BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Persconferentie

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
just-me
 just-me - maandag 25 oktober 2010 - 11:00   quote  deeplink  
Feyenoord geeft om 11.30 een persconferentie hoor ik net op het nieuws
Vnny
 Vnny - maandag 25 oktober 2010 - 11:02   quote  deeplink  
Nee he? het zal toch niet zo zijn dat Been weg gaat
Rovert
 Rovert - maandag 25 oktober 2010 - 11:03   quote  deeplink  
Er is al gezegd dat er geen groot nieuws is
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 25 oktober 2010 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 11:02 schreef Vnny het volgende:
Nee he? het zal toch niet zo zijn dat Been weg gaat
dat zou geweldig zijn, maar gebeurt niet
Vnny
 Vnny - maandag 25 oktober 2010 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 11:03 schreef Rovert het volgende:
Er is al gezegd dat er geen groot nieuws is
misschien wordt van Velzen de nieuwe trainer?
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 oktober 2010 - 11:04   quote  deeplink  
Ik zit er klaar voor.
Vnny
 Vnny - maandag 25 oktober 2010 - 11:04   quote  deeplink  
weet iemand wie het uitzend?
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 oktober 2010 - 11:05   quote  deeplink  
Tv rijnmond
plannetje
 plannetje - maandag 25 oktober 2010 - 11:05   quote  deeplink  
rijnmond.... voor een klein bedrag
Els
 Els - maandag 25 oktober 2010 - 11:07   quote  deeplink  
Schijnt een oproep tot steun en kalmte te zijn. Ws zoiets als Lundqvist.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 oktober 2010 door Els --
MrChriz
 MrChriz - maandag 25 oktober 2010 - 11:08   quote  deeplink  
De hele selectie die zn excuses aanbiedt aan elke Feyenoord supporter die komende week weer het lachertje is op school/werk/sportclub voor de extreme wanprestatie van gister lijkt me wel een goede. Is toch het minste wat ze kunnen doen :)
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 oktober 2010 - 11:11   quote  deeplink  
Ze mogen iederéén wel een biertje geven woensdag.
KKL
 KKL - maandag 25 oktober 2010 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 11:08 schreef MrChriz het volgende:
De hele selectie die zn excuses aanbiedt aan elke Feyenoord supporter die komende week weer het lachertje is op school/werk/sportclub voor de extreme wanprestatie van gister lijkt me wel een goede. Is toch het minste wat ze kunnen doen :)
Beenhakker hoort daar niet alleen te zitten.

Ook Mario, Gudde en de aanvoerder (Fer) moeten zich vertonen voor het publiek en hun excuus aanbieden aan het Legioen!
KKL
 KKL - maandag 25 oktober 2010 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 11:11 schreef hotjumper het volgende:
Ze mogen iederéén wel een biertje geven woensdag.
mag het ook een baco zijn?
plannetje
 plannetje - maandag 25 oktober 2010 - 11:16   quote  deeplink  
baco's verkrijgbaar op vak JJ
PieterBos
 PieterBos - maandag 25 oktober 2010 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 11:03 schreef Vnny het volgende:

[..]

misschien wordt van Velzen de nieuwe trainer?
Dan heb je pas een grote trainer ;)
Els
 Els - maandag 25 oktober 2010 - 11:17   quote  deeplink  
Zelfs RTL 7 zendt het live uit.
KKL
 KKL - maandag 25 oktober 2010 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 11:16 schreef plannetje het volgende:
baco's verkrijgbaar op vak JJ
present!
PieterBos
 PieterBos - maandag 25 oktober 2010 - 11:18   quote  deeplink  
Hoop dat ze van Gatsel er bij halen.
Die heeft met veel van deze jonge gasten gewerkt en ze kampioen zien worden!
Roy15
 Roy15 - maandag 25 oktober 2010 - 11:22   quote  deeplink  
extra inkomsten op het budgetresultaat!
Milo
 Milo - maandag 25 oktober 2010 - 11:41   quote  deeplink  
slap gelul van beenhakker!
Pietje1
 Pietje1 - maandag 25 oktober 2010 - 11:43   quote  deeplink  
Wat lult hij? Ik heb geen TV hier en ook geen streaming (kut proxy...)
Milo
 Milo - maandag 25 oktober 2010 - 11:45   quote  deeplink  
niks bijzonders niks nieuws gaat over geld etc....
Pietje1
 Pietje1 - maandag 25 oktober 2010 - 11:48   quote  deeplink  
Moet je daarom zo'n ophef maken met een persconferentie? Kun je ook gewoon een persbericht uitsturen...
dobias
 dobias - maandag 25 oktober 2010 - 11:50   quote  deeplink  
Volgens mij werd er geen ophef over gemaakt en werd er gezegd geen groot nieuws.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 25 oktober 2010 - 11:52   quote  deeplink  
Steun voor Mario
Pietje1
 Pietje1 - maandag 25 oktober 2010 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 11:50 schreef dobias het volgende:
Volgens mij werd er geen ophef over gemaakt en werd er gezegd geen groot nieuws.
Een personferentie is altijd ophef, al zeg je dat je niks te melden hebt.

