|
|
alibabba
|
|
|
Het is niet om aan te gluren. We spelen gewoon 4-4-2 en Enoh staat rechtshalf/rechtsbuiten te spelen!!!! Hoe haal je het in je hoofd? Enoh zijn kwaliteit is als PURE verdedigende middenvelder. Steek blundert WEER en Urby heeft een kutje! Dost is een echte Ajax-spits en Beerens is een speler die Ajax o zo mist. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
haha laten we niet meer op die kut kakkerlak reageren.. KIJK hoe het gaat met die club van hem... hahaha |
|
|
|
|
peter-feyenoord4life
|
|
|
bob marley is er weer hahaha |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Wat een perfect schot van El Hamdaoui! 2 - 1 |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
weer ham die het op zich neemt. luisje krijgt goede concurrentie |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 - 19:59 schreef alibabba het volgende:Het is niet om aan te gluren. We spelen gewoon 4-4-2 en Enoh staat rechtshalf/rechtsbuiten te spelen!!!! Hoe haal je het in je hoofd? Enoh zijn kwaliteit is als PURE verdedigende middenvelder. Steek blundert WEER en Urby heeft een kutje! Dost is een echte Ajax-spits en Beerens is een speler die Ajax o zo mist. denk dat Jol eens vaker gebruik moet maken van jongens zoals Jozefzoon, dat gaan de smaakmakers worden en moeten we het van hebben |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
3 - 1 : Anita, mooie rush! |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Matige wedstrijd, weinig geluk, mooie goals. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: goed samengevat, denk wel dat ajax de winnaar word van de midweekse wedstrijden van paal en lat schieten, wat dat betreft hadden ze toch wel erg veel pech. maar het spel was niet best, maar de 3 punten des te belangrijker |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Afgemaakte pot met 3 heerlijke doelpunten |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Goed resultaat, maar ik vind het spel ondermaats. 2e helft stuk beter als de 1e en we hebben 2 pareltjes voorin die veel verbloemen. Het is onsamenhangend en onrustig. Als Enoh echt moet gaan voetballen, komt hij tekort. Hij is een goeie verdedigende middenvelder en moet zich alleen daarmee bezig houden. De goals van Hammie zijn echt uitzonderlijk, maar wie hem vergelijkt met Bergkamp heeft stront in de ogen. Borst moet dit cynisch menen, anders verklaar ik hem knettergek. Een compliment aan Anita, want dat doelpunt getuigt van dynamische klasse. Sulejmani had véél eerder moeten komen en dat Eriksen niet meer in het stuk voorkomt vind ik onacceptabel. |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
Als ik zo naar Ajax kijk, mis ik een verbindingsspeler. Iemand die een goede steekpas kan geven, oftewel een type Eriksen. Een hele hoop combinaties smoren in de buurt van de 16 van de tegenstander.Daar zie ik een hoop sloridgheden die leiden tot onnodig of simpel balverlies met een coutner als gevolg. Daarentegen gaan onze 2 pareltjes elkaar wel beter vinden.
Achterin moet er beter gecommuniceerd worden en medogenlozer worden verdedigd. De tegengoals vallen veel te gemakkelijk (zie Excelsior en Heerenveen). Voor de rest ben ik niet ontevreden. Zolang het maar genoeg is aan het eind van het seizoen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
man van de wedstrijd:suleimani!wat een mega voetballer zeg!giga dreiging,keihard schot. 2-benig en vooral kopsterk!in deze vorm kan je hem niet eens met luis vergelijken man...wat een klasse voetballer.....ben bang dat we deze niet lang in amsterdam kunnen houden......hoeveel zouden we kunnen vangen?ik schat wel zo rond de 2????lekker hoor! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 - 19:24 schreef joduh het volgende:man van de wedstrijd:suleimani!wat een mega voetballer zeg!giga dreiging,keihard schot. 2-benig en vooral kopsterk!in deze vorm kan je hem niet eens met luis vergelijken man...wat een klasse voetballer.....ben bang dat we deze niet lang in amsterdam kunnen houden......hoeveel zouden we kunnen vangen?ik schat wel zo rond de 2????lekker hoor! In die 5 minuten wel meer laten zien, dan Urby in de afgelopen 10 wedstrijden... |
|
|
|