag 26 oktober 2010 - 01:10   quote  deeplink  
Kameraden,

Ik begrijp werkelijk niet dat zoveel supporters gaan protesteren bij de Kuip na de nederlaag van 10-0 bij PSV. Feyenoord heeft geen geld voor nieuwe aankopen, en kwalitatief is deze ploeg in deze formatie een regelrechte degradatie kandidaat en Feyenoord onwaardig.
Jong talent is natuurlijk prima, maar gebrek aan ervaring helpt de club de afgrond in.

Waarom protesteren wij Feyenoord- supporters niet richting potentiële sponsors ?

Rotterdam heeft volop grote bedrijven en multinationals, zoals Shell en Unilever bijvoorbeeld.

Shell heeft te kennen gegeven dat zij het commercieel niet interessant vinden om te sponsoren, en willen geen geld steken in een club als Feyenoord. Maar hoe zit het met de maatschappelijke betrokkenheid van Shell ? Al decennia lang pompt dit bedrijf in Pernis kankerverwekkende stoffen de lucht in, en nu willen ze de bodem onder Barendrecht volpompen met CO2. Met andere woorden zij vervuilen onze leefomgeving, maar van maatschappelijke betrokkenheid willen zij niets weten.
Hierbij enig inzicht in het vermogen van Shell:
Rotterdam, 10 juli. Shell was, gemeten naar omzet, vorig jaar gegroeid tot het grootste bedrijf ter wereld. De omzet van Shell steeg vorig jaar met 29 procent tot 458 miljard dollar (329 miljard euro). Shell had in 2008 een recordwinst van 31,4 miljard dollar (24,1 miljard euro).
Wanneer Shell met 1 van de winst of 0,1 van de omzet ( je leest het goed 1/1.000 en 1/10.000) Feyenoord zou sponsoren, zou de club verlost zijn van zn schulden, en zou er genoeg geld overblijven om in nieuwe spelers te investeren. Maar Shell trakteert ons liever op kankerverwekkende stoffen in de lucht en CO2 opslag in de bodem.
Waarom protesteren we hier niet voor de poorten bij Pernis, of een algehele boycot van de tankstations van Shell door alle Feyenoord supporters ?
Natuurlijk zijn er nog meer bedrijven met zeer weinig maatschappelijke betrokkenheid. Bijvoorbeeld Unilever, met het hoofdkantoor op het Weena en een jaaromzet van € 43 miljard.
Vitol met het hoofdkantoor op het Brainpark en in 2009 een omzet van $ 143 miljard.

Waarom laten we ons niet horen bij deze bedrijven, die in onze stad grof geld verdienen ?!?!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 oktober 2010 - 01:23   quote  deeplink  
Nou, nou Baars, 2 x is ook wel weer veel van het goede.
Maatschappelijke verantwoordelijkheid, dáár heb jij het eerder over, bij Shell. Investeren, sponseren in een club omdat zij zetelen in Rotterdam, tsja het kan, maar dergelijke bedrijven hebben daar geen boodschap aan. Zij redeneren (en zo zit het ook) eerder dat de gemeente zich in de vingers mag knijpen dat ZIJ in die stad zetelen. Werkgelegenheid immers, en bouw op dure grond.
Keiharde zakenwereld, grote multi-nationals met weinig boodschap aan een voetbalclub. Ze zien het belang niet.
Hoe jammer dan ook.
Els
 Els - dinsdag 26 oktober 2010 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 01:10 schreef Baars het volgende:
Kameraden,

Ik begrijp werkelijk niet dat zoveel supporters gaan protesteren bij de Kuip na de nederlaag van 10-0 bij PSV. Feyenoord heeft geen geld voor nieuwe aankopen, en kwalitatief is deze ploeg in deze formatie een regelrechte degradatie kandidaat en Feyenoord onwaardig.
Jong talent is natuurlijk prima, maar gebrek aan ervaring helpt de club de afgrond in.

Waarom protesteren wij Feyenoord- supporters niet richting potentiële sponsors ?