Het AD kopt trouwens dat Beenhakker het overneemt.... zeker weer die graftak van een Van Nijnatten.
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 oktober 2010 - 11:56   quote  deeplink  
Oké dat is duidelijk!

Hup Feyenoord!
Milo
 Milo - maandag 25 oktober 2010 - 12:02   quote  deeplink  
hup feyenoord :)
Els
 Els - maandag 25 oktober 2010 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 11:56 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Een personferentie is altijd ophef, al zeg je dat je niks te melden hebt.

Het AD kopt trouwens dat Beenhakker het overneemt.... zeker weer die graftak van een Van Nijnatten.
Dat is tot nu toe niet gezegd op de persconferentie.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 25 oktober 2010 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 12:04 schreef Els het volgende:

[..]

Dat is tot nu toe niet gezegd op de persconferentie.
Gaat ook niet gebeuren. Sinds van Nijnatten daar bij Sportwereld de dienst uitmaakt staat er alleen nog maar onzin in die krant..
bram
 bram - maandag 25 oktober 2010 - 12:05   quote  deeplink  
alleen de media taken worden overgenomen
craven
 craven - maandag 25 oktober 2010 - 12:16   quote  deeplink  
niks nieuws he op die persconferentie
henkie1969
 henkie1969 - maandag 25 oktober 2010 - 12:19   quote  deeplink  
geen idee, rijnmond moest zo nodig weer stoppen halverwege
craven
 craven - maandag 25 oktober 2010 - 13:04   quote  deeplink  
nou ging alleen maar over dat ze mario steunene, de groep jong is, er geen geld is de komende tijd, dat contractverlengingen moeilijk zijn............

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 oktober 2010 door craven --
willian
 willian - maandag 25 oktober 2010 - 13:20   quote  deeplink  
en als been weg moet/gaat dat beenhakker ook weg gaat, hmm zover ik heb gelezen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 oktober 2010 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 13:20 schreef willian het volgende:
en als been weg moet/gaat dat beenhakker ook weg gaat, hmm zover ik heb gelezen.
Dat zou ik nog het minste probleem vinden.

Maar de strekking is duidelijk, wij moeten 1 Front vormen, de club, spelers en supporters.
KKL
 KKL - maandag 25 oktober 2010 - 13:41   quote  deeplink  
irak_minister_informatie.jpg

"Niks aan de hand, we hebben Psv ingemaakt."
Pietje1
 Pietje1 - maandag 25 oktober 2010 - 14:05   quote  deeplink  
hahaha het lijkt er wel op...
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 oktober 2010 - 14:10   quote  deeplink  
glas, plas, was.
Sander
 Sander - maandag 25 oktober 2010 - 15:48   quote  deeplink  
Ik heb alle begrip voor de hele situatie maar het lijkt alsof Leo denkt dat alle supporters echt achterlijk zijn ....

Even wat passages "onze technische staf is werkelijk perfect" ....
Sorry ... als men het zo met elkaar eens is en Bruins (om maar een voorbeeld te noemen)wekelijk opstelt en El Hamadi op de bank zet en degradeert tot 2e rangs voetballer daar kan ik geen perfectie uit opmaken.

Dan ... "toen ik 19 jaar was was mijn leven een grote puinhoop" ... volgens mij was een (vooral niet nader te noemen "team" wat de Champions league won met een groot aantal spelers van deze leeftijd ...

Nee ... er moet iets gebeuren ... nee ik weet ook niet wat ... maar volgens LEO vertel je een mooi verhaal en toen kwam er een olifant en blies het hele verhaaltje uit !
JanDH
 JanDH - maandag 25 oktober 2010 - 16:00   quote  deeplink  
2 jaar niet naar de kuip geweest.

Maar nu woensdag wel !!!!!!!!!!

KOM OP ECHTE SUPPORTERS.

FEYENOORD SUCCES
KKL
 KKL - maandag 25 oktober 2010 - 16:28   quote  deeplink  
tof man!!
Els
 Els - maandag 25 oktober 2010 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 15:48 schreef Sander het volgende:
Ik heb alle begrip voor de hele situatie maar het lijkt alsof Leo denkt dat alle supporters echt achterlijk zijn ....

