|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Rode kaart Anita geseponeerd (Officiƫle Ajax Clubsite)
|
|
|
Thomas
|
|
|
De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft besloten de rode kaart van Vurnon Anita te seponeren. De linkerverdediger kreeg de kaart in de zondag gespeelde competitiewedstrijd tegen Excelsior (2-2).
Door het kwijtschelden van de kaart is Anita woensdag gewoon inzetbaar voor de wedstrijd tegen sc Heerenveen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
maar heeft je waarschijnlijk wel de 3 punten gekost... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
En zo heeft de knvb weer een simpele slag geslagen om het ajax zo moeilijk mogelijk te maken!
Wel klasse dat ze met z'n 10en toch nog gelijk spelen, al was het wel een draak van een wedstrijd!
Dit maakt helemaal niets goed hoor dat kwijtschelden en als ik nog eens terugkijk naar de wedstrijden van gister, dan word ik woest....kijk ff hoe ajax, feyenoord en den haag worden genaaid!!
Want ook die rode kaart van feyenoord was zwaar onterecht en ookal hadden ze niet gaan winnen in einhoven, het had nooit zo'n blamage geworden met 11 man. RESPECTLOOS VAN DE KNVB! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik had ook niet anders verwacht dan dat de KNVB de kaart zou seponeren. Nu nog even wachten op het bericht dat Wegeteef geen wedstrijden meer zal fluiten van Ajax en mijn dag word weer een stukkie beter.
Indirect laat de KNVB hier overigens wel mee blijken dat Wegeteef er hier verschrikkelijk naast zat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 oktober 2010 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ook dit is weer zo,n actie waar je geen kut aan hebt......ajax verliest er 2 punten mee en de knvb denkt hiermee de handen schoon te wassen????????no way,het stinkt daar en weegeteef moet gestraft worden.......duidelijk.... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
bird
|
|
|
wegereef en de grensrechters 3 wedstrijden schorsen |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
en wat te denken van al die geele kaarten?? dat breek ajax straks alemaal op als ze tegen psv en twente voetballen! was vorig jaar het zelfde!! |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
knvb maak een gebaar naar ajax toe !!en kwijtschel de 6 geele kaarten weg! die ajax kreeg ! want ze waren niet terecht! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 18:33 schreef adriu het volgende:knvb maak een gebaar naar ajax toe !!en kwijtschel de 6 geele kaarten weg! die ajax kreeg ! want ze waren niet terecht! daar heb je allemaal niks aan, de penalty die niet gegeven werd, de rode kaart, eigenlijk zou de wedstrijd vanaf de rode kaart overgespeeld moeten worden, dan is het pas rechtvaardig. |
|
|
|
|
dapp're strijder
|
|
|
Kan Ajax de gele kaarten van Urby, Suarez, El Hamdaoui, Enoh en Vertonghen, niet aanvechten? Zul je net zien dat 1 van deze sleutelspelers over een halfjaartje in een belangrijke wedstrijd wordt geschorst, en dan hebben Wegereef en co. Ajax NOG MEER kunnen benadelen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 13:33 schreef joduh het volgende:ook dit is weer zo,n actie waar je geen kut aan hebt......ajax verliest er 2 punten mee en de knvb denkt hiermee de handen schoon te wassen????????no way,het stinkt daar en weegeteef moet gestraft worden.......duidelijk.... Maar ook al straft men die kutscheids, daar hebben we ook helemaal niks aan |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 13:28 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:En zo heeft de knvb weer een simpele slag geslagen om het ajax zo moeilijk mogelijk te maken! Wel klasse dat ze met z'n 10en toch nog gelijk spelen, al was het wel een draak van een wedstrijd! Dit maakt helemaal niets goed hoor dat kwijtschelden en als ik nog eens terugkijk naar de wedstrijden van gister, dan word ik woest....kijk ff hoe ajax, feyenoord en den haag worden genaaid!! Want ook die rode kaart van feyenoord was zwaar onterecht en ookal hadden ze niet gaan winnen in einhoven, het had nooit zo'n blamage geworden met 11 man. RESPECTLOOS VAN DE KNVB! Mee eens wat betreft het stukje KNVB, alleen vind ik het geen klasse dat Excelsior nog 3 opgelegde kansen krijgt. Zelfs met 9 man had Ajax van dit clubje moeten winnen! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 18:51 schreef dapp're strijder het volgende:Kan Ajax de gele kaarten van Urby, Suarez, El Hamdaoui, Enoh en Vertonghen, niet aanvechten? Zul je net zien dat 1 van deze sleutelspelers over een halfjaartje in een belangrijke wedstrijd wordt geschorst, en dan hebben Wegereef en co. Ajax NOG MEER kunnen benadelen... Mee eens, Wegereef mag voorlopig geen topwedstrijden meer fluiten. Dat betekent dus dat hij in deze wedstrijd meermalen in gebreke is geweest. Dus zou ik zeggen "DE WEDSTRIJD EXCELSIOR- AJAX SEPONEREN,WEDSTRIJD OPNIEUW LATEN SPELEN DAN LAAT DE KNVB ZIEN DAT ZE NIET IN HET VOORDEEL ZIJN VOOR BOERENVOETBAL ZOALS TWENTE EN PSV! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Knvb, heeft beide scheidsrechters te kennen gegeven dat er de komende tijd geen belangrijke wedstrijden gefloten mogen worden door beide heren.