Rotterdam heeft volop grote bedrijven en multinationals, zoals Shell en Unilever bijvoorbeeld.

Shell heeft te kennen gegeven dat zij het commercieel niet interessant vinden om te sponsoren, en willen geen geld steken in een club als Feyenoord. Maar hoe zit het met de maatschappelijke betrokkenheid van Shell ? Al decennia lang pompt dit bedrijf in Pernis kankerverwekkende stoffen de lucht in, en nu willen ze de bodem onder Barendrecht volpompen met CO2. Met andere woorden zij vervuilen onze leefomgeving, maar van maatschappelijke betrokkenheid willen zij niets weten.
Hierbij enig inzicht in het vermogen van Shell:
Rotterdam, 10 juli. Shell was, gemeten naar omzet, vorig jaar gegroeid tot het grootste bedrijf ter wereld. De omzet van Shell steeg vorig jaar met 29 procent tot 458 miljard dollar (329 miljard euro). Shell had in 2008 een recordwinst van 31,4 miljard dollar (24,1 miljard euro).
Wanneer Shell met 1 van de winst of 0,1 van de omzet ( je leest het goed 1/1.000 en 1/10.000) Feyenoord zou sponsoren, zou de club verlost zijn van zn schulden, en zou er genoeg geld overblijven om in nieuwe spelers te investeren. Maar Shell trakteert ons liever op kankerverwekkende stoffen in de lucht en CO2 opslag in de bodem.
Waarom protesteren we hier niet voor de poorten bij Pernis, of een algehele boycot van de tankstations van Shell door alle Feyenoord supporters ?
Natuurlijk zijn er nog meer bedrijven met zeer weinig maatschappelijke betrokkenheid. Bijvoorbeeld Unilever, met het hoofdkantoor op het Weena en een jaaromzet van € 43 miljard.
Vitol met het hoofdkantoor op het Brainpark en in 2009 een omzet van $ 143 miljard.

Waarom laten we ons niet horen bij deze bedrijven, die in onze stad grof geld verdienen ?!?!
Belangrijkste boodschap van het protest was volgens mij, dat ze baalden van de uitslag, het op prijs zouden stellen als het elftal iets resoluter was en Been moest blijven. Kan ik het niet zo heel erg mee oneens zijn. En er zullen echt wel wat onvertogen woorden gevallen zijn. Protesteren als je iets van iemand nodig hebt, is alleen maar zinvol als je heel veel macht hebt. Je kunt het ook vragen. Wat let je? Wij beginnen binnenkort een fonds, zodat Feyenoord geholpen kan worden. Ze mogen van mij storten.
Vnny
 Vnny - dinsdag 26 oktober 2010 - 09:18   quote  deeplink  
Ik had het persoonlijk verschrikkelijk gevonden als er geen supporters op de bus hadden staan wachten en er dus berusting zou zijn
el1986
 el1986 - dinsdag 26 oktober 2010 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 09:30 schreef Milo het volgende:
Als je nu Feyenoord steunt, ben je gek!
De Kuip moet leeg blijven aankomende woensdag dit is de enige manier om ze het te laten voelen!

We hebben ze lang genoeg gesteunt!
ga je mond spoelen
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 26 oktober 2010 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 01:10 schreef Baars het volgende:
Kameraden,

Ik begrijp werkelijk niet dat zoveel supporters gaan protesteren bij de Kuip na de nederlaag van 10-0 bij PSV. Feyenoord heeft geen geld voor nieuwe aankopen, en kwalitatief is deze ploeg in deze formatie een regelrechte degradatie kandidaat en Feyenoord onwaardig.
Jong talent is natuurlijk prima, maar gebrek aan ervaring helpt de club de afgrond in.

Waarom protesteren wij Feyenoord- supporters niet richting potentiële sponsors ?

Rotterdam heeft volop grote bedrijven en multinationals, zoals Shell en Unilever bijvoorbeeld.

