|
|
teriele
|
|
|
Warschijnlijk vertrekt Stekelenburg volgend seizoen. Ik vind die vermeer maar niks omdat hij veel te klein is. Ik zou zeggen voor volgend seizoen Verhoeven 1e keeper. Wat vinden jullie? |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Maar ik vind Verhoeven een goede keeper. Hij heeft zijn postuur niet mee! Maar hij heeft hele goede reflexen.. Ik denk alleen niet dat Ajax hem als eerste keeper ziet.. Dat gaat waarschijnlijk gewoon Vermeer worden.. Met Bizot of Padt als derde/tweede keeper.. Verhoeven als derde/tweede keeper.. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Piet Schrijvers had een zelfde postuur. Ook keeper van NL geweest dacht ik. |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Ik vind verhoeven een prima stand-in. Maar hoeft van mij geen 1ste keeper te worden. Daarbij komt dat die laatste reddingen ook wel wat andere foutjes verbloemden. Zo schoot hij een bal tegen een Exelcior aanvaller aan, liet een bal los uit een hoekschop en kwam 1 maal helemaal verkeerd uit bij een hoekschop. Neemt niet weg dat hij dat punt voor AJAX gister gewonnen heeft!
Volgend jaar lekker Tyton halen van Roda! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 13:24 schreef teriele het volgende:Warschijnlijk vertrekt Stekelenburg volgend seizoen. Ik vind die vermeer maar niks omdat hij veel te klein is. Ik zou zeggen voor volgend seizoen Verhoeven 1e keeper. Wat vinden jullie? Casisllias Menzo Reina. of zijn die ook niet goed. Verhoeven is zeker niet goed genoeg voor AJAX, 1 goede wedstrijd maakt geen goede keeper van hem he, hij gaat ook heeeeeel vak in de fout bij jong AJAX |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 13:47 schreef SanderS het volgende:Ik vind verhoeven een prima stand-in. Maar hoeft van mij geen 1ste keeper te worden. Daarbij komt dat die laatste reddingen ook wel wat andere foutjes verbloemden. Zo schoot hij een bal tegen een Exelcior aanvaller aan, liet een bal los uit een hoekschop en kwam 1 maal helemaal verkeerd uit bij een hoekschop. Neemt niet weg dat hij dat punt voor AJAX gister gewonnen heeft! Volgend jaar lekker Tyton halen van Roda! Tyton.. misschien een éénjaarsvlinder zoals Boy Waterman |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op maandag 25 oktober 2010 - 13:47 schreef SanderS het volgende:Ik vind verhoeven een prima stand-in. Maar hoeft van mij geen 1ste keeper te worden. Daarbij komt dat die laatste reddingen ook wel wat andere foutjes verbloemden. Zo schoot hij een bal tegen een Exelcior aanvaller aan, liet een bal los uit een hoekschop en kwam 1 maal helemaal verkeerd uit bij een hoekschop. Neemt niet weg dat hij dat punt voor AJAX gister gewonnen heeft! Volgend jaar lekker Tyton halen van Roda! Helemaal waar! Hij had goede reddingen, maar zat er ook een paar keer gruwelijk naast. Goede stand-in. Ben toch eerder voor Vermeer |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Nee.. (slaat op topictitel) |
|
|
|