|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Beter met Bruins voetballen want die blijft en El Dramadi niet. geld of geen geld. Affelay weg bij psv in de winterstop! Dan gaat El Ahmadi naar de lampjes en krijgen wij Koevermans. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: 't is ook stil rond Jappie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik vind het maar raar!! Alles of niks,maar hij zal gerust een goede reden hebben Sevi! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Direct is ie gewoon afgestudeerd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat zou erg mooi zijn!! Ik heb eens het 1 en ander gevraag over berekeningen van constructies,maar Jappie is niet gek ! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hoop dat ie z'n studie dan goed ten gelde kan maken, kan ie straks mooi sponsor worden |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 - 22:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat zou erg mooi zijn!! Ik heb eens het 1 en ander gevraag over berekeningen van constructies,maar Jappie is niet gek ! Tja, hij woont wel in drenthe, dan heb je toch wel een fikse achterstand normaal gesproken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 - 22:40 schreef Rovert het volgende:[..] Tja, hij woont wel in drenthe, dan heb je toch wel een fikse achterstand normaal gesproken mwa, heb in de afgelopen jaren wat mensen leren kennen uit die streken, hadden het maatschappelijk redelijk goed voor elkaar hoor |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 - 22:42 schreef sevillana het volgende:[..] mwa, heb in de afgelopen jaren wat mensen leren kennen uit die streken, hadden het maatschappelijk redelijk goed voor elkaar hoor Goed geisoleerde plaggenhut? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: en nog wel wat meer |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 16:00 schreef JanDH het volgende:2 jaar niet naar de kuip geweest. Maar nu woensdag wel !!!!!!!!!! KOM OP ECHTE SUPPORTERS. FEYENOORD SUCCES ook ik zit te denken weer eens mn kop te laten zien. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: zeker doen! En zingen. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Els, ik zal naar je uitkijken. Hoe zag je er ook alweer uit daar in VAK S ? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik sta op x middelste trap boven aan. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: en is makkelijk te herkennen aan zijn vele heete gespring |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
en aan zijn rooie kop met hoorntjes natuurlijk! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mij herken je aan twee begeleiders met witte jassen, het vak zeg ik niet. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Nee ik val op, capuchonnetje, petje en nuchter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 oktober 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote: toch niet zo'n capuchontrui waar Johan Derksen zo bang voor is, haha |
|
|
|