Met andere woorden, DE KNVB GEEFT HIERMEE DUS OPENLIJK TOE, DAT TWENTE IS VOORGETROKKEN DOOR DE SCHEIDS EN DAT AJAX IS BENADEELD DOOR DE SCHEIDS.
Dus, de KNVB geeft openlijk toe dat de competitie vervalst is, natuurlijk niet in die woorden, maar dit zegt echt heel erg veel, voor mij is de competitie voorbij. Ik zal ajax blijven steunen, maar wat er verder gebeurt in NL is voor mij compleet onbelangrijk, hier moet tegen worden opgetreden, en wel heel erg hard... |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 19:32 schreef remco k het volgende:De Knvb, heeft beide scheidsrechters te kennen gegeven dat er de komende tijd geen belangrijke wedstrijden gefloten mogen worden door beide heren. Met andere woorden, DE KNVB GEEFT HIERMEE DUS OPENLIJK TOE, DAT TWENTE IS VOORGETROKKEN DOOR DE SCHEIDS EN DAT AJAX IS BENADEELD DOOR DE SCHEIDS. Dus, de KNVB geeft openlijk toe dat de competitie vervalst is, natuurlijk niet in die woorden, maar dit zegt echt heel erg veel, voor mij is de competitie voorbij. Ik zal ajax blijven steunen, maar wat er verder gebeurt in NL is voor mij compleet onbelangrijk, hier moet tegen worden opgetreden, en wel heel erg hard... Mee eens. En dan te bedenken dat je 300-400 euro betaalt voor een seizoenkaart. Op deze manier wordt Ajax natuurlijk nooit kampioen en mijn geld krijg ik niet terug van de KNVB. En clubliefde heeft niets te maken met honderden euros betalen voor iets wat corrupt is. Ben er ook kwaad om omdat Ajax volgens mij al veel langer scheidsrechters heeft die tegen Ajax fluiten, er is bijna elke wedstrijd wel iets wat niet klopt. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 19:43 schreef 1nummer14 het volgende:[..] Mee eens. En dan te bedenken dat je 300-400 euro betaalt voor een seizoenkaart. Op deze manier wordt Ajax natuurlijk nooit kampioen en mijn geld krijg ik niet terug van de KNVB. En clubliefde heeft niets te maken met honderden euros betalen voor iets wat corrupt is. Ben er ook kwaad om omdat Ajax volgens mij al veel langer scheidsrechters heeft die tegen Ajax fluiten, er is bijna elke wedstrijd wel iets wat niet klopt. mee eens, dit is vechten tegen de bierkaai. ongelooflijk wat er gepresteerd word door de arbitrage en de knvb. |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 19:43 schreef 1nummer14 het volgende:[..] Mee eens. En dan te bedenken dat je 300-400 euro betaalt voor een seizoenkaart. Op deze manier wordt Ajax natuurlijk nooit kampioen en mijn geld krijg ik niet terug van de KNVB. En clubliefde heeft niets te maken met honderden euros betalen voor iets wat corrupt is. Ben er ook kwaad om omdat Ajax volgens mij al veel langer scheidsrechters heeft die tegen Ajax fluiten, er is bijna elke wedstrijd wel iets wat niet klopt. Ik sluit mij hier ook volledig bij aan, kunnen we hier niet iets aan doen ofzo, al we niks van ons laten horen, dan loopt het hele verhaal weer met een sisser |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
De wedstrijd opnieuw laten spelen is de meest onzinnige reactie die ik gelezen heb. "Wij verliezen, dus opnieuw spelen" Je bent toch geen kleuter |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Lekker gemakkelijk, achteraf kijk je een koe in de kont...
teringgassies |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Oeps... boerenachtergrond komt nu tevoorschijn... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
DAFCA
|
|
|
pff seponeeerd anita mag meedoen mooi en de 2 punten die we dan wws gepakt hadden? schorsing voor de scheids die zo slecht floot zeg.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ja! Ken je dat niet??
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Altijd prijs, ik heb je toch nog zo gezegd, dat je moet stoppen met het volgen van Guyt, dit zijn persoonlijke dingen, en als hij van dit soort dingen houd, dan is het niet netjes van je om daar foto's van te maken..... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 - 19:07 schreef remco k het volgende:[..] Altijd prijs, ik heb je toch nog zo gezegd, dat je moet stoppen met het volgen van Guyt, dit zijn persoonlijke dingen, en als hij van dit soort dingen houd, dan is het niet netjes van je om daar foto's van te maken..... zij hij dat dan?
ik dacht F-side129
maakt niet uit! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
adriu
|
|
|
knvb heeft schult bekent! dus bestuur van ajax doe je plicht en span een rechtzaak aan! je wint gegarandeert! wedstrijt moet gewoon over gespeelt worden! en niemant is hoger dan de rechter in nederland! ook van hegmond en de knvb niet! er zijn miljoenen in het spel denk eens aan geen champioen liga? je zou maar 2 of 3 punten te kort komen aan het einde van de competicie !? scheelt je gouw 12.000.000! WE ZIJN TOCH GEEN (KLEUTERS)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 oktober 2010 door adriu -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
GRote onzin, zo'n zaak zal nooit worden gewonnen, is nog nooit gebeuerden zal ook nooit gebeuren |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
dan moet het maar een x we betalen toch niet( zeizoenkaard) voor een nep competicie!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 oktober 2010 door adriu -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: ik snap je frustratie, maar het zal echt niet gaan gebeuerenm, dit gebeurt zo verschrikkelijk vaak, en eigenlijk ook overal, dus tsjaa, wat willen we doen dan?! |
|
|
|