Shell heeft te kennen gegeven dat zij het commercieel niet interessant vinden om te sponsoren, en willen geen geld steken in een club als Feyenoord. Maar hoe zit het met de maatschappelijke betrokkenheid van Shell ? Al decennia lang pompt dit bedrijf in Pernis kankerverwekkende stoffen de lucht in, en nu willen ze de bodem onder Barendrecht volpompen met CO2. Met andere woorden zij vervuilen onze leefomgeving, maar van maatschappelijke betrokkenheid willen zij niets weten.
Hierbij enig inzicht in het vermogen van Shell:
Rotterdam, 10 juli. Shell was, gemeten naar omzet, vorig jaar gegroeid tot het grootste bedrijf ter wereld. De omzet van Shell steeg vorig jaar met 29 procent tot 458 miljard dollar (329 miljard euro). Shell had in 2008 een recordwinst van 31,4 miljard dollar (24,1 miljard euro).
Wanneer Shell met 1 van de winst of 0,1 van de omzet ( je leest het goed 1/1.000 en 1/10.000) Feyenoord zou sponsoren, zou de club verlost zijn van zn schulden, en zou er genoeg geld overblijven om in nieuwe spelers te investeren. Maar Shell trakteert ons liever op kankerverwekkende stoffen in de lucht en CO2 opslag in de bodem.
Waarom protesteren we hier niet voor de poorten bij Pernis, of een algehele boycot van de tankstations van Shell door alle Feyenoord supporters ?
Natuurlijk zijn er nog meer bedrijven met zeer weinig maatschappelijke betrokkenheid. Bijvoorbeeld Unilever, met het hoofdkantoor op het Weena en een jaaromzet van € 43 miljard.
Vitol met het hoofdkantoor op het Brainpark en in 2009 een omzet van $ 143 miljard.

Waarom laten we ons niet horen bij deze bedrijven, die in onze stad grof geld verdienen ?!?!
Ik zou zeggen, solliciteer bij Feyenoord als sponsor zoeker en ga je gang. Van mij krijg je een dikke pluim en een biertje als je deze bedrijven voor 10 miljoen per jaar binnen haalt...
el1986
 el1986 - dinsdag 26 oktober 2010 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 09:18 schreef Vnny het volgende:
Ik had het persoonlijk verschrikkelijk gevonden als er geen supporters op de bus hadden staan wachten en er dus berusting zou zijn
dat vind ik dus ook, kort en krachtig gezegt!
Milo
 Milo - dinsdag 26 oktober 2010 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 00:40 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ik ben hier net zo ziek van als iedereen
Maar vertel eens lieve jongen
Door ze te blijven steunen wordt het niks
Wij moeten inzien dat ze het Feyenoord shirt niet waard zijn
Maarre dus als wij Woensdag met zijn allen weg blijven staat er donderdag ineens een elfta; dat wel Feyenoord waardig is?

Ten eerste dacht ik dat de transfermarkt dicht was
En ten tweede dacht ik dat nieuwe spelers geld kosten
En aan gezien wij naar jou ideaal geen geld meer naar de club mogen brengen
Hoe moeten ze er dan aan komen?

Laat mij dit graag weten
Als jij gegronde reden heb om te vermoeden dat het schip met geld bij de Kuip stopt zodra ik thuis blijf, blijf ik met alle liefde thuis

Tot die tijd sta ik in de Kuip om MIJN (de jouwe zijn het duidelijk niet) jongens aan te moedigen!
Waarom?
INZET! die was RUK afgelopen weekend!
800 supporters zijn vernederd in eindhoven!
Ach, 10 fucking 0 maakt niet uit, we gaan gewoon weer naar Feyenoord toe, gezellig, het is maar een spelletje.

Nog nooit van schadebeperking gehoord? vechten tot je erbij neer valt! bloed, zweet en tranen!
GVD het leken wel F'jes!

Het zijn allemaal broodvoetballers, maar wij supporters reizen stad en land af, betalen een godsvermogen aan Feyenoord! wij betalen mee aan het salaris van die gassies!
Maar met zo'n inzet verdienen zij echt helemaal niks!

Wanneer worden die gassies wakker? nou wanneer? nou?

