|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 01 november 2010 - 21:40 schreef FR wendy het volgende:[..] Jij bent wel vol van jezelf of niet? Wat een troep kan jij neerzetten. Ik wil niet zeggen dat alles onzin is. Maar begin binnen een dag te denken dat je ze niet helemaal op een rijtje heb. Laat je helpen. Haha ja zo is obiku, alles wat hij post is lezen, lachen en niet op antwoorden. Slimste wat je kan doen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Nou obiku is zo af en toe een goede comedian |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR wendy
|
|
|
quote: Nou. Mij moet hij nog overtuigen. Tot nu toe heb ik nog niet gelachen om zijn topics. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik vind t een soort Youp van t hek. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Nee zijn topics zijn ook 9/10 klaar voor een slot maar z'n Posts zijn af en toe zo belachelijk dat je erom kan lachen |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Heeft obiku ook een konijn? |
|
|
|
|
FR wendy
|
|
|
quote: Ik vind hem meer een soort troep van t drek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij wel een zwetende rotkop |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ah bah.
Nou iedereen weltrusten!! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: Ja om die jood kan ik inderdaad ook niet lachen met zijn 15 jaar lang altijd de zelfde grappen vertellen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 november 2010 door Vnny -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
dank uw dank uw!!!! dat geeft de burgert moed!!! |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
moeD je niet slapen knul? |
|
|
|
|
FR wendy
|
|
|
quote: Zo daar ben je dan. kwalletje eerste klas. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Het gaat hier toch niet leuk worden, he.... |
|
|
|
|
FR wendy
|
|
|
quote: Nee. Dat heb je me zojuist ontnomen. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: echt een aanwinst voor ons forum, haha |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: tssss. Hij valt in het dagelijks gebruik best mee, hoor. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zo, dat is dan een rekord. Ben je nu verdrietig ook? |
|
|
|
|
FR wendy
|
|
|
quote: Nee hoor. Het was meer een grapje. ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gaat het hier tóch weer leuk worden. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Toch waardeer ik zijn bijdrages wel... zonder dat is t forum ook niet meer het zelfde he? |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: je bent toch niet ook weer één van zijn andere persoonlijkheden he? :-P |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Hahaha maak je niet druk maar ik kan er vaak ook wel om lachen..Das ook wat waard, de wereld is al serieus genoeg... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 november 2010 - 18:47 schreef sterski010 het volgende:Hahaha maak je niet druk maar ik kan er vaak ook wel om lachen..Das ook wat waard, de wereld is al serieus genoeg... eens. Soms lachen, soms irriteren, soms stompzinnig, soms verrassend. Net als het leven zelf eigenlijk. Obiku moet blijven. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Obiku mag blijven maar Bokui Chari Jozo enz. kunnen wat mij betreft voor eeuwig gebanned worden! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 november 2010 - 18:53 schreef FR-Henk het volgende:[..] eens. Soms lachen, soms irriteren, soms stompzinnig, soms verrassend. Net als het leven zelf eigenlijk. Obiku moet blijven. hij heeft een pb naar me gestuurd en daarin gelijk afscheid van me genomen, schijnt een ban te hebben gekregen vanwege . . . . . . ??? ik trof regelmatig onzinnige posts en reacties van hem aan op 't forum maar waarom hij nu een ban heeft is mij een beetje een raadsel. was dus voor mij ook weer niet direct nodig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Waarschijnlijk voor meerdere accounts en opruiing. Meerdere waarschuwingen gehad etc.. Vrouwdewijn en sThomas hebben ook grenzen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 november 2010 - 21:13 schreef Stylzz het volgende:Waarschijnlijk voor meerdere accounts en opruiing. Meerdere waarschuwingen gehad etc.. Vrouwdewijn en sThomas hebben ook grenzen. oh, . . . . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Obiku jongen het ga je goed!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik mis hem nog steeds niet... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gek.. die Wendy is ook niet meer gezien... en Jacqueline. en FR GIRL.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: heb ik hem in antwoord op z'n pb ook laten weten, en . . "maak wat van je leven" heb ik hem ook gelijk maar mee gegeven . . . . . |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
02-11-2010 BERICHT : Obiku010
Beste forumvriendenhelden ... ik zal over jullie waken als een engel. ik ben nu wel in het hiernamaals, maar zal altijd waken over mijn vrienden!!!! XXX Obiku en ik weet dat jullie mij nooit doen vergeten...
EINDE BERICHT: |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Hahaha wel weer mooi dan dit... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Was ie een forum-travo? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Wendy was zn chick ofzo. en omdat obika na obiku inlogde dacht Vrouwdewijn dat t dezelfde persoon was ofzo.
koekkoek blabla |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 november 2010 - 21:23 schreef Leon FR1908 het volgende:02-11-2010 BERICHT : Obiku010 Beste forumvriendenhelden ... ik zal over jullie waken als een engel. ik ben nu wel in het hiernamaals, maar zal altijd waken over mijn vrienden!!!! XXX Obiku en ik weet dat jullie mij nooit doen vergeten... EINDE BERICHT: in aanvulling;
Bericht van: obiku010 Verzonden op: 2010-11-02 15:34 Onderwerp: huilen met tuiten Bericht: beste sevi! ik ben gebanned. ik was al gewaarschuwd, dus kom ik niet meer terug. heb meerdere forum leden een afscheids brief geschreven. dus kan ik jou natuurlijk niet overslaan. ik neem je niet kwalijk dat je soms lelijk deed tegen mij. soms plaatste ik best wel veel goed doordachte onzin. niet iedereen kan dat begrijpen of waarderen. ik hoop dat er op het forum nog is aan me gedacht word straks. ik zal jullie in ieder geval niet vergeten.
groet obiku
Bericht aan: obiku010 Verzonden op: 2010-11-02 16:57 Onderwerp: Re: huilen met tuiten Bericht: het gaat je goed in je verdere "carriere", maak iets van je leven! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 november 2010 - 21:41 schreef sevillana het volgende:[..] in aanvulling; Bericht van: obiku010 Verzonden op: 2010-11-02 15:34 Onderwerp: huilen met tuiten Bericht: beste sevi! ik ben gebanned. ik was al gewaarschuwd, dus kom ik niet meer terug. heb meerdere forum leden een afscheids brief geschreven. dus kan ik jou natuurlijk niet overslaan. ik neem je niet kwalijk dat je soms lelijk deed tegen mij. soms plaatste ik best wel veel goed doordachte onzin. niet iedereen kan dat begrijpen of waarderen. ik hoop dat er op het forum nog is aan me gedacht word straks. ik zal jullie in ieder geval niet vergeten. groet obiku Bericht aan: obiku010 Verzonden op: 2010-11-02 16:57 Onderwerp: Re: huilen met tuiten Bericht: het gaat je goed in je verdere "carriere", maak iets van je leven! HAHAHAHAHAHA mooie reactie ook van jou Sevi ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Complot theorieën.. ik ben inpb met obiku.. Als obiku mailt post Leon niet en vice versa...
hmmmmmmm
:-) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Mis hem nog steeds niet.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahaha, dat zou het nóg leuker maken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 november 2010 - 21:48 schreef Stylzz het volgende:Complot theorieën.. ik ben inpb met obiku.. Als obiku mailt post Leon niet en vice versa... hmmmmmmm :-) Obiku meld dat Hotjumper voor eeuwig in zijn hart zit hahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: "Ik steekt voor Hotjumpert een wierokert op!"
zegt Obiku he...Niet ik. |
|
|