Even wat passages "onze technische staf is werkelijk perfect" ....
Sorry ... als men het zo met elkaar eens is en Bruins (om maar een voorbeeld te noemen)wekelijk opstelt en El Hamadi op de bank zet en degradeert tot 2e rangs voetballer daar kan ik geen perfectie uit opmaken.

Dan ... "toen ik 19 jaar was was mijn leven een grote puinhoop" ... volgens mij was een (vooral niet nader te noemen "team" wat de Champions league won met een groot aantal spelers van deze leeftijd ...

Nee ... er moet iets gebeuren ... nee ik weet ook niet wat ... maar volgens LEO vertel je een mooi verhaal en toen kwam er een olifant en blies het hele verhaaltje uit !
Ik vind dat je wat overdrijft, hij zei het ook niet tegen ons, maar tegen de journalisten. Ik ben het met je eens als je zegt dat Leo denkt dat alle journalisten achterlijk zijn... en dan heeft hij toch wel een beetje een punt.
De opmerking over de technische staf is stijlgebonden, dat weet jij ook wel. Leo overdrijft graag, zeker als hij in een onderhandelingssituatie zit. Chargeren vind ik in dit geval wel begrijpelijk. Over Bruins en El Ahmadi zijn de meningen verdeeld, ik lees van de nodige 'deskundigen' dat El Ahmadi gisteren heeft laten zien waarom hij op de bank zit. Ik was vooral tevreden omdat hij als enige uit pure frustratie een gele kaart pakte. En als eerste liet weten dat Been een goede trainer is.
Als je 19 bent, dan ben je, over het algemeen, voornamelijk met jezelf bezig. Je kunt geen team op sleeptouw nemen. Bij Feyenoord is het probleem niet, dat de gemiddelde leeftijd aan de lage kant is, maar dat de meerderheid nog gewoon in de A1 had moeten spelen, en de rest bij oud-Feyenoord.
Leo heeft gedaan wat hij moest doen, Feyenoord staat achter Been. Hij had het ook in 1 minuut kunnen zeggen, maar dat past nou eenmaal niet bij hem. Ik heb daar vrede mee.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 25 oktober 2010 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 16:45 schreef Els het volgende:

[..]

Ik vind dat je wat overdrijft, hij zei het ook niet tegen ons, maar tegen de journalisten. Ik ben het met je eens als je zegt dat Leo denkt dat alle journalisten achterlijk zijn... en dan heeft hij toch wel een beetje een punt.
De opmerking over de technische staf is stijlgebonden, dat weet jij ook wel. Leo overdrijft graag, zeker als hij in een onderhandelingssituatie zit. Chargeren vind ik in dit geval wel begrijpelijk. Over Bruins en El Ahmadi zijn de meningen verdeeld, ik lees van de nodige 'deskundigen' dat El Ahmadi gisteren heeft laten zien waarom hij op de bank zit. Ik was vooral tevreden omdat hij als enige uit pure frustratie een gele kaart pakte. En als eerste liet weten dat Been een goede trainer is.
Als je 19 bent, dan ben je, over het algemeen, voornamelijk met jezelf bezig. Je kunt geen team op sleeptouw nemen. Bij Feyenoord is het probleem niet, dat de gemiddelde leeftijd aan de lage kant is, maar dat de meerderheid nog gewoon in de A1 had moeten spelen, en de rest bij oud-Feyenoord.
Leo heeft gedaan wat hij moest doen, Feyenoord staat achter Been. Hij had het ook in 1 minuut kunnen zeggen, maar dat past nou eenmaal niet bij hem. Ik heb daar vrede mee.
Ben je niet in de war met Wijnaldum?
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 oktober 2010 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 16:45 schreef Els het volgende:

[..]

Ik vind dat je wat overdrijft, hij zei het ook niet tegen ons, maar tegen de journalisten. Ik ben het met je eens als je zegt dat Leo denkt dat alle journalisten achterlijk zijn... en dan heeft hij toch wel een beetje een punt.
De opmerking over de technische staf is stijlgebonden, dat weet jij ook wel. Leo overdrijft graag, zeker als hij in een onderhandelingssituatie zit. Chargeren vind ik in dit geval wel begrijpelijk. Over Bruins en El Ahmadi zijn de meningen verdeeld, ik lees van de nodige 'deskundigen' dat El Ahmadi gisteren heeft laten zien waarom hij op de bank zit. Ik was vooral tevreden omdat hij als enige uit pure frustratie een gele kaart pakte. En als eerste liet weten dat Been een goede trainer is.
Als je 19 bent, dan ben je, over het algemeen, voornamelijk met jezelf bezig. Je kunt geen team op sleeptouw nemen. Bij Feyenoord is het probleem niet, dat de gemiddelde leeftijd aan de lage kant is, maar dat de meerderheid nog gewoon in de A1 had moeten spelen, en de rest bij oud-Feyenoord.
Leo heeft gedaan wat hij moest doen, Feyenoord staat achter Been. Hij had het ook in 1 minuut kunnen zeggen, maar dat past nou eenmaal niet bij hem. Ik heb daar vrede mee.