Zij verdienen geen publiek, dat verdienen zij niet!

IK WIL MIJN FEYENOORD TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
el1986
 el1986 - dinsdag 26 oktober 2010 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 09:28 schreef Milo het volgende:

[..]

Waarom?
INZET! die was RUK afgelopen weekend!
800 supporters zijn vernederd in eindhoven!
Ach, 10 fucking 0 maakt niet uit, we gaan gewoon weer naar Feyenoord toe, gezellig, het is maar een spelletje.

Nog nooit van schadebeperking gehoord? vechten tot je erbij neer valt! bloed, zweet en tranen!
GVD het leken wel F'jes!

Het zijn allemaal broodvoetballers, maar wij supporters reizen stad en land af, betalen een godsvermogen aan Feyenoord! wij betalen mee aan het salaris van die gassies!
Maar met zo'n inzet verdienen zij echt helemaal niks!

Wanneer worden die gassies wakker? nou wanneer? nou?

Zij verdienen geen publiek, dat verdienen zij niet!

IK WIL MIJN FEYENOORD TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sprakenloos....
Vnny
 Vnny - dinsdag 26 oktober 2010 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 09:28 schreef Milo het volgende:

[..]

Waarom?
INZET! die was RUK afgelopen weekend!
800 supporters zijn vernederd in eindhoven!
Ach, 10 fucking 0 maakt niet uit, we gaan gewoon weer naar Feyenoord toe, gezellig, het is maar een spelletje.

Nog nooit van schadebeperking gehoord? vechten tot je erbij neer valt! bloed, zweet en tranen!
GVD het leken wel F'jes!

Het zijn allemaal broodvoetballers, maar wij supporters reizen stad en land af, betalen een godsvermogen aan Feyenoord! wij betalen mee aan het salaris van die gassies!
Maar met zo'n inzet verdienen zij echt helemaal niks!

Wanneer worden die gassies wakker? nou wanneer? nou?

Zij verdienen geen publiek, dat verdienen zij niet!

IK WIL MIJN FEYENOORD TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moge Milo,

helemaal eens, behalve de op één na laatste zin, maar dat wist je al ;-)
Milo
 Milo - dinsdag 26 oktober 2010 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 09:34 schreef Vnny het volgende:

[..]

Moge Milo,

helemaal eens, behalve de op één na laatste zin, maar dat wist je al ;-)
mogge man, dat weet ik, ik vind iedereen zo soft hier! we worden zo naar de slachtbank gebracht zonder tegen te stribbelen!
fredje
 fredje - dinsdag 26 oktober 2010 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 09:44 schreef Milo het volgende:

[..]

mogge man, dat weet ik, ik vind iedereen zo soft hier! we worden zo naar de slachtbank gebracht zonder tegen te stribbelen!
Klopt alleen jij bent stoer meneer de investeerder
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 oktober 2010 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 09:44 schreef Milo het volgende:

[..]

mogge man, dat weet ik, ik vind iedereen zo soft hier! we worden zo naar de slachtbank gebracht zonder tegen te stribbelen!
Milo, ik begrijp wat je bedoelt, ik betwijfel echter of we ooit nog zo'n Feyenoord zullen zien, dat is hoofdzakelijk een generatie probleem en de aard van het hedendaagse voetbal.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 oktober 2010 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 09:54 schreef fredje het volgende:

[..]

Klopt alleen jij bent stoer meneer de investeerder
Je kan natuurlijk ook normaal reageren.
el1986
 el1986 - dinsdag 26 oktober 2010 - 10:04   quote  deeplink  
we gaan gvd ons feyenoord niet meer steunen???, maar wtf halen we daar mee uit? 15.000 supp tegen vvv, in ons eigenn stadion?! wat haal je daarmee uit?? we hebben tegen twente gezien dat ze kunnen voetballen, tegen pisvee was het
(el)DRAMATISCH,daar zijn we het allemaal over eens..maar jij moet niet stoppen met feyenoord supporten, jij en wie nog meer dit in zijn hoofd haalt om onze jongens niet meer te steunen moeten verdomme bekijken vanuit het punt waar de problemen liggen/begonnen zijn..

