|
|
KKL
|
|
|
Leo neemt het tijdelijk even over van Mario! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Nieuws mensen!!!
Let maar op!!
Dit gaat gebeuren!!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Gevaarlijke actie. Als het waar is. Ondergraaft toch een beetje de positie van Mario. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Ik hoorde het net vanuit de Kuip zo'n kwartier geleden |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
liever been dan die judas! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Ik geloof er geen reet van. Beenhakker zal Been echt niet zo'n doodsteek geven!! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
word waarschijnlijk toch weer terug gedraaid.
Leo doet alle media perikelen voor Mario om hem even uit de wind te houden |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Tja, wat mij betreft schrijft Mario een hele mooie ontslagbrief, dat recht heeft 'ie. Hoop dat hij dan even bij mij langskomt, gaan we die brief ritueel verbranden, dan bij kop en kont oppakken, en het veld opschoppen. Vanaf dan nie schrijven nie, nie praten nie, werken! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Heb ie dikke wielen onder zijn rollator laten zetten voor op het gras? |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: onzin...alleen media....onruststoker |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 11:28 schreef Els het volgende:Tja, wat mij betreft schrijft Mario een hele mooie ontslagbrief, dat recht heeft 'ie. Hoop dat hij dan even bij mij langskomt, gaan we die brief ritueel verbranden, dan bij kop en kont oppakken, en het veld opschoppen. Vanaf dan nie schrijven nie, nie praten nie, werken! Juist Els, zo hoort het!! ;-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ome Leo op het veld? Denk eerder dat het even verfrissend werkt voor die spelerskoppen. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
neemt alleen de media taken over van been |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Precies, kop dekt de lading niet! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
laat Leo maar voorlopig gewoon blijven babbelen, de selectie met de nodige pep-talk bewerken bijvoorbeeld . . . |
|
|
|