Goede omschrijving Els, Feyenoord neemt de gemotoriseerde relletjes-voyeurs van de media de wind uit de zeilen. Één van de eerste keren dat ze eens adequaat reageren als er wat aan de hand is in de Kuip.
Els
 Els - maandag 25 oktober 2010 - 16:53   quote  deeplink  
Nee, Pietje, Wijnaldum heeft dat ook gezegd, maar El Ahmadi was als eerste heel duidelijk. Hangt er misschien vanaf welk medium je gekozen hebt?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 oktober 2010 door Els --
sevillana
 sevillana - maandag 25 oktober 2010 - 17:06   quote  deeplink  
hup Mario, hup Feyenoord !!!
Sander
 Sander - dinsdag 26 oktober 2010 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 - 16:45 schreef Els het volgende:

[..]

Ik vind dat je wat overdrijft, hij zei het ook niet tegen ons, maar tegen de journalisten. Ik ben het met je eens als je zegt dat Leo denkt dat alle journalisten achterlijk zijn... en dan heeft hij toch wel een beetje een punt.
De opmerking over de technische staf is stijlgebonden, dat weet jij ook wel. Leo overdrijft graag, zeker als hij in een onderhandelingssituatie zit. Chargeren vind ik in dit geval wel begrijpelijk. Over Bruins en El Ahmadi zijn de meningen verdeeld, ik lees van de nodige 'deskundigen' dat El Ahmadi gisteren heeft laten zien waarom hij op de bank zit. Ik was vooral tevreden omdat hij als enige uit pure frustratie een gele kaart pakte. En als eerste liet weten dat Been een goede trainer is.
Als je 19 bent, dan ben je, over het algemeen, voornamelijk met jezelf bezig. Je kunt geen team op sleeptouw nemen. Bij Feyenoord is het probleem niet, dat de gemiddelde leeftijd aan de lage kant is, maar dat de meerderheid nog gewoon in de A1 had moeten spelen, en de rest bij oud-Feyenoord.
Leo heeft gedaan wat hij moest doen, Feyenoord staat achter Been. Hij had het ook in 1 minuut kunnen zeggen, maar dat past nou eenmaal niet bij hem. Ik heb daar vrede mee.
Je mag vinden dat ik overdrijf zoals je er ook vrede mee mag hebben ;)
Natuurlijk moet Leo een verhaal vertellen en niemand laten vallen .. maar door blijven gaan met Bruins is gewoon kansloos ... ik zeg niet dat ik El Hamadi zo geweldig vind maar als ik alle berichten lees (en die dan "even" voor waarheid aanneem) wil hij zelf in de winter weg. Ik denk dat als alles toch niet gaat zoals het moet gaan ... je dan beter die jongen wel moet stellen en hem dan wellicht kunt verkopen. Want zeg nou eerlijk, wie koopt er nu een bankzitter van Feyenoord voor 1,5 of 2 Miljoen Euro ?
Dat is ook technisch beleid ... en dan stoor ik me aan de woorden van Leo ...
Els
 Els - dinsdag 26 oktober 2010 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 - 19:30 schreef Sander het volgende:

[..]

Je mag vinden dat ik overdrijf zoals je er ook vrede mee mag hebben ;)
Natuurlijk moet Leo een verhaal vertellen en niemand laten vallen .. maar door blijven gaan met Bruins is gewoon kansloos ... ik zeg niet dat ik El Hamadi zo geweldig vind maar als ik alle berichten lees (en die dan "even" voor waarheid aanneem) wil hij zelf in de winter weg. Ik denk dat als alles toch niet gaat zoals het moet gaan ... je dan beter die jongen wel moet stellen en hem dan wellicht kunt verkopen. Want zeg nou eerlijk, wie koopt er nu een bankzitter van Feyenoord voor 1,5 of 2 Miljoen Euro ?
Dat is ook technisch beleid ... en dan stoor ik me aan de woorden van Leo ...
Je hebt een punt, maar ik ben in een enorm genuanceerde bui.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Persconferentie









0.0073640