ik, en ik weet zeker een hele hoop met mij, zal feyenoord ALTIJD blijven steunen!
FR till i die!

p.s. als jullie iemand de schuld wilt geven moeten jullie richting het maasgebouw gaan..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 oktober 2010 door el1986 --
el1986
 el1986 - dinsdag 26 oktober 2010 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 10:01 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Milo, ik begrijp wat je bedoelt, ik betwijfel echter of we ooit nog zo'n Feyenoord zullen zien, dat is hoofdzakelijk een generatie probleem en de aard van het hedendaagse voetbal.
jep..10 punten voor jou jumper :)
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 26 oktober 2010 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 10:01 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Milo, ik begrijp wat je bedoelt, ik betwijfel echter of we ooit nog zo'n Feyenoord zullen zien, dat is hoofdzakelijk een generatie probleem en de aard van het hedendaagse voetbal.
Klopt, maar ook daar moeten we ons niet bij neerleggen. Mentaliteit kun je ook bijbrengen. Daarom is het zo belangrijk dat er bikkels bij de trainersstaf worden toegevoegd. De Wolf, Fraser, Bosvelt, Heus. Stuk voor stuk gasten die een duel niet schuwde en altijd voorop ging in de strijd. Dat moet die jonge gasten bijgeleerd worden. De softe aanpak werkt blijkbaar niet.

Daarbij blijf ik wel bij mijn standpunt dat je nooit je club in de steek moet laten en altijd massaal moet blijven komen. je mag ze wel een statement maken, maar ze afstraffen voor zondag gaat te ver. Het blijven kinderen en die zijn nou eenmaal ontzettend grillig.
Enigma
 Enigma - dinsdag 26 oktober 2010 - 10:27   quote  deeplink  
Hier een steunbetuiging van een Ajacied.

Wat PSV gedaan heeft is een schande. Toen de overwinning zo duidelijk in de zak zat, 4 of 5-0 hadden ze simpelweg gas terug moeten nemen. Dit doe je een concullega niet aan, tenzij je een minderwaardigheidscomplex hebt.

Ik ben absoluut geen fan van Feyenoord maar heb wel veel respect hoe ze daar altijd weer talenten kunnen brengen en spirit tonen. Soms wou ik dat Ajax daar een klein deel van overnam qua karakter. Dan zouden we veel vaker de schaal hebben gehad de afgelopen zes jaar. In ieder geval gun ik jullie veel betere prestaties en ook eens wat geluk. En nogmaals, 10-0 doe je niet tegen een club uit je competitie, tegen een amateurclub of jupiler leaque is anders maar dit is ongehoord laag bij de grond. Hoop dat wij PSV in ieder geval terug kunnen betalen zowel voor ons als voor jullie want Ajax en Feijenoord (of andersom als je wilt) zijn en blijven de enige titanen in Nederland.

Veel succes alsnog en maar hopen dat jullie gauw weer aansluiten en met ons de dienst uitmaken. Ook al vind ik het jammer en onsportief wat Feijenoord vorig jaar bij Twente flikte.

Groet van een ras Ajacied
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 oktober 2010 - 10:28   quote  deeplink  
Woensdag avond 21.00 uur is natuurlijk zwaar ruk voor een hoop mensen
Milo
 Milo - dinsdag 26 oktober 2010 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 09:54 schreef fredje het volgende:

[..]

Klopt alleen jij bent stoer meneer de investeerder
Fredje, ik heb je een pmtje gestuurd! maar blijkbaar wil je niet luisteren, en respecteer jij mij niet, maar goed.

ik ben stoer ja, als jij stoer bent, dan stuur je ff een berichtje naar me kunnen we het even oplossen onderling, maar dat doe je niet omdat een eikel bent! en een jaloerse ouwe lul!

