BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Litmanen iets voor trainersstaf Ajax?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 25 oktober 2010 - 10:57   quote  deeplink  
Afgelopen weekend is Litmanen met zijn ploeg Lathi gedegradeerd naar de 2e divisie. Uitspraken over zijn toekomst wilde hij na de wedstrijd niet doen, wel is duidelijk dat zijn contract aankomende winter afloopt. Zou het niet mooi zijn als Litmanen naar Ajax komt en daar in de trainersstaf wordt opgenomen. Wat vinden jullie?
Ride
 Ride - maandag 25 oktober 2010 - 11:15   quote  deeplink  
Bij Jol?

Ik stem voor een Cruijff/Keje Molenaar/broertjes de Boer/Blind/Litmanen combinatie..

hahahaha
roeliskoel
 roeliskoel - maandag 25 oktober 2010 - 12:23   quote  deeplink  
Zeker weten! Dan ook maar Frank Rijkaard, Edgar Davids en Stefan Petterson..Patrick Kluivert. JC voorzitter/Keje Molenaar TD. Wauw, dat zou geweldig zijn. Revolutie?
remco k
 remco k - maandag 25 oktober 2010 - 12:29   quote  deeplink  
AJAx moet zijn helden altijd terughalen als die het trainersvak in willen, Litmanen is tactisch en technisch voetballen dusdanig goed onderlegd. dat het niet anders kan, dat hij dit ook in theorie kan omzetten, het lijkt mij als begint trainer zeker een man voor de toekomst.

Als hij het ook zou willen en doen dan hebben we iig weer een aanvallende denkende man bij AJAX, ik heb het idee dat er daar wat te weinig van zijn momneteel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Litmanen iets voor trainersstaf Ajax?

0.0091428