Jij bent een laffe hond achter een pc!!!!!!
Vnny
 Vnny - dinsdag 26 oktober 2010 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 10:28 schreef hotjumper het volgende:
Woensdag avond 21.00 uur is natuurlijk zwaar ruk voor een hoop mensen
ja dat is een understatement, het mag algemeen bekend zijn dat onze medesupporters uit alle windstreken komen, probeer dan nog maar eens je laatste trein of bus te halen naar huis,
fredje
 fredje - dinsdag 26 oktober 2010 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 10:29 schreef Milo het volgende:

[..]

Fredje, ik heb je een pmtje gestuurd! maar blijkbaar wil je niet luisteren, en respecteer jij mij niet, maar goed.

ik ben stoer ja, als jij stoer bent, dan stuur je ff een berichtje naar me kunnen we het even oplossen onderling, maar dat doe je niet omdat een eikel bent! en een jaloerse ouwe lul!

Jij bent een laffe hond achter een pc!!!!!!
Ik zit niet te wachten op je pmtje.Ik open ze ook niet.
Milo
 Milo - dinsdag 26 oktober 2010 - 10:32   quote  deeplink  
ik steun mijn club altijd! maar ik vind het gewoon een schande!
ik ben gvd 33 jaar en ik heb mij nog nooit zo kut gevoeld.

maar ik wens iedereen morgen veel plezier in de kuip!
Milo
 Milo - dinsdag 26 oktober 2010 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 10:32 schreef fredje het volgende:

[..]

Ik zit niet te wachten op je pmtje.Ik open ze ook niet.
laffe hond houd dan gewoon je bek ipv mij te irriteren!
fredje
 fredje - dinsdag 26 oktober 2010 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 10:32 schreef Milo het volgende:
ik steun mijn club altijd! maar ik vind het gewoon een schande!
ik ben gvd 33 jaar en ik heb mij nog nooit zo kut gevoeld.

maar ik wens iedereen morgen veel plezier in de kuip!
Broekie!!!!!!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 26 oktober 2010 - 10:36   quote  deeplink  
Ik voel spanningen
Vnny
 Vnny - dinsdag 26 oktober 2010 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 10:36 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Ik voel spanningen
je moet niet zoveel in je kruis zitten en naar het "breng ons mooie vrouwen" topic kijken
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 oktober 2010 - 10:42   quote  deeplink  
Het is nu niet de tijd om elkaar onderling ook nog eens het leven zuur te maken. Iederéén gaat hier op zijn eigen manier mee om heb daar respect voor.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 26 oktober 2010 - 10:51   quote  deeplink  
Fredje, als jij het niet wilt oplossen met Milo moet je ook maar even stoppen met reageren. Je bent nu alleen maar op aandacht uit en daar zijn andere fora voor. Gebruik die andere fora maar voor je behoeftes en beperk je hier tot reacties over Feyenoord. Dankjewel.
Milo
 Milo - dinsdag 26 oktober 2010 - 10:56   quote  deeplink  
pietje bedankt ;) ik zal me beheersen en me gedeist houden.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 26 oktober 2010 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 10:37 schreef Vnny het volgende:

[..]

je moet niet zoveel in je kruis zitten en naar het "breng ons mooie vrouwen" topic kijken
Moet wel meer gebeuren dan een paar plaatjes op de computer
fredje
 fredje - dinsdag 26 oktober 2010 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 10:02 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk ook normaal reageren.
Doe ik ook
Ik zou pas abnormaal reageren als ik ook zou oproepen om masaal weg te blijven a.s. woensdag.
We hebben allemaal pijn maar leer er mee om te gaan en wees een vent.Ga geen stomme dingen roepen
Vnny
 Vnny - dinsdag 26 oktober 2010 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 11:34 schreef fredje het volgende:

[..]

Doe ik ook
Ik zou pas abnormaal reageren als ik ook zou oproepen om masaal weg te blijven a.s. woensdag.
We hebben allemaal pijn maar leer er mee om te gaan en wees een vent.Ga geen stomme dingen roepen
jij kan dit stom vinden (ik ben het ook niet helemaal met hem eens) maar het is wel zijn mening en daar moet je wel gewoon respect voor hebben
Eduard
 Eduard - dinsdag 26 oktober 2010 - 11:45   quote  deeplink  
Ik vindt dat we juist wel moeten gaan om de jongens te steunen. Wie vindt dat de kuip leeg moet blijven is geen echte supporter.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 26 oktober 2010 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 10:27 schreef Enigma het volgende:
Hier een steunbetuiging van een Stinkneus

Wat PSV gedaan heeft is een schande. Toen de overwinning zo duidelijk in de zak zat, 4 of 5-0 hadden ze simpelweg gas terug moeten nemen. Dit doe je een concullega niet aan, tenzij je een minderwaardigheidscomplex hebt.

Ik ben absoluut fan van Feyenoord maar heb wel veel respect hoe ze daar altijd weer talenten kunnen brengen en spirit tonen. Soms wou ik dat Ajakkes daar een klein deel van overnam qua karakter, evenÇls de supporters. Dan zouden we veel vaker de schaal hebben gehad de afgelopen zes jaar. In ieder geval gun ik jullie veel betere prestaties en ook eens wat geluk. En nogmaals, 10-0 doe je niet tegen een club uit je competitie, tegen een amateurclub of jupiler leaque is anders maar dit is ongehoord laag bij de grond. Hoop dat wij PSV in ieder geval terug kunnen betalen zowel voor ons als voor jullie want Ajax en Feijenoord (of andersom als je wilt) zijn en blijven de enige titanen in Nederland.

Veel succes alsnog en maar hopen dat jullie gauw weer aansluiten en met ons de dienst uitmaken. Ook al vind ik het jammer en onsportief wat Feijenoord vorig jaar bij Twente flikte.

Groet van een ras weglopert
sukkel die je bent, tyft op
craven
 craven - dinsdag 26 oktober 2010 - 12:07   quote  deeplink  
We hebben alemaal het zelfde doel: feyenoord weer er bovenop krijgen.
Meningen kunnen allemaal verschillen hoe, maar laten we rustig blijven.
persoonlijk denk ik dat wegblijven niet de oplossing is, maar ja ieder zjn mening
Milo
 Milo - dinsdag 26 oktober 2010 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 11:45 schreef Eduard het volgende:
Ik vindt dat we juist wel moeten gaan om de jongens te steunen. Wie vindt dat de kuip leeg moet blijven is geen echte supporter.
wanneer gaan die jongens ons steunen en bedanken? wij als trouwe honden?
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - dinsdag 26 oktober 2010 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 11:39 schreef Vnny het volgende:

[..]

jij kan dit stom vinden (ik ben het ook niet helemaal met hem eens) maar het is wel zijn mening en daar moet je wel gewoon respect voor hebben
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 oktober 2010 door Feijenoord1908 --
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - dinsdag 26 oktober 2010 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 11:45 schreef Eduard het volgende:
Ik vindt dat we juist wel moeten gaan om de jongens te steunen. Wie vindt dat de kuip leeg moet blijven is geen echte supporter.
ja ga jij effe bepalen wie wel of geen echte supporter is, sukkel!!
Milo
 Milo - dinsdag 26 oktober 2010 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 12:24 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

ja ga jij effe bepalen wie wel of geen echte supporter is, sukkel!!
shit ik ga je nog aardig vinden! bezig met je imago op te kriken?
bram
 bram - dinsdag 26 oktober 2010 - 12:27   quote  deeplink  
het is geen feest om feyenoord supporter te zijn,is het nooit geweest,maar het zit in je bloed en het gaat er nooit uit,eens feyenoorder altijd feyenoorder.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 26 oktober 2010 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 10:56 schreef Milo het volgende:
pietje bedankt ;) ik zal me beheersen en me gedeist houden.
Milo jongen, iemand die het voortouw neemt met plannen om de club te redden kan ik alleen maar respecteren. De emotionele uitspattingen neem ik op de koop toe ;-). Geeft trouwens ook alleen maar aan dat je begaan bent.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: SCHANDE!